naisterahvas ja tsikkel
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Re: naisterahvas ja tsikkel
Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.
-
- Postitusi: 46
- Liitunud: 06 Aug 2008, 13:53
- Tsikkel: Honda Deauville
Re: naisterahvas ja tsikkel
raplakas kirjutas:Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike
Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.
Ma ei sea küll midagi ega kedagi kahtluse alla. Lihtsalt ükspäev sattusin sõitma ühe naisterahva selja taga ja iga foori tule taga hoidsin hinge kinni... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Mu esimene tsikkel oli 250´ne Virago. Kui püsti tõusin, siis jäi veel rusikasuurune vahe minu hargivahe ja sadula vahele.
Nüüd on Honda CBR 600´ne... Nojah. Pikrööpad on kohati täiesti head, aga olen täheldanud, et foori taga vajun kergelt paremale küljele ja toetan ikka täistallale.
Või siis teen vahest omarõõmuks taskaaluharjutusi... kah päris fun.
Re: naisterahvas ja tsikkel
roheline lõvi kirjutas:raplakas kirjutas:Tere!Kuna keegi soojendas juba teema ülesse, siis võtan ka sõna: enne A.kat´i tegema minemist lugesin seda teemat siin korduvalt, et kas väga väikesed naised ikka saavad üldse tehtud load ja veel olulisem-kas nad rattaga ka hakkama saavad. Mina sain oma load tehtud eelmisel nädalal ja kõigile pisikestele inimestele julgustuseks ütlen, et kui mina juba hakkama sain, saate teiegi! Nimelt ma 153 cm pikk ainult, või õigem vist oleks öelda 153 cm lühike
Edu teile ja ärge kartke seda, et jalad maha väga ei ulatu- platsi harjutusi on niimoodi palju kergem teha, pole nagu põhjust jalgu maha toppida, kui neist abi pole, tänaval piisab tõesti varba maha ulatumisest.
Ma ei sea küll midagi ega kedagi kahtluse alla. Lihtsalt ükspäev sattusin sõitma ühe naisterahva selja taga ja iga foori tule taga hoidsin hinge kinni... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.
Sinu reaktsioon on täiesti adekvaatne. Mina nt ei kujuta ette, et ma oma ca 220 kg tsiklit ühe varbaga üleval hoiaksin. Sellisel juhul peab olema eriti hea tasakaalutunnetus, et ratas ei kaldugi vasakule ega paremale või siis olema keskmisest tugevam naine. Meestel see eelis, et kuigi nad võivad ka lühikesed olla, on nad üldjuhul tugevamad ja jaksavad ratta püsti tagasi tõmmata, kui see peaks hakkama vajuma. Pmst on aga kõik võimalik, jah...
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2654
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 191 korda
- Tänatud: 396 korda
Re: naisterahvas ja tsikkel
roheline lõvi kirjutas:... Tal ulatus konkreetselt vaid suure varba küün maha. Lihtsalt kinnitage, et linnas nikerdades piisab suure varba maha ulatumisest. Siis ma järgmine kord enam ei muretse.
Naisterahvaste säärelihased on ma kujutan ette kõvasti rohkem edasi arenenud kontsadega siiberdamisest kui et meesterahvastel Selles mõttes ma probleemi ei näe.
Ja mis ratta kaalu puutub, siis eeldusel et see 200kg toetub seistes vähemalt 3 punktile (esiratas, tagaratas ja varvas) siis tuleks kõige halvemas olukorras varbale ainult 66kg. Tegelikkuses, kui nüüd veel arvestada sisse tsikli kalle on see number kordades väiksem - nii et ärge põdege.
No ja pea-aegu alati saab ju valida äärmise rea ja jala äärekivi peale toetada
Re: naisterahvas ja tsikkel
Ma küll kujutan ette. Varbaotsaga saab vägagi hästi tasakaalus hoitud ja erilist jõudu seal küll vaja ei lähe. Aga eks see täistalla maha toetamise vajadus on pigem algajate teema.
motomaan kirjutas:Sinu reaktsioon on täiesti adekvaatne. Mina nt ei kujuta ette, et ma oma ca 220 kg tsiklit ühe varbaga üleval hoiaksin. Sellisel juhul peab olema eriti hea tasakaalutunnetus, et ratas ei kaldugi vasakule ega paremale või siis olema keskmisest tugevam naine.
Re: naisterahvas ja tsikkel
kevadel ja suvel oleks nagu inimestel jalad kõvasti lühemad,sügisepoole just nagu kasvaks jalad pikemaks ja ei tehta enam sadamiljon teemat mille nimi lühikesed jalad ja nendele teemadele pannakse link mis juhatab su läbi kümne lingi vanemasse teemasse mis on paari aasta vanune
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: naisterahvas ja tsikkel
426f kirjutas:kevadel ja suvel oleks nagu inimestel jalad kõvasti lühemad,sügisepoole just nagu kasvaks jalad pikemaks ja ei tehta enam sadamiljon teemat mille nimi lühikesed jalad ja nendele teemadele pannakse link mis juhatab su läbi kümne lingi vanemasse teemasse mis on paari aasta vanune
Sügisel on kõrgekontsaga porikummikud jalas!
Re: naisterahvas ja tsikkel
Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks
Re: naisterahvas ja tsikkel
Targutaks ka veits Kogenud piff nagu ma juba olen
Põhimõtteliselt igapäevasõiduks, linna vahel sõiduks ja probleemideta sõiduks pole tõesti vahet eriti, kas saab maha suure varba, päka või terve talla. Pisikesed inimesed harjuvad varakult ettevaatlikult ja väga otse olles seisma jääma ning siis piisab ainult õhkõrnast toetusest kas või ainult suure varba küünega.
Probleemikohtadeks on ettearvamatud olukorrad (vajalikud äkilised liigutused), sõiduvead (kui tsikkel pole päris otse ja pidurit ei vajuta päris nii tundlikult, kui võiks, siis...) ja kohapeal manööverdamine kohati (eriti valulik näiteks kruusane või kiviklibune pinnas, mis varba alt kergesti võib kaduda või kui on vajadus tagurdada kas kerge kaldega mäest üles või mingist takistusest üle - kõvasti peab vaeva nägema, aga eks saab nikerdatud ikka). Samuti lihtsalt keerulisemates kohtades sõitmine. Näiteks sõitsin kunagi sõbranna maale ja sattusin pinnastee lõigule, kus teerööpad olid pehmed liivased ja tee keskel kõva murune pinnas oli kitsas ja oluliselt kõrgemal. Äkitselt seisin silmitsi üllatusliku väravaga ja siis oli küll tükk tegemist, et saaks tagurdada kohale, kus oleks võimalik ohutult korra ratas küljejalale panna.
Aga niisama ringi vurada - nõu problem Ukerdamise hetkel on teinekord mõned meesterahvad kah läheduses, kes lahkel abi pakuvad.
nele
Re: naisterahvas ja tsikkel
linnas pigem probleem see kui satud peatuma sellise koha peal mis on teest kõrgem (kaevuluugid, rööbaste peal jne) ja kui muidu piisas varbast, siis nüüd jääb täpselt see puudu. omal olnud ka nii, üllatuseks lihtsalt, õnneks ma piisavalt pikk niiet ükski mühk ei ole suutnud mind ümber ajada.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng
Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiks
No ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Yerba kirjutas:Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng
Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiksNo ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha.
jawa keskhark murdub kergelt pooleks kui hargilt maha sõita see raibe on alumiiniumist,kui ükskord oma tsikliga sõbral külas käisin siis oli seljakotiga kaasas see tagaratta võlli sisse käiv kolmnurk seisujalg
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: naisterahvas ja tsikkel
Yerba kirjutas:Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng
Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiksNo ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha.
No ma ei tea, olen proovinud hargilt maha sõita no ei õnnestunud, tagaratas maast nii kindlalt õhus et kuidagi ei suuda ka hüpates seda maha saada. Mina 80kg ja motikas 280kg no tantsi kuidas tahad seal seljas aga hargilt maha ei saa. Teised (möödujad) ainult vaatavad et üks loll jupp jälle võimleb oma tsikliga.
Peale mõne korra aastas mis küljele vajun enam igalpool seisma ei jää ja jalga maha ei pane. Tavaliselt otsin sirge ja tasase kõva pinnasega koha või juhul kui pole mingit tasast kohta siis mingi kõrgema koha et jala tervelt maha saab.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg.
jan22 kirjutas:Yerba kirjutas:Luuk kirjutas:Mina sain oma A kätte, pikkust 163cm, õppesõiduks oli Yamaha Diversion. Jah, mul ka ulatasid jalad vaevu maha, täistallast võis unistada, aga seda ma ütlen, et teine sama marki tegelane, mis ca 4 cm madala oli, kukkus mul kordi rohkem ümber. Lihtsalt, pooleldi tallad maas, hakkasin poolautomaatselt otsima võimalust täistalla maha toetamiseks ja tasakaal kadus. Kõmm, jälle külili. Too kõrgem versioon teatas pidulikult, et on lootusetu jalga normaalselt maha panna ja ma üldse ei üritanud, tõesti vaid varbaküünega toetasin. Kui mota keskhargil seisis, siis minu jalad mõlemad korraga maha ei ulatanud, ka varbaküüned enam mitte. Keskhargilt maha sain nii, et sättisin ahtri poolviltu mota otsa ja toetasin ühe jala maha- nagu lapsemäng
Käekõrval lükkamine tundus kuidagi eba.
ARK eksamineerija siiski ei saanud eksami lõpus mainimata jätta, et ma omale nii suurt masinat ei hangiksNo ma ei tea, keskhargilt ikka sõidetakse maha.
No ma ei tea, olen proovinud hargilt maha sõita no ei õnnestunud, tagaratas maast nii kindlalt õhus et kuidagi ei suuda ka hüpates seda maha saada. Mina 80kg ja motikas 280kg no tantsi kuidas tahad seal seljas aga hargilt maha ei saa. Teised (möödujad) ainult vaatavad et üks loll jupp jälle võimleb oma tsikliga.
Peale mõne korra aastas mis küljele vajun enam igalpool seisma ei jää ja jalga maha ei pane. Tavaliselt otsin sirge ja tasase kõva pinnasega koha või juhul kui pole mingit tasast kohta siis mingi kõrgema koha et jala tervelt maha saab.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Ma ei kujutagi ette kuidas see võiks väiksemal naistel õnnestuda aga ju seal mängib oma osa motika kaal ja sõitja kehakaal. No eks ma ürita edasi, võibolla on mingi nipp millele ma pole veel pihta saanud.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: naisterahvas ja tsikkel
Yerba kirjutas:Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg.
Horneti otsas pole ma suutnud oma 80+ kg juures suutnud tagaratast maha saada isegi tagumiste jalaraudade otsas kõõludes.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Noh, ja siis te tahate, et ma oma <50 kg kuskilt hargi otsas tagaratta maha saaks?
Mina massiga ei löö, ma pean nippe, trikke, improvisatsiooni ja kavalust kasutama.
Re: naisterahvas ja tsikkel
10m hoojooksu ja tagant hooga sadulasse. Kui ei aita, pikenda hoojooksu 20m-ni
Luuk kirjutas:Noh, ja siis te tahate, et ma oma <50 kg kuskilt hargi otsas tagaratta maha saaks?
![]()
Mina massiga ei löö, ma pean nippe, trikke, improvisatsiooni ja kavalust kasutama.
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
- Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
- Asukoht: Tartu
Re: naisterahvas ja tsikkel
Keskhargilt ikka lükatakse maha, ise tsikli kõrval ühe käega lenksust teisega tagumisest käetoest ja alles siis sadulasse ja tuld. Pikk mees võib rattal seistes maha lükata.
Re: naisterahvas ja tsikkel
Hornetiga ma pole sedaviisi "lendstarti" proovinud, kui aus olla.
macintosh kirjutas:Yerba kirjutas:Mul on küll siklitega, millel keskhark (vt profiili loetelust) nii olnud, et istud nõks tahapoole sadulas ja ongi tagaratas juba vastu maad. Aga ehk meil on erinev kaalujaotus ka - ma olen nö fullsetis kerge 115+ kg.
Horneti otsas pole ma suutnud oma 80+ kg juures suutnud tagaratast maha saada isegi tagumiste jalaraudade otsas kõõludes.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: naisterahvas ja tsikkel
Keskhargilt saab ratta lihtsalt maha kui tõusta jalaraudadele ja teha kehaga tugev jõnks ette poole. Mina oma 60 kg eluskaaluga saan sellega hakkama enamasti.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.