Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Moderaator: Moded
Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
1)Suzuki GSX R 600 2009a
2)Kawasaki Ninja ZX6R 2009a
3)Honda CBR 600 2009a
4)Yamaha R6 2009
Kuna olen alles algaja ja load tegemisel ,siis vajaksin infot antud rataste kohta! Kuna plaanin lähikuudel ühe neist valida ,siis ootaksin teiepoolseid kommentaare ja soovitusi milline neist 4'st oleks algajale kõige parem! Oleks hea kui soovitusega kaasneks ka põhjendus ,miks just antud ratast eelistada!
Olen tagasiside eest väga tänulik ja loodan ,et see aitab mul parima kasuks otsustada!
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Kristo_P kirjutas:1)Suzuki GSX R 600 2009a
2)Kawasaki Ninja ZX6R 2009a
3)Honda CBR 600 2009a
4)Yamaha R6 2009Kuna olen alles algaja ja load tegemisel ,siis vajaksin infot antud rataste kohta! Kuna plaanin lähikuudel ühe neist valida ,siis ootaksin teiepoolseid kommentaare ja soovitusi milline neist 4'st oleks algajale kõige parem! Oleks hea kui soovitusega kaasneks ka põhjendus ,miks just antud ratast eelistada!
Olen tagasiside eest väga tänulik ja loodan ,et see aitab mul parima kasuks otsustada!
Võid julgelt välimuse järgi ratta välja valida ja jutul lõpp.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Võta milline meeldib, pööra tähelepanu tehnilisele seisukorrale. Küll hiljem on aega vahetada kui midagi ei meeldi.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Siit peaks leidma ka pisut infot, mis otsustamisel abiks
http://www.motorcyclenews.com/MCN/bikereviews/
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Äkki saad nendelt linkidelt mingit infot :
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Tänapäeva algajad ikka peavad alustama supersport rattastest....
Kui ennem pole kogemust rolleriga või Nõukogude aegse tehnikaga... siis ükski nendest rattasest sulle ei sobi..
Organite kogujad pole kindlasti minuga päri....
Kristo_P kirjutas:1)Suzuki GSX R 600 2009a
2)Kawasaki Ninja ZX6R 2009a
3)Honda CBR 600 2009a
4)Yamaha R6 2009Kuna olen alles algaja ja load tegemisel ,siis vajaksin infot antud rataste kohta! Kuna plaanin lähikuudel ühe neist valida ,siis ootaksin teiepoolseid kommentaare ja soovitusi milline neist 4'st oleks algajale kõige parem! Oleks hea kui soovitusega kaasneks ka põhjendus ,miks just antud ratast eelistada!
Olen tagasiside eest väga tänulik ja loodan ,et see aitab mul parima kasuks otsustada!
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Yamsakas kirjutas:Tänapäeva algajad ikka peavad alustama supersport rattastest....
Kui ennem pole kogemust rolleriga või Nõukogude aegse tehnikaga... siis ükski nendest rattasest sulle ei sobi..
]
mis näitaja see roller või vene ratas on?ärge hakake jälle targutama sellel teemal
tänapäeval on normaalne,et tsikli selga istutakse esimest korda autokoolis ja ostetakse bike,ei juhtu midagi
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7419
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1096 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Yamsakas kirjutas:Tänapäeva algajad ikka peavad alustama supersport rattastest....
Kui ennem pole kogemust rolleriga või Nõukogude aegse tehnikaga... siis ükski nendest rattasest sulle ei sobi..
Organite kogujad pole kindlasti minuga päri....
Selle rolleri ja nõukaegse tehnika osas ei taha ma kuidagi päri olla. Loodetavasti see aeg on jäädavalt möödas (no offence).
Siiski tasub tõsiselt kaaluda siiski midagi muud kui biket, viimane võib olla algatuseks pisut overkill. Sama tunde annavad kätte ka algajatele sobivamad rattad, mis liigituvad klassikaliste alla ja on tunduvalt lihtsamini käsitletavad aga näevad samas piisavalt stiilsed ja baigilikud välja. Ntx: Yamaha Fazer, Suzuki SV650 ...
Teisest küljest...pole mina veel näinud meest (naistega on teine lugu), kes teiste vigadest ja tarkusest õppida tahaks ... mis me siin ikka jahume - kui mees tahab, siis mees ostab endale bike.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Kri§to kirjutas:Võta milline meeldib, pööra tähelepanu tehnilisele seisukorrale. Küll hiljem on aega vahetada kui midagi ei meeldi.
Täpsustuseks, et kõik rattad on uued 0km läbisõiduga, lihtsalt 2009a mudelid! Ja tõesti eelnev kogemus puudub, kunagi noorena vene rataste seljas,siis mõned lääne rollerid ja pocket bike
Ja kuna superpsort rattad tõesti meeldivad ja ma ei kavatse tagarattal või muid ebaterve manöövreid tegema hakata ,siis loodan ,et saan juhtimisega ikkagi hakkama. Seepärast valisingi 600'se ,tean algajaid kes on alustanud koheselt 750/1000 jne. Aga tänan soovituste eest ,seega neil 4'l pole käsitlemismugavuselt väga olulisi erinevusi? Suzukile pakutakse 3a tehasegarantiid
Eks ma tutvun ette antud linkidega
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Hinna poolest peaks vist Suzu odavamalt kätte tulema. Muidu ei mõista neil küll miskit vahet teha, mõnusad 600sed kõik. Võibolla erinevad kehaasendid sadulas, ei tea.. A sa kevadel sebi kõik eeltoodud mudelid välja kuskilt müügikuulutustest vms ja tee proovisõitu.
p.s. Seda juttu ära kuula, et bike on liiast alguses. 600ne on täitsa paras ja kui endal mõistus kodus, siis ei juhtu midagi.
Tervisi
-
- Postitusi: 8453
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 340 korda
- Tänatud: 438 korda
- Kontakt:
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Eks ostma oleme kõvad kõik.
Mul tuleb just meelde üks sell, kes siin foorumis kirjutas, et ostis endale tõsise bike ja paar päeva hiljem ennast kasti sõitis, kusjuures lasi lihtsalt elementaarses kurvis otse. Kusjuures kurvaks teeb see, et too sell tundus jutu poolest väga rahulik ja tasakaalukas vend olevat. Nii et tasuks paar korda kaaluda enne ostu.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
mx77 kirjutas:Eks ostma oleme kõvad kõik.
Mul tuleb just meelde üks sell, kes siin foorumis kirjutas, et ostis endale tõsise bike ja paar päeva hiljem ennast kasti sõitis, kusjuures lasi lihtsalt elementaarses kurvis otse. Kusjuures kurvaks teeb see, et too sell tundus jutu poolest väga rahulik ja tasakaalukas vend olevat. Nii et tasuks paar korda kaaluda enne ostu.
Pead vist silmas seda juhtumit Saaremaal, aastat paar tagasi. Tookord oli vist peaosas Yamaha R1?
Igatahes, lugesin toona ja päris kurb tunne oli peal. Ja - pea iga kord sõitma minnes mõtlen sellele juhtumile.
Bike osas - jah, kõik on mõistlikus sõidus kinni. Lihtsalt - algajana on teinekord päris raske kiusatusele "korraks maanteel proovida palju välja läheb" vastu panna. Ning bikelistel on need kiirusenumbrid teinekord päris suured. Ning siis piisab ka laugest kurvist, et sealt välja kihutada.
Aga mis ma ikka õpetan. Enda kogemusest terve plejaadi siklitega - kõige mõnusamad on naked siklid, püstisema sõiduasendiga. Nendega ei teki kiusatus tänu korralikule sõidutuulele maanteel väga kihutada, nii et juhiloast või elust ilma lihtsamini jääda võiks. Ning - on ka päris hea minekuga naked tsikleid, täiesti väärilised vastased bikedele
Mõtle pigem sellest aspektist, et - kui peamiselt linnas sõidad, siis bike pole teab mis mõnus. Maanteel - jah, seal on mõnusam, aga alates suurematest (loe: ebalegaalsetest) kiirustest. Kunagi olin ka nõksa bike fänn ja sai üht-teist proovitud, aga neist tüdines päris kiiresti ära. Ning lubatust tunduvalt kiiremini sõites läksid närvid ka ruttu läbi - kogu aeg oli tunne, et iga puu, põõsa, posti ja pesakasti taga luurab seadusesilm.
Aga - nendest bikedest peaks olema kõikse ebamugavama sõiduasendiga R6 ning kõige mugavamaga Ninja. Nojah, vana mees ju vaatab esimese asjana mugavust
Eks proovi elu bikelisega ära - ümber vahetada jõuab hiljem alati. Sest kui mehel on tõsine soov, siis ei peata teda vallid ega kraav, kaasfoorumlaste kirjatükkidest rääkimata.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Iga mudeliga on mingi jama. Bike loetakse võimsaks ja enamus "vanu kalu" ei soovita neid algajatele kui just tegu pole 125 kuubiste või veel väiksematega. Enduurokaga või chopperiga võid end sama moodi sandistada kui kõrvade vahel on tühjus ja ohutunne puudub. Ei tea kas kuskil keegi sellist statistikat ka teinud on et palju on hukkund rattureid oma süül ja palju teiste juhtide kaasabil. Mõttetu ju nagu iga jumala kord hakata jahuma teemal "võimas ratas" kui esimeseks rattaks tahetakse bike osta. Soovitage ja andke asjalikke argumente miks mingit mudelit valida. Kes on sõitnud ja omand või lihtsalt lugend ja uurind netist arvustusi. Eks elu ja uudised näiatavad kas sõitis kasti või aasta pärast teeb uue teema "selg on haige ei taha enam bike soovitage chopperit"
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Veidi abi otsustamisel..
Mine ja nihele kõigi nende seljas ja kui just PEAD üht neist võtma, siis otsusta tagumikutunde ja sõiduasendi järgi.
Aga pea meeles, et nn. vene tehnikast eristab oluliselt sõiduasend, mis on ettepoole küürus ja raskus kipub kätele minema.
Seetõttu on märksa paremad Fazer ja Bandit tüüpi vähe neutraalsema isteasendiga pillid, mis kasutavad samu mootoreid.
Teine oluline asi on 600ccm R4 mootor. Mul endal FZ6 R4 ja no ei meeldi, all väänet ei ole, muudkui kräunuta. V2 on oluliselt mõnusam, ka hääle poolest.
Kolmas asi - käigukast. Yamaha kolksuga käiguvahetus käib mulle algusest peale närvidele, sama lugu pidi olema Suzudel.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
mella kirjutas:Kolmas asi - käigukast. Yamaha kolksuga käiguvahetus käib mulle algusest peale närvidele, sama lugu pidi olema Suzudel.
Nii see tõesti on Suzudel ka.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
äll83 kirjutas:mella kirjutas:Kolmas asi - käigukast. Yamaha kolksuga käiguvahetus käib mulle algusest peale närvidele, sama lugu pidi olema Suzudel.
Nii see tõesti on Suzudel ka.
Mis jutt see nüüd on siis.
Äkki seletate ära mis kolksust jutt käib, või vahetate käike nagu autol?
Pole ei suzudel ega yamudel mingit kolksumist kui käike õigesti vahetada.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Mac pean sinuga nõustuma, see rolleri ja Nõukogude värk on küll mööda pantud jutt, tegelelikult sellega mõtlesin seda, et ei tasu hüppata 600 või tonnissele baigile, kui pole kogemust väiksematel 125..jne.. naked biked..põhimõtteliselt motorattad, millel võimsus on väiksem.. ja käitumine rahulikum
Aga fakt on see pole mõttet siin targutada, osta see mis meeldib... kui ta sulle sobib ..sõidad kaua..kui mitte ..mingi vend ostab ta sult ära ja ostad midagi teist endale..
Ise võtaks Ninjat..nendes on midagi!!!
Ohutut liiklemist!!
macintosh kirjutas:Yamsakas kirjutas:Tänapäeva algajad ikka peavad alustama supersport rattastest....
Kui ennem pole kogemust rolleriga või Nõukogude aegse tehnikaga... siis ükski nendest rattasest sulle ei sobi..
Organite kogujad pole kindlasti minuga päri....Selle rolleri ja nõukaegse tehnika osas ei taha ma kuidagi päri olla. Loodetavasti see aeg on jäädavalt möödas (no offence).
Siiski tasub tõsiselt kaaluda siiski midagi muud kui biket, viimane võib olla algatuseks pisut overkill. Sama tunde annavad kätte ka algajatele sobivamad rattad, mis liigituvad klassikaliste alla ja on tunduvalt lihtsamini käsitletavad aga näevad samas piisavalt stiilsed ja baigilikud välja. Ntx: Yamaha Fazer, Suzuki SV650 ...
Teisest küljest...pole mina veel näinud meest (naistega on teine lugu), kes teiste vigadest ja tarkusest õppida tahaks ... mis me siin ikka jahume - kui mees tahab, siis mees ostab endale bike.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Kolks nagu 1 käigu sisse panekul ning 1>2 vahetusel. 1>2 vahet pole, kas kasutada sidurit või mängida gaasiga. 2>3 jne. pole mingit probleemi.
Konkreetselt 2006 aasta FZ6 15K sõitnud masinal on see juba sünnist saati küljes ja paljukirutud kogu maailmas.
Märkus: Jutt käib tänavasõidu tingimustel mõistlikult aeglasel kiirendusel käiguvahetusega alla 6000RPM. St ei keerata esimese käiguga piirajasse
IZH kirjutas:Mis jutt see nüüd on siis.
Äkki seletate ära mis kolksust jutt käib, või vahetate käike nagu autol?
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Hurt kirjutas:Iga mudeliga on mingi jama. Bike loetakse võimsaks ja enamus "vanu kalu" ei soovita neid algajatele kui just tegu pole 125 kuubiste või veel väiksematega. Enduurokaga või chopperiga võid end sama moodi sandistada kui kõrvade vahel on tühjus ja ohutunne puudub. Ei tea kas kuskil keegi sellist statistikat ka teinud on et palju on hukkund rattureid oma süül ja palju teiste juhtide kaasabil. Mõttetu ju nagu iga jumala kord hakata jahuma teemal "võimas ratas" kui esimeseks rattaks tahetakse bike osta. Soovitage ja andke asjalikke argumente miks mingit mudelit valida. Kes on sõitnud ja omand või lihtsalt lugend ja uurind netist arvustusi. Eks elu ja uudised näiatavad kas sõitis kasti või aasta pärast teeb uue teema "selg on haige ei taha enam bike soovitage chopperit"
enamus "vanu kalu" ei soovita neid algajatele??? keda siin all silmas peetakse. olen üpris veendunud, et enamik neid "vanu kalasid" ei oma sport rattaga erilist sõidukogemust.
iga kell soovitaks algajale tsiklit, mille sõiduasend eeldab pidevat valmisolekut keeruliseks olukorraks- küll soovitaks igale algajale, käige läbi oma tsiklile vastav sõidukoolitus ja teie kõrvadevaheline olukord säästab teie tervist. Ringraja koolitusega Tallinna kandis tegelevad Motodepoo Team Greeni paar sõitjat- biker.ee kasutaja oldmaniac
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
vali, sinule kõiki tähtsaid omadusi arvestades, ükskõik milline tsikkel meeldib ja sa valisid õige tsikli. kõik su valikust on head masinad, kindlasti levinuim neist on R6, seejärel Honda, siis ZX-6R ja siinmail vähem on näha 600-st Suzut . Kawa, kuigi välja ei näe nad kohe üldse, on viimastel aastatel teinud väga suure hüppe ja nii ZX6R kui ka ZX10R on tõsiselt head masinad.
Teisalt küsi endalt kus sa selle masinaga tahad sõita. Enda isiklik lapsepõlveunistus oli bike ja ringrada ja nii see on ka läinud. Ära kuula nende jutte ning alahinda veneaegsete tsiklitega saadud sõidukogemust, sest kindlasti on sul need oskused masinat käsitleda sees, kuigi jah see on niivõrd erinev aga mingisugunegi tunnetus on oluliselt rohkem, kui mitte midagi.
Varustus soeta hea, mugav ning mis kõige tähtsam turvaline.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
teema nime võiks ära muuta,määrige algajale mingi tsikkel pähe las kannatab
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
No see nüüd küll normaalne soovitus ei olnud või sain ma valesti aru?
ehk siis soovitame algajale tsikli, mis vähe valema sõiduvõtte korral käes perutama või laperdama läheb ja eksimusi ei andesta?
Psaiko kirjutas:iga kell soovitaks algajale tsiklit, mille sõiduasend eeldab pidevat valmisolekut keeruliseks olukorraks-
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Psaiko kirjutas:vali, sinule kõiki tähtsaid omadusi arvestades, ükskõik milline tsikkel meeldib ja sa valisid õige tsikli. kõik su valikust on head masinad, kindlasti levinuim neist on R6, seejärel Honda, siis ZX-6R ja siinmail vähem on näha 600-st Suzut . Kawa, kuigi välja ei näe nad kohe üldse, on viimastel aastatel teinud väga suure hüppe ja nii ZX6R kui ka ZX10R on tõsiselt head masinad.
Teisalt küsi endalt kus sa selle masinaga tahad sõita. Enda isiklik lapsepõlveunistus oli bike ja ringrada ja nii see on ka läinud. Ära kuula nende jutte ning alahinda veneaegsete tsiklitega saadud sõidukogemust, sest kindlasti on sul need oskused masinat käsitleda sees, kuigi jah see on niivõrd erinev aga mingisugunegi tunnetus on oluliselt rohkem, kui mitte midagi.
Varustus soeta hea, mugav ning mis kõige tähtsam turvaline.
Varustus peab ikka rattaga kokku minema, muidu ei näe ju kena välja.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Tänan tagasiside eest ,tundub ,et otsus langeb Kawasaki Ninja kasuks aga see otsus pole veel 100% kindel aga jah R6 on neist kõige ebamugavam.
Keegi siin rääkis ,et miks mitte alustada 125'st ,A katti saabki teha ju ainult 600'ga ,siis pigem ikka õppida sellega sõitma ka:) Kui kõike mõistusega võtta ja mitte hulljulgeks minna ei tohiks midagi halba juhtuda. Ma tean ,et Bike on sõidumugavuselt palju kehvem kui klassikaline mootorratas või naked bike aga see välimus lihtsalt paneb selle kasuks osutama
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Kristo_P kirjutas:Tänan tagasiside eest ,tundub ,et otsus langeb Kawasaki Ninja kasuks aga see otsus pole veel 100% kindel aga jah R6 on neist kõige ebamugavam.
Keegi siin rääkis ,et miks mitte alustada 125'st ,A katti saabki teha ju ainult 600'ga ,siis pigem ikka õppida sellega sõitma ka:) Kui kõike mõistusega võtta ja mitte hulljulgeks minna ei tohiks midagi halba juhtuda. Ma tean ,et Bike on sõidumugavuselt palju kehvem kui klassikaline mootorratas või naked bike aga see välimus lihtsalt paneb selle kasuks osutama
Kui Ninja ostad, siis räägi oma kogemustest ka siin, kuna endal plaan järgmise suve hakul Ninja soetada.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Nonii kevad hakkab lähenema ja eksam varsti ukse ees aga ratas oleks vaja juba välja valida ,kuna hetkel hinnad all!
Tundub ,et ma ikka ei otsuta bike kasuks vaid valin Streetfighteri. Isteasend mugav ,juhtimine lihtsam ja algajale peaks ka paremini sobima. Kuid see mis mulle meeldib ,et 750'ne ,kardan ,et see on liiga palju alustuseks.... aga valituks osutus selline http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=2
Tegu on näite kuulutusega ,kavatsen uue ja garantiiga kindlasti võtta! Ei hakka uut teemat jälle tegema aga äkki on kellegil kogemusi olnud selle margi mudeliga.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Z750 on algajale täiesti paras.
Re: Q: Sooviks infot antud bikede kohta !
Maanteele sobib ka väga hästi, 600 gixxer peab ikka käike alla lööma et järgi jõuda
Miinuseks ehk kaal ja mitte reguleeritavad esi amordid (tean rääkida 2005 mudeli põhjal, hetkel pole aega uurida kas 011 mudelil saab v ei). Mis annab halbades teeoludes tunda, samuti soovitaks kindlasti muretseda lenksu amordi, aitab mõningaid kukkumisi vältida. Enda rattal oli lisaks väike toonitud "tuuleklaas", mõni ei pea seda vajalikuks ja tõesti, saab ka ilma häti hakkama, kuid annab siiski maantee kiirustel väheke mugavust juurde. Üldiselt hakkab vastutuul alles u 110km/h rohkem tunda andma.
Samuti ei saa hullulut kurve võta, kuna madalate jalaraudade tõttu hakkkavad jalatoed üsna ruttu asfalti hõõruma. Ühesõnaga väänet on piisavalt et linnas ei peaks käikudega pidevalt ragistama, kiirust tuleb ka oma 250km/h välja (oleneb vastutuulest, sõitja kaalust, bensu hulgast paagis jne) ning hea ja piisavalt mugav ning ökonoomne et lühi-keskmaad sõita. Tallinnast Tartusse sõites igatahes pause ei teinud ja tagumik ei hakanud tunda andma
PS. olgem ausad, Z on ikka päris seksikas ratas
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.