Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Moderaator: Moded
Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Tere ,sõbrad, tuttavad ja köik muud enduuro huvilised.
24-25 sept ootan teid kõiki ,siis emv kolmandale etapile enduuros,Võrtsjärve äärde.
Kuigi mu enda osavõtt on hetkel veel 50/50,siis sellegipoolest üritan anda endast 100% võistluse korraldamises ja ,et te "kõik osalejad "saate 2 päeva funni täie raha eest.
Kes soovivad ööbida ,siis Waide motell Elva külje all ootab teid jälle,motomehe soodukaga. Märksönaks on "Võrtsu enduuro". Paluti edasi öelda,et kes süüa soovivad ,siis kindlasti ära märkida bronnimisel.
Kel vähegi võimalus ja soov seda üritust üksköik millisel moel aidata,siis kõik ettepanekud on tere tulnud.
Tulge ja toetage Võrtsjärve Enduurot 2011 oma osavõtuga 24-25 sept.
Juhend ja regamine on üleval alates esmaspäevast www.msport.ee
Siin hetkel eeljuhend
EESTI MEISTRIVÕISTLUSTE III ETAPP MOOTORRATASTE KAHEPÄEVA FIM ENDUROS Võrtsjärve ENDURO 2011
I. Aeg, Koht, Masinaklassid:
Võistluste aeg: 24 - 25.09. 2011.
Võistluste koht: Tartumaa , Väike-Rakke küla Rannu vald ,TARTUMAA,
Võistluste määrang: Eesti Meistrivõistluste III etapp.
Masinaklassid:
1 Enduro 1.alates 100ccm kuni 144 ccm 2 takti, alates 175 ccm kuni 250 ccm 4 takti
- Enduro 2 alates 175 ccm kuni 250 ccm 2 takti, alates 290 ccm kuni 450 ccm 4 takti
- Enduro 3 alates 290 ccm kuni 500 ccm 2 takti, alates 475 ccm kuni 650 ccm 4 takti
- Harrastajad
- Veteranid 40
- Beginner C
- Tänavasõidu Enduuro ja ralli mootorrattad
- Veteranid 50
- ATV
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
II. Võistluste korraldus
Korraldaja: H.M.G -Racing Team. tel. +3725014885(Lärm)
Direktor: Rain Kaarna tel. +37251977006.
Peakohtunik: Sulev Tõnisson, litsents nr. FIM 3996, tel. +3725139040
Peasekretär: Marti Troon, tel. +3725288121
Sekretär: Jaana Ojala, tel. +3725137264
Rajameister: Raul Kaarna, tel. +37237528
Tehnilise kontrolli vanem: Allan Laurimäe
Rahvusvahelise Zürii esimees: Toivo Kaldmäe, litsents nr. FIM 3990, tel. +37251988755
Peaajamõõtja: Vahur Leemets, Nelson timing OÜ tel +37256495439
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
III. Ajakava:
Reedel 24.09.2011: Võistluseks registreerimine ja mootorrataste tehniline kontroll kell:18.00-21.00
Laupäeval 25.09.2011: Võistluseks registreerimine ja mootorrataste tehniline kontroll kell: 07.00-10.00 Esimese mootorratta start Väike-Rakke külast kell: 11.00.
Pühapäeval 25.09.2011: Esimese mootorratta start Väike-Rakke külast kell 09.30
Stardijärjekord määratakse rahvusvahelise zürii poolt.
Võistluse sekretariaat: VÄIKE- Rakke vallamajas
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
IV. Eelregistreerimine:
e-mail: riho.kollist@mail.ee, WWW.MSPORT.EE
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
V. Võistlustingimused:
Võistlusmootorrattad peavad vastama FIM Enduro tehnilistele tingimustele ja võistleja registreerides kinnitab, et ta mootorratas vastab Eestis kehtivatele liikluseeskirjadele ning tal on kehtiv vastava kategooria mootorsõiduki juhiluba.
Võistlus toimub nii individuaalselt kui ka soolomootorratastele meeskondlikult. Meeskonnas peab olema vähemalt 4 võistlejat ühest motoklubist, mitte üle kahe võistleja ühes masinaklassis ja arvesse lähevad kõigi nelja võistleja individuaaltulemuse punktid. Võrdsete punktide korral on parem see võistkond, kellel on rohkem I, seejärel II j.n.e. individuaalseid kohti.
Võistlusrada: ringi pikkus on 85-89 km(oleneb ilmastiku oludest,sel hetkel), kus on 1 enduro katse (Enduro Test / ET), 2 krossi katset (Cross Test / CT) ja 1 extreme katse (Extreme Test / EX).
Võistlusringil on 3 ajakontrollpunkti(TC) ja 4 kontrollpunkti (CP).
Masinaklassid 1-5 sõidavad mõlemal võistluspäeval 2 ringi. Masinaklassid 6-9 sõidavad mõlemal võistluspäeval ühe (1) ringi. NB Peakohtunikul on õigus muuta ringide arvu(oleneb ilmastikust)
Teedel ja tänavatel lubatud sõidukiiruse ületamisel iga ületatud km/h = 60 trahvisekundit. Lubatud eksimus +5 km/h.
Tankimise ja remondi ajal on vaiba kasutamine kohustuslik.
NB . Tankimine lubatud ainult ajavõtukontrollpunktides (TC).
Võistlusnumbrid:
Enduro Eesti Meistrivõistlustel kasutatavad numbrimärgid on järgmised:
Enduro 1 Punane põhi Valged numbrid
Enduro 2 Punane põhi Valged numbrid
Enduro 3 Punane põhi Valged numbrid
Seenior40 Sinine põhi Valged numbrid
Enduro Eesti Karikavõistlustelkasutatavad numbrimärgid on järgmised:
Hobby -39 Kollane põhi Must number
Beginner(C) Roheline põhi Valge number
Veter 50 Must põhi Valge number
ATV ,Quad Must põhi Valge number
Tänavasõidu-ja Kollane põhi Valge number
rallirattad
Korraldaja EI VASTUTA ajavõtukontrollpunktides (TC) kütte olemasolu eest.
Võistlusmasina lubatud maksimaalne müratase on 94 db.
Punktiarvestus vastavalt FIM Enduro võistlusmäärusele.
Eesti meistritiitel antakse välja klassides Enduro 1, Enduro 2, Enduro 3, veteranid 40 kui stardib selles masinaklassis vähemalt 5 võistlejat.
Eesti KV arvestust peetakse: harrastajate ja veteranid 50 masinaklassides.
VI. Autasustamine:
Iga klassi kolme (3) paremat autasustatakse karikatega
Autasustatakse ka kogu võistluse kolme(3) paremat karikatega
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Tere
Juhend ja registreerimine tänasest üleval
http://www.msport.ee/index.php?page=157
ootame rohket osavõttu.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Lahe, teeme seda jälle. Arvan ja tean nii palju kui olen kuulnud siis see üritus on võitnud tegelikult paljude motomeeste südamed. Oli mis oli, kes uppus, kes kooles turbas, kes oli selili kraavis ja hüüdis ema appi see on minevik ja ammu unustatud, see ongi enduro ehk teisiti öeldes elu on ilus. Juba tehakse plaane mis päeval minna, kus ööbida, mis rehvid alla jne. enduro võistlus on suursündmus milleks hoolega valmistutakse aga paraku ei jõua kõik lõpuni aga siis saab ju järgmine kord jälle proovida.
Saabusime just MMM laagrist ja loota on, et krossimehi peaks juurde tulema. Möku esitas esimese päeva õhtul ilusa ettekande teemal enduurosport. Meeste huvi oli suur ja järgmisel päeval metsa tripil mida Jürka vedas ütlesid paljud, et seda peab küll proovima.
Võrtsus näeme.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Krt seekord ehitame sillad nii ,et uppuma ei pea ja turba rappa ka ei topi oma nina kui trass ülemöistuse on.
Oleme juba 3 päeva käinud löikamas uusi radu ,et midagi ikka uut ja huvitavat ka oleks. Kuigi käsi pooleldi kaelas,siis anname ikka maximumi.
10 sept läheb ex raja ehituseks,kel huvi tulge appi nöu ja jöuga
Ja üldse ,kuna oleme juba köik söitnud hea mitu aastat enduurot,siis peaks see aasta küll rada olema köigile vastuvöetav.
Tere tulemast
Lärm
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
lärm kirjutas:Võistlusmasina lubatud maksimaalne müratase on 94 db.
Maksimaalne muratase ikka 112 db ?
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Vaat selle mürataseme pärast ei maksa veel tulemata jätta. Pange vill korralikult sisse ja aretage auk vähe väiksemaks. Võtab pool tundi askeldamist. Isegi kui saadetakse tagasi, siis saab boksis midagi kohapeal välja mõelda ja kui ikka ei saa mürataset normi piiresse, siis annavad kohtunikud trahviminuteid aga sõitma lubavad ikka.
(filosoofilises plaanis märkus: müra osas maksab olla nii ehk naa mõistlik. See on peamine põhjus, miks motomehi vihatakse ning sõiduvõimalusi piiratakse. Ja põhjusega. Vaikse müratasemega annab ka väga kiiresti sõita.
Nii et metsapoisid, kõik peale! Mina võtan enduurovõistlust seiklusena, kus väikese raha eest saab hästi ettevalmistatud radadel jube mõnusalt palju sõita ning õpib uusi asju. Elamusi rohkem kui mingilt välisreisilt või kahekümnelt metsamatkalt. Ühekordse litsentsi saate kohapeal soetada ning harrastaja C klass on avatud ka väga väikese sõidukogemusega sõitjatele. Ühisstarti pole. Sõidad oma sõitu nii kuidas oskad ja pärast oled õnnelik .
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
- Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Kas küljejalg on kohustuslik või võib selle asendada ka puki või eemaldatava küljetoe või muu taolisega?
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Mina paikusel kasutasin pukki,aga jala puudumisel on hea külje kolmnurk,kuna pukiga paras jama.
Täna sai enamuse maaomanikega kaubad tehtud. Üks oli paras pähkel ikka ,ei tahtnud mitte oma 700m takjate ja maltsaga kaetud maal luba anda. "Lubasin tal pärast vöistlust sinna vössa asfaldi maha panna,siis mees sulas"
Homme ründame maaomanikke edasi,aga ots paistab.
Samuti käib iga päev suur löikamine kuna "sõber toomingas" on aastaga ikka kövasti vörseid välja ajanud.
regamine siis www.msport.ee
palume kindlasti eelregamist ja numbri pöha värvid ka öigeks,sumpa hääled korda,tulemaskid ette ja nr taha .
Peal on ka juunioride klass kes paugutavad ka kummagil päeva ühe ringi,nii et kel tuttavaid juunioreid siis kutsuge peale.
Lärm
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
et kes enne Võrtsut ekstreemelementidel natuke kätt soojaks tahab sõita, siis pühapä 18.septembril kell 10:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=5 ... 00#p532800
Me neid rippuvate autokummidega elemente nagu Romaniacsil sel aastal oli ei ole hakanud tegema, aga palkide-rehvide-kivide sõidukindlust saab tõsta küll.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Kas sel aastal mõni motopood enne Võrtsjärve Enduurot hea hinnaga rehve ka pakub ?
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Juhin tähelepanu,e t kes ennast Beginner C klassi regab, saab mõlemal päeval sõita ainult 1 ringi. Teistel klassidel mõlemal päeval 2.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Esimest korda tulijatele on see vast isegi soovitatav, et sõita üks ring. Eriti kui ilm on väga vesine. Kolm-neli sõidutundi tuleb ikka ära ja pole nii suurt riski üle 60 minuti hilinemise trahve saada.
Aga selgituseks selle uue noorteklassi kohta. 50CC kaks takti - või 125 CC neli takti. Seal on see juhtimisõiguse küsimus. Et kui on 49,5 cc ratas ja mopeedijuhi load või vanust piisavalt et mopiga ilma lubadeta tavaliikluses sõita tohib, siis tuld ja peale. 125 cc neli takti siis läheb ikka A kati lubasid vaja.
GasGasil on muidu jumala lahe 4T 125cc ratas sellest aastast väljas:
http://www.gasgas.ee/index.php?resource ... ooteId=253
ja Hondal on spets 50cc 2T täismõõdus enduurokas millega Priit Biene juba Rakkes mehetegusid tegi.
Ning 4T Yamu WR125. või Kawa KLX125 on meie teedel-tänavatel juba nähtud noorte poiste sõiduriistad. Rääkimata nende hiinas tehtud koopiatest.
Nii et poisid saaksid võidusõidulõbutseda ja omavanustega mõõtu võtta küll. Rataste taha asi ei tohiks jääda.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Ilmateade annab, et võrtsuenduuro nädalal annab iga päev törtsu vihma ikka. Lööb tolmu ilusasti kinni
-
- Postitusi: 152
- Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
- Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
lärm kirjutas:palume kindlasti eelregamist ja numbri pöha värvid ka öigeks,sumpa hääled korda,tulemaskid ette ja nr taha .
Kas Sa saad täpsemalt rääkida/viidata, kuidas numbrite ja põhjadega on?
Põhjade värvid on juhendis kirjas aga mida see täpsemalt tähendab? Ostan kuskilt motopoest vastavad põhjad ning kleebin endale meelepärase numbri peale? (ärge lolli küsimuse pärast näkku kohe lööge)
-
- Postitusi: 246
- Liitunud: 12 Nov 2004, 20:52
- Tsikkel: Gas Gas, HD rott
- Asukoht: Harjumaa, Habaja
- Tänatud: 2 korda
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
2ndalpha kirjutas:lärm kirjutas:palume kindlasti eelregamist ja numbri pöha värvid ka öigeks,sumpa hääled korda,tulemaskid ette ja nr taha .
Kas Sa saad täpsemalt rääkida/viidata, kuidas numbrite ja põhjadega on?
Põhjade värvid on juhendis kirjas aga mida see täpsemalt tähendab? Ostan kuskilt motopoest vastavad põhjad ning kleebin endale meelepärase numbri peale?(ärge lolli küsimuse pärast näkku kohe lööge)
Vaata, kas meeleprane nr. on vaba http://www.msport.ee/index.php?page=157&id=338
Regad ära http://www.msport.ee/index.php?page=157&mod=reg&id=338
Ja kleebid numbrid, juhendis kirjas olevate värvidega.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
motopoes tavaliselt on ainult valged või mustad numbripõhjad. Ning need ei ole väga odavad.
Lihtsaim lahendus on osta üks meeter värvilist kleepsu kusagilt reklaamifirmast (vaatad internetist kes reklaamivad ennast kui reklaamkleebiste valmistajad sinu elukoha läheduses). Lõikad sealt omale sobiliku suurusega numbrialuse välja. Ja siis motopoest ostad juba valmis numbrid 1 eur tükk sinna aluse peale kleepimiseks.
Mul pidasid selliselt valmistatud numbrid terve suvehooaja ja pluss pool talvehooajast ka veel peale. Nägid päris head välja sealjuures.
Aga Jumbu soovitustele liseaks vaata sealt EMFi leheküljelt lingi alt "stardinumbrid 2011" mõni selline kolmekohaline number mida veel võetud pole:
http://www.msport.ee/index.php?page=173
ning LMF leheküljelt
http://endurosports.lv/starta-numuri?p=9253
Siis võid vast järgmise aasta alguses selle numbri omal EMF-is oma nime all registreerida ning ka kestuskrossidel ja enduurodel sama numbri alt sõita ja ei pea ümberkleepimisega sebima (kui just mõni väle soomlane end sama numbri alt võistlusele kirja ei pane)
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Numbreid pole mõtet kodus peale kleepida - mõtle välja kombinatsioonid ja kohapeal vaatad, kas selle numbriga regatud saad. Kui regatud, siis kleebid.
Endurol ei ole "bronnitud" numbreid ja kohapeal võid avastada, et keegi varasema ärkamisega lätlane on selle numbri juba reganud.
On juhtunud minuga, on juhtunud mu sõbraga ja tõenäoliselt pole me ainsad.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Kindlasti soovitan söitjatel kes pole endas pärsis kindel söita beginners klassis ja üks ring. Seekord hoolitsen et beginners ajad ikka normaalsed ja teiste ajad ka.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Kunagi ammusel ajal keerasin LAZ-bussi rooli, liinid olid üle Eesti. Eriti kevadeti, kui kruusateed olid ikka porised ja aukus, oli ikka tõsine tegu et graafikus püsida.Lihtne ! Ülemused ju sõitsid Volgaga enne marsuudi läbi ja tegid siis ajatabelid oma tempo järgi...... siis ma veel sellist sõna nagu Enduuro ei teadnud Eks Lärmi siklil ole ka paremad ja pehmemad amordid kui enamusel kärnatajatel
Ei, ei ma ei virise ette, lihtsalt tuli selline huvitav võrdlus järsku pähe
Momendil otsin kindlat abimeest, Võrtsu enduurol päris ihuüksi läheb keeruliseks
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
ma ise küll aegu vist ei söida(rangluu),aga annan parima,et ajad normid oleksid.
sõbrad ,võtke Võrtsu enduurot näiteks samamoodi ,nagu mina vötsin Romaniaxit----läbi teha,mitte esimese augus ennast kuivaks puurida.
Las olla üks enduuro natuke raskem kui teised,aga normi piirides ikka ja köigile läbitav
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Tekkisid mõned küsimused enduuro kohta kuna ülemus otsustas graafikut muuta tööl ja pole võimalik esimesel päeval õhtuni olla kuskil kella 2ni maksimum.Ja tekkiski sellest küsimus, et kas oleks ainult võimalik 2sel päeval sõitma tulla ..Muidugi ma sõidan nn võrriga aga tahaks proovida seda rada ja saada ehk väike pisik sisse , et siis ma tean kas lähen ostan kärnad ära või ei.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
nii saab kindlasti et tuled regad ära ,panend ratta boxi aga söitma tuled alles pühap. Regamise ajad ja tehnilise kontrolli ajad on ikka samad köigile
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Kaua muidu üks sõit umbes kestab? et kui kell 11 start on siis kaua seal rajal ukerdab? 3h sõidab ilusti ära?
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
motarded kirjutas:Kaua muidu üks sõit umbes kestab? et kui kell 11 start on siis kaua seal rajal ukerdab? 3h sõidab ilusti ära?
sa pead arvestama sellega, et esimestena stardivad profiklassid, siis seenorid, siis hobiklass, siis alles algajate harrastajad c. Starditakse kahekaupa, kas iga minut või üle kahe minuti. Nii et rajale saad poole kaheteistkümne ajal. Suure tõenäosusega sa 100% etteantud sõidugraafikus ei püsi ning pärast sõitu on sul 15 minutit veel et tsikkel järgmiseks päevaks hooldada ning siis etteantud ajal kinnisesse parklasse lükata. Siis pead veel endalt ka natuke soppa maha küürima enne kui tööle saad minema hakata. Nii et kella 14ks tööle jõuda oleks lootusetu plaan.
motarded kirjutas:Tekkisid mõned küsimused enduuro kohta kuna ülemus otsustas graafikut muuta tööl ja pole võimalik esimesel päeval õhtuni olla kuskil kella 2ni maksimum.Ja tekkiski sellest küsimus, et kas oleks ainult võimalik 2sel päeval sõitma tulla ..Muidugi ma sõidan nn võrriga aga tahaks proovida seda rada ja saada ehk väike pisik sisse , et siis ma tean kas lähen ostan kärnad ära või ei.
Aga et pühapäeval sõita, siis pead regamise ja tsikli tehnilise kontrolli reede õhtul või laupäeva hommikul ära tegema, tsikli kinnisesse parklasse jätma ja pühapäeval siis saad 10 min enne oma stardiaega tsikli kätte (käivitada ei tohi enne kui oma stardiminutil!) ja siis sõidad. Aga kärnad osta ikka enne Võrtsu enduurot ära
Saad laupäeval ka ainult pool ringi teha. Et tuled poole pealt teadlikult maha ja viid tsikli enneaegselt kinnisesse parklasse ära. Siis on pool trassi pühapäevaks juba teada ja lihtsam sõita.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Möku kirjutas:Saad laupäeval ka ainult pool ringi teha. Et tuled poole pealt teadlikult maha ja viid tsikli enneaegselt kinnisesse parklasse ära. Siis on pool trassi pühapäevaks juba teada ja lihtsam sõita.
Päris nii ei saa. Võistleja kes tuleb poole pealt maha peab eemaldama rattalt numbrid või need kinni katma ja ei tohi sõita märgistatud trassil.
Väljavõte enduuro reeglitest.
Võistleja, keda esimesel päeval ei klassifitseeritud, võib teisel päeval uuesti startida juhul kui on täidetud alljärgnevad tingimused:
Ta peab esitama oma masina viimases ajakontrollipunktis järgnevas ajavahemikus: mitte varem kui tema ajakaardil ettenähtud aeg ning mitte hiljem, kui 60 minutit pärast ajakaardil toodud aega. Erandjuhul võib žürii lubada masina esitamist teise isiku poolt.
Mootorratas tuleb esitada täielikuks tehniliseks kontrolliks, sealhulgas mürataseme testiks (vaata punkt 01.10.2)
EMF enduuro reeglid
http://www.msport.ee/index.php?page=171
Tasub põhjalikult läbi lugeda ja meelde jätta. Endal pärast lihtsam.
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Jepp, ikka juhendi järgi käib see trall. Aga kui kogu juhend korraga meelde ei jää, siis stardi-finishipaigas on kohtunikeks Paikuse vennad kes konkreetselt ja asjalikult juhendavad, et kuidas on õige toimida. Pole patt nende käest nõu küsida, kui kusagil kahtlus tekib.
Amide ilmateade lubab 23-25 septembriks ideaalset sõiduilma: pilvealune ilma vihmata 12-13 soojakraadi. Aga et sellele eelneb poolteist nädalat vihmasemat ilma siis leiab iga sõitja kindlasti oma võimaluse, kuidas ülepeakaela märjaks saada
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Nu enduuro hundid---- ainult kaks maaomanikku on veel jäänud(köige kövemat pähklit)
ex -ka kerkib vaikselt. Rabasse ei pea ka tungima ,nii et asi sujub .
kõik regama ja olge ikka kohal .
Lärm
Re: Võrtsjärve FIM Enduuro 2-päeva sõidus
Tänase päeva seisuga jõudis Extreem rada niikaugele,et Tartu -Viljandi maanteel vähemalt iga viies auto vöttis hoo maha vöi jäi sootuks seisma kui nad kogemata meie ex rajale pilgu heitsid. "Arvan ,et möödasöitjate nägudest võis välja lugeda """"" What the fuck is this????""""
Kuigi asi on möistuse piires,siis lihtsalt eemalt vaadates tundub vöhikule täiesti tundmatu ja arusaamatu ehitus seal pöllul...
Olge siis kohal
Lärm
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.