Algaja sooviks minna metsa
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Algaja sooviks minna metsa
Tere
Olen seni sõitnud erinevate bike-suunitlusega asfaldiratastega ning kindlasti sõidan veel mitu head aastat edasi, matkan mööda Euroopat korra aastas. Sellegipoolest sooviks omale kõrvale osta mingi endoro/krossika, millega käia metsas ning sõita ka hilissügisel-varakevadel. Eriti, et oma metsade näol on selleks hea võimalus.
Seni olen kruusateedel, metsateedel ning päris teedeta sõitmistel kasutanud Aprilia Pegasot. Iseenesest ajab asja ära, aga ekstreemsemates olukordades jääb hätta - ratta kaalujaotus (esiots on väga raske), poolasfalt-rehvid, küllaltki kõrge istumisasend, suur tühimass ei soosi pehmel pinnal puurimist.
Tööst ja laiskusest tulenevatel põhjustel ei ole plaanis veeta peale mõndakümmet sõidutundi õhtuid kolbi ja -rõngaid vahetades jne. Sestap ongi küsimus, et millise ratta, millises konditsioonis peaksin omale valima? Olen pikk (196 cm) ning kaalun 90 kg.
Mingi Kawasaki KLE 500, heade kärnadega näiteks?
Ootaks näpunäiteid, mida peaksin kindlasti arvesse võtma jne.
Tänud ette.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Algaja sooviks minna metsa
KLE on täpselt sama klassi ratas nagu Pegaso ja täpselt sama elamuse saad metsas. Seega, ei soovita.
Vaata kergeenduurode poole, need pikema hooldusvälbaga ja mõistlikus kaalus.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
Suurema kubatuuriga ratastest KTM LC, Honda XR, Yamaha TT, Kawa KLX. Kergematest masinatest KTM EXC, Suzuki DRZ. Isiklikult olen väga rahul eriti kerge kahetaktilise KTM EXC 250-ga, harrastajana on hooldusvälp piisavalt pikk ja kahetaktilisel pole suurem hooldus ka eriti kallis ega aeganõudev.

-
Teema algataja
Re: Algaja sooviks minna metsa
Tänud kõigile info eest. Hetkel siis hakkan vaatama kuulutusi KTM LC ja Kawa KLR ning KLX. Kawa oleks südamelähedasem, põhjus peitub mu allkirjaski.
Kui kellelgi miskit pakkuda, andku teada. Vaatan läbi kõik pakkumised. Arvestades, et see mul esimene mülkaratas, siis tahaks maksta kuni 2000 €.
hyke@hot.ee
PM
Re: Algaja sooviks minna metsa
kawasakil on mootor üsna uimane. Eriti KLR, mis on kere poolest suht raske, kohmakas ja madal.
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
rolller kirjutas:kawasakil on mootor üsna uimane. Eriti KLR, mis on kere poolest suht raske, kohmakas ja madal.
Sa ajad vist KLE ja KLR segamini. KLE 600 on konkurentsitult kõige uimasem kuuesajane enduro, millega ma kunagi sõitnud olen. KLR 600 on omas klassis (võrreldes Yamu XT, Suzu DR, Honda XL/XR) täitsa viisaka minekuga, mulle meeldis. KLR 650 liikus ka täitsa ... nuh, pole viga. KLX on muidugi terasem pill, kui ainult mets/kruus sõiduks, siis kindlasti see tsikkel. 2000 euri eest peaks täitsa sõidetava isendi saama.

Re: Algaja sooviks minna metsa
ei aja segamini, XT ja XR peaks KLR-ist ikka tunduvalt äkilisem olema. Igatahes TT600 ga võrreldes on KLR üsna uimane. Samas jällegi KLR mootor töötab väga ühtlaselt ja vaikselt. KLX kohta ei oska öelda, kuid mootor on neil üsna sarnane.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
Klx pole küll metsas puurimiseks hea mõte , kunagi omasin sellist isendit , kui muidugi muskulatuuri liialt laialt pole.
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Algaja sooviks minna metsa
KLE 500, on 2 pütase mootoriga ja suht pöörete maias ( redline on mingi 11 juures, originaal konega tegelt üle 9000 mõtetu, alla 3000 pole ka mõtet tonksutada) , mülkasse selle rattaga asja pole, kaalu üle 200kg ja põhi suht madal. Kui vaja mööda metsateid kräunutada või kruusa lasta siis käib küll. Kannatab ka maanteel sõita, väriseb ja suriseb vähem kui ühepütased. Aga sinu pikkusega mehele on teda vähe, ise olen mingi 187 ja väike mis väike tegelt see ratas, eriti annab tunda pikematel otstel. Lenksad on ette väänatud, kui istet ka nati modida siis vast oleks parem.
http://www.krracing.ee/
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Algaja sooviks minna metsa
Kuigi ma ise pole ühegi soovitatud kawaga sõitnud aga olen neid (KLR, KLX) lähedalt näinud ja koos mööda metsi sõitnud siis mina neid ei himustaks. Kuidagi kobakad ja ka madalad ja lahjad tunduvad. Eks mul muidugi omad kiiksud ka
Kui 2000 eurikut siis kindlasti saab selle eest väga viis LC4, TTR-i või XR400. Isake tõi mulle kunagi saksast 620 SC 1600.- eest ja poleks osanud arvatagi, et sellise raha eest, nii heas korras rattaid jagatakse
rolller kirjutas:ei aja segamini, XT ja XR peaks KLR-ist ikka tunduvalt äkilisem olema. Igatahes TT600 ga võrreldes on KLR üsna uimane. Samas jällegi KLR mootor töötab väga ühtlaselt ja vaikselt. KLX kohta ei oska öelda, kuid mootor on neil üsna sarnane.
Millist XR-i silmas pidasid? XR650R on isegi LC4-ga võrreldes paras elajas
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6770
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: XV1900
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 693 korda
- Tänatud: 455 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
piloot kirjutas:...
Kui 2000 eurikut siis kindlasti saab selle eest väga viis LC4, TTR-i või XR400. Isake tõi mulle kunagi saksast 620 SC 1600.- eest ja poleks osanud arvatagi, et sellise raha eest, nii heas korras rattaid jagatakse..
Isiklikult soovitaks ka Lc4 'ja.
Proovisin ka TTR'i aga see tundus kuidagi uimane olevat, 1,2 käiguga vedas veel aga peale seda oli jõuetus
Võib-olla oli isendi viga, vale ülekanne vmt (enda viga välistan )
Ainuke probleem Lc4' jaga on vist isiku pikkus, ise olen 188 ja püsti on ebamugav sõitta- tahaks jalarauda nats madalamale ja lenksu veel kõrgemale: praegu on 4 cm tõstetud.
Rattaks siis Lc4 640 SixDays.
XR 400 pole proovinud aga 400 DRZ oli toona täiesti valikus- paraku polnud siis neid isendeid müügis minule sobiva hinnaga.
edu
-
- Postitusi: 1278
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
rolller kirjutas:ei aja segamini, XT ja XR peaks KLR-ist ikka tunduvalt äkilisem olema. Igatahes TT600 ga võrreldes on KLR üsna uimane. Samas jällegi KLR mootor töötab väga ühtlaselt ja vaikselt. KLX kohta ei oska öelda, kuid mootor on neil üsna sarnane.
No XT ja TT vahe on ka päris korralik.
Ja võibolla on mulle sattunud siis uimasemad XT-d ja käredamad KLR-id proovimiseks...
piloot kirjutas:Millist XR-i silmas pidasid?
XR650R on isegi LC4-ga võrreldes paras elajas
Võrreldavad on sama ajajärgu ja hinnaklassi tsiklid. Näita mulle kusagilt 2000€ eest XR650R ... ma läheks kohe ostma...

Re: Algaja sooviks minna metsa
Euro on hindu ikka kõvasti tõstnud. Aasta tagasi liikus endurosid ikka märksa paremate hindadega. Praegu tahetakse mingite vanade kõblaste eest juba hingehinda.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Algaja sooviks minna metsa
rolller kirjutas:Euro on hindu ikka kõvasti tõstnud. Aasta tagasi liikus endurosid ikka märksa paremate hindadega. Praegu tahetakse mingite vanade kõblaste eest juba hingehinda.
Majandus elavneb=hinnad tõusevad. Aasta tagasi olid paljud asjad veel olude sunnil müügis ja kui kiiresti tahad lahti saada siis panedki odava hinna. Kui aega müüa on siis võib ka paremat hinda küsida. Euro ise pole siin sittagi tõstnud.
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
EKs iga ratas ole oma omaniku soovide nägu. KLR 650 on minu kasutuses 20% kergemat -metsa, 65% kruusa ja 15% asfalti täitsa riist omal kohal olnud. Pegaso jääb metsas sellest kaugele maha. Muidugi ei saa teda võrrelda 250-ste või muude kergete vurridega, kes kipuvad tihnikus oma teed minema. Kuid, kui on huvi teada saada, kuidas see ratas päriselt on, siis võib mu oma täitsa julgelt proovi sõidule küsida.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 14 Okt 2007, 19:22
- Tsikkel: IZ
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
ktm 300 exc on ehtne metsakas,sest iga kg. loeb metsas palju
Re: Algaja sooviks minna metsa
Hr. Kaaru kirjutas:ktm 300 exc on ehtne metsakas,sest iga kg. loeb metsas palju
Nii see asi tegelikult on jah aga sellest arusaamiseks tuleb ikka kõik rauakolakad oma tagumikuga metsas ära katsetada muidu ju ei tea. Edu ratta valimisel.
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Algaja sooviks minna metsa
ma käin vaheldumis xt125 ja ktx150 (hiinaime)ja lc4 jaga metsas
lc4 sc on mängurõõmulisem ja fun samas kui palju vett ja muda siis
on alla 100 kg yamu ja hiina hea mässata kartmata midagi kulukat
ära uputada või katki kukkuda
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 75
- Liitunud: 21 Sept 2008, 19:38
- Tsikkel: SPEED TRIPLE 955; XR600R
- Asukoht: Jüri
- Tänanud: 29 korda
- Tänatud: 13 korda
Re: Algaja sooviks minna metsa
"Kak ras" metsaratas müügis http://www.auto24.ee/used/870243. Kui ise kergemat masinat metsa vaataks, vaataks tõsiselt selle poole. Kaal küll suurem kui kolmesajasel porgandil, aga tegu pole siiski mammutiga. Hind on küsitud piirides, DRZ hooldusvälp on mõnusalt pikk ja Rebaseonu käes on selline ennast ka tublisti tõestanud. Seotud sellega ei ole ning tegeliku seisukorra kohta saab loomulikult silmitsi seistes aimu.
-
Teema algataja
Re: Algaja sooviks minna metsa
Tänud kõigile info eest. Pakkumisi ja soovitusi on nüüdseks tulnud nii mõnigi. Võtan aja maha ja uurin müügis olevate rataste kohta.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.