caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk → Re: caferacerid ja rotikad jms
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
reinz kirjutas:janis kirjutas:yeekim kirjutas:Kõva projekt, retsept
![]()
AGA, tagaamordi nurk.......edu
Vot see on kõigesuurem AGA. Teoreetiliselt, peaks ilusti kannatama, arvestades jõudude mõju suundasid ja fakti, et masin tuleb ühekohaline. Käigu pikkus on lühike ja vedrustus jäigem. Eesmärk ongi väike käigupikkus ja kompaksus. Seda tagaamordi kohta ma kindlasti analüüsin veel põhjalikult ning teen vajadusel korrektuurid. Üks võimalus on tõsta kiige küljes olevat kinnitust nii et amort on peaaegu paralleerne kiigega. Sarnast vedrustus lahendust leiab näiteks Aprilia Shiveri mudelil, kus kompaksuse saavutamiseks asetseb amort ühelpool tsiklit.
sama lahendus on ka kawasaki versysel ja er6-tel kasutusel
Tekkis siin endal küsimus, et kuidas siis see tagaamordi nurk oleks kõige õigem paigaldada, endal ka käsil üks projekt ja tahaks samasugust tagaamordi süsteemi kasutada, kuid isegi veel väiksema nurga all, peaaegu paraleelselt kiigega.
Mis häda nii väikse nurgaga amordisüsteemil tekib, kas liiga suur pinge kinnitustele, amordile ise?
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.