dellorto versus kehin


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas piloot »

417 kirjutas:

originaalis ju se 8 liitrine jupp ja praegu on aeglane ülekanne

milline ülekanne seal praegu on? Mul oli lõpuks 14-42, kuigi tundus, et 14-45 oleks näiteks metsas või mõedakul hõõrumiseks sobivam olnud aga sellega kannatas veel tee peal ka sõita, ilma et väga palju karjuks. Kui pikemat otsa oli vaja sõita vahetasin ette 16-se hammaka, see toiming võttis aega vast 5-10 minutit.
Mis sel dellotol viga on, et vahetama peab? Ei saa siis kuumalt käima? Ma vaatasin, et sellel pidi tühikäik suht hästi paigas olema, kui tühikäigu pöörded olid liiga kõrged või liiga madalad siis käivitus kehvemini. Gaasirutska näppimine unusta käivitamise juures üldse ära, kui just täis ei ole ja pole vaja silindrit tuulutada. Tegelikult sumpast oleneb vändapillil see käivitus suht palju, näiteks XR-l mul suht otse läbi pütt, enne rakke endurot toppisin originaal sõelad, mille veel poole lühemaks tegin, sisse. Muidu poleks db-ga tehnilisest läbi saanud. Karpas oleks tulnud ka tegelt originaal düüsid vist sisse toppida kuna näiteks peale kummuli käimist enne tuulutasid 5-7 matsu dekompressiooniklapiga ja kohe käivitus aga peale sumpsi tuunimist põrutasid vähemalt 15 matsu ja ega iga kord sellest veel ei piisanud. Samas, kui tavapäraselt välja suretasid siis käivitus esimese matsuga.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”