Stunt foto ja video
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 108
- Liitunud: 20 Aug 2007, 13:12
- Asukoht: Viljandimaa
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Stunt foto ja video
Eile põltsamaa ralli ajal olid ka mõned stunterid seal. http://fotoalbum.ee/photos/MellG/sets/1205241/
Re: Stunt foto ja video
üsna tihti näen Saku Suurhalli taga parklas stuntijaid, viimati täna, vihmaga oli lausa 4 tk, vägev
Aga selline küsimus, et kas teil seal mingi luba sebitud või või igaüks seal vabalt sõita? Keegi ära ei tule ajama?
Re: Stunt foto ja video
GKK kirjutas:üsna tihti näen Saku Suurhalli taga parklas stuntijaid, viimati täna, vihmaga oli lausa 4 tk, vägev
Aga selline küsimus, et kas teil seal mingi luba sebitud või või igaüks seal vabalt sõita? Keegi ära ei tule ajama?
Meil on Suurhalli tegevjuhi luba ja kahjuks ei luba nad meil väga lärmi teha(tegelt on max 3 ratast korraga lubatud sõitma, kuid eile juhtus veidi teistpidi ). Vabalt sõitmiseks on meil muid kohti, kus kedagi ei huvita mis sa teed. Suurhalli taha me kahjuks kõiki lubada ei saa Eile sai jah veidi lapse kombel poriloigus mängitud
-
- Postitusi: 226
- Liitunud: 20 Okt 2004, 00:01
- Tsikkel: Rinka tõugu ratas
- Asukoht: Tartu.
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
Kuna see teema on vähe arenenum ja aktiivsem , küsin ma siin oma küsimused ära, nagunii külastavad seda teemat küsimusele pädevad inimesed nimelt mul huvi tegelema hakata asjaga aga no powerwheelie väga stunt pole, kuna mul endal 900 cbr vana 95' aasta oma siis ta karpadega ja veidi raske, et vist oleks ju soovituslik kergem ratas võtta stundi jaoks, nt 600 bike vms ja veel parem kui oleks pritsungiga? Ja kas te ise olete oma tagapiduri toonud lenksule või pidurdate gaasi järele andmisega? On veel üks küsimus, et kuidas õlitusega on, kui rattal tatt püsti siis õlikoguja ei ulatu ju õlini karteris, olete seda ka ümber teinud?
Muud asjad nagu hammakad ,paagi kuju, istmed, pegid on individuaalsed mõistagi.
Noh, keegi võiks räme teadusliku monoloogi maha panna, meeldiv lugeda
Re: Stunt foto ja video
need4beat kirjutas:Kuna see teema on vähe arenenum ja aktiivsem , küsin ma siin oma küsimused ära, nagunii külastavad seda teemat küsimusele pädevad inimesed nimelt mul huvi tegelema hakata asjaga aga no powerwheelie väga stunt pole, kuna mul endal 900 cbr vana 95' aasta oma siis ta karpadega ja veidi raske, et vist oleks ju soovituslik kergem ratas võtta stundi jaoks, nt 600 bike vms ja veel parem kui oleks pritsungiga? Ja kas te ise olete oma tagapiduri toonud lenksule või pidurdate gaasi järele andmisega? On veel üks küsimus, et kuidas õlitusega on, kui rattal tatt püsti siis õlikoguja ei ulatu ju õlini karteris, olete seda ka ümber teinud?
Muud asjad nagu hammakad ,paagi kuju, istmed, pegid on individuaalsed mõistagi.
Noh, keegi võiks räme teadusliku monoloogi maha panna, meeldiv lugeda
900 cbr kõlbab alustuseks küll. kaal ja suurus ei ole väga määravad. Kaalu vahe 900'sel ja 600'sel(samal mudelil) suht väike. 900'se gaas on lihtsalt tundlikum ja mingi hetk vb hakkab pinda käima. Kui on võimalus siis müü see maha ja osta matsu pannud f4i(vastupidav, ülipehme gaasiga jne). karpaga peab paagi täis hoidma, siis ei sure püstloodis välja. Samas pean mina ka paagi bena täis hoidma, kuna sureb samuti välja. Karpat ei tasu väga põdeda, lihtsalt rohkem hooldust ja tööd vajavad on karpadega masinad. Siinkohal veel, kui on võimalus, osta f4i. Tagapidur lenksule ei ole vajalik, eriti alguses. Kasutame tagapidurit, kui see selge siis on lenksule vaja, et sõita asendites kus jalg piduril ei ole. Samas kui kiirelt asja selgeks tahad saada, siis pane pidur lenksule, näpp on kõvasti tundlikum kui labajalg. Kuid pärast pead arvestama sellega, et jalapiduri kasutamise selgeks õppimine võtab 1000 korda rohkem vaeva ja aega. Isiklikust kogemusest: sõitsin aasta ainult jalapiduriga, nüüd kui suudan käed lahti tagarattal sõita ja ringe teha, siis on viimane aeg lenksule pidur sebida. Hetkel pole aega ega pappi selleks. Kuid usun, et ma selle aastaga ei ole midagi kaotanud(peale ringide tegemise, mida oleks saanud kiiremini ja paremini õppida), pigem olen võitnud sellega, et on võimalus õppida asju mida saab ainult jalapiduriga teha(käed lahti ringe jne).
Õlitusega on erinevatel ratastel erinev seisukord, kõige lihtsam on liiter õli rohkem panna. Või poolast väike plaat tellida karteri kaane vahele. Seni kuni sa suzukist eemale hoiad, oled õieti teinud(olen kõigi populaarsemate ratastega sõitnud(f4i, 636, gsxr, r6), viimasega mitte palju, kuid gsxr on nende seast kõige lollem masin üldse(kuni k3, sealt edasi on juba parem veidi)) Kui veel küsimusi, siis PM, aitan meeleldi.
Re: Stunt foto ja video
liikuvat pilti ka Põltsamaa ürituselt:http://www.youtube.com/user/EstlandStun ... ature=mhee
Re: Stunt foto ja video
Kas honda hornet 600-st saaks teha stunt masina? Kuna asi on hirmsasti meeldima hakanud siis tahaks juba vähe edasi areneda. Millest peaksin alustama?
Re: Stunt foto ja video
Egert24 kirjutas:Kas honda hornet 600-st saaks teha stunt masina? Kuna asi on hirmsasti meeldima hakanud siis tahaks juba vähe edasi areneda. Millest peaksin alustama?
Müü hornet maha ja osta midagi mida loopida julged. F4i näiteks on selleks täitsa sobilik masin
Kui niisama tänavapeal asju ajada tahad, siis kõlbab hornet ka. Ehita puur ümber ja pulk järgi ning anna aga tuld.
Re: Stunt foto ja video
mart211 kirjutas:Egert24 kirjutas:Kas honda hornet 600-st saaks teha stunt masina? Kuna asi on hirmsasti meeldima hakanud siis tahaks juba vähe edasi areneda. Millest peaksin alustama?
Müü hornet maha ja osta midagi mida loopida julged. F4i näiteks on selleks täitsa sobilik masin
Kui niisama tänavapeal asju ajada tahad, siis kõlbab hornet ka. Ehita puur ümber ja pulk järgi ning anna aga tuld.
Kas taha peaks vähe suurema hakkama ka panema, et paremat vedu taha saaks? andestage mu rumalaid küsimusi..... õpin alles
Re: Stunt foto ja video
Pane +5 taha ja vaata kuidas tundub. Sidurit kasutades ei ole vahet mis ülekanne on. Originaalis saab ka hakkama ja nii ei pea sa linnas 90'nega piirajas sõitma
Uut ketijooksu planeerid, siis mina paneks +5 taha ja vaataks sealt edasi. Kui ikka midagi juhtu, siis saab alati ette väiksema panna(kõvasti odavam). Reeglina on -1 ees võrdne +3 taga.
Re: Stunt foto ja video
mart211 kirjutas:Pane +5 taha ja vaata kuidas tundub. Sidurit kasutades ei ole vahet mis ülekanne on. Originaalis saab ka hakkama ja nii ei pea sa linnas 90'nega piirajas sõitma
Uut ketijooksu planeerid, siis mina paneks +5 taha ja vaataks sealt edasi. Kui ikka midagi juhtu, siis saab alati ette väiksema panna(kõvasti odavam). Reeglina on -1 ees võrdne +3 taga.
Tänud !
-
- Postitusi: 486
- Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
- Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
- Asukoht: Rapla/Tallinn
- Tänanud: 1 kord
Re: Stunt foto ja video
elbastardo16 kirjutas:
Ülilebo video ikka
-
- Postitusi: 759
- Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
- Tsikkel: TDM900
- Asukoht: est
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Stunt foto ja video
Mighty-Bastard kirjutas:midagi esiisadelt
Mis rattad need filmis figureerivad?
-
- Postitusi: 266
- Liitunud: 06 Aug 2007, 21:05
- Tsikkel: CB fighter,KawaKX450,Husa550SM
- Asukoht: Tartu,Valga
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
Bastard kirjutas:Mighty-Bastard kirjutas:midagi esiisadelt
Mis rattad need filmis figureerivad?
peaks olema kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] jawa
Õlu järel:Sääreväristaja/Peolt koju:kondimootor
http://www.carma.ee
http://www.krestonehitus.ee
#7 ja 585
Re: Stunt foto ja video
[youtube][/youtube]
Aegade kõige osavab driftimees mootorrattal: Jorian!!! Ei mingit pikka kiike ega draamat.
-
- Postitusi: 2868
- Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
- Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa VN740
- Asukoht: Maal
- Tänanud: 41 korda
- Tänatud: 34 korda
- Kontakt:
Re: Stunt foto ja video
mart211 kirjutas:[youtube][/youtube]
Aegade kõige osavab driftimees mootorrattal: Jorian!!! Ei mingit pikka kiike ega draamat.
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki VN750 '87
Husqvarna TE610E '02
Re: Stunt foto ja video
jegesmesh kirjutas:Ei saa märkimata jätta, et see mees oli Ken Block
??? Ei saa aru mis sellega mõeldi? Et Ken Block ongi Hr Drift või JP on Ken Block?
Re: Stunt foto ja video
jegesmesh kirjutas:õige on Ken Bloack.
Ikka ei ole küll
Riga->Planeta 5 1991->Jupiter 2K 1968-> R1 2005->Honda CBR600RR 2004
-
Teema algataja - Postitusi: 127
- Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
- Asukoht: Tallinn
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.