Cr250-2002 aasta! 2takti.

Siia siis kõik krossi ja enduroga seonduv.

Moderaator: Moded


Teema algataja
rm250
Postitusi: 78
Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
Asukoht: mulgimaa

Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas rm250 »

Nimelt asi selles,et külmalt käima saamihne jube jama!Paar korda isegi pidanud lõpuks lükkama.Ja kaua peab soojendama ,et tööle hakkaks korralikult? Löriseb ja lõriseb hullult ning pole vahet pikalt kohapeal teda käia olen lasnud.Kui ringi ära sõidab siis hakkab tööle juba.Soojalt läheb käima iga hoobiga.

Kasutaja avatar

426f
Postitusi: 1572
Liitunud: 27 Jaan 2011, 03:27
Tsikkel: aprilia rs50 MHR
Asukoht: paide

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas 426f »

millal kolb vahetatud sai,kas karpas düüsid ei logise

-minsk125
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

vali sobiv düüs hetke ilma jaoks... lõhnab selle järgi et palju saab kätte ! Ka võib olla, et mootor on Rahva keeli KOHVI...

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud

Teema algataja
rm250
Postitusi: 78
Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
Asukoht: mulgimaa

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas rm250 »

Kolb ok ja kompressiooni küll.Küünal on must,tahmane.Arvatavasti saab jah palju kätte.Hmm aga düüse mul pole asendamiseks ja ei tea sedagi mis mõõt sees kahjuks.Kas poes saab osta mingi düüside komplekti?Kas kusagilt saab ka teada mis mõõdus düüs peaks olema?Nõel on teises astmes seda mäletan.

Kasutaja avatar

Hunnev
Kaupmees
Postitusi: 346
Liitunud: 05 Aug 2007, 12:26
Asukoht: Pärnu
Kontakt:

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas Hunnev »

Võta karpa lahti, peatüüs keera välja, vaata mis nr peal on , või võta düüs endaga sea sammud poodi ja võta algatuseks 10 ühikut väiksem düüs, proovi vaata mis teeb, jälgi küünalt et põlemine liiga vaeseks ei muutu :)

http://www.parnumoto.ee
ott@parnumoto.ee
Mootorratta kaubad, kuluosad, mootorrattad, atv-d 5665 9044
Mäevarustus Tootjalt K2 (LAUAD/SUUSAD/SIDEMED/SAAPAD)
Jalgrattad ja jalgratta varustus /Müük/ Hooldus/ Remont
THULE Sõiduauto haagised
Sõiduauto akud
Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

rm250 kirjutas:

Nimelt asi selles,et külmalt käima saamihne jube jama!Paar korda isegi pidanud lõpuks lükkama.Ja kaua peab soojendama ,et tööle hakkaks korralikult? Löriseb ja lõriseb hullult ning pole vahet pikalt kohapeal teda käia olen lasnud.Kui ringi ära sõidab siis hakkab tööle juba.Soojalt läheb käima iga hoobiga.

Siin mitu küsimust kohe!

1.Kas külmkäivitus süsteem (nupukene karpaküljes) töötab korralikult? (ülemises asendis toores peal, alumises maas, vanematel karpadel kulub see fiksaator nii ära, et ega see üleval peal taha püsida, vajub alla kergesti, võimalik ka et midagi lausa katki läinud seest võiks uurida, see käib keermega välja seest)

  1. Ujuki ja nõelklapi asend, ega üle ei ujuta? (nõel kulunud ja ei pea korralikult või puru vahel)
  2. Õhufilter korras ikka? (vahel on olnud juhuseid kus imenud kaltsu kuhugile vahele/ette/ümbere jne)
  3. Millise protsendilisusega bensiinisegu teed?
  4. Millises asendis on külgmine tühikäigu kruvi? (norm 1.5 tiiru lahti kinnikeeratud asendist, vajadusel võib timmida sellest kas lahti või kinni rohkem)

Japsidel on kahtesugu karpasid Keihin või Mikuni enamasti kasutusel, enda Yammul on on mul Keihin peal ja peadüüs vahemikus 185-192, alguse düüsi ei mäleta kahjuks, äkki oli 38 aga see mängib ka palju rolli käivituse juures, üks on kindel, mida külmem ilm seda rohkem vaja toorest anda! Ja pakasega jääle minnes vaja suurem düüs alla panna, muidu võid kinni lasta pikkade sirgetega mootori!
Nõel teises astmes ülevalt peaks igati ok olema aga selle saab sättida juba töö ajal mootori tööd jälgides, sõltub suuresti nõela koonusest, kas on kulunud või millise koonuse nurgaga see on, neid tehakse mitmeid eri variante, maaletoojal on olemas koodid selleks, et näha kui palju erinevaid neid toodetakse...

Kirjuta, kas said käima või mis teema on edasi?

Aare

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

marzer
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Juul 2009, 21:43
Tsikkel: honda cr250, iz jupiter2x2
Asukoht: võru

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas marzer »

Mul sama teema oma 1997 cr 250-ga. Kohvi ei ole(uus kolb, keps, vändasimmerid ca.4h tagasi). Õhufilter puhas. Tooreklapp töötab, aga ikka ei saa külmalt piisavalt kütet peale. Topkaga läheb laksust. Soojalt igast asendist essast matsust. Edasi liigub kenasti. Karpaks on Keihin, millel küljes ka mingi magnetklapp, mis teatud pöörete juures annab rohkem kütet peale, seega ei tohiks see külmkäivitust mõjutada?

Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

marzer kirjutas:

Mul sama teema oma 1997 cr 250-ga. Kohvi ei ole(uus kolb, keps, vändasimmerid ca.4h tagasi). Õhufilter puhas. Tooreklapp töötab, aga ikka ei saa külmalt piisavalt kütet peale. Topkaga läheb laksust. Soojalt igast asendist essast matsust. Edasi liigub kenasti. Karpaks on Keihin, millel küljes ka mingi magnetklapp, mis teatud pöörete juures annab rohkem kütet peale, seega ei tohiks see külmkäivitust mõjutada?

Kui nüüd aus olla siis ega külmalt (sügise ja talve ilmad) päris esimesest laksust 2T käima ei peagi minema, oma paar kolm korda ikka peab lööma aga siis võiks küll käima minna... suvel on teine teema, bensiin aurustub paremini kuumas ja käivitumine on lihtsam! Sellel teisel kutil siin oli teemaks vist see, et kippus üle uputama külmalt või sain ma valesti aru temast aga vaata seda küljel olevat kruvi, mitu tiiru see sul lahti on kuna see reguleerib madalatel pööretel töötava mootori kütuse emulsiooni rikkust, samas pean ütlema, et ega ma ise ka kohe esimesest paugust külmkäivitusel käima ei saa omajagu, lasen korra külili tsikli, et ülevoolu torudest kütus korralikult peale jookseks karpas (voolikutest jookseb maha ülearune) ja siis käivitub ning jääb põksuma toore klapiga aga seda ma ka kaua ei lase peal olla, kipub täis minema kui mootor soojeneb, nati aega, ehk min jagu ja siis maha klapp ning pöördesse ajama! Seda süsteemi kasutan ikka siis kui kütuse puudus paistab olevat käivitumisel, kuumalt sedasi tehes läheb kindlasti täis veidi ja tahab tagumist peale seda aga peaks ka käima ikka minema kui kõik ok on...

Ja vaata düüsid ka üle ikka... Loodetavasti ei saa kusagilt lisaõhku... see teeb segu väga lahjaks...

Mis värvi küünal on üldiselt?

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

marzer
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Juul 2009, 21:43
Tsikkel: honda cr250, iz jupiter2x2
Asukoht: võru

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas marzer »

Küünal on helepruun. Olen provinud kh kallutada, nii et ülevoolust bena jookseks, aga kasu ei miskit. Kui lisaõhku saaks, siis ei töötaks ta külmalt ega soojast peast õigesti. Talvel olen paar korda proovinud käima panna, tahab mitu korda topkat, enne kui tööle jääb.
Mida ma seal düüside juures vaatan?


Teema algataja
rm250
Postitusi: 78
Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
Asukoht: mulgimaa

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas rm250 »

1:Külmkäivitus nupp peaks korras olema.Kui all on ei saa kindlalt käima.
2:Karpa 2korda järjest puhastatud peaks ok olema.Aga kuidas ma tean,et ujuk paigast ära või nõel läbi?
3:õhufilter ok
4:bena segu 1:40-le
5:tühikäigu kruvi 2 tiiru lahti.
Enne käivitamist samuti kallutan,et karpas bena oleks.Düüsi suurust ei tea aga homme uurin välja.Uus nipp käivitamisel korra lükata,et kasvõi momendiks ratta ringi tõmbab ja siis läheb juba vändast lüües käima.Aga jah,selleks ,et tööle hakkaks korralikult(ei löriseks)läheb põllarajal ring poolteist.Peale seda kõik ok ja käib korralikult ja käivitub hästi.

Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

marzer kirjutas:

Küünal on helepruun. Olen provinud kh kallutada, nii et ülevoolust bena jookseks, aga kasu ei miskit. Kui lisaõhku saaks, siis ei töötaks ta külmalt ega soojast peast õigesti. Talvel olen paar korda proovinud käima panna, tahab mitu korda topkat, enne kui tööle jääb.
Mida ma seal düüside juures vaatan?

Muidugi võib siinkohal küsida klapi korrasolekut, see peab hästi pidama, et imemine saaks korralikult toimida, kui ei kanna keelekesed laseb segu tagasi filtri poolele... ega pole täheldanud sellist asja, et filter oleks tilkuma hakanud või bensiinine olnud peale sõitmist? Samas muidugi kui kuumalt toimib ei tohiks see määrav olla, kuigi temperatuuri muutudes muutuvad ka kõiksugu vahed, kaasa arvatud nende keelekeste omad ja pinged ka...

Düüse juures vaata numbreid, mis sul seal all on, milline peadüüs ja milline alguse oma... ja anna teada siia... ma siin eespool mainisin millised mul enda omas on kasutusel, mul 01 aasta YZ 250... karpaks Keihin...

Kui küünal on helepruun siis on veel varu suurendada düüsi... vaatame mis seal on sul siis!

Kas külmkäivituse nupp toimib korralikult, et kui peale tõmbad sooja mootoriga siis hakkab plödisema kõvasti ikka? Kui ei siis on seal viga midagi... ja sellest ka peaaegu et võimatu käivitamine külmalt!

Anna inffi...

Krossimees Aare :)
Kasutaja avatar

marzer
Postitusi: 44
Liitunud: 26 Juul 2009, 21:43
Tsikkel: honda cr250, iz jupiter2x2
Asukoht: võru

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas marzer »

Düüsesi saan alles nv uurida. Tooreklapiga soojalt hakkab ikka põrisema, aga kui julmalt, seda ei mäleta enam. Mul saab toda toorenuppu ka keerata, siis jääb ta ülesse poole, aga ka alumine asend nihkub ülesse poole. Sinna peale on kirjutatud IDLE adjust ehk tühikäigu reguleerimine(krt nüüd viitsin alles ära tõlkida), ma timmisin tühikäiku gaasitrossi reguleerimisega, see vist kh mõjutab?

Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

rm250 kirjutas:

1:Külmkäivitus nupp peaks korras olema.Kui all on ei saa kindlalt käima.
2:Karpa 2korda järjest puhastatud peaks ok olema.Aga kuidas ma tean,et ujuk paigast ära või nõel läbi?
3:õhufilter ok
4:bena segu 1:40-le
5:tühikäigu kruvi 2 tiiru lahti.
Enne käivitamist samuti kallutan,et karpas bena oleks.Düüsi suurust ei tea aga homme uurin välja.Uus nipp käivitamisel korra lükata,et kasvõi momendiks ratta ringi tõmbab ja siis läheb juba vändast lüües käima.Aga jah,selleks ,et tööle hakkaks korralikult(ei löriseks)läheb põllarajal ring poolteist.Peale seda kõik ok ja käib korralikult ja käivitub hästi.

Ujukit uurides pead saama aru, et bensiini tasapind ikka sulgeb nõela, ei tohi tilkagi läbi tulla sealt kui on kinni ehk üleval! On olnud ka juhuseid kus ujuk niiöelda upub ära, st ei sulge nõela vaid upub bensiinisse ää, siis on seda uut vaja kindlasti... ujukit saad ka nii testida, et paned mingi võlli otsa ja asetad bensiini siisse, kui kuivale jääb teatud osa siis on korras, kui aga peaaegu ära upub siis on kutu sest bensu surve on ka mingi tase karpas, mis surub ujuki ülesse poole või siis teisiti öeldes, kui bensiini rõhk ületab ujuki vasturõhu bensiinile on see läbi...
Ja nõela uuri nii, et pane või kraani otsa ta, kui kraan on lahti ja lase besul voolata läbi nõela anumasse kuhugile ja siis vajuta ujuk sõrmedega õrnalt kinni ülesse tõstes, et ei pressiks liiga tugevalt (võid asendi paigast ära pressida kui liiga jõuliselt surud ülesse) ja bensiini vool peab peatuma enne, kui su ujuki ülemine pind puudutaks karpat, õigemini peab sinna ujuki ja karpa vahele jääma vahe selline 4-5mm ja bensiini vool on sulgunud siis, kui aga jookseb läbi ülemises asendis, siis ta ei pea sul lihtsalt ja vaja uus panna... kui keerad karpa tagurpidi nii, et ujuk on üleval ja siibri pool all siis on ujuk peaaegu parallellne karpa kambri tihendi pinnaga veidi võib olla pinna poole aga mitte kinni selles, loodan et saad aru...

Kas sul mattis üle või ei saanud kätte ta? Kumb oli? Saan aru nagu et ei saa kätte segu vist?

Segu suhe on ka norm sul... ise küll teen 2% segu, et siis 200g 10l peale...

1: 30 on 3% segu
1: 40 on 2,5% segu
1: 50 on 2% segu

Tühikäigu kruvi võid vabalt proovida keerata 1 tiiru lahti ainult, olen ise ka sellega mänginud vastavalt ilmale, eriti talvel keeran ikka üsna kinni selle (olnud ainult 0,5 tiiru lahti), et selline hea põksuv algus oleks, muidu hakkab isegi sooja mootoriga glänn glänn äält tegema, rääkimata külmast siis... parema tulemuse kindlasti oleksin saanud suurema alguse düüsi pannes aga mul polnud seda võtta kohe ka ja nii ta jäigi... radikas vaja ka kinni katta, muidu ei saa soojakski mootorit talvel jäärajal...

See lükkamise värk on jama sul ,peab ikka vändast minema käima... tuli veel meelde selline asi, kas süüde on ikka korralikult paigas? Rusikareegel nii 2.5 mm enne surnud seisu peaks säde olema... on ka vastavad märgid kindlasti olemas Hondal nii karteri kui madalpine pooli peal, Yammul igatahes on mul olemas sellised... Aga loen su juttu põlluringist ja jääb ikkagi mulje nagu mataks üle see sul külmalt...
Kas sul Honda selle aasta manuali ei ole, seal kõik kenasti olemas?

Üks küssa veel, kui sa lükates käima saad... kas hüppab järsult pöördesse nagu ei saaks kätte või uimaselt ja hakkab taasapisi lubama käimaminekut, just nagu täis oleks...

Tean ka mehi, kes on öelnud, et mis sa jamad selle vana karpaga, pane uus peale ja muresid pole, käib iga ilmaga... jah kui raha oleks loopida siis võiks ju kohe uue peale mõelda kindlasti aga eks ikka proovib asjaarmastaja ju teha korda sele algse ex ju...

Uuri asja ja anna teada siia siis mis leidsid sealt, loe ka teisi postitusi siin teemas, vahel võib ka sealt midagi kasulikku leida...

Ok, edu aretamisel! :)

Krossimees Aare :)

Teema algataja
rm250
Postitusi: 78
Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
Asukoht: mulgimaa

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas rm250 »

Täna siis proovisin ja näe imet sunnik läks esimesest löögist käima:)Aga see alguse puterdus ja löristus ikka sees.Toore klapp ka töötab,sest kui üles tõmbasin läks hetk aega ja siis suri lihtsalt välja.Käima läks peale seda ilusti.Vahetasin ka küünla ära ja pärast korra vaatasin selline helepruunikas oli.Vahel tundus,et ka soojast peast puterdas korra aga selle võib ka kartusele kirjutada,et enne MMM_il starti laguneb ära ja tundub,et sada viga küljes.Igaksjuhuks enne ei hakka enam lahti lõhkuma aga peale MMM-i küll uuriks ikka täpsemalt.Kui keegi vastanutest ka MMM-il on eks siis saab ka lähemalt näha,kuulda mis tal viga on.

Kasutaja avatar

YZ 250 2t
Postitusi: 322
Liitunud: 17 Veebr 2008, 18:19
Tsikkel: YAMAHA YZ 250
Asukoht: Eesti

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas YZ 250 2t »

rm250 kirjutas:

Täna siis proovisin ja näe imet sunnik läks esimesest löögist käima:)Aga see alguse puterdus ja löristus ikka sees.Toore klapp ka töötab,sest kui üles tõmbasin läks hetk aega ja siis suri lihtsalt välja.Käima läks peale seda ilusti.Vahetasin ka küünla ära ja pärast korra vaatasin selline helepruunikas oli.Vahel tundus,et ka soojast peast puterdas korra aga selle võib ka kartusele kirjutada,et enne MMM_il starti laguneb ära ja tundub,et sada viga küljes.Igaksjuhuks enne ei hakka enam lahti lõhkuma aga peale MMM-i küll uuriks ikka täpsemalt.Kui keegi vastanutest ka MMM-il on eks siis saab ka lähemalt näha,kuulda mis tal viga on.

No MMM-il kohal ikka aga sõidan laupäeval küll, pühapäeval vist vaatamas ainult... mis nr all ise osalema hakkad seal? Arvan et su nr saab olema see, millise järjekorra nr sa registreerimisel said omale... nii oli viimati vähemalt mul omal kui ma MMM-i poole peal osalesin...

Aare

Krossimees Aare :)

Teema algataja
rm250
Postitusi: 78
Liitunud: 12 Aug 2008, 21:49
Tsikkel: yamaha tdm850,honda cr250
Asukoht: mulgimaa

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas rm250 »

NR 14


kristomikk

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas kristomikk »

rm250 kirjutas:

Nimelt asi selles,et külmalt käima saamihne jube jama!Paar korda isegi pidanud lõpuks lükkama.Ja kaua peab soojendama ,et tööle hakkaks korralikult? Löriseb ja lõriseb hullult ning pole vahet pikalt kohapeal teda käia olen lasnud.Kui ringi ära sõidab siis hakkab tööle juba.Soojalt läheb käima iga hoobiga.

mul oli rolluga sama jama, ükshommik said eelieeli käima, järgminekord enam ei saanud, ja siis väikestel kiirustel puterdab nagu ei saaks pena peale.
nüüd aga regullin vähemalt kuus korra klapivahesid ja nüüd enam hommikuti käimasaamisega probleeme pole ja jõudu on ka palju rohkem ja käib nüüd hoiab ka ilusti püsivaid pöördeid, ei sure enam välja niivisi et kui seisma jään ja gaasi lahti lasen.
Mingiaeg sai vahetatud ka süütepool ja ka sellest hakkas palju paremini käima aga see oli seeaeg kui see 125ne rollu ei tahtnud enam üldse käia.

mina olen teinud 125sel rollul sisselaskeklapi vahe 0,05 ja väljalaskeklapivahe 0,07, olen kindel et sul sama jama, sest mul kaasnesid klapivahedega täpselt samad jamad nagu sa kirjeldasid. soojalt läheb mul ka käima niivisi et korraks starterit ja käib.

Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2466
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 205 korda
Kontakt:

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas StreetMoto »

kristomikk kirjutas:

mina olen teinud 125sel rollul sisselaskeklapi vahe 0,05 ja väljalaskeklapivahe 0,07, olen kindel et sul sama jama, sest mul kaasnesid klapivahedega täpselt samad jamad nagu sa kirjeldasid. soojalt läheb mul ka käima niivisi et korraks starterit ja käib.

Mis klapivahedest sa räägid teemas, kus küsitakse abi 2t mootori murele. Et sa teaksid, siis 2t masinal ei ole klappe, mille vahede reguleerimine midagi mõjutaks. Väide "olen kindel, et sul on sama jama..." Kui kindel sa oma väites oled? Annad pea?

StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

kristomikk

Re: Cr250-2002 aasta! 2takti.

Lugemata postitus Postitas kristomikk »

StreetMoto kirjutas:
kristomikk kirjutas:

mina olen teinud 125sel rollul sisselaskeklapi vahe 0,05 ja väljalaskeklapivahe 0,07, olen kindel et sul sama jama, sest mul kaasnesid klapivahedega täpselt samad jamad nagu sa kirjeldasid. soojalt läheb mul ka käima niivisi et korraks starterit ja käib.

Mis klapivahedest sa räägid teemas, kus küsitakse abi 2t mootori murele. Et sa teaksid, siis 2t masinal ei ole klappe, mille vahede reguleerimine midagi mõjutaks. Väide "olen kindel, et sul on sama jama..." Kui kindel sa oma väites oled? Annad pea?

mai pannud seda tähelegi et 2takti :D:D lihtsalt lugesin mis viga ja andsin nõu kähku :D:D minu oma lollus :wack: :wack:

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kross ja enduro”