dellorto versus kehin

Kasutaja avatar

munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: dellorto versus kehin

Lugemata postitus Postitas munaz »

417 kirjutas:

kas saan üle kuumkäivitus probleemidest kui asendan kehini ja de vince (vist oli säärane kirjapilt) ga

Kuumkäivituse õnnestumine ei sõltu karburaatori margist. Ilmselt on kütet liiga palju sel hetkel lihtsalt (enimlevinud kuumkäivituse probleem) - seda saab ka Dellorto puhul reguleerida ju. Olgu öeldud ka, et külmkäivituse puhul on enamasti probleemiks just liiga vähene kütuse hulk. Optimaalne kütuse hulk võib külmalt olla mitukümmend korda suurem kui soojalt (karpaga seda muidugi mõõta ei saa - räägin antud juhul pritsungi pulsipikkustest).

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”