Yss amort

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Mis moodi see amort tagurpidi tööle saab hakata?

Kasutaja avatar

Mait.V
Postitusi: 558
Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
Tsikkel: BMW S1000RR 17
Asukoht: Kose
Tänatud: 7 korda

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas Mait.V »

maidor kirjutas:

Ostsin tutika yss amordi. Kuna vedru on liiga pehme, siis vahetasin tugevama vastu. Lahti võttes proovisin, et tagurpidi hakkab amort kohe tööle, õiges asendis mitte. Kas panna amort tagurpidi alla?

Misasja :mrgreen:


Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

Keerad amordi teistpidi lihtsalt


Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

http://www.cn-parts.ee/index.php?page=s ... =1&lang=et tagurpidi keerates hakkab oma funktsiooni kohe täitma, õigetpidi 1cm piirkonnas ei tööta nii nagu peab

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas 426f »

seleta kuidas su triikraua amort ei tööta õigetpidi ja valepidi töötab

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

Töötab õigetpidi ka, aga tagurpidi on toimimimise piirkond pikem( hakkab koheselt tööle).

Kasutaja avatar

jegesmesh
Postitusi: 648
Liitunud: 03 Veebr 2009, 18:37
Tsikkel: poolik veel
Asukoht: Jõgeva

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas jegesmesh »

Okei, aga miks sa siia teema üldse tegid?


Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

jegesmesh kirjutas:

Okei, aga miks sa siia teema üldse tegid?

Esimeses postituses on küsimus, millele lootsin tarka vastust leida

Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas TDM »

Seleta paremini lahti mida sa õigeks toimimiseks pead ja milline toimimine ei ole nii nagu peab!
Ja kumb asend on kolvil algus ja lõpp(kas varras lõpuni sees või lõpuni väljas)
Pildi järgi tundub ilma reguleeringuteta amort seega ühepoolse toimimisega(peaks loogiliselt olema), ehk varras sisse läheb kergelt ja väljumine on takistatud!

Ei midagi . . . peale tuule!
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

"YSS Mono PRO-X on üks soodsamaid amorte YSS valikus. Amort ise on samas äärmiselt kvaliteetne ja töötab suurepäraselt. Amordil on kahe suunaline vedru süsteem. Amordi tugevust on võimalik reguleerida kaasas oleva võtme abil.

Amort sobib ideaalselt originaal amordi asenduseks, kuna kvaliteet on sama hea :lol: .

Tähelepanu! Artikel nr 16540 on Piaggio, Gilera mootori jaoks. EI sobib teistele rolleritele/mootoritele."

Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?

Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?

Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.


Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

Kas sa mõtled, et kui sa paned vedru ühtepidi siis on amordil ühed omadused ja kui teispidi siis teised?

Või mõtled seda, et kui hoiad amorti ühtepidi käes siis see töötab teisiti, kui hoiad amorti tesitpidi käes?

Kas poest ei anna pärida, mis see parem lahendus oleks. Toode on uus nagu ma aru sain, siis on keegi kuskil selle täpselt välja arvutanud, kuidas, miks ja milleks ta peab niimoodi töötama.[/quote]

Vedrust ma ei tee juttu. Mõtlen seda viimast jah, käes ringi pöörates töötab amort teisiti.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas 426f »

kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r

Caprea
Postitusi: 30
Liitunud: 25 Sept 2011, 13:39
Tänatud: 1 kord

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas Caprea »

426f kirjutas:

kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga

Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.

Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8453
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 340 korda
Tänatud: 438 korda
Kontakt:

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Caprea kirjutas:
426f kirjutas:

kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga

Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.

Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.

+1
Mõtlesin just et kaevan mõned neli and smthng parajalat lollide küsimustega postid kah välja, ei tea kus külapoes on lõvishokolaad müüki jõudnud.


Teema algataja
maidor
Postitusi: 42
Liitunud: 18 Nov 2010, 22:57

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas maidor »

Caprea kirjutas:
426f kirjutas:

kas sa tead täpselt kuidas üks õige amort peab töötama,otsi kuskilt normaalne öhlins ja näpi seda ja võrdle oma triikraua amordiga

Üldiselt võiks mõni vend siin foorumis oma oksasi kokku poole kiskuda. Ei ole vaja igas teemas põrgata ja ülbitseda kui midagi asjakohast öelda ei ole.

Ja et ma ka ise päris kasutu ei oleks, siis pakuks, et amort pole tehasest korralikult õhutatud. Õhumull tõuseb õiges asendis üles ning seega asub kolb esialgu õhukoti sees ning sinu mainitud sentimeetri pärast vajutatakse lõpuks alles õli sisse.

Tänan Caprea, muud mul vaja teada polnudki. :bsmile: Tänan ka teisi vaimukuste eest.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Yss amort

Lugemata postitus Postitas 426f »

mis kuradi õhumull,võta amort pooleks siis näed miks on amordis õigetpidi keeranuna vähem õli sees kui tagurpidi keeratuna.pole sellel amordil midagi viga.pane õigetpidi triikraua külge ja sõida

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”