Nõu 125cc baigi soetamisel.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1515
- Liitunud: 04 Juun 2007, 13:50
- Tsikkel: cbr600RR
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
extremist kirjutas:RS-iga peab vahetama kolbi iga 10k kilomeetri tagant .
Parima hinnaga motorehvid http://www.motorehv.ee
Soodne rehvivahetus Tartus http://www.tarturehv.ee
Parima hinnaga määrdeained http://www.õlikeskus.ee
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Mina jälle ei saa aru kui sa tahad trippida ja värki miks see 2 taktine siis hea peale mineku on?Hakkad õli kaasas vedama siis kui tankima l2hed või siis tanklast ostma ja siis seda segama
Teiseks kui tohib küsida vana sa oled ? Kaua siis natukene võimsama loani aega on ?Et äkki ootad ja ostad natukene edevama asjanduse ,et ei l2heks see mineku isu nii kiirelt minema.Et pool aastat ennem kui ilma j2lle lubab.
Kui neid hindasi ja kulusi mootorattal kaaluma hakata siis ma vist ei ostakski kumbagi Niiguinii läheb raha nii 2t alla ja 4t all.
Edu ratta otsimisel Ehk teed teema ka siis kus ja kuidas ja miks ja mille kasuks
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
m2ikret kirjutas:Mina jälle ei saa aru kui sa tahad trippida ja värki miks see 2 taktine siis hea peale mineku on?Hakkad õli kaasas vedama siis kui tankima l2hed või siis tanklast ostma ja siis seda segama
Teiseks kui tohib küsida vana sa oled ? Kaua siis natukene võimsama loani aega on ?Et äkki ootad ja ostad natukene edevama asjanduse ,et ei l2heks see mineku isu nii kiirelt minema.Et pool aastat ennem kui ilma j2lle lubab.Kui neid hindasi ja kulusi mootorattal kaaluma hakata siis ma vist ei ostakski kumbagi
Niiguinii läheb raha nii 2t alla ja 4t all.
Edu ratta otsimiselEhk teed teema ka siis kus ja kuidas ja miks ja mille kasuks
Ega maanteel ongi suva kas 2 v 4t aga lihtsalt ega ma satun linna ka
17 saan kohe.. Aga järgmine suvi tahaks juba mingisugust 125cc pilli.
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
indrek91 kirjutas:Minu enda võrri aeg möödus aprilia rs125 väänates. Enda tsikkel oli aastast 96 ning sõitsin temaga kolm aastat tagasi oma 20 000 km. Üks kord vahetasin kolvi, väljalaskeklapi välja ning oma lolluse tõttu ka käigukasti laagrid. Ega kui tahad tõesti võrri mis liigub, siis midagi muud küll üle ei jää kui osta 2-taktiline. Kui peaks uuesti ostma võrri, siis valiksin kas Aprilia rs125 või Cagiva Mito vahel, rohkem hetkel mõistlikuid võrre meelde ei tule mis ka liiguksid. Honda NSR´i võid ka vaadata, kuid minu silmis jäi ta natukene ´´algeliseks´´ vms. Samuti kui rolleri mootorit oskasid lahti võtta, siis peaksid saama hakkama ka võrri kolvi vahetamisega. Kui tekib küsimusi, siis võid julgelt kirjutada PS-i.
Miks käigukasti laagrid ära vahetasid kui küsida tohib ? ning mismõttes nsr ''algeliseks'' jäi
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Nojah siis saad ühe suve selle 125sega põristada.Siis mõtekam miskit odavamat võtta,sest see on teada ,et ühe hooaja kimad selle 125sega ära ja siis juba tahad uut.Seega ei ole mõtet minu silmis miskit suuremat investeeringut teha selle jaoks kui just venda või õde pole kellele saaks jätta sõitmiseks
Kuid see minu mõttemaailm mis ei ole alati kõigeparem
Kas mingiedi 250ccm 11kw pole piiratud ?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
extinction kirjutas:250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
Njah, paljudel nii juhtund et üles ütelnud see süsteem ja silku kotti jooksnud. Samuti paljudel rolleritel nii, et segab üsna vähe automaatselt et heitgaasid vastaksid euro nõuetele kuid selle arvelt kulutab silindrit rohkem niiet oleks ise parem juurde lisada . Baikide kohta ei oska öelda kuna ise olen vana rollerihunt.
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
extinction kirjutas:250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
Saab küll kui see on 11 kw
Jah aga seda õli kulub sinna ikka suht palju ju .Nii et oma kanku oleks ikka hea kui kaasas oleks
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
m2ikret kirjutas:extinction kirjutas:250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
Saab küll kui see on 11 kw
![]()
![]()
Jah aga seda õli kulub sinna ikka suht palju ju .Nii et oma kanku oleks ikka hea kui kaasas oleks
Ega ikka ei saa küll A1 kategooria eeldab ka kubatuuri, ehk siis 125 kuubikut ( kes tahab norida, siis oli see grammike tõesti alla 125 kuubiku)
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
m2ikret kirjutas:extinction kirjutas:250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
Saab küll kui see on 11 kw
![]()
![]()
Jah aga seda õli kulub sinna ikka suht palju ju .Nii et oma kanku oleks ikka hea kui kaasas oleks
A1 kategooria on siiski 125cc, kW'sid võid sellest välja pigistada niipalju, kui suudad.
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Jocko kirjutas:m2ikret kirjutas:extinction kirjutas:250cc ei saa A1 kategooria lubadega sõita!
RS125 manual ütleski mu meelest, et kolvirõngaste kontroll 8000 peal ning kolvivahetus 16000.
2T baikidel on muuseas enamikul tehasest automaatne õlitus peal, ehk siis selle süsteemi korrasoleku korral ei pea ise segu tegema!
Saab küll kui see on 11 kw
![]()
![]()
Jah aga seda õli kulub sinna ikka suht palju ju .Nii et oma kanku oleks ikka hea kui kaasas oleksA1 kategooria on siiski 125cc, kW'sid võid sellest välja pigistada niipalju, kui suudad.
Paneme punkti sellele huupi paugutamisele(va sulu) 2. Alamkategooriad
A1
mootorratas, mille mootori töömaht ei ületa 125 cm 3 ja võimsus ei ületa 11 kW
Kes ikkagi ei usu, see mingu ARK-i kodukale ja uurigu ise välja!
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
[quote="m2ikret"]Nojah siis saad ühe suve selle 125sega põristada.Siis mõtekam miskit odavamat võtta,sest see on teada ,et ühe hooaja kimad selle 125sega ära ja siis juba tahad uut.Seega ei ole mõtet minu silmis miskit suuremat investeeringut teha selle jaoks kui just venda või õde pole kellele saaks jätta sõitmiseks
Vb tõesti jah, oleks see hea mõte et midagi odavamat valida ja tulevase suve läbi ajada mingi 4t isendiga ning sellest järgmine suvi juba õige A-kati peale minna. Samas rahast on natuke kahju et siis teen A1 kategooriat mõttetult .
-
- Postitusi: 1017
- Liitunud: 20 Mär 2006, 08:08
- Tsikkel: Suzu DR-Z400
- Asukoht: Viimsi
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 1 kord
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Vb tõesti jah, oleks see hea mõte et midagi odavamat valida ja tulevase suve läbi ajada mingi 4t isendiga ning sellest järgmine suvi juba õige A-kati peale minna. Samas rahast on natuke kahju et siis teen A1 kategooriat mõttetult .
Pärast A2 teha on palju lihtsam, kui A1 juba olemas. Autokooli minna pole enam vaja. ARKi söit ja vist oli ka teooria vaja teha
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
margus014 kirjutas:Vb tõesti jah, oleks see hea mõte et midagi odavamat valida ja tulevase suve läbi ajada mingi 4t isendiga ning sellest järgmine suvi juba õige A-kati peale minna. Samas rahast on natuke kahju et siis teen A1 kategooriat mõttetult .
Pärast A2 teha on palju lihtsam, kui A1 juba olemas. Autokooli minna pole enam vaja. ARKi söit ja vist oli ka teooria vaja teha
kas peab ikka teooria tegema minu teada ei pea Ise vuran ka veel A2-hega ringi kuna on "piiraja peal" ja tean ,et A saamiseks pean ainult tegema sõidu võimsama mootorattaga.
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Tuono kirjutas:
kurat soomes valik palju suurem ja hinnad madalamad,eesti on rikkurite maa
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
on jah kradi odavad need rattad soomes.. Aga transport läheks vist kalliks ning ei tasuks ära .
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
euphoria kirjutas:on jah kradi odavad need rattad soomes.. Aga transport läheks vist kalliks ning ei tasuks ära .
Tsiklipilet Soomest Tallinnasse ei ole üldse kallis ja sadamasse sõiduks ka eriti palju kütet ei kulu + Eestis Soome numbriga koju sõites ei tule mendid Sind nvn kottima.
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
transport ei lähe kalliks
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
euphoria kirjutas:indrek91 kirjutas:Minu enda võrri aeg möödus aprilia rs125 väänates. Enda tsikkel oli aastast 96 ning sõitsin temaga kolm aastat tagasi oma 20 000 km. Üks kord vahetasin kolvi, väljalaskeklapi välja ning oma lolluse tõttu ka käigukasti laagrid. Ega kui tahad tõesti võrri mis liigub, siis midagi muud küll üle ei jää kui osta 2-taktiline. Kui peaks uuesti ostma võrri, siis valiksin kas Aprilia rs125 või Cagiva Mito vahel, rohkem hetkel mõistlikuid võrre meelde ei tule mis ka liiguksid. Honda NSR´i võid ka vaadata, kuid minu silmis jäi ta natukene ´´algeliseks´´ vms. Samuti kui rolleri mootorit oskasid lahti võtta, siis peaksid saama hakkama ka võrri kolvi vahetamisega. Kui tekib küsimusi, siis võid julgelt kirjutada PS-i.
Miks käigukasti laagrid ära vahetasid kui küsida tohib ? ning mismõttes nsr ''algeliseks'' jäi
Käigukasti laagrid pidin välja vahetama kuna panin kasti vale õli sisse(tavalise mineraali). Laagrid läksid nii kuumaks, et see ´´plastik kest´´ vms nagu nendel laagritel on lihtsalt sulasid ära ja oligi kööga. Nsri kohapealt niipalju, et see ratas jättis omal ajal proovides lihtsalt natuke halva mulje, jäi nagu eelnimetatud kahest võrrist törtsu maha.
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Eks see 125-se võimsus on nii nagu on, väga palju oleneb minek konkreetse mudeli seisukorrast.
Samas üks rõvedalt kole tünn meeldib mulle ka, selleks on Kawasaki AR125. Võimsusnäitajad ei ole suurem asi, välja näeb kah suht peletis võrreldes 125ste "sportbaikidega" (no eks tootmisaastad ole ka vastavad), aga ratas on uuematest palju kergem ja hästi vaba veeremisega, kütet võtab vähe ja läheb palju kergemini tagarattasse, kui baigid.
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Ma olen mõelnud selle teemapeale pikka aega ja ega ongi nii et ei suuda otsustada. mõlemal omad head ja vead ja üks päev tahaks ühte ja teine päev teist. Tõsi 2t on 2x võimsam jne kuid ega ma eluks ajaks selle 4t pilliga ka sõitma ei jää. Veereb aasta või paar sellega ja siis teeb nkn A2 kat ära ja läheb võimsama peale üle. Sellessuhtes et muidugi võiks võimsam olla kuid ega ta nüüd jalgu ka ei jää ju.Lisaks mulle meeldib 4t rataste hääl, mulle meeldib nende kvaliteet ja vastupidavus. Nad ei haise ega ei pea segama õli bensiini sisse. Nendega ma julgen minna pikemale tripile ja ei pea omale õlipudelit tasku panema juhuks kui tankima peab.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Otsi mõni legaalselt kohitsetud variant ,millelt uute lubadega seibid ära vahelt viskad.Jääb üks tsikklivahetus vähemaks.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Kui otsustada ei suuda, siis oota see aastake ära mil 18 saad ja osta normaalne mootorratas. A1 kategooriaga sa mitte millegi muuga peale 125 sõita ei saa ja nagu isegi pikapeale ilmselt taipad, on igal võrril oma ongelmad.
-
- Postitusi: 914
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
franz125 kirjutas:Otsi mõni legaalselt kohitsetud variant ,millelt uute lubadega seibid ära vahelt viskad.Jääb üks tsikklivahetus vähemaks.
Jutt käib A1,st ehk kubatuuri piiranguga KUNI 125 kuubikut, mida sa enam siin legaalselt kohitsed? Suurema mootoriga 125-ste paberitega pole just väga palju arvel.
125 kuubikut - tahad natuke funnida, siis võta 2 takti, maksa kõvasti rohkem ja naudi sõitu (2taktilise bensuhaisud on minujaoks nostalgia ja väga soovin, et praegune tsikkel samu lõhnu teeks, pole sellel lõhnal viga midagi). Ühtemoodi peenena hoiad neid mootoreid mõlemaid, kui ühel hetkel avastad, et sealt ei ime just väga palju välja.
Oleneb kui noor või vana sa oled, kuna eestis 125-ste turgu (ka järelturgu) praktiliselt pole, siis mina soovitaks mõelda variandi peale, et osta mingisugune A2 tsikkel ja sõita vaikselt sellega kuni vanus on täis.
Üks suvi 125-sega sõita ei tasu investeeringut ära.
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
overboost kirjutas:Mis sa selle 125cc "baigiga" üldse jamad, võta kohe tonnine.
vanust pole piisavalt.
-
Teema algataja
Re: Nõu 125cc baigi soetamisel.
Oleneb kui noor või vana sa oled, kuna eestis 125-ste turgu (ka järelturgu) praktiliselt pole, siis mina soovitaks mõelda variandi peale, et osta mingisugune A2 tsikkel ja sõita vaikselt sellega kuni vanus on täis.
Üks suvi 125-sega sõita ei tasu investeeringut ära.[/quote]
noo, rolleriga ka trippida ei taha niiet 125 ainus võimalus praegu.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.