Tartu eksamineerijate lemmikkohad
Re: Tartu eksamineerijate lemmikkohad
TarmoM kirjutas:Lihtsalt huvi pärast küsin. Ega see ju keelatud pole? Tagaratas läheb väga lihtsalt blokki ja selles pole midagi erakordset.
Parem on kui blokki ei lähe, pidurdusmaa on väiksem. Samas kui sõiduasend on õige - jalad kontsalukus, põlved paagis kinni, ülakeha lõdvestunud, kätega ei toetu lenksule, pilk otse (ei vahi maha) - siis võid tagaratta ka täiega blokki lasta - natuke võib-olla tantsib ja muud ei juhtu midagi. Ka märja asfaldi ja kruusa peal.
olli kirjutas:Samuti pole ka seda kirjas, et ei tohiks seisma jääda enne stoppjoont, millepärast ma pidin eksamil harjutust kordama mõned aastad tagasi.
Pidurdusharjutus on mõeldud "kontrollitud pidurduse" kontrollimiseks. Üle ei tohi minna, samas natuke varem pidama jäämine tundub ok. Mis kontrollist me muidu räägime kui sa ei suuda ratast niimoodi valitseda, et õiges kohas seisma ei jää? Reguleerimata ristmikul peatud ikka ristuva sõidutee ääres või stoppjoone taga mitte nii, et maja nurga tagant välja ei näe.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.