külgkorv

Kasutaja avatar

margoman
Postitusi: 111
Liitunud: 25 Mai 2007, 15:54
Asukoht: Tallinn

Re: külgkorv

Lugemata postitus Postitas margoman »

Kasutan vana teemat,

paluks natuke infot seoses külgkorviga.
Nimelt, külgkorviga paigaldatakse tihti ka uus esirehv(laiem) koos amortidega, samas olen näinud palju, et jäädakse ka kindlaks originaal esirehvile, mis siis soolo tsiklil juba olemas.
Küsimus: mis, kui palju ja kuidas muudab tsikli esirehv(originaal või laiem rehv) külgkorvi puhul juhitavust, mugavust, kulumist jne.
Samas kui suur on vajadus külgkorvi puhul laiema esirehvi järele.
Kui abiks, siis tegemist on kawasaki zzr1400-ga

Eestis peaks külka vendasid küll juba olema, äkki oskate natuke abiks olla sellise küsimusega.
Ahjaa, nõuka külka on mul olemas, aga selle tsikli kogemused mind lääne tsikli juures kahjuks ei aita, niiet hea oleks just kuulda kogemusi nendelt, kes on lääne tsiklile külka külge saanud.

Tänud.

Selgitavaks järgmised pildid
Pilt
Pilt

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”