algaja krossiharrastaja küsiks nõu?


andrusl
Postitusi: 292
Liitunud: 03 Sept 2006, 21:25
Tänatud: 1 kord

Re: algaja krossiharrastaja küsiks nõu?

Lugemata postitus Postitas andrusl »

erix32 kirjutas:

Omades aastaid 450-st ja nüüd sai vahetatud 250 vastu mis muidugi tehtud 300cm3 ja ikka 4takti ütleks,et ei pea siin midagi kurvist kiirendades siduri näppima või käikke rohkem alla vahetama kui 450-sel.Ja rajal on minu sõidukiirus oluliselt kiiremaks läinud ,kuna 250 ikka kergem ja madalatelt on jõudu piisavalt ja pehmes liivas on ka oluliselt kergem sõitta.Ise mingi 82kg ja sõber omab ka 250-st ja kuskil90kg.Igatahes ülirahul 250-sega

Kellele ema ,kellele tütar...
Olen minagi omanud nii 250,kui 450 kuubikulist ratast.Alustanud olen nii öelda kahel korral.Vahepeal oli paar aastat pausi.
Algul võtsin mõlemal korral 250 ratta ja mõne aja pärast vahetasin nad ikkagi 450 vastu.
Jah,250 on kaalult väheke kergem(2011 kawa puhul 7,8 kg.) ja kergem kurvi sõita.Samas 100+ algaja pidurdab ratta kurvi kinni ja hakkab välja keerates nullist kiirendama.
Siis on ikka vägagi vaja käiku vahetada ja vajadusel siduriga pöördesse ajada.MX2 sõitjad hoiavad pilli ikkagi koguaeg vägagi pöördes ja suht piiraja läheduses.Tänu sellele kipuvad väiksed rattad ka rohkem hoolt vajama.Minule isiklikult jäi 250 raam ka natuke väikseks,450 peal tunnen ennast kodusemalt ja saan korralikult tsiklit jalgadega kinni hoida.
Raido,mine võistlustele ja jälgi mõttega mx2 ja mx1 sõidustiilide erinevusi.Ma ei räägi kärnatajatest ja harrastajatest,vaata Eesti esikümne sõitjate sõite.Mis käikudega,mis pööretega,kuidas kurvis jne.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”