Yss amort
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Yss amort
Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Yss amort
maidor kirjutas:Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?
Misasja
Re: Yss amort
http://www.cn-parts.ee/index.php?page=s ... =1&lang=et tagurpidi keerates hakkab oma funktsiooni kohe täitma, õigetpidi 1cm piirkonnas ei tööta nii nagu peab
Re: Yss amort
seleta kuidas su triikraua amort ei tööta õigetpidi ja valepidi töötab
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Yss amort
Töötab õigetpidi ka, aga tagurpidi on toimimimise piirkond pikem( hakkab koheselt tööle).
Re: Yss amort
jegesmesh kirjutas:Okei, aga miks sa siia teema üldse tegid?
Esimeses postituses on küsimus, millele lootsin tarka vastust leida
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Yss amort
Seleta paremini lahti mida sa õigeks toimimiseks pead ja milline toimimine ei ole nii nagu peab!
Ja kumb asend on kolvil algus ja lõpp(kas varras lõpuni sees või lõpuni väljas)
Pildi järgi tundub ilma reguleeringuteta amort seega ühepoolse toimimisega(peaks loogiliselt olema), ehk varras sisse läheb kergelt ja väljumine on takistatud!
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: Yss amort
"YSS Mono PRO-X on üks soodsamaid amorte YSS valikus. Amort ise on samas äärmiselt kvaliteetne ja töötab suurepäraselt. Amordil on kahe suunaline vedru süsteem. Amordi tugevust on võimalik reguleerida kaasas oleva võtme abil.
Amort sobib ideaalselt originaal amordi asenduseks, kuna kvaliteet on sama hea .
Tähelepanu! Artikel nr 16540 on Piaggio, Gilera mootori jaoks. EI sobib teistele rolleritele/mootoritele."
Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?
Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?
Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.
Re: Yss amort
Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?
Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?
Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.[/quote]
Vedrust ma ei tee juttu. Mõtlen seda viimast jah, käes ringi pöörates töötab amort teisiti.
Re: Yss amort
kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Yss amort
426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Yss amort
Caprea kirjutas:426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
+1
Mõtlesin just et kaevan mõned neli and smthng parajalat lollide küsimustega postid kah välja, ei tea kus külapoes on lõvishokolaad müüki jõudnud.
Re: Yss amort
Caprea kirjutas:426f kirjutas:kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga
Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.
Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.
Tänan Caprea, muud mul vaja teada polnudki. Tänan ka teisi vaimukuste eest.
Re: Yss amort
mis kuradi õhumull,võta amort pooleks siis näed miks on amordis õigetpidi keeranuna vähem õli sees kui tagurpidi keeratuna.pole sellel amordil midagi viga.pane õigetpidi triikraua külge ja sõida
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.