Järjekordne algaja.
Re: Järjekordne algaja.
Muideks lisainfoks, et kui lugemine pole meelt mööda siis on olemas video kah.
Raamat räägitakse on parem, kuigi film on ka norm, pikkus 1h34m.. Honda CBRi vend on koomiku näoga valitud küll
villy kirjutas:@reinuvader
selles, mõttes, et Motosurvival on väga hea koht kus kindlasti soovitan ära käia.
Teooria selline, et tagapidurit on ikkagi hea kasutada ja kui kasutada siis ta läheb pahatihti blokki aga sellest pole midagi. Oluline on see, et sa oled alakehaga rattas kinni, mitte kätega. Hoiad jalgadega ennast kindlalt sadulas ja käed küünarnukist kergel kõveras ja vabalt, samuti ka ülakeha. See annab sulle nö liikumisruumi ja mängimisvõimaluse lenksuga kui tagaratas blokeerub. Käed hoia vabalt ja ära lase pidurdamisel tekkinud jõudu lenksu kanduda ja mängi lenksuga vastukaaluks tasakaalu hoides nagu jalgrattaga kui tagapiduriga "loha" lased . Hoia pilk üleval horisondi suunas. Ka see aitab iseenesest tohutult tasakaalu hoidmisele kaasa. Pidurdamisel tekkinud jõud mis tahab su keha teistpidi väänata kanna rattasse jalgade abil. Kui ülakeha ja käed jäävad "vabaks" on su kätel vaba voli ilusti korrigeerida tagaratta blokkis olekul tekkival vänderdusel ja pehmelt samal ajal pidurdada ka esirattaga, mitte seda ka krambist põhja suruda.
Kogu seda teemat survivalil demostreeritakse sulle ja ise saad ka väga tugevalt selgeks treenitud. Ja ka palju muud. ISe peale käimist mõistsin, et autokool andis heal juhul 5% sellest oma perioodi keskel mis sai selgeks survivali nädalavahetusega.
Edu harjutamisel ja paranemisel. Samuti nagu ülalpool mainitud Randmevääne 2, ehk Twist of the wrist vol 2 on kohustuslik lugemisvara.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.