Rumalad küsimused
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7420
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1097 korda
- Tänatud: 1117 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
madjs kirjutas:ping kirjutas:Et pritsega mootori katalüsaator saaks töötada muudetakse koguaeg küttesegu rikkamaks/lahjemaks. Intervalliga 0,5- 3 sek. Sellest ka hääle muutus. Kui palju seda kuulda ja tunda on sõltub mootori loojate insenerioskustest ja konkreetsest masinast.
Usun, et seda segu muutust tekitab seal lambda, kes segu koostist pidevalt kompab. Miks peaks pidevalt segu muutma, et katt töödata saaks? Kindlasti mõjub ka tühikäigu ühtlust mootori forseering, rrrrrr seeria rattal vast pole nii ühtlane kui.....
Ehh, tegelikul vaatasin asja lähemalt ja see ebaühtlus ei kao ära ka sõites, lihtsalt kiirendades pole. Ühtlase sõidu korral käib ikka selline vaevutundav nõks läbi, lihtsalt mida suuremad pöörded, seda vähem on tähele panna. Tundub, et mõnel hetkel rebib mootor millisekundi jagu pisut võimsamalt, et seejärel paar takti ühtlases tempos minna. Kontrollisin, et kas minul on luulud või mitte. Tundub et ikka ei ole. Peab seega teema teise alamfoorumisse üle kolima, sest küsimus pole enam rumal...