R1 jõu puudus !
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 21 Jaan 2008, 19:44
- Tsikkel: Z 1000 ; R1
- Asukoht: Harjumaa
R1 jõu puudus !
Tere kõigile. Ma ei tea kas asi on selles et pill on nii vana või asi on selles et se on R1, igaljuhul hakkan vaikselt kahetsema seda ostu. Probleem nimelt selles, et mingil hetkel ja üsna üle öö kadus jõud, no kohe mitte ei viidsi liigutada ennast. käima läheb hästi, lahti keeramisel kahtlaselt mootor uriseb ja justkui tekiks mingi vibragi sisse. aasta on 2000 ja läbi sõit kella järgi 36 000. palju seda uskuda võib ei tea, aga sellise läbisõiduga ei tohiks mootoris veel sellist kulumist toimuda, et jõud ära kaoks. või kui karpad paigast ära ???? talvel oli plaan niikuinii kõik laiali kiskuda, aga tahax nagu sõita veel normaalselt.
Olge täitsa, visake mõni asjalik seletus või näpunäide mida kontrollida või uurida.
Suured tänud !!!!
Re: R1 jõu puudus !
Mulle tundub et neid R1'e teemasi tehakse juba nalja pärast
Aga minu soovitus on karpad sünkronnida lasta, küünlad üle vaadata, õhufilter samuti. Või siis viia asjatundjate juurde. Kui palju seda jõudu siis ära kaob?
Re: R1 jõu puudus !
Alustaks ikkagi asjadest mis on lihtsad nagu kütus ja kütusefilter.
Ehk siis äkki said sitta kütust kuskilt ja kütusefiltri kontroll ei ole kah midagi keerulist ju.
Üleöö ei lähe õhufilter umbe ja karpad paigast ära...
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 21 Jaan 2008, 19:44
- Tsikkel: Z 1000 ; R1
- Asukoht: Harjumaa
Re: R1 jõu puudus !
siit siis vaheküsimus, et kas pigem KN filter või nii öelda ühekordne. Õhufilter oli üsna ok, küünlad panin just täna uued, aga jah bensu filtrit pole vaadanud. leidsin netist R1 manualui kus kõik väga täpselt kirjas, pole küll karpa sünkrimise kohta uurinud, aga kas sellega saax ise hakkama või on mõistlikum viia kuskile, mis se võiks maksma minna kui lasta teha.
Re: R1 jõu puudus !
Ma ikka ootasin, et keegi ütleks, et R1 polegi jõudu. Mis teist saanud on, et abi pakute?
Re: R1 jõu puudus !
xjorma kirjutas:Ma ikka ootasin, et keegi ütleks, et R1 polegi jõudu. Mis teist saanud on, et abi pakute?
Kõik on ennast viimase viie R1'e teemaga tühjaks mölisenud
Meius87 kirjutas:siit siis vaheküsimus, et kas pigem KN filter või nii öelda ühekordne. Õhufilter oli üsna ok, küünlad panin just täna uued, aga jah bensu filtrit pole vaadanud. leidsin netist R1 manualui kus kõik väga täpselt kirjas, pole küll karpa sünkrimise kohta uurinud, aga kas sellega saax ise hakkama või on mõistlikum viia kuskile, mis se võiks maksma minna kui lasta teha.
Karpade sünkronn on imelihtne ja sellega saab igaüks hakkama, kel oskus kruvikeerajat keerata. Samas on selleks ka "aparaati" vaja, mille saad ise teha või kelleltki laenata.(Selle sünkroniseerimise kohta on ka tuhat teemat siin, otsingust leiad kindlasti). Aga nagu Nigga ütles, siis uuri kütuse teemat. Bensiini oled koguaeg ühest ja kindlast kohast võtnud? Või juhtusid kuskile külatanklasse vahel? Kui jah, siis pole midagi imestada. Kui ei, siis imestame edasi
-
Teema algataja - Postitusi: 40
- Liitunud: 21 Jaan 2008, 19:44
- Tsikkel: Z 1000 ; R1
- Asukoht: Harjumaa
Re: R1 jõu puudus !
viimane kord valasin paaki kanistrist ja olen väga kindel et kanku oli puhas, kankusse sai küte olerexist.kuni 6000 teeb sellist urisevat häält, sealt edasi justkui tulex mingi jõud taha ja hääl muutub ka puhtamaks. fakt on see et keegi raisk on jõu pihta pannud.saax veel hooaja lõpetamisel ja sügispallil ära käija siis kisun pilli algosadeks.
et milline õhufilter on siis ikkagi parem, pestav ja õlitatav või ühe kordne?
Re: R1 jõu puudus !
Meius87 kirjutas:viimane kord valasin paaki kanistrist ja olen väga kindel et kanku oli puhas, kankusse sai küte olerexist.kuni 6000 teeb sellist urisevat häält, sealt edasi justkui tulex mingi jõud taha ja hääl muutub ka puhtamaks. fakt on see et keegi raisk on jõu pihta pannud.saax veel hooaja lõpetamisel ja sügispallil ära käija siis kisun pilli algosadeks.
et milline õhufilter on siis ikkagi parem, pestav ja õlitatav või ühe kordne?
Ükskord joppas ka olerexist nii head kraami, et peale seda oli kõvem jalgrattur ka juba konkurent A ja 2005 aasta R1 oli, ei saanud mainimata jätta ikka

Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: R1 jõu puudus !
mul vahepeal sama jama ,keset sõitu kadus üks pütt ära . sai karpad puhastatud ja lõpptulemusena ,kui paagi ja karpade vahele sai paigaldatud filter käib nagu kell . lihtsalt pidevalt sattus paagist sadet karpadesse .
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.