STREETMOTO orienteerumissari 2011
Moderaator: Moded
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Panen ka siia kirja: leidsin Saverna-Krootuse teelt (=asfaldiklass) motokinda. Tootja IXS, suurus 2XL, sini-must, vasaku käe oma. Kui keegi tahab enda allesjäänuga paaritada, siis võtku minuga ühendust: tonu.kraut ät gmail.com
-
- Postitusi: 47
- Liitunud: 06 Sept 2008, 20:13
- Tsikkel: Suzuki DR650;Honda Shadow1100
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Tänud korraldajatele! Mõnus sõit 300 kg motikaga mööda Lõuna-Eesti asfaldi ja kruusa teid!
Eraldi tänan meest,kes leidis minu kaduma läinud kinda
. Ootan juba uut hooaega,et saaks jälle nina kaardil Eestimaa teedel seigelda.

-
- Postitusi: 13
- Liitunud: 09 Dets 2008, 09:54
- Tsikkel: KTM
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Hommikut!
Kuna kõvemad mehed jõudsid koju allles täna varahommikul, siis üritan kiiresti ise tulemused kodukale sebida.
Mul on hea meel , et Teil on hea meel, et kõigil niiiiiiiiiiii hästi läks. Välja arvatud kaks noormeest, kes kuidagi ei saanud sellele pallile pihta mis meil Brauermoto hoovis oli-nimesid siinkohal ei nimeta
Jürka teinepool
-
- Postitusi: 29
- Liitunud: 28 Apr 2009, 10:10
- Asukoht: Saku
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Tervitus kaasorienteerujatele.
Minu poolt ka suured tänud kõikidele korraldajatele vahva motoorienteerumise hooaja eest. Mis me küll ilma teieta peale hakkaksime. Sõidaksime nagu peata kanad ringi, tänu teile on nüüd vähemalt kaart mille järgi sõita silme ees
Tervitused ka kaasoreinteerujatele, 5+ seltskond! Kevadel näeme
Lilleke
-
- Postitusi: 1449
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
[quoteKevadel näeme][/quote]
Mis mõttes kevadel näeme???
Talvel tuleb ju "Jänksijaht vol 2". Kas nüüd koos jänksiga või mitte otsustab suus Allahh.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Täname kõiki korraldajaid ja konkurente! Oli põnev hooaeg !
Anti & Riin
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Väga mõnus oli. Eeskujuliku täpsusega märgitud punktid ning väga sõidetavad teed ja mõnusad kaaslased.
Kena kulbi ja kinda pidu järgnes koos hommikuse võluflöödi puhumisvõistlustega.
Tagasiteel koju sai Viljandi külje all Holstres jälle esirehviga tegeldud. Küla memmedelt kummiliimi tuub kingiks saadud ja küla taadilt pumpa laenatud. Liimi kuivamise ja pumba ootamise käigus sai pool küla läbi käidud, kohalike lugusid kuulatud, kuidas poodi pole ja postkontor kinni pandi ja ainult kool veel tegutseb ja kindralimäge vaadatud.
Tänud ka Viljandi poolt tulnud kolmele tundmatule ratturile, kes võtsid nõuks hoo maha võtta ja asja uurima tulla, mis see mees seal tee ääres pusserdab.
Ja tänud Kurisookarule, kes reede õhtul meid esimese uue siselohviga õnnistas Aravete lähistel.
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 17 Juul 2006, 16:13
- Tsikkel: Kawasaki KLE 500, BMW 800GS
- Asukoht: Tallinn> Eesti metsad
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Tänud meie peasponsorile STREETMOTO Neemele, kes viicis aasta 2011 meile toeks olla, Liqui Moly , kes määris meie parimaid rattureid, iga etappi korraldustiimi ja kõiki teisi, kes vähemal või rohkemal moel aitasid läbi viia Streetmoto karikasarja 2011
Brauerile tubli töö eest tugev käepigistus!
Seadke rattad aegsasti töökorda sest 2012 Kõrtsitee pole enam kaugel. Kõigile motoorienteerujatele jaksu ja head tervist.
Jänx
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Brauer & Co oleks nigu eluaeg neid orienteerumisi korraldanud, sellise pealtnäha mängleva kergusega toimis kõik
Teed ja rajad on sealkandis ikka mõnusad!
Aitäh, et aitasite avastada motopalli, see on sigalahe ajaviide!
Hooaja lõpuks võib tõdeda, et vahva kamp, nii korraldajad, kui võistlejad
Sarja tulemused ka: http://moto.kodukorts.ee/karikasari/tulemused-2011/
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
siin mõned pildid möödunud laupäevast
http://album.ee/album/554117/50289965
-
- Postitusi: 559
- Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
- Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
- Asukoht: TLN - Võru
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Kruusarajaq olliva väegä hääq, Jürka ja Co, rajameistrit võit kittä!
Ilmakõnõ oll ka hää, süvva sai, inemedse olliva rõõmsa.
Aitüma osavõttitele, rajameistreile ning egäsugu klubeile ja miiskondile, kes säändsit assju orgänisiirväq!
Tervüs,
Päärn
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
peakohtunikku tahaks nüid natuke küll
kui peaaegu kõik võistlejad leiavad kõik punkti üles ja üks võistleja leiab ainult ühe punkti üles ! kas see üks võistleja tuleb siis teiseks ???
ja palli väravasse löömisel oli sama loogika ?
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Üldiselt võib iga korraldaja oma võistlusel rakendada sellist punktisüsteemi, nagu ise heaks arvab, AGA see peab olema juhendis lahti seletatud. Antud juhul on tõepoolest juhendi p.5 "Punktide arvestus" ja tegelik tulemuste tabel kaks täiesti eri asja
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Pean ka tõdema, et punktide süsteem oli seekord väga etteaimamatu. Iga ala eest eraldi arvestati koht ja kohtade järgi üldarvestus. Seega rajal punktide kogumine andis kõigest 1/5 kogutulemusest, varem finišeerimisega sai isegi suurema eelise (isegi kui kõik rajapunktide pole võetud). Varematel võistlustel on rajapunktid andnud 80-90 % kandis maksimumpunktidest ja lisakatsed selle võrra vähem.
See selleks, reeglid teeb korraldaja aga need peaks tõesti enne võistlust juhendis kirjas olema.
Kõik läks siiski positiivselt ja hooaeg lõppes mõnusa orienteerumisega, kiitus korraldajatele.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Ei saanud rahu ja tegin kaks uut tabelit:
http://rajaajaja.ee/Tonu/Streetmoto/juh ... _kruus.pdf
http://rajaajaja.ee/Tonu/Streetmoto/juh ... asfalt.pdf
Lisaks juhendis lahtikirjutatule on seal arvestatud ka võistluseelset suusõnalist infot, et iga hilinetud minut annab ühe trahvipunkti.
Ma annan endale aru, et see on praegu asjatu tagantjärele torkimine, aga võistluse korraldus võiks edaspidi selliseid asju siiski välistada. Kasvõi sel moel, et peale tulemuste väljariputamist on mingi protestiaeg (10-15 min), mil kõik saavad tabeli üle vaadata ja vaidlustada, enne kui auhindu jagama hakatakse.
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Omik!
Kutsun üles nüüd hukkamõistuga mitte väga hoogu sattuma. Tean, mis tähendab paari vabatahtlikuga töö kõrvalt ürituse korraldamine - ikka juhtub, et midagi jääb lõpuni läbi mõtlemata. Mõnes mõttes viis selline kohtade väljaselgitamine isegi asja algsele ideele lähemale .
Parem võiksime siin välja käia mõtteid, et mida teha kiiruse ületamisega.
Hommikusöögi lauas jagasid muljeid leedu võistlustel käinud härrased, sealmaal on gps kohustuslik(vajadusel sai rentida) ja kelle kiiruse logi näitas üle 110 km/h, sai miinuseid.
Kas meie võistlejaskond oleks väga traumeeritud, kui kevadel kõrtsitee juhendis oleks nõue gps- i kohta?
K-molu
-
- Postitusi: 1449
- Liitunud: 21 Okt 2005, 21:33
- Tsikkel: Päris mitu...
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 109 korda
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Mis siin salata. Kiirused on tegelt täitsa hulluks läinud küll.
Kõrtsmiku ettepanek on igati tervitatav.
Huvitav!!! Kuidas Kõrtsmikumolu kolu sisse sellised ideed jõuavad.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2462
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 202 korda
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
2011 kevadel sai seda ideed korraldajatega korra puudutatud aga mõistliku hinnaga lahendust ei leidunud. Sarja idee on ikkagi olnud see, et osaleda saaks suvaline inimene, kellel on tsikkel ja load ning saab aru mingil määral ka kaardist. GPS-i omamise nõuet ei tahaks küll sisse viia. Ja vaadates osalejate arvu, siis ei tundu hetkel ka eriti reaalne olevat GPS-ide väljarentimine.
Küll aga on mul üks täitsa reaalne mõte, mis lahendaks ühekorraga nii kiiruse teema kui tembeldamise teema. Ehk siis sellised vidinad, mis registreerivad ära nii punktid kui trajektoori ja kiiruse. Hetkel pean nõu tarnijaga ja siis kujuneb lõpuks välja ka mingi maksumus ning sellest omakorda arutelu majandusliku otstarbekuse osas. Aga hetkel kaldub mu oma sisetunne sinna, et tõepoolest järgmisel aastal pääseb ehk tembeldamisest ja hakkame kiirust ohjama.
Sest ega see igaks etapiks eelmisel etapil kaduma läinud templite uuestivorpimine ka kokkuvõttes teab mis soodne ei tule... Ja eks teeme korraldajatega mõned istumised ja mõtleme asjad järgmiseks aastaks selgemaks. Ajaga peab kaasas käima... Korraldajad oodaku kutset
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Kuniks asfaldiklass on mõeldud tsikli peal püsivatele jalg- ja korvpalluritele, pole ka kiiruse ohjamine oluline. Vahet ju pole, kui orienteerumisoskus moodustab 1/4, jalgpallioskus 1/4, korvpallioskus 1/4 ja julgus liikluseeskirjale kõrge kaarega kusta 1/4. Või kuidas peaks seda 160..200 kmh tänavaliikluses mõistma?
Sellise käitumise eest karikaid küll jagada ei tohiks.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
kõrtsmikumolu kirjutas:Omik!
Hommikusöögi lauas jagasid muljeid leedu võistlustel käinud härrased, sealmaal on gps kohustuslik(vajadusel sai rentida) ja kelle kiiruse logi näitas üle 110 km/h, sai miinuseid.
Mitte miinuseid ei tule jagada, vaid diskvalifitseerida. Ja mitte osavõistluselt, vaid aasta sarjast. Maailma suurimal maanteerallil, prantslaste Dark Dog Mototour-il, teevad korraldajad tihedat koostööd kohalike politseiprefektuuridega. Selleks et tagada ohutus ja hoida ürituse mainet, mõõdab politsei etappidevahelistel ülesõitudel võistlejate kiirust. Kes kihutab, see enam sellel võistlusel edasi ei sõida, halvemal juhul saab ka trahvi.
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
GPS Trackerit mõtled, millel POI salvestamise funktsioon küljes?
Nagu selline? http://www.ebay.com/itm/New-debut-Holux ... 27be7b2dfc
StreetMoto kirjutas:Küll aga on mul üks täitsa reaalne mõte, mis lahendaks ühekorraga nii kiiruse teema kui tembeldamise teema. Ehk siis sellised vidinad, mis registreerivad ära nii punktid kui trajektoori ja kiiruse.
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Jürka & Co, tubli tubli tubli.
Kruusarada oli täpselt minu Kolakale paras, kiire ja nauditav. Natuke muda ja hästi palju takjaid...suutsin Valga külje all leida olematu raja mõõda jõeäärt liinialuse templi juurde, kus takjaraiped üle lenksu . Teine tore üllatus tabas Läti kitsal liivateel, kui kurvitagant tuli suur kaubarekka vastu.
Jalgpall ei ole kunagi mu lemmik olnud ja minu haigetepuusadega eriti veel, no ei olnud jalas jõudu, et seda maakerasuurust palli väravani lüüa
Punktisüsteem oli jah natuke mööda juhistes antud skeemiga
Kohtumiseni talvisel kogunemisel
Ps! Tore üllatus oli etapikorraldaja karikas
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Antud juhul on tõepoolest juhendi p.5 "Punktide arvestus" ja tegelik tulemuste tabel kaks täiesti eri asja
Mõnesmõttes võikski kõikidel etappidel olla ühtne punktisüsteem. Oleks üks konkreetne punktiarvestustabel, milles eksimine oleks raskem. Samas oleks nii igav ja asi muutuks järjest enam spordiks mida meist keegi ei taha.
6a. oselemise järel orienteerumises on päris mitmel korral minu punkte valesti loetud.
Olen arusaaja ja saan aru et kõigil juhtub lihtsalt asjad võiks toimida nii nagu peavad.
Meeldis selline mõte
Mitte miinuseid ei tule jagada, vaid diskvalifitseerida. Ja mitte osavõistluselt, vaid aasta sarjast. Maailma suurimal maanteerallil, prantslaste Dark Dog Mototour-il, teevad korraldajad tihedat koostööd kohalike politseiprefektuuridega. Selleks et tagada ohutus ja hoida ürituse mainet, mõõdab politsei etappidevahelistel ülesõitudel võistlejate kiirust. Kes kihutab, see enam sellel võistlusel edasi ei sõida, halvemal juhul saab ka trahvi.
Hirm paneb asja paika.
Asfaldit kruusale sõites sain aru et seal elu keeb
BMW r-35 -50
Dnepr MT-10 -79
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Ega see tippkiiruse piiramine mingi eriline lahendus ei ole, kui siis ehk asfaldiklassis. GPS ju ei tea, kas hetkel liigub ta laial maanteel või kahe rattajäljega kitsal metsarajal, 110km/h on aga ühel juhul suhteliselt ohutu kiirus, teisel juhul eeldab aga täit tähelepanu ja ka võimaliku õnnetuse korral on ilmselt tagajärjed erinevad. Erinevate kiirusepiirangute ja igasugu gpsi logide kogumine finiši järel on korraldajatele aga väga töömahukas ja ega võistlejadki väga rahul ole, kui peavad tulemusi tundide kaupa ootama.
Minu nägemuses aitaks läbisõidupiirang ehk siis keskmise kiiruse jälgimine. Seda saab kõige lihtsamas vormis teha spidonäitude kirjapanemisega stardis ja finišis, moodsate lahenduste abil ka näiteks SI-pulki või trackereid kasutades. Harju Äral kasutasime testi mõttes kümmet seadet ja lisaks läbitud distantside ja kontrollpunktide nägemisele pakkus see lisavõimalusi ka võistluse jälgimiseks pealtvaatajatele. 100% usaldatavad need tulemused siiski polnud, mets ja ehitised kippusid aeg-ajalt signaali levi häirima. Aga läbisõidu ja selle kaudu keskmise kiiruse mõõtmiseks peaks sobima päris hästi.
Harju Ära logi http://tracklog.us/event/26/
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Juba selle logi esimesel 10 sõiduminutil on LE räige rikkumine näha. "Telliskivi" alt sõidetakse läbi.
randel kirjutas:Harju Äral kasutasime testi mõttes kümmet seadet ja lisaks läbitud distantside ja kontrollpunktide nägemisele pakkus see lisavõimalusi ka võistluse jälgimiseks pealtvaatajatele. 100% usaldatavad need tulemused siiski polnud, mets ja ehitised kippusid aeg-ajalt signaali levi häirima. Aga läbisõidu ja selle kaudu keskmise kiiruse mõõtmiseks peaks sobima päris hästi.
Harju Ära logi http://tracklog.us/event/26/
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
sverchik kirjutas:Mitte miinuseid ei tule jagada, vaid diskvalifitseerida. Ja mitte osavõistluselt, vaid aasta sarjast. Maailma suurimal maanteerallil, prantslaste Dark Dog Mototour-il, teevad korraldajad tihedat koostööd kohalike politseiprefektuuridega. Selleks et tagada ohutus ja hoida ürituse mainet, mõõdab politsei etappidevahelistel ülesõitudel võistlejate kiirust. Kes kihutab, see enam sellel võistlusel edasi ei sõida, halvemal juhul saab ka trahvi.
Kõrtsiteel oleme juba mõned aastad politseiga koostööd teinud, sel aastal olid väidetavalt kolme jaoskonna patrullid väljas. Minule teadaolevalt kedagi maha ei võetud. Kas see ka kiirusele mõjus, oskavad vast sõitjad vastata aga ma hästi ei usu.
mella kirjutas:Juba selle logi esimesel 10 sõiduminutil on LE räige rikkumine näha. "Telliskivi" alt sõidetakse läbi.
Kas Sa tõesti usud, et korraldajad suudavad selliseid eksimusi välja otsida, kui igal võistlusel on umbes 80 osavõtjat?
-
- Postitusi: 446
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 17 korda
- Tänatud: 73 korda
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Jürka kodukal tulemustetabel uuendatud!
Kruus http://brauermoto.ee/media/Brauermoto_T ... _kruus.pdf
Asfalt http://brauermoto.ee/media/Brauermoto_T ... asfalt.pdf
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
Motostation poodnik aadressil Masina 1 Tallinn
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
[quote="randel"]Ega see tippkiiruse piiramine mingi eriline lahendus ei ole, kui siis ehk asfaldiklassis. GPS ju ei tea, kas hetkel liigub ta laial maanteel või kahe rattajäljega kitsal metsarajal, 110km/h on aga ühel juhul suhteliselt ohutu kiirus, teisel juhul eeldab aga täit tähelepanu ja ka võimaliku õnnetuse korral on ilmselt tagajärjed erinevad. Erinevate kiirusepiirangute ja igasugu gpsi logide kogumine finiši järel on korraldajatele aga väga töömahukas ja ega võistlejadki väga rahul ole, kui peavad tulemusi tundide kaupa ootama.
Minu nägemuses aitaks läbisõidupiirang ehk siis keskmise kiiruse jälgimine. Seda saab kõige lihtsamas vormis teha spidonäitude kirjapanemisega stardis ja finišis, moodsate lahenduste abil ka näiteks SI-pulki või trackereid kasutades.[quote]
Viimase aja gepsud(vähemalt auto omad) omavad küll aimu millise kiiruse piiranguga teel sa asud(see vist kaardis kinni).
Samas saab tippkiiruse ära fikseerida üldiselt, kuna eesti üle 110 pole lubatud kuskil siis see on ka piiriks+- erinevad määramatused ja mõõtevead max 120(või piisab ka 115km/h)!? Kellegil ei ole vaja ju liikluses kasutada suuremaid kiirusi ja asi mutt.Sel juhul oleneb sinu koht punktisüsteemist tulenevatest valikutestja orjenteerumis oskusest.
Ega seda ju kontrollida ei saa kas osalejal ajud on stardis kaasas, et ta puudevahel 100 ei laseks!Kiiruse valid ikka vastavalt teeoludele ja sõiduoskustele.
Keskmise kiiruse juures jääb ikkagi võimalus kihutada ja aja parajaks seismine hiljem. (togi)Või siis peab nagu rallis arvestama välja legaal kiirustel kõige optimaalsema trajektoori keskmise kiiruse ja hakkama jälgima enne kontollpunkti kes aega parajaks teeb, see ka nonsens!
ei nori vaid avaldasin omapoolse arvamuse!
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
Eks vaidlusest sünnib tõde
See, kui mingil võistlejal ajud starti maha jäävad, on hilisema õnnetuse korral meie kõigi mure, vaevalt et keegi tunneks siis võistluse järel erilist rahulolu kui kaasvõistleja haiglas või...
Minu idee oli see, et kui keskmine kiirus piiratud, siis pole lihtsalt põhjust arutult kihutada ja hakkad pigem vaatama, kuidas optimaalseim marsruut koostada ja võimalikult efektiivselt liikuda. Selge see, et kes kihutada tahab, küll see leiab selleks võimaluse. Või siis tuleb rakendada korraga mõlemat piirangut, nii tippkiirusele kui ka läbitavale distantsile.
-
- Postitusi: 755
- Liitunud: 18 Mai 2004, 06:05
- Tsikkel: KTM 1190 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 31 korda
Re: STREETMOTO orienteerumissari 2011
kurisookaru kirjutas:Jürka kodukal tulemustetabel uuendatud!
Kruus http://brauermoto.ee/media/Brauermoto_T ... _kruus.pdf
Asfalt http://brauermoto.ee/media/Brauermoto_T ... asfalt.pdf
Muideks ka see nn parandatud tabel pole päris juhendijärgne tabel, kuna juhendis oli kirjas et 2. lisakatse läbinud saavad kõik 10 punkti, siin on millegipärast erinevalt antud...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.