väike probleem küünaldega
Proovi kuumemat küünalt, B8ES (B8EG). Kui see ka ei aita, proovi B7ES. Ise kasutan Honda CR250-l NGK BR7ES (maksis Automaailmas alla 50.-). Külmemad küünlad kipuvad kiiresti otsi andma, kui neid "puhtaks" ei sõideta.
NGK puhul näitab väiksem number tähistuses kuumemat, suurem number külmemat küünalt. Hobikorras sõitmiseks kasutan ise R tähistusega küünlaid, neil on sisse ehitatud takistus, mis hoiab süütesüsteemi, lisaks vähendab raadiohäireid.
Ka liiga rikas segu kipub küünaldele halvasti mõjuma.
edit: Ingliskeelset juttu krossiratta küünla "lugemisest". http://www.dirtrider.net/forums3/showth ... =sparkplug
NGK puhul näitab väiksem number tähistuses kuumemat, suurem number külmemat küünalt. Hobikorras sõitmiseks kasutan ise R tähistusega küünlaid, neil on sisse ehitatud takistus, mis hoiab süütesüsteemi, lisaks vähendab raadiohäireid.
Ka liiga rikas segu kipub küünaldele halvasti mõjuma.
edit: Ingliskeelset juttu krossiratta küünla "lugemisest". http://www.dirtrider.net/forums3/showth ... =sparkplug
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.