külgkorv

Kasutaja avatar

ishijupp
Postitusi: 1112
Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
Tsikkel: BMW R1150R , K-650
Asukoht: Harku
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas ishijupp »

Külkaga tsikkel allub hoopis teistsugustele juhtimisvõtetele kui soolokas. Soologa keerates juhtrauda vasakule hakkad, tänu kaldele, keerama paremale. Korviga keerad juhtrauda vasakule ja liigud samuti vasakule, seega kallutamisega juhtimiseks oluline esirehvi profiil pole korviga sõidul oluline. Pigemini sobib auto rehv esirattale paremini- tugeval pidurdusel oht lohisema minna väiksem ja võimalik kasutada pidurdamiseks suuremat jõudu. Kas ja kuidas sellise lamooneka keeramine füüsiliselt toimub, ei oska öelda- arvatavasti nagu roolivõimuta sõiduautol- aparaat kergelt veerema, alles siis hakkab jõud roolist üle käima.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”