yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Moderaator: Moded
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
olen eelkõnelejaga nõus ja loodan, et siinkohal "noksidemõõtmine" lõppeb, kuskil on kindlasti sobivam teema, kus üksteisele avalikult klaviatuuride kaudu lõuga sõita. Kui ei ole, tehke! R1-e teemal ise sõna ei võta, kuna praktikas muljed puuduvad, aga teiste muljetamist (asjalike teemakohaste postituste näol) loeks küll.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 02 Mär 2009, 14:02
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Tere rahvas!
Olen Ilgekepiga nõus (st kasutajaga Ilgekepp ). Mode KMX võiks tunnistada oma rumalust antud teemal ja vabandada oma karmide sõnade eest. Tavakasutajana siin foorumis olen häiritud sellisest suhtumisest haldajate poolt!!!!
To Ummi: anna linke, misse MCN on? Ükski kawamees või kikserimees ei ütle, et yamaha on parem, samas ka vastupidi. ära ainult R1 entusiastide foorumitest lõikeid rebi meile siia.
R1 on äge pill, aga kahjuks jah veits "vedelam"kui konkurendid tal. Kunagi tahtsin ka R ühte endale aga ostsin hoopis Z1000. Olen rahul.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Kui nüüd teemast rääkida, siis 2007 - 2008 (2009 oli juba cross plain crank'iga) ratast võib nimetada heaks ostuks. Ise ma seda ei oma, aga perekonnas on olemas juba 4 aastat. Julgen väita et ei pea varuma jalaraudasi pärast kukkumist nagu kamraad soovitas. Ratas läbib aastas ca 5000+ km ja ühtegi tehnilist tõrget pole siiani esinenud. Käigud ok, mootor ok, sidur ok, elektroonika ok.
Kiirendab üli sujuvalt ja agressiivselt - see on nüüd see koht kus ajusi vaja, et õnnetust vältida, kuna sellel rattal on ka madalal pöördel palju väänet (võrreldes näiteks 98-2002 r1'ga)
Esimeseks rattaks tuleb osta selline ratas, mis endale rõõmu pakub. Ei tasu kuulata tühikargamist meestelt, kes isegi ei tea, mis rattaga rossi sõidab, aga toovad teda siin mingisuguseks näiteks.
Yamau, suzu, kawa, mis iganes ratast juhib ikka mees - "kellele ema kellele tütar". Ratta sobivus on individuaalne ja kiirus on neil kõigil piisav. Need kes siin numbreid ritta panevad - a-la sellel on 139, sellel on 140kw - on ikka reaalsest siklisõidust väga võõrad inimesed.
Lp.
Siim
Edit: See kas keegi vabandab või ei vabanda ei olene sellest, kas ta on mode või ei ole. Keegi tuleb sulle ütlema, et "noh hakkad vabandama v" siis tõesti tema koht ei ole siin.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Linnainimene kirjutas:Tere rahvas!
Olen Ilgekepiga nõus (st kasutajaga Ilgekepp). Mode KMX võiks tunnistada oma rumalust antud teemal ja vabandada oma karmide sõnade eest. Tavakasutajana siin foorumis olen häiritud sellisest suhtumisest haldajate poolt!!!!
To Ummi: anna linke, misse MCN on? Ükski kawamees või kikserimees ei ütle, et yamaha on parem, samas ka vastupidi. ära ainult R1 entusiastide foorumitest lõikeid rebi meile siia.
![]()
R1 on äge pill, aga kahjuks jah veits "vedelam"kui konkurendid tal. Kunagi tahtsin ka R ühte endale aga ostsin hoopis Z1000. Olen rahul.
Ei rebinud r1 foorumitest lõikeid vaid lähtusin kasutajalt ilgekepp saadud saidilt mis pidi tõestama, et r1 täielik saast aga reitingutulemused tärnides räägivad seal muud. MCNi rataste testijad kindlasti yamaha kummardajad pole. Nõus nii nagu kasutaja Fos ütles, et numbrid on üks ja reaalsus teine. 07 aasta on juba uuem mudel ja muudaks seal tabelis ka neid ihaldusväärseid numbreid.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
mõnel on lihtsalt igav
pole R 1 hel häda midagi, pole ka enamikel muudel markidel häda midagi.
kuradipalju on neid kes laulavad et tuttava tuttaval oli r 1 andis mulle proovida keerasin
rulli põhja kurat kus oli minek jne
ostsin siis R1 he et saada aru mille üle kaagutatakse
sain ka aru et - enamus kaagutajaid on seda ainult eemalt vaadanud
kui saad R1 mis on tehniliselt heas korras ja saanud õigel ajal hooldusi siis
sõida ja muiga nende üle kes oma internetist ammutatud teadmistega laiutavad.
maha müüsin ainult sellepärast et kui visiir langes siis mõistus kadus
ja masin tegi kõike mis tahtsid ilma viivituseta ja eeskujulikult
liiklusrikkumised muutusid rutiiniks ja kusagile tuli piir tõmmata
See ongi R1he suur tüüpviga
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Kahju, et teenisin mõne mehe pahameele millegi pärast. Aga endiselt arvan, et mootorrattad ei oleks omavahel nii hõlpsasti võrreldavad, kui ei oleks numbreid. Mode tahtis et tõestaksin ja seda saab teha ainult numbritega. Nüüd ei sobi siis numbrid? Kudas ma siis tõestan et R1 on kehvem ratas oma konkurentidest? Lihtsalt ütlemine ju ei sobinud. Pidavat loll jutt olema. Sama kehtib ka telekate, palga, õhutemperatuuri jne kohta.
Loomulikult harrastuskasutamiseks ei ole baikidel väga vahet ja valida tuleb endale selline masin mis rohkem meeldib või mida siin rohkem kiidetakse vms. Kõik kes lugeda oskavad said minu eelmistest vastustest ka nii aru.
To Fos: olen motosõidule kindlasti lähemal kui arvata oskad (sa ju ei tunne mind ja ei tea kellele sa siin avaldusi teed). Oma arvamust võib alati avaldada aga see ei tohiks ründav ega alusetust süüdistav olla (a`la "loll jutt sul", "kohe näitan sulle koha kätte", "oled motosõidust kaugel"). Normaalne on ka see et moderaator ei näita külalisele kohta kätte vaid jääb viisakaks ja laseb arutelul kulgeda - see tema põhitöö ju. Ma ei eksinud foorumi reeglite vastu! Ja ma EI VAJA vabandusi, lihtsalt mõni mees võiks omale näkku vaadata ennem kui miskit suust välja ajab. Vihkan kui hakatakse oletustest fakte tegema, see ei aita kedagi ju edasi. Hoopis teine asi on uurida asjatundjate (kes on motosõidule kindlasti lähemal kui foorumi kasutaja FOS näiteks) teste ja arvamusi ja koguda omale soovitud teadmiste pagasit, et baigi ostuotsus oleks võimalikult hea.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 02 Mär 2009, 14:02
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Üks ratas on parem kui teine sest tal on kasutajate tärne rohkem ühes kohas internetis. neid saavad sinna lisada ju ka need kel pole üldse tsiklit ja nad ei oska sellega sõitagi. Hea indikaator küll, mille järgi raha kulutada!
2007 R1 on vist juba uus mudel. Siis tulebki võrrelda uute mudelitega. Ei tea mis seis siis on?!
Numbrid on üks aga reaalsus on teine?! Äge arusaam! Milleks siis mootoreid üldse mõõdetakse?
Kas R1 mehed on kõik silmaklappdega? Või on mõni normaalne ka?
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Kas R1 mehed on kõik silmaklappdega? Või on mõni normaalne ka?[/quote]
ole nüüd mõistlik kes ikka normaalne ostab R1 he
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 8428
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 431 korda
- Kontakt:
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Neid numbreid pole eriti mõtet silm punnis passida ja kõvatada, et mul 15 hobust teoreetiliselt rohkem on. Mitmed japsi biketootjad kasutavad nn. ram-air ülelaadimist ja annavad ka oma max võimsuse numbri maksimaalse ülelaadimse juhul, ainult et ainuke probleem on selles, et see on maksimaalne ka ratta max kiiruse juures ehk rohkem sinna kolmesaja alla. Kui tihti õnnestub eestis ka sellise kiirusega sõita on iseasi.
Kuskil ajakirjas oli just beikide test, kus just võrreldi, et mis sellest mootorist ka ilma selle õhuvooluta välja annab, siis tulemused olid mõne ratta jaoks ikka kurvad. Kui aega saan siis üritan selle testi üles leida.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
ega jah need kw on nii nagu on
mul on KTMil ka 20 kw
620sc
põhimõtteliselt numbrite järgi võrr mis peaks olema algajale väga ok
kergenduuro väikse kaalu ja algajale sobiliku kilovatiga
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Linnainimene kirjutas:Numbrid on üks aga reaalsus on teine?!
Äge arusaam! Milleks siis mootoreid üldse mõõdetakse?
Kas R1 mehed on kõik silmaklappdega? Või on mõni normaalne ka?
pidasin silmas seda, et ainult mootori maksimaalne kw ja maksimaalne nm ei kajasta endas ratta kiirust - need numbrid ongi "müügimehe" numbrid. Mootori juures on pigem tähtis jõugraafik ja see, et võimalikult suures pöördevahemikus oleks kasutatav jõud suur. Kui rääkida 07 aasta R1'st siis selle dyno graafik on midagi, mille kallal küll nuriseda ei saa ja seda tänu YCC-I 'le.
Edit: ilgekepp: ole äkki nii kena ja jagad oma kogemusi 07 aasta rattaga, mitu km sellega selja taga on ja mis probleemid esinenud, millistes tingimustes sellega sõitnud oled, rajal/maanteel jne...
Siis võrdleme oma kogemustepagasit ja räägime edasi selle teemal.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
to Linnainimene: Oleksid võinud ikka r1 osta siis oskaksid kõik miinused selgelt siin välja tuua. Selge see et netilingid sisaldavad erinevaid ja kohati mitteadekvaatseid andmeid ja nende üle pole mõtet pikalt arutleda. Lihtsalt jääb mulje et R1 osadel kohutavalt kriibib hinge. Ilgekepp võiksid põhjendada oma viha yamaha vastu.
-
- Postitusi: 178
- Liitunud: 11 Juul 2011, 17:37
- Tsikkel: Jamaha VIBRAGO
- Asukoht: Keset s''tumist
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Jaga jah teiega veel siin arvamust. Pärast oled ei tea kes veel. Ja koht näidakase kah kätte veel. Misse minu asi on kes mille ostab endale?
Mul on 2006 aasta ninja kah olnud pikemalt ja see tundus mulle parem ratas oma käsitlemise kerguse poolest (ma ei tea millest see tuleb) ja mulle mugavama istumisasendi poolest. Kui oleks elus ainult R1 proovinud siis olekski ta parim, sest paha masin ta ei ole.
Kesse ütles, et kellele ema kellele tütar? Nii ongi.
Igal rattal on omad plussid ja miinused aga need pisidetailid ei oma tätsust selles milleks kasutab ratast algaja. Ta ei näe ei plusse ega miinuseid esialgu!
Tühi teema.
-
- Postitusi: 1193
- Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
- Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Ilgekepp kirjutas:Yamaha on kakapljäusk! Teema läbi!
Ilgekepp kirjutas:Kui oleks elus ainult R1 proovinud siis olekski ta parim, sest paha masin ta ei ole.
et natuke ikka on hea masin R1 ?
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
motoratsutaja kirjutas:et natuke ikka on hea masin R1 ?
A ega ilgekepp polegi seda kunagi väitnud, et R1 üdini saast on. Loe väheke algusepoole..
Lihtsalt teised on paremad. Minu oma näiteks
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
kui ma kunagi bike ostan siis saab see olema yamaha r1 1998-2001a oma ja sinine,vahet pole mida halba r1 kohta räägitakse mind see ei häiri
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
426f kirjutas:kui ma kunagi bike ostan siis saab see olema yamaha r1 1998-2001a oma ja sinine,vahet pole mida halba r1 kohta räägitakse mind see ei häiri
98 kuni 01 on punavalged paremad
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Oookei. Päris karmiks diskussiooniks läinud siin. Ma ei tahagi, et R1(07-09) oleks "kõvem" nagu teil siin vaidlus käib. Ma tahtsin lihtsalt end kurssi viia selle aastakäigu tehniliste iseärasustega millega mul tuleb nii mõnigi hooaeg ehk arvestada. Ei teadnud, et R1 on eputajate ratas, tõesti ei teadnud. Ei pea end eputajaks kuna olen täielikult nullist algaja. Mulle lihtsalt selle ratta (ehitus)välimus meeldib.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
õli ja piduriklotsi vahetus on täpselt sama lihtne nagu igal teisel rattal, mingeid "special tools'e" vaja pole. Keti ja hammakate vahetus samamoodi, mõne tunni nokitsemise vaev.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
kui sa loed ühe postituse üles poole siis näed, et keegi pidas oluliseks.
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
davidsoniharald kirjutas:NightRunner kirjutas:Ühtlasi ka esimene mootoriga kaherattaline mul.
Tänud etteÜks suur tüüpviga on - liiga võimas algajale. Osta midagi tagasihoidlikumat. See ei ole mingi säärekas, vaid tsikkel mis võib sul ka 150 kilomeetriselt tunnikiiruselt ratta ringi tõmmata.
EDIT: Ma nüüd muudan oma postitust ja nendin fakti, et sinu teemapüstituse esimene eesmärk oli teatada kõigile, sa ostad endale R1-e. Edevus, eksole
.
Huvitav jutt iga kord, et mõni tonnine on algaja jaoks liiga võimas! Ostsin endalegi esimeseks R1 küll 2002-2003 ja nüüdseks on juba järgmine võimsam R1 ja varsti tahaks veel võimsamat R1-te
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Ilgekepp kirjutas:Kas R1 on edev? Mul on alati kahju R1 meestest - rullnokkluse ohvrid.
Vaata ringi: Minu arust selle raha eest saab paremaid rattaid. 2008 al. CBR on kindlasti parem ratas ja ka Gikser K7 sisaldab endas rohkem mootorratast. Ninja 06-07 on ka etem, päris uus mudel Kawasakil on üldse lust ja lillepidu sõita. Proovi sõita ka teiste ratastega. Juhitavus!? Juba alates istumisasendist ... .
Yamahat on ilus vaadata, aga mitte nii hea sõita. Osta ratas ikka endale sõitmiseks, mitte jalakäiatele vaatamiseks. Rossi sõidab ka sellega selle pärast et talle makstakse R1ga sõitmise eest. Sulle ei maksa keegi. Lisaks veel see et sa pead selle enda raha eest ostma kah.
Ja üleüldse: Yamaha on süntesaatori firma. Ei tea kas needki head on?!PS Vabandan teemaalgataja ees, kui ei tabanud päris tema küsimust. R1 tüüpviga on see et selle on Yamaha tehas tootnud, kus disainer on rohkem koolis käinud kui tehnoloog ja inseneer kokku.
Irwe. Ei ütle ühtegi sõna siin esile toodud rataste kohta, mis on tõesti head rattad aga, et Yamu kohta sellist illi ajada... On R1 läbi aegade ostetud eelkõige just selle pärast, et tegemist on hea rattaga-nii disaini kui ka muid omadusi arvestades!
Disaini kohta ütleks, et asju oma elus ka naise valid sa ju selle järgi, et otsa või peale vaadates öökima ei ajaks.
Küll teiste masinate omanike kommentaarid on olnud, kui Yamuga kukkuda siis tuleb kõvasti remontida st. õrnakene. Jah kui on kukutud siis on teinekord ka remontida vaja olnud samas olen näinud ka kuidas CBR, Kawa või paadimehed peale kukkumist on remontinud. Eelkõige sõltub kus, kuidas ja kui kõvasti. Ei taha teisi masinaid maha teha, sest need on head rattad kõik, samamoodi on hea ratas R1
-
- Postitusi: 356
- Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
- Tsikkel: BMW S1000 RR
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 2 korda
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
õudne mis saasta ikka suust välja aetakse kohati...
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
allan777 kirjutas:õudne mis saasta ikka suust välja aetakse kohati...
+100000000000
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
las koerad hauguvad , karavan liigub ikka edasi ehk
ega sellepärast ükski tehaseväravast väljuv r1 ostmata jää
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Re: yamaha R1 2006-2007 plussid miinuse?
Kas neid K7 variante on erinevate kiigedega?
Või on see lihtsalt jutt rubriigist naised saunas rääkisid.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.