Matkaplaan 2011
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Matkaplaan 2011
Läksime otse ja tagasi tulime võimalikult idast. Tasub minna küll ida kaudu.
Ja kui aega on Soomes, siis vaatamist väärt on Korouma kanjon ja ka Kevo kanjon.
Re: Matkaplaan 2011
septembri lõpus (algusega ehk 16.09, ca 2 nädalat kokku) itaalia ja lõuna-prantsusmaa. hetkel kahe rattaga. kui oleks ühineda soovijaid, siis võiks mõelda mingi transpordi peale, millega rattad alpideni toimetada ja siis hiljem uuesti kokku saada masina/treila juures. küsimused ja arutelud sel teemal privas.
omal kindlasti kavas (lisaks ühele kohustuslikule roomas käigule) - monaco, marseille, lyon.
Re: Matkaplaan 2011
Kui lähed Monacosse, aga öömaja ettevaadatud ei ole, siis soovitan üheks variandiks kämpingud Eze'i külas, 7-8 km Nice'i poole. Pmst sõidad Nice'ist Monaco poole, Eze'i külas keerad ainsal suurel ristmikul vasakule ja sõidad 10-15min edasi mäkke, kuni vasakut kätt tee ääres on kämping (vt kaart, kämping on selle teejõnksu sees). Kämpa on askeetlik ja suht väike, st kohati rahvarohke, aga saad telgi panna otse mäeterrassile, kõrge esirea vaatega Vahemerele. Külapoest juust+vorst+sai+vein ja enam paremat pole olemas:)
Kämpa on hea ka selleks, et saad oma matkastaffi kõik sinna jätta Monaco külastamise päevaks. Monacos on parkimisega täiesti tuuga ka tsiklite jaoks, ainus variant on suruda end rolleriparklates rolleritele mõeldud vahedesse, mis on umbes 50-60cm laiad. Ehk kui su tsiklil on kohvrid küljes, siis ei mahu.
Aga üldiselt soovitaks tsiklite transpordi peale mõelda küll. Kui alustate reisi septembri keskel, siis tagasi kodumaale hakkate jõudma juba oktoobris, kui ilmad on 90% tõenäosusega räbalad. Enda kogemus septembri keskpaiga tagasisõidust: vihm läbi kogu Austria, Tšehhi, Poola ja kohati Balti riikides. Ei olnd hea.
Keegi siin foorumis pakkus tsiklite vedu Milanosse-Milanost (Ryanairi lennujaam). Tasuks seda varianti kindlalt kaaluda vähemasti tagasituleku jaoks.
Re: Matkaplaan 2011
tänan soovituste eest!
selle reisi asi juba lukus nüüdseks.
saateauto ka olemas, kus saame vahepeal liigseid asju hoida (mitmel pool alpides, sh mont blanci otsast paraplaaniga allalendamine ka selle reisi peal veel).
Re: Matkaplaan 2011
15.juuli-24 Tartu-(Tallinn)-Nordkapp-(Tallinn)-Tartu Soome kaudu. Kas leidub huvilisi ? Mul on ilge soov seal suvel ära käia, aga töö asjus olen pidanud plaane mitu korda ümber mängima. Laevale 15.juuli õhtu ja tagasi samuti õhtu 24.juulil.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: 09 Mai 2010, 23:02
- Tsikkel: Yamaha GTS 1000
- Asukoht: Kuusalu metsas
- Tänatud: 6 korda
Re: Matkaplaan 2011
ainarh kirjutas:15.juuli-24 Tartu-(Tallinn)-Nordkapp-(Tallinn)-Tartu Soome kaudu. Kas leidub huvilisi ? Mul on ilge soov seal suvel ära käia, aga töö asjus olen pidanud plaane mitu korda ümber mängima. Laevale 15.juuli õhtu ja tagasi samuti õhtu 24.juulil.
Mine parem Slettnessi, maismaa kaugeim tipp (nordkapp on saar). Kuna Nordkapp asub ca 300m kõrgusel platool ja kesmine pilvede kõrgus on 150-200m siis on suht mõtetu sinna halli vatti minna raha eest vaatama.
Sletnessis see eest saab veeäärde välja minna. Ilus korralik värskelt ehitatud tee läheb ka sinna. Ja ei mingeid turistide horde ega raha pommimist.
Praeguseks on käidud ca pool Norrat läbi venemaa poolt mõõtes. Päris lõunasse pole veel jõudnud.
Liikunud oleme pakibussiga, palju träni mahub sisse ja pooled inimestest saavad pehmetel patjadel bussis magada.
Head reisi.
Re: Matkaplaan 2011
Tiitl kirjutas:ainarh kirjutas:15.juuli-24 Tartu-(Tallinn)-Nordkapp-(Tallinn)-Tartu Soome kaudu. Kas leidub huvilisi ? Mul on ilge soov seal suvel ära käia, aga töö asjus olen pidanud plaane mitu korda ümber mängima. Laevale 15.juuli õhtu ja tagasi samuti õhtu 24.juulil.
Mine parem Slettnessi, maismaa kaugeim tipp (nordkapp on saar). Kuna Nordkapp asub ca 300m kõrgusel platool ja kesmine pilvede kõrgus on 150-200m siis on suht mõtetu sinna halli vatti minna raha eest vaatama.
Sletnessis see eest saab veeäärde välja minna. Ilus korralik värskelt ehitatud tee läheb ka sinna. Ja ei mingeid turistide horde ega raha pommimist.Praeguseks on käidud ca pool Norrat läbi venemaa poolt mõõtes. Päris lõunasse pole veel jõudnud.
Liikunud oleme pakibussiga, palju träni mahub sisse ja pooled inimestest saavad pehmetel patjadel bussis magada.Head reisi.
Kahjuks. Selgus, et ei vea ka nendel kuupäevadel see tripp välja. Ehk järgmine hooaeg. Siis mõtleb seda maismaapõhjapoolsemat varianti.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 23 Nov 2007, 17:40
- Tsikkel: GSA
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Matkaplaan 2011
Neljapäeva hommikul lahkume Rumeenia suunal. Mõned huvitavad näpunäited lisaks Transfagarasan´ile? Plaanis on näha Balatoni järve Ungaris ja riivata ka tatraid ning vaadata seal kandis ringi. Kes seal käinud on võiks mõned põnevamad märksaõnad kirja panna. Minemas on suur GS ja Pegaso ehk kõikide huvitavate kohtadeni ei pea minema häid teid.
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Matkaplaan 2011
sarikas kirjutas:Neljapäeva hommikul lahkume Rumeenia suunal. Mõned huvitavad näpunäited lisaks Transfagarasan´ile? Plaanis on näha Balatoni järve Ungaris ja riivata ka tatraid ning vaadata seal kandis ringi. Kes seal käinud on võiks mõned põnevamad märksaõnad kirja panna. Minemas on suur GS ja Pegaso ehk kõikide huvitavate kohtadeni ei pea minema häid teid.
Minu kogemus selline: vaata kohaliku kaardi pealt mägedes mõni kruusatee, mis on hästi sinka-vonka. Seal on alati peidus parimad serpentiinid ja nendega kaasnevad supervaated. Elamus on raudselt garanteeritud. Kuigi ise eelistan kruusa, kehtib sama reegel ka asfaldil. Eelpool mainitud Transfagarashan on kindlalt Rumeenias üks paremaid. Sel aastal otsustasime sõita lääne poolt alternatiivset teed mööda, oli ka ok aga siiski oluliselt lahjem. Transfagarashan peaks praeguseks küll juba lahti olema, aga paar peotäit lund lumesõja mängimiseks leiab ka täna mõnest varjulisemast kohast.
Re: Matkaplaan 2011
Kui se teie rajast ja plaanidest väga kaugele ei jää siis treilat ja/või autot saab minujuures hoida, googelda Oberammergau'd.
Terv
Margus
hatman kirjutas:septembri lõpus (algusega ehk 16.09, ca 2 nädalat kokku) itaalia ja lõuna-prantsusmaa. hetkel kahe rattaga. kui oleks ühineda soovijaid, siis võiks mõelda mingi transpordi peale, millega rattad alpideni toimetada ja siis hiljem uuesti kokku saada masina/treila juures. küsimused ja arutelud sel teemal privas.
omal kindlasti kavas (lisaks ühele kohustuslikule roomas käigule) - monaco, marseille, lyon.
-
- Postitusi: 335
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Matkaplaan 2011
ats30 kirjutas:sarikas kirjutas:Neljapäeva hommikul lahkume Rumeenia suunal. Mõned huvitavad näpunäited lisaks Transfagarasan´ile? Plaanis on näha Balatoni järve Ungaris ja riivata ka tatraid ning vaadata seal kandis ringi. Kes seal käinud on võiks mõned põnevamad märksaõnad kirja panna. Minemas on suur GS ja Pegaso ehk kõikide huvitavate kohtadeni ei pea minema häid teid.
Minu kogemus selline: vaata kohaliku kaardi pealt mägedes mõni kruusatee, mis on hästi sinka-vonka. Seal on alati peidus parimad serpentiinid ja nendega kaasnevad supervaated. Elamus on raudselt garanteeritud. Kuigi ise eelistan kruusa, kehtib sama reegel ka asfaldil. Eelpool mainitud Transfagarashan on kindlalt Rumeenias üks paremaid. Sel aastal otsustasime sõita lääne poolt alternatiivset teed mööda, oli ka ok aga siiski oluliselt lahjem. Transfagarashan peaks praeguseks küll juba lahti olema, aga paar peotäit lund lumesõja mängimiseks leiab ka täna mõnest varjulisemast kohast.
Käisime tänavu juunis koos kaasaga Rumeenias, kohapeal kokku 3500 ja edasi-tagasi ümmarguselt 3000km. Mägedes võib käänulisi kruusakaid vaadata küll, aga mitte iga kord ei ole need sõidetavad. Ma üritasin sõita teel 707 üle mägede kuid Cazanesti ja Obarsia vahepeal oli tee metsaveokate poolt puruks sõidetud. Päev-paar varem oli mägedes ka äikesevihma sadanud, niiet muda jagus. Üritasin ka sama tee teist, paremas seisukorras haru kaudu kuid see vedas õigest suunast kõrvale ja oli samuti vahepeal raskete matkarataste jaoks liiga mudane.
Päev varem oli päris lahe lõik teedel 764B -> 108K -> 118K kaudu Stana de Vale suunas. Seal on kaks veehoidlat. Tee on äärmiselt s**t, kunagi nõukaajal oli see ilmselt asfalt, nüüd on sellest järele jäänud asfaldinukid suurte aukude vahel.
Huvitavaid lõike oli veel, aga ei tule kohe meelde, peaks igaõhtuseid helimemosid läbi kuulama kuid see võtab palju aega. Kui on huvi võin GeoApe portaali trassi üles panna.
Transfagarasan oli juuni keskel suletud, tipus oli tunnel kinni ja lund vööni. Sõitsin põhjast lõunasse ning mulle mingit erilist muljet ei jätnud. Transalpina meeldis rohkem. Võibolla jäi mul Transfagarasani ilu nägemata kui see on lõuna pool mägesid. Org ise on muidugi ilus, eriti mägede mõttes kevadel (juunis) kui lumi sulab ja vesi kohiseb.
Lisasin trassi kui kedagi huvitab: http://www.geoape.com/tracklogs/rumeeni ... 01106-2959
--
Vallo
-
- Postitusi: 612
- Liitunud: 11 Juul 2008, 21:05
- Tsikkel: KTM 990 Adventure
- Tänanud: 151 korda
- Tänatud: 73 korda
Re: Matkaplaan 2011
Kalts04 kirjutas:ats30 kirjutas:sarikas kirjutas:Neljapäeva hommikul lahkume Rumeenia suunal. Mõned huvitavad näpunäited lisaks Transfagarasan´ile? Plaanis on näha Balatoni järve Ungaris ja riivata ka tatraid ning vaadata seal kandis ringi. Kes seal käinud on võiks mõned põnevamad märksaõnad kirja panna. Minemas on suur GS ja Pegaso ehk kõikide huvitavate kohtadeni ei pea minema häid teid.
Minu kogemus selline: vaata kohaliku kaardi pealt mägedes mõni kruusatee, mis on hästi sinka-vonka. Seal on alati peidus parimad serpentiinid ja nendega kaasnevad supervaated. Elamus on raudselt garanteeritud. Kuigi ise eelistan kruusa, kehtib sama reegel ka asfaldil. Eelpool mainitud Transfagarashan on kindlalt Rumeenias üks paremaid. Sel aastal otsustasime sõita lääne poolt alternatiivset teed mööda, oli ka ok aga siiski oluliselt lahjem. Transfagarashan peaks praeguseks küll juba lahti olema, aga paar peotäit lund lumesõja mängimiseks leiab ka täna mõnest varjulisemast kohast.
Käisime tänavu juunis koos kaasaga Rumeenias, kohapeal kokku 3500 ja edasi-tagasi ümmarguselt 3000km. Mägedes võib käänulisi kruusakaid vaadata küll, aga mitte iga kord ei ole need sõidetavad. Ma üritasin sõita teel 707 üle mägede kuid Cazanesti ja Obarsia vahepeal oli tee metsaveokate poolt puruks sõidetud. Päev-paar varem oli mägedes ka äikesevihma sadanud, niiet muda jagus. Üritasin ka sama tee teist, paremas seisukorras haru kaudu kuid see vedas õigest suunast kõrvale ja oli samuti vahepeal raskete matkarataste jaoks liiga mudane.
Päev varem oli päris lahe lõik teedel 764B -> 108K -> 118K kaudu Stana de Vale suunas. Seal on kaks veehoidlat. Tee on äärmiselt s***, kunagi nõukaajal oli see ilmselt asfalt, nüüd on sellest järele jäänud asfaldinukid suurte aukude vahel.
Huvitavaid lõike oli veel, aga ei tule kohe meelde, peaks igaõhtuseid helimemosid läbi kuulama kuid see võtab palju aega. Kui on huvi võin GeoApe portaali trassi üles panna.
Transfagarasan oli juuni keskel suletud, tipus oli tunnel kinni ja lund vööni. Sõitsin põhjast lõunasse ning mulle mingit erilist muljet ei jätnud. Transalpina meeldis rohkem. Võibolla jäi mul Transfagarasani ilu nägemata kui see on lõuna pool mägesid. Org ise on muidugi ilus, eriti mägede mõttes kevadel (juunis) kui lumi sulab ja vesi kohiseb.
Transfagarashani ilu jääb tõepoolest lõuna poole. Põhja poolt nagu selle trassi osas ei mäletagi midagi.
Re: Matkaplaan 2011
Kas kellelgi foorumlastest ei ole mõnda toredat reisikirja, mida oleksid nõus avaldama ka laiemale lugejaskonnale (kusjuures võib vabalt olla ka eelnevatest aastatest trip)?
Huvi korral ootan infot erasõnumina või meili teel aadressile mai@hot.ee
Tänud!
Re: Matkaplaan 2011
pyramiid kirjutas:Kas kellelgi foorumlastest ei ole mõnda toredat reisikirja, mida oleksid nõus avaldama ka laiemale lugejaskonnale (kusjuures võib vabalt olla ka eelnevatest aastatest trip)?
Huvi korral ootan infot erasõnumina või meili teel aadressile mai@hot.ee
Tänud!
Anyone?
Re: Matkaplaan 2011
hatman kirjutas:tänan soovituste eest!
selle reisi asi juba lukus nüüdseks.
saateauto ka olemas, kus saame vahepeal liigseid asju hoida (mitmel pool alpides, sh mont blanci otsast paraplaaniga allalendamine ka selle reisi peal veel).
tsiklireis jäi sel aastal hoopis tegemata
ent plaanitud allalendamine sai teoks tehtud mont blancilt. lihtsalt lennuvarustus ja vastavad plaanid ja vajadus harjutada mujal alpides madalamalt võtsid oma osa...
ehk on järgmine aasta kahele rattale sõbralikum.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.