caferacerid ja rotikad ja hipstermobiilid jms värk
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kui see http://motorcyclephotooftheday.files.wo ... -racer.jpg nüüd osav fotoshop ei ole, siis on Vene bokserimehed küll täpselt naelapea pihta tabanud. Igatahes väike mõtlemisaine neile paljudele õnneseentele, kellel mingi emmiline kuuri all oma uut sündi ootab... Pildil olev isend on varustatud väga kvaliteetse kamaga- korralikud karpad, Brembod ja värki, mmmm
http://dnepr.ural.free.fr/Photo_Ural_perso-1.JPG
Üks minumeelest parimaid Uralist tehtud asju:

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
aris, tore oli jah. need wheelied olid ka päris hea vaatepilt ja selleks et igasuguseid lollusi sooritada, peab neid enne harjutama. tembutama peab. hetkel on veel odav harjutada ja loopida tsiklit, kui värviall ja blingim, siis enam ei raatsi loopida. esimene kord juhtus selline komusk asi nimetame seda sisseõnnistamiseks. nõme oli see, et ene keilat panid mul suunad pildi taskusse. aga nendega varemgi probleeme olnud.
aga tembutamisest, muhahaha ja ülikõva ja muud omadussõnad:
[youtube]http://www.youtube.com/view/v/_xX8FAzMSUM[/youtube]
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
ja tali oma venelastega no offence, heas mõttes. seda beezhi olen ennegi näinud, väga kõva. aga see vist siiski on fotosopp, kui ma väga puusse ei pane. midagi häguselt meenub. miski vene poiss joonistas neid variatsioone.
teine masin rohekm selline rotikas aga samas väga laheda mulje jätab. see saba liiga fighter ja ajab veidi norima aga maaaaaitse aaaaasi.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ärge laske teemal ära vajuda jah, täna juba otsisin, ei leidnud Mind pööras cafe usku Skulptor
, imestangi, et ta pole veel midagi lisanud. Igatahes võtke Temaga privas ühendust, saate ühe cafe veel punti juurde. Ise kümme aastat fightereid fännanud, nüüd kisub bobberite poole, aga tänu Tormavtellisele tundub et vahele tuleb ikke üks cafe kokku kruvida
Seda musta cb-d nillisin ise ka cafe mõttega, samal ajal oli Haapsalus üks 750 cb, selleni jõudsin aga kui nägin, jäi ära. Kribage veel ja pange linke ka, just sellised teemad on lahedad sirvida
Cafe on kindlalt kõige odavam ja kiirem viis stiilselt tänavale saada. Rohkem old schooli eestimaa tänavatele !!! Bad Boy X
, Tormavtellis
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
http://vimeo.com/25292388
Ise ma asjast suurt ei tea aga video peaks teemakohane olema (see siit foorumist enne ka läbi käinud)
Täitsa mõnus, hoopis midagi paremat kui läbi fisheye vaadata musti läänemehi tagarattal
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
Väike cafe huvi mul on aga seda pigem kiibitsemise poolelt. Ilusad masinad. Kui äkki kunagi liigset raha ja aega saab olema, siis võiks ju teha küll. Seniks kiibitsen niisama. Koht kus vaatamiseks midagi põnevat leidub on
http://www.bikeexif.com/
Re: caferacerid ja rotikad jms
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ee, mis need booberid veel on?
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
laias laastus - caferacer on bike/klassik baasil, bobber on mingi chopperi tyypi asja baasil.
nu suht klassikaline bobber ntks.
http://pipeburn.squarespace.com/storage ... 2377896230
bobberi (cafel tihti ka) puhul paljus ka see, et kogu ebafunktsionaalne sodi on siis garaazinurka loobitud, ainult see osa alles mis edasi viib. pisut ehk perfoomantsjuppe ka. ning tihti lenksuosa lastakse madalamaks, et sportlikum oleks. bobber on pigem usa teema. cafe siis inglise. aga viimasel ajal edukalt usasse ja austraaliasse ka likunud.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
klassikud cafed jms.
seitsme minutiga ilusate masinate overdose
http://vimeo.com/23181483
...eh what the hell. paar linki veel.
ühest eelmisest videost tuttavad mehikesed vist: http://vimeo.com/19061363
no ja väga laheda filosoofiaga mehike veel (nt. alternatiiviks yeekimi cafecauboile): http://vimeo.com/24877261
Re: caferacerid ja rotikad jms
Mõnus teema.
Omale hakkasid ka vanakooli rattad, peale Jaapanis käiku meeldima.
Ja kohviraaseri fänn olen ma alati olnud.
Aga kui sõitu lähete kunagi siis andke ikka teada - liituks isegi.
Omal siis selline, päris kohvik pole aga vanakool ja kohviku sarnane pikk ja kitsas paak on
Kui pilt siia ei sobi siis koristage ära
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
ei hakka miskit kustutama
veidi uue ja stockivõitu on ning ma isiklikult lööks esimest ja tagumist otsa mitu korda kirvega, aga tegelikult pildilt jätab suht kompus konditsioonis masina mulje. miks mitte. korralik pill ju.
teah palju siit moblaklõpsult aru saab, aga parempoolne on ühe tuttava kawasaki ninja 600 http://i52.twitgoo.com/20pc681.jpg
-
- Postitusi: 1403
- Liitunud: 21 Apr 2005, 15:10
- Tsikkel: 650cc V2
- Asukoht: Pärnumaa
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Tellis, kust Sa sellise ägeda sadula said? Oma kätetöö? Täitsa stiilipuhas igathes

"Takahashi on küll aeglane, aga see-eest kukub tihti." H. Kender, Viasat Sport Baltic, Malaisia Moto2
PS! Klausen/Kender Viasati tagasi!
Re: caferacerid ja rotikad jms
Selle 900 kawaga on väga keeruline midagi ette võtta ja hea tulemus saada. Been there, done that. Lahe retro bike niisamagi. Minu jaoks oli liiga raske.
Cb on väga uhke, clubman leks võiks ikka ka olla, oleks kirsike koogi peal.
Tervitused AC le.
Panen oma neo cafe projekti ka lisaks. Asi pooleli ja talvel ehitan edasi. Ärge väga kõvasti näkku lööge. Neo cafe on ka veidi eri teema. Samas, üheksakümnendate cb on samuti neo cafe. Valisin projektika baasi hoolega. Minu valdusesse tuli ratas fighterina, koos tulede, viledega. Asi oli normaalselt tehtud ja kiusatus oli isegi asi fighteriks jätta. Osad elemendid, mis on fightri puhul absoluutselt kohustuslikud, ei sobinud minu tahtmiste ja olemusega. Peale paari tiiru sai selgeks, et fighter minuga kokku ei käi.
Tormavtellise cb sumpsid kruviks hea meelega oma ratta külge. Kui kellelgi pisikesed pasunad üle, andku aga märku.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
teen oma naabripoisi CX-le ka veits reklaami:
Masin käis talvel algosadeks, kõik uuesti värvitud, poleeritud jne Ülikorralik töö
Minuteada on see hetkel müügis
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
tali: Sadula lasin teha. Sadulsepp.ee meisterdas, vist siiani üks keerulisemaid sadulatöid neil. Originaalpõhi seal all, et toetuspunktid klapiks ja raami servad ära varjaks ilusti. Aga muidu maha saetud ja uuesti topitud ja kaetud sadul, seega peale sadulasees oleva plastmassi on kõik muu nullist. Keskel libisemisvastasem, servades nahalikum materjal, loob veidi kontrasti. Väga odav lõbu otseselt ei ole, samas on asi seda väärt
Aga skulptor, selle su ratta lõppfaasi tahaks küll näha Btw mis veider toru tal seal vasakul ees, radika kõrval on? Ära ütle, et nitro
Ja need torud, mis mul küljes on - suht täitmata, uuri Ramost või äkki ka Motodepoost. Streethawk kataloogis võivad olemas olla ja miski suht kliendisõbraliku hinnaga (äkki 30-40 euri tükk? ei mäleta täpselt).
Ja mis lenksu puutub, siis see pmst on ikka väga poolik, kui mitte öelda alustamata. Talve teema, võimalikult tühjaks ja minimalistlikuks tahaks saada. Pole veel otsustanud, kas pisemad clipid või siis tagurpidi täislenks e. clubman.
Mis sul muidu plaanis selle masinaga veel teha? Nii välimuse/värvimise kui tehnilise poole pealt?
Mul muidu vanad pikemad pasunad vaja ka turgu lükata, mis originaalist üle jäid, kui keskil huvi. Eks kunagi panen kuulutuse, mingit trashi vedeleb veel sellest masinast ja siis 900 hornetist ka orig lenkse-peegleid-suundasid.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Haha, hea, piipz, olen näinud!
Selle kuulutus oli mototehnikas või motors24 üleval. Aga siin üks teine kahvealdis tegelane rõõmsalt oma telefonist näitas pildikesi, kui oli parkivale sellele kuskil linnas peale sattunud
Väga lahe ratas on. Aga vist suhteliselt minimaalsete muudatustega? Mis taga tehtud on, tead? Lenks ja sadul ülikõvad, ülejäänu rohkem värv ja kuumateip?
...näh. leidsin. skaipis juba keegi lingi. http://www.auto24.ee/used/335522
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
muudatusi pole jah väga palju aga piinliku täpsuse ja korralikkusega on raam ja detailid üle värvitud
oleks ainult endal sellist kannatust.
muidu on jah põhimuudatusteks sabaraam ja summutid, sadul on samuti tema enda tehtud. mootoris on ka pmst enamus tihendeid ja asju vahetatud.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Värvi suhtes on ideid ja paraku ka muutuvad pidevalt. Süsinikkiuga edasi töötada jne. Belly pan on ka olemas ja paigaldamata. Eks näis, mis talvega ära jõuan teha. Tehnikat suurt muuta ei olegi plaanis. Uue ketijooksu paigaldamisega ostsin ka ette veidi suurema hammasratta. Nokka tõstab nüüd vaid mõnikord ja kogemata aga sõit on sujuvam ja ei pea nii hullult käike lappama. See alu potsik on radika ülevool. Kuhugi mujale ei olnud enam panna, ruumi jääb järjest vähemaks. Sabaraam oli kõige töömahukam asi. Sadulgi nahaga üle panemata. Mässamist jagub, praegu on mõnus sõita.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Sellest CX500-st on ka turbo versioon olemas.
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ma kunagi bikez'ist tsekkisin neid jah, aga ei saanudki aru.. et kui on Turbo peale kirjutatud, siis kas seal on siis päriselt ka mingi vurr vahel või Ei ole viitsind uurida ka. Hondal neid turbo kirjaga kaherattalisi ikka jagub sellest ajastust. No täna uurin ntks. Muidu kui pärisaus olla, siis ma olen veidi hakand selle cx'i suunas ise ka silma viskama. Saksast saaks päris hea hinnaga, et äkki ikka ajaks mõne talveks toanurka.
Ila jookseb, silmad vilavad ja rahakott tahab voodialla peitu pugeda.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Kuigi mulle väga ei istu boxermootor, ometi valiksin cx i asemel mõne vanema BMW. Välimus sellel Hondal igati cafe aga klassikalise cafe saaks siiski seitsmekümnendate 500 cb. Põhjus, miks cx cafena väga laineid ei ole löönud on selle mootorratta kaal. Turbo variandi asemel saab peaaegu juba Ducati, triumphi jne. Paljuski on mängus hinnaskaala ja valikud sellest tulenevalt. Raskema rattaga on väga mõnus Tallinnast pärnusse sõita aga kaalult raske cafega on nii linnas kui ka maanteel suht nutune. Tegemist siiski wannabee võidusõidurattaga. Loomulikult mitte halvas mõttes.
Tahad ilusat, klassikalist mootorratas, siis on cx super. Tahad cafed, võta aluseks midagi kergemat.
Re: caferacerid ja rotikad jms
Ise ei oska caferacereid vääriliselt hinnata, aga mõni aeg tagasi jäi Kadaka teel Pankrotilaos üks cb500T silma, vist 1976.
Samas, kui keegi soovib toorikuks 73" Suzuki T500, siis ehk leiaks oma varudest ühe üleliigse.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
Nüüd siis selge, miks CX-e liikumas pole näha! Krt puha kafede toorikuteks võetud ja minu silmis sigailusateks vorbitud.
Kaalult on jah need lollilt rängad. Mis seal kaalu annab, polegi aru saanud.
Väga ülbe kofiku saaks tegelt teha CBX 1000 baasil! Jama ainult, et need, mis müügis, on kõik päris soolase hinnaga.
Kel kofiku ehitus plaan, toksake otsingusse ja vaatame, palju ila tilkuma hakkab Mõned tuunitud isendid on mind põlvist nõtkuma võtnud.
Re: caferacerid ja rotikad jms
argo_1974 kirjutas:Ise ei oska caferacereid vääriliselt hinnata, aga mõni aeg tagasi jäi Kadaka teel Pankrotilaos üks cb500T silma, vist 1976.
Samas, kui keegi soovib toorikuks 73" Suzuki T500, siis ehk leiaks oma varudest ühe üleliigse.
Inimene, kes selle Honda oma hoolde võtab ja sellest cafe aretab, oi ta on mu kangelane. Mootori esteetiline välimus on imeline. Juhuslikult sattusin sinna lattu ja pisar tuli silma, mul pole teise ratta jaoks ruumi. See ongi "see" ratas. Norton commandot ei jõua niikuinii osta. Selline Honda on cafena täiesti arvestatav asi. Cheers mates, tehke ära
Siit Eestimaa kaugusest vaadatuna, ei ole otstarbekas Triton ehitada, vaid uus commando osta. Kui uut cafed vesistada, siis igal juhul on Commando üle Ducatist, Motto guzzist ja Thruxtonist. Vana Commando on see asi, millega ei raatsiks sõita.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: caferacerid ja rotikad jms
argo_1974 kirjutas:Samas, kui keegi soovib toorikuks 73" Suzuki T500, siis ehk leiaks oma varudest ühe üleliigse.
Sõidukorras? Mis see hinnasilt oleks?
-
- Postitusi: 112
- Liitunud: 07 Mär 2010, 20:31
- Tsikkel: suzuki DR800S
- Asukoht: Rakvere
Re: caferacerid ja rotikad jms
no kurja, ajate siin inimestele lolle mõtteid pähe, nüüd tuli mul ka kiusatus mõni caferacer ehitada. Baasiks saan võtta valikuliselt kas jawa 350 (veetilga paagiga) või jawa 638 ( kandilise) .. mõlemad vedelevad mul siin juba aastaid(kui mitte kümneid, nii vana ma pole et üle enda vanuse mäletaks milla nad sinna pandi).
-
Teema algataja - Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: caferacerid ja rotikad jms
commandodest rääkides - siis need ju ongi ehedad neocafed kuradi kallid ja ikka parajalt blingid masinad.
aga noh, koledad nad tõesti ei ole. http://www.nortonmotorcycles.com/bikes/
ma ise eelistaks pigem triumphi ikka selles osas (jälle üks tuttav siin ihub ka hammast thruxtoni peale). kui hullu panna, siis võib alati royal enfieldi ka osta eestis need ju isegi müügil ja uue hind miski 70 tuh eegu kandist alates. ega nende sisu ja välimus viimase 50a jooksul erilist muutust läbi pole teinud. vist 350cc vms ja ilus vanakooli raud. aga peale seda, kui inglaste käest indude omandisse läks (ammu-ammu, kui veel dinosaurused elasid), siis vist kvaliteedile see väga hästi ei mõjunud. samas täielik disaster nad ka olla ei tohiks.
ja selle pankrotilao isendi peaks üle vaatama. enne aastavahetust tahaks küll ühte masinat veel. samas mobile.de on igast trashi täis. mingi 300 euri toomisraha otsa ja ikka odavam, kui eestist osta. nõme lihtsalt, et oma silmaga enne ei näe. pisut selline siga kotis. väga pädevaid toojaid oleks siis tarvis, kes ise suudaks-viitsiks kriitilise pilguga masina üle vaadata.
ja spetsialist - go for it ma just omal garaazis ka vahest ikka vaatan, kuidas üks habemik piinliku põhjalikkusega oma jawa 350-nt vunksi ajab
see muidugi stock konfis ja selleks ka jääb, aga ikka hea.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.