caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

reinz
Postitusi: 644
Liitunud: 29 Mär 2007, 17:48
Tsikkel: Kawasaki ER-6N
Asukoht: Espoo/Saaremaa

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas reinz »

janis kirjutas:
yeekim kirjutas:

Kõva projekt, retsept :bsmile:
AGA, tagaamordi nurk.......

edu

Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit. Pilt

sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel

Pilt
Kasutaja avatar

Oil-Cooled
Postitusi: 994
Liitunud: 04 Sept 2006, 21:20
Asukoht: Eesti
Tänatud: 1 kord

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Oil-Cooled »

inimestel on tore 8)

BMW R100RS
Varem: CB750K6, K75S, Katana/GSXR hübriid, GSX1100S Katana, XJ600, GPZ900R, GSX600F, GSXR750

Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Oil-Cooled kirjutas:

inimestel on tore 8)

sama tegelase Honda on päris lahe.. :bsmile:

ja paar niisama ilusat pilti kah :P
Pilt
Pilt
Pilt

Edit:
KTM-ist saab kah päris hea asja valmis..

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Pilt

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8862
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 140 korda
Tänatud: 367 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Kuidas seda nimetama peaks huvitav:
Pilt


libek
Postitusi: 116
Liitunud: 26 Juul 2006, 11:12
Asukoht: Tallinn

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas libek »

Oil-Cooled kirjutas:

The MAN!


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Piipz kirjutas:

Kuidas seda nimetama peaks huvitav: ...

Survival bike? Mulle igatahes meeldib :)


Alberts

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Alberts »

davidsoniharald kirjutas:

Survival bike? Mulle igatahes meeldib :)

Täpselt! :P

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

reinz kirjutas:
janis kirjutas:
yeekim kirjutas:

Kõva projekt, retsept :bsmile:
AGA, tagaamordi nurk.......

edu

Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit. Pilt

sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel

Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?


janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas janis »

Väike tiiser jälle.

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6770
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: XV1900
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 693 korda
Tänatud: 455 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas yeekim »

(w) (w) noo ei saa olla :bsmile:

Saadetud kettaga lauatelefonist!
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Päris kitsas apparaat tuleb. kas tuul sõidu ajal pealt minema ei vii? :mrgreen:
aga muidu lahe proekt :bsmile:

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Andrea
Postitusi: 741
Liitunud: 29 Mär 2004, 07:54
Tsikkel: Ducati Streetfighter V4S '21
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 35 korda
Tänatud: 8 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Andrea »

väga äge taguots ! :bsmile: (w)

Suzuki SV650 S 2001 -> Yamaha YZF750R 1995 -> Aprilia RSV 1000 Tuono 2003 -> Ducati 999 Biposto 2005 -> Ducati 1098 Streetfighter S 2009 -> Ducati Diavel Carbon 2011 -> Aprilia Tuono V4R APRC 2012 -> KTM SuperDuke 1290 R 2015 -> Kawasaki KX250F 2008 -> Aprilia Tuono V4R APRC ABS 2014 -> Aprilia Tuono V4 1100 RR 2017 -> KTM Superduke 1290 R 2020 -> Ducati Streetfighter V4 2020 -> Ducati Streetfighter V4S 2021

matcho
Postitusi: 255
Liitunud: 27 Veebr 2007, 21:37
Tsikkel: hetkel rattatu

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas matcho »

ma ka vaatasin et kuidagi harjumatult kõhna on se ratas kui tagant vaadata

parem kaks politseid ees kui üks taga ....

H.P
Postitusi: 397
Liitunud: 08 Juul 2008, 09:13
Tsikkel: Tiger 800 XCA
Asukoht: Tallinn

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas H.P »

Tore cafe toorik müügis http://www.soov.ee/vi/1396503.htm

Ex: Yamaha FZ6
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Hea on naha et teema pole sugugi surnud siiski.
See xt on kyll parajalt hull. Nagu miski shinya kimura aretis juba.

Viimati muutis tormavtellis, 08 Nov 2011, 20:57, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

bitter
Postitusi: 2036
Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
Tsikkel: EXC400
Tänanud: 105 korda
Tänatud: 97 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas bitter »

IZH kirjutas:

...
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?

Seda kindlasti ka aga kinnitusi saab tugevdada. Pikali saad panna eelkõige sellise amordi, mis ka originaalis on mõeldud pikali olema ... eeldusel, et kasutad samatüübilise ja sarnase kaaluga ratta amorti. Raskema ratta amorti kergemale pannes peaks saama amordinurka kuigipalju vähendada. Lühikesekäigulise ja jäiga amordi saad üldiselt rohkem pikali keerata kui pikemakäigulise ja pehmema. Pehme vedru laseb porika vastu rehvi igas väikeses lohus (enne kui amort põhja jõuab.) Kui nii juhtub siis tuleb amordinurka suuremaks ajada või amort jäigema vastu vahetada. Insenerid lähenevad amordi geomeetriale kompleksselt - et amordi nurk, vedru jäikus, amordi käigu pikkus, keti teemad jm asjad omavahel sobiksid ja amort lõpuks normaalselt töötaks ka. Kõva katsetamine.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Ja siis vennad on lopuks oma video valmis saanud. Ajab ikka koledal kombel ila tilkuma...
http://vimeo.com/31288625

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Kasutaja avatar

tali
Postitusi: 1404
Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 12 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tali »

Hullumaja puhvet, kus sellel lehel on kohvikuraasereid (w) (w) (w) http://www.scoop.it/t/cafe-racers

18-aastane pereliige: "Äratuse helin on see n..ss, mis sul magada ei lase". :)
"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Sa oled mu kangelane or samhing, vaga tige leht on toesti.

Edit: muidugi lahemal vaatlusel suht hea ja lihtsa kontseptsiooniga asi see leht, scoop on ju lihtsalt miski edev blogi mootor vms. Et siis pasted stuffi muudest portaalidest kokku ja ongi nagu olemas. Vahet pole, sisu on tal vaga tarbitav ja miskit ikka leiab, mida pburn voi efiks ei kajasta.

Viimati muutis tormavtellis, 21 Nov 2011, 10:33, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 526
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 45 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Hea leht tõesti.. (w)
Pilt

_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com
Kasutaja avatar

Loff
Postitusi: 2868
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
Asukoht: Maal
Tänanud: 41 korda
Tänatud: 35 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas Loff »

Silme eest läheb kirjuks...

https://www.youtube.com/@paavokaleva
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.

http://www.mototehnika.ee/used/774601

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

sellest igast kurjasid masinaid kokku meisterdatud

Pilt

Pilt

Pilt

Kasutaja avatar

kalle
Postitusi: 720
Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
Tsikkel: Joone all on miskit
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas kalle »

tormavtellis kirjutas:

huvitav põhi on hetkel müügiks mototehnikas, vanakooli bmw ridaneli. K75.

Lihtsalt mainin, et K75 on rida kolm.

Kk

KZ1000C3
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

Mai bad. Rida kolm, neli takti, oige jah.
Aga muu jaab kehtima :P

On keskil kogemust ka, mis haalt see teeb ja kuidas mootor kaitub? Otsisin selle heli, sattusin sellise video otsa. Ylikova tee, sellisele tahaks isegi ara eksida. http://www.youtube.com/watch?v=7BUDmf2JaNc&sns=em. Videos selline ridanelja moodi vurri vilin rohkem. Miskis dynotesti vidikus oli veitsa parem heli, suht asjalikult urises.


tsaar
Postitusi: 35
Liitunud: 12 Dets 2008, 11:17
Tsikkel: Bandiit
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tsaar »

Pilt

Pilt

Omnomnom rsk.

tsaar

Kasutaja avatar

Teema algataja
tormavtellis
Postitusi: 1070
Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
Tsikkel: KTM 890 AdvR
Tänatud: 40 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas tormavtellis »

See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?

Kasutaja avatar

HaLL
Postitusi: 75
Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
Asukoht: Jüri
Tänanud: 29 korda
Tänatud: 13 korda

Re: caferacerid ja rotikad jms

Lugemata postitus Postitas HaLL »

tormavtellis kirjutas:

See viimane on paris hull teerull. Ei tea mis ta on... Mootori jargi cb750 voi 900 justkui.
Eriti tyhjaks on asi sadud, tea kus tal aku voiks olla?

CB 750 http://www.bikeexif.com/1980-honda-cb750#more-13047

Tea palju see K75 kohta käib, kuid K100 kohta on Kevin Ash öelnud:
"The 1984 BMW K100 , as much for the fawning reaction of so many people because of the badge blindness it generated. Still you can find many who’ll tell you what a breakthrough machine it was, how it was reliable, handled and performed when it was none of these. It vibrated nastily, it was heavy and slow, it was inexcusably unreliable and it didn’t even resist corrosion very well. It took another three years for BMW to finish it, but the engine was always fatally compromised by being laid out longways and horizontally: the combination of long stroke and too-short conrods—both essential to make it fit in the chassis—meant it would always feel unpleasant and laboured"

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”