Järjekordne algaja.
Moderaator: Moded
Järjekordne algaja.
Tervist kõigile ratturitele!
Lugu siis selline, et juba aastaid olen mõelnud, et ratas ikkagi omaette klass ja olgem ausad, isu selle järgi on mul koguaeg olnud. Eelnevad aastad olen lube edasi lükanud ainult sellel põhjusel et pole 21 täis olnud ja et kui teen siis ühe jutiga ja kohe täisload ära. Eile siis kerges õllevines netis surfates avastasin teie foorumi ja veetsin siin pea pool ööd. Isu kasvas . Täna tegin tuttavale sõiduõpetajale kõne ja on lootus et ta saab mu juba järgmine nädal kooli kirja. Siis mudugi tekkis paanika, et mis edasi. Rattaga ma varem sõitnud pole, aastaid tagasi sadakond km rolleri seljas läbitud ja sellega kaherattalise kogemus piirdub. B-kat käes juba 3,5 aastat ja seljataga umbes 100k km (enamjaolt Tallinn). Autoga sõidetud ajast on oma lollustest ja oskamatusest tingitud vigadest saanud palju palju kogemusi. Rattaga aga siiski kardan, sest tegemist ikkagi esiteks tundmatu ja teiseks oluliselt ohtlikuma asjaga. Samas 0 kogemusega tagaveolise autoga talvele vastu minnes kadus suur osa mu riskialtist kutsika iseloomust ja usun, et suudan tsikli seljas riske rohkem hinnata. Kuid aitab niisama sissejuhatavast mölast ja küsimuste juurde
1)Kuna mind baigid tõmbavad siis siin põhiprobleem: Millist valida? Arvestades et ma ei tea ratastest midagi, siis ei oska isegi marki eelistada. Kubatuurilt vast 600ne, sest tonnine on ilmselge overkill, samas eks see oleneb mudugi konkreetsest rattast.
Silma on hakanud Kawasaki Ninja. On see mõistlik ratas algjale (silma hakanud just siinkiidetud istumis asendi pärast) Või on samas klassis ikkagi midagi mõistlikumat.
Sammuti huvitaksid mind ratta ülalpidamis kulud. Palju maksavad hooldused ja kui tihti neid teostama peab? Kui palju maksavad ntks konkreetsel Ninjal ketid ja hammakad (ja palju on vahetusvälp) vs konkurentide samad andmed. Kui palju lagunevad suuremad sõlmed ja nende hinnad (pean siinkohal silmas tüüpilisemaid asju). Keskmine igakuine rahakulu ratta tehnilise poole peale? Olen mõistusega mees ja saan aru et "kõik mis liigub see kulub ja kõik mis ei liigu see roostetab" aga kuna mu 4rattaline sakslane on oma lagunemisega juba pea kergelt halliks tõmmanud, siis uuriksin ennem tsiklite puhul maad kui tundmatus kohas vette hüppan.
2)Kas eestis müüdavatest ratastest on 2-2,5k eest üldse lootust midagi mõistliku saada või targem eelarvet suurendada ( ei taha esimeseks rattaks lõhkumise kartuses midagi väga kallist endale soetada). Ja kui sobiv ratas leitud siis kus oleks Tallinnas seda kõige targem lasta kontrollida?
Kabariidi on mul 68kg ja 177cm, kõige suurem poiss just pole.
Vb on tegu väga lollide küsimustega, aga kuna ma alles algaja siis ärge väga kõvasti näkku lööge
Re: Järjekordne algaja.
Rollerisõit aitab kindlasti natuke kaasa mootorrattaga sõitmise õppimisel. Mina sõitsin elus esimest korda mootorrattaga autokoolis aga ennem olin paar suve rolleriga lasknud ja sain ilusti sõiduga hakkama ja load ka esimese korraga kätte. Lisaks oli rollerisõidust juba harjumus suunatuli välja lülitada pärast manõõvrit, osad vanad ei saa sellega siiamaani hakkama, ise aastaid rattaga sõitnud.
Ratta hoolduse hind sõltub kindlasti margist. Keti eluiga hooldusest ja ka sõidustiilist. Võid sattuda sellise ratta otsa, kus pead kohe enamus kuluosi ära vahetama (rehvid, kett ja rattad, piduriklotsid, kõik filtrid) ja võid sellise ratta osta, kus pole vaja peale õlivahetuse midagi teha esimene aasta.
-
- Postitusi: 674
- Liitunud: 08 Okt 2008, 22:41
- Tsikkel: Kawasaki 636
- Asukoht: Saaremaa - Tallinn - Saaremaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Järjekordne algaja.
Olin ise ka 2009 aastal samas olukorras.
Olin mitu aasta rolleriga süganud, siis kasvas isu ja sai lubasi tegema mindud ja ka kohe ratas ostetud.
Sai siis ka avastatud foorum ja umbes sama sisuga postitus tehtud, vb oled juba leidnud: http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... r+vs+ninja
Kuid jh, roller anna juurde tulevasele tsikli mehele/naisele. Nimelt kui tegin lube, siis sain teada mis asi on vastu pööramine ning järgmine kord saaremaale koju minnes ajasin rolleri kurjaks ja proovisin 60 pealt ja hämmastav asi, funkabgi. Kuid vaimne takistus oli natuke vasakule poole kallutamisega. Kuid see sai rolleriga mingi kuu ajaga välja ravitud. Lisaks olen iga talv ka rolleri kurjaks ajanud ning ma arvan, et tänud sellele olen vähemalt ühe korra vihamaga gixxeriga püsti jäänud. Nii, et süga süga rolleriga, mööda külge see maha ei jookse.
Kui huvitab Suzuki GSX-R 600 Srad (minul oli 98 aasta) , siis küsi PS juurde, kuna teised juba nii kui nii teavad, ei hakkaks siin lahkama seda asja.
Veidi oskan võrrelda ka vanema Ninjaga, kuna vennal oli see ( 1996 aasta ).
Edu lubade tegemisel ning ratta valikul.
Re: Järjekordne algaja.
Kuna ise olin 5 aastat samasuguses teadmatuses siis valgustan mis kulud on minul olnud seoses rattaga.
Mina ostsin Honda CBR 600 F 1998. Kasutatud kuna ka eelarve piiratud ja nagu väideti, et küll sa korra ikka külje maha paned siis kasutatud rattast ei ole nii kahju.
Läbisõiduks oli tal siis u 50 000. Hinnaks oli tookord 56 000
Kõik järgnevad hinnad on antud kroonides ning jupid +tööraha.
Kulusid on olnud omajagu. Kõik tööd olen lasknud teha töökodades, ise vaid õli vahetanud.
Esimene suvi.
Läksid vahetusse Kett+Hammakad ning esimesed klotsid (seal oli vaid metall järel). Gaasirutska kohendamine (jäi peale). Väljaminek u 4k.
Samal suvel oli vaja ka uus tagarehv. Väljaminek u 2K
Teine suvi
Alustuseks uus aku u 700. Ette uus rehv. Väljaminek u 1,5K. Kevadel ka uus õli küünlad, filtrid. Väljaminek u 1,3k.
Esiamort lekkis. Uued simmerid ja õli. Mootiri tihend lekkis, pandi uus. Esiratta laagrid vahetusse. Karpad sünki. Vahetati kõik vedelikud(piduriõli, jahutusvedelik, mootirõli). Sidur libises, pandi täiesti uus komplekt. Midagi vist oli veel ei meenu enam. Kokku väljaminek 8,5 k. U
Kolmas suvi.
Samuti õlid filtir jälle. u 800 .Elektriprobleemid. Laadimist ei olnud. Väljavahetati pingeregulaator+ generaatorimähis. Väljaminek u 5K. Hooaja lõpus sai ka tellitud uus rehv ette ja taha. Soodukaga saadud mõlemad kokku u 3 K.
Neljas suvi
Õli ja filtrite vahetus. Väljaminek u 800. Mootorisse tekkis klapi tiks. Klappide regull u 1,5 k. Hetkel ootab veel ees nukaketi pingutiga tegelemine ilmselt. Tahaks ka veel gondlid korda seada kuna eelmine omanik on neid ikka räsinud ja enda tekitatud kriimud vajaks ka korda tegemist.
Seega nagu näed kulusid on omajagu. Lisa sinna veel kindlustus, ülevaatused, bensiin, ketihooldus asjad. ise olen veel ostnud omale tagapuki, ning talveks aku laadija. kokku u 700. Ja loomulikult varustuse soetamine. Muidugi ei tea ma palju sinu nimetatud Ninjal varuosa hinnad on. Midagi ehk saad siit aimu http://www.emoto.ee/otsingu_tulemused.p ... 0+G1-G2%29. Samas võid ka ebay- st vaadata. Kui endal võimalused ja nutti on siis saad kõik tööd ka ise tehtud.
Muidugi võivad su eelistused ka ajajooksul muutuda ning mingi aeg hakata hoopis muud ratast tahtma.
Ehk on abi. Jõudu otsustamisel.
Re: Järjekordne algaja.
eks ta nii ole kyll
kui rolleriga linnas ellu jääd--pole enam algaja
roller ongi linnasõidu aparaat

Re: Järjekordne algaja.
Endale sai esimeseks rattaks soetatud eelmine aasta 2001 aasta Kawasaki Ninja, kuna teadsin selle tsikli ajalugu algus aastatest peale, siis muresid pole olnud. Esimene aasta tegin ise õlivahetust, õhufiltri, aku ja esimesed piduriklotsid (700 kr). Teise aasta algas hooldusega aga kaks nädalat tagasi läks veidi täbaralt ja sai kraavi sõidetud, siis nüüd juba suuremad kulutused - suunatuled 25 eur, peeglid 25 eur, gondlite parandus - värvimine 200 eur, kleepsud 32 eur, uued esiamordid alates 250 eur, et siis korralik kukkumine kallis lõbu
Mina olen Ninjaga rahul 100% hea istumis asend ja kulutused pole liiast, kui lollusi ei tee
Re: Järjekordne algaja.
Suured tänud asjalike vastuste eest. Juba jälle natukene targem... ja lollim ka . Hulk küsimusi juures.
Esiteks: Need eeltoodud ratta hooldus kulud. On need tavalised? Pigem õnnestunud ostule omased või pigem õnnetule ostule omased? Iseenesest need mind ei morjenda, sest kõige suurema 8,5k eest paistab et sai kõvasti tehtud. ja nagu aru saan, siis see terve hooaja lõikes? Arvestades, et mu neljarattaline imes mu rahakotist 6k eek tänu kahele mootori andurile (ja seda DETSEBRIS! ), siis 8,5k eest tundub seal kõvasti tehtud olevat. Kuidas ninjadel nende juppide saadavuse/kestvusega/hinnaga need lood on?
Teiseks varustus: algajal oleks vist mõistlik pommirühma mundrit kuskilt otsida Et siis minu silmis oleks vajalik suht täis mäng: Kindad saapad tagi püksid ja mudugi kiiver (kui midagi kahesilma vahele jäi sii palun täiendage). Palju selle asjapeale peaks raha arvestama? St et mida vaadata: Kas kasutatud asju (arvestades et kui kukkuda, siis tõenäosus asju rikkuda suht suur ikkagi) või on tutikal asjal mingi oma eelis? Teiseks kust asju soodsalt saada (eeldusel, et ikka kaitsevad ka mitte ei oma lihtsalt E-tähist)? Siinse foorumi turuga olen juba tutvunud aga minu mõõtmetele ei tundu palju just liikvel nodi olevat.
Kolmandaks kulud (kütus+kindlustus): Kui palju on ratta kindlustuse maksumus? ja mis mind kõige enam huvitab on kütuse kulu... ütleme selline keskmine. Neljarattaline oma 2.8 automaadiga hakkab vaiksel oma 12-14l sajale kuluga tänase bensiini hinna juures juba natuke mõtlema panema...
Kindlasti tuleb küsimusi järgemööda veel
Re: Järjekordne algaja.
http://www.spritmonitor.de/en/
siit näed kütusekulusid igasugustele masinatele väga paljudest erinevatest maailmanurkadest
nii palju kui ma siin jälginud olen siis kulu on varieeruv 5-10 l/100km enamasti söltub see enda käe väändest...
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Järjekordne algaja.
Tavaline hooaja kulu on selline , et kevadel ostad 3Lstatoili õli ca25eur+ 6eur õlifilter , vahetad need ära , kontrollid esi-tagaratta laagreid ,kolistad piduriklotse,et ega need pole ära kulunud, konstateerid , et putke simmerid pole talve jooksul läbi läinud , lased sutsu gaasi-siduritrossile õli , õlitad keti ja sõidad kindlustusse - reas mootoril ca 40 euri pool aastat ja 5-6L rahulikul sõidul 100km-le.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Järjekordne algaja.
üldjuhul ära ikka eriti keskendu küttekulule(kui just räigelt suur pole).ma ntx sõidan nii,et 10 sajale
kindlustus mul ntx zx9r il 30 euri pool aastat,koefitsenti ei tea,vist mingi 0.7 vms
varustust võid vabalt kasutatud osta,siit leidub ikka aegajalt igat kraami,üks motopood pakkus vahepeal kogu juttu 5k eegu eest
juppide saadavus:klotsid,ketid,hammakad,filtrid,õlid,rehvid...igast motopoest saadaval või mõne päeva tellimine
Re: Järjekordne algaja.
Kütuse kulu mind ei morjendagi see 10 sajale on hetkeseisus päris ahvatlev. pigem põen varustuse hinna pärast. Teadsin küll, et see pool ratta hinnast tuleb aga ikkagi...eks otsin, äkki kuidagi saab soodsamalt.
Aga küsimus rataste kohta: kas 2-2,5k eest on võimalik eesti turult normaalset baiki leida? ütleme ntks ninjat?
-
- Postitusi: 39
- Liitunud: 29 Nov 2010, 14:46
- Tsikkel: Aprillia RSV1000R
- Asukoht: Saaremaa-Tallinn
Re: Järjekordne algaja.
Tervitus,panen siis enda tagsihoidlikest kogemustest Ninjaga(zx9r aastast 1995) paar rida. Ostsin ta eelmisel sügisel,täpselt üks päev enne seda kui lumi maha sadas Kusjuures alguses vaatasin hoopis teisi rattaid aga kuidagi puhtjuhuslikult,läbi tuttava tuttava,sain väga hea pakkumise ja siis polnud enam aega mõelda vaid tuli tegutseda.
Nüüd on siis seljataga natuke üle 5000km ja selle aja jooksul võin öelda,et olen selle rattaga väga rahul.Vahetanud olen siis 2x õli ,1x küünlad,jahutusvedeliku ning termostaadi,kuna tekkis väike keemaminekuprobleem ka,siis sellest aitas välja uus radika kork;) Termostaadi sain kusjuures autovaruosade kauplusest vana järgi,tervelt 10 euri läks:D Ning radika korgi ühest tuttava autoremondiettevõttest ka auto oma ja see kasutatud kork ei maksnud mulle midagi.Igatahes asi nüüd toimib ja ei mingit mulinat enam.Tagarehv sai vahetatud aga seda peab nii või naa mingi aeg vahetama,sest igavest ja head pole veel leiutatud
Sõita on iseenesest tõesti mugav,käed pole veel kordagi ära väsinud nagu algul kartsin,sest oli kõrva jäänud,et bike sõidusend on selline,et pikalt sõita ei kannata.Saarest Pärnu ja tagasi,pea 300km,ei saanud küll veel midagi kurta.Väike aukartus ja hirm oli alguses,et äkki sai ikka liiga võimas ratas soetatud,ikkagi esimene ratas mul ja siis kohe 900ne.Aga nüüd olen veendunud,et täiesti põhjendamatu kartus,kui kiivrisees ikka midagi on,siis pole karta midagi.Ei pea ju kohe viimast võtma rattast.Sõbral Z1000,ka esimene ratas,pole ka nagu jutuks olnud ,et nii väga hirmus oleks või sai liiga võimas.Nii,et mina vaataks julgelt ka suuremate,kui 600ste seas ringi,et kui on hea pakkumine turul,siis sellepärast,et ehk liiga võimas,ei tasuks küll valikust kõrvale jätta.
Ja kui enne sõitnud pole,siis autokool on õige koht,kus alustada.Need kaheksad ja slaalomid,pidurdus ja põiked on ainult kasuks ja mulle lausa meeldis neid teha lõpuks.
Loodan,et ehk oli natuke abi.
Alari
Re: Järjekordne algaja.
Syn kirjutas:Suured tänud asjalike vastuste eest. Juba jälle natukene targem... ja lollim ka
. Hulk küsimusi juures.
Esiteks: Need eeltoodud ratta hooldus kulud. On need tavalised? Pigem õnnestunud ostule omased või pigem õnnetule ostule omased? Iseenesest need mind ei morjenda, sest kõige suurema 8,5k eest paistab et sai kõvasti tehtud. ja nagu aru saan, siis see terve hooaja lõikes? Arvestades, et mu neljarattaline imes mu rahakotist 6k eek tänu kahele mootori andurile (ja seda DETSEBRIS!), siis 8,5k eest tundub seal kõvasti tehtud olevat. Kuidas ninjadel nende juppide saadavuse/kestvusega/hinnaga need lood on?
D
Selle minu 8,5k korraga väljemineku tõttu ei tasu nüüd ära ehmuda. Mul lihtsalt juhutusid kõik asjad korraga kokku. Seega lasin ka korraga ära teha. Oleks võinud ka jupiti kui libiseva siduriga ning mitte korras rattalaagritega ning lekkiva mootori tihendiga ei ole päris mõistlik sõita. Ja ma usun et minu ratta eelmine omanik(ud) ei olnud ka just kõige hoolsamad. Toodud oli Itaaliast ja jumal teab kes ja mis moodi seda seal kasutanud oli.
Varustusest peaks ikka olema kohe kõik enne kui sõitma hakkad. Kiiver, jope, püksid, kindad , saapad. Mina esimene aasta sõitsin ka ilma korralike pükste ja saabasteta. Peale seda kui korra asfaldil teksadega lohisenud oled ei taha ilma täisvarustuseta sõitagi. Sa võid ise kuitahes hoolas olla aga mingite ettekeeravate jobude eest ei ole keegi kaitstud. Minu kogu varustus maksis Saapad 2,5k, Kiiver 2 k(odavama otsa oma, kaitseb, kuid tuulekohin suur), Jope tekstiil, 2,5k Püksid tekstiil 1,3 k. Kindad mingi 300.- Ise ostsin täitsa uuena kõik. Muidugi võib ka kasutatud asju osta kui on korralikke. Küttekulu nagu räägitud normaasel sõidul minul umbes 5-5,5. Muidugi ma olen väga siuke pensionäri stiilis sõitja.
Mina isiklikult olen ka eri ökolt kahekesi sõites ainult mööda trassi saanud ka 4.7. Ja seda kas 600 või 900 (1000) esimeseks. Igale oma nagu öeldakse kuid minul on juba 5 aastat sellest kiirusest ja minekust rohkem kui küll.
Sinu hinnaklassis ninjasid paar tükki ikka leidub http://www.mototehnika.ee/kasutatud/nim ... &otsi=otsi
Eks seda kui korralikud nad on peab ise minema vaatama. Kõik sõltub siiski omanikust. Võta ehk mõni teadjam inimene kaasa ning proovi.Edu
Re: Järjekordne algaja.
Tegelikult ei ole väga määrav, kas oled ennem mootorrattaga või rolleriga sõitnud või mitte, kuna autokoolis saab suht kiirelt see selgeks. Mina sõitsin koolis esimest korda üldsegi mototehnikaga. Ei olnud varem sõitnud ei rolludega, võrridega. See on ainult üks lisaeelis, kui oled varem sõitnud võrridega või rolludega. See annab kindlasti kogemusi juurde. Ja lisakogemused tulevad aja jooksul.
Sinu küsimuste juurde - oled ikka kindel et soovid bike-tüüpi ratast ? Kui sa sõidad pigem linnas ja tahad ka maanteel väheke trippida, oleks ehk mõtekam vaadata klassikaliste või naked tüüpi rataste poole, millel istud suhteliselt sirge seljaga, oleneb rattamargist.
Ja miks sa arvad et tonnine oleks liiast ? Algajana ütlen, et kindlasti mitte. Kõik oleneb sellest kui palju kahe kõrva vahel on ja tugevasti rutskat keerad. Kui mõistust on, võid rahulikult ka üle tonniste masinatega sõita, ilma et see oleks kindlaks määratud hukk. Iga asi ei ole nii must ja valge.
Re: Järjekordne algaja.
Jällegi suured tänud info eest. Selle varustuse valiku ja hinnaklassi alam-ülempiir on meeletud ja tekitavad segadust . Vaatasin ära ka siin üleval oleva varustuse video. Sealt hakkasid silma mingid teksad millel kaitsmed sees. Oskab keegi neid kommenteerida? Kukkumisel saavad kindlasti rohkem kannatada kui nahk, aga on nad üleüldiselt turvalised? Ja mis nende hinnaks võiks olla ja kust neid otsida võiks? Huvi just selle pärast, et kui kuskile suvel ntks sõita ja pikemalt paigal olla siis nahkpükstes ma seda ette ei kujuta, samas need teksad tunduvad üsna niisama kantavad olema küll... vähemalt mõned tunnid peaks üle elama.
Või on äkki liikvel mingeid kaitsmeid mida enda riiete all saaks kanda? Ala tööle sõiduks ja tagasi (tööl mul suht olematud riietumis tingimused)
Sama asi ka saabaste kohta. Need müüdavad lühikesed saapad tunduvad olema ka sellised millega mingi maa kannatab kõndida, pikad saapad nii mugavad enam ei tundu. Arvestades, et kodu ja parkla vahel kus tsikkel olema hakkaks on vahemaa rohkem kui kivivise tunduvad need lühikesed targem variant. Aga kuidas need näiteks pahkluud ja hüppeliigest kaitsevad? Kui üldse kaitsevad?
Jope on õnneks lihtsasti äravõetav ja sellega muret ei ole. Hirm ainult, et suvel on vist maru palav sellega kuskil tallinna linnas sõita
Jällegi tänud vastuste eest ette!
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne algaja.
Linnas liiklemiseks sobib jope asemel ka kaitsmevest koos mingi tuulekindla särgiga, kuid alates 25 ja peale soojakraadist minu meelest. Ära alahinda õhuvoolu jahutavat tegurit.
Jope võiks olla ka heledamat värvi, must kuumeneb päikese käes tugevasti.
Varustuse hind määrab suuresti tema kvaliteedi. Kvaliteetne varustus on kallis aga oi kui hea sellega sõita on. Samas leiad ka kellegi kasutatut kvaliteetvarustust odavama varustuse poehinnaga.
Odav õhuke sõidujope kärab linnas sõitmiseks küll, vastavalt vajadusele paned näiteks fliisi jahedaks hommikuks alla. Samas eurotripile sellega minna oleks enesetapp.
Hüppeliigese ja pahkluu kaitsmetega saapad on juba suht rinka teema, enamik poes müüdavatest tänavasõidu saabastest seda tegelikult ei tee, kuid kõrge säär on ikka kõvasti turvalisem kui madal. Madala saapaga viiekilomeetrist otsa linnavahel põristada, miks mitte. Eurotripile jällegi ei läheks nendega . Tallinn-Pärnu otsale paneks juba pika säärega saapa.
Püksid on kõige keerulisem teema muidugi. Siinkohal peab algajale kohe ütlema, et kui valutavaid põlvi ei taha, siis peab neid kaitsma külma ja tuule eest. Ka kõige kuumemal suvepäeval peavad põlved olema kaitsutud sõidust tekkiva õhuvoolu eest. See on väga tähtis! Seda teevad aga ainult tsikliga sõitmiseks mõeldud püksid. Lahendus minu silmis linnasõiduks - teksade peale põlvekaitsmed ja vähe lahedamad krossipüksid. Kontooras või kus iganes sa ka töötad, saad need kiirelt pealt maha tõmmata. Töö jures hoiad ka paari kingi või muud jalatsid, mis päevaks saapa asemel jalga läheb. Nii lihtne see ongi.
Re: Järjekordne algaja.
Varustust ostes on ikka lihtsam minna poodi. Seal müügi inimesed siis juba tegelevad sinuga. Lähed uksest sisse ütled, et raha on minig x summa ja vaja oleks vot neid ja neid asju. Küll nad siis juba sinuga seal tegelevad ja kindlasti oskavad ka kõikidele küsimustele vastata. Siin võid uurida palju tahad aga katsuda ja proovida saad ikka ainult poes. Mina läksin ka täiesti võhikuna piiratud eelarvega poodi ja tulin sealt tagasi asjadega mis enamuses ajavad siiamaani asja ära.
edu
Re: Järjekordne algaja.
Nii üks vaheküsimus tsikklikohta. Nimelt see isend: http://www.auto24.ee/used/382676 . Tean, et 900ne pole nüüd teab mis tark valik algajale, aga silma ta hakkas. Kas see kuidagi liiga-hea-et-olla-tõsi ratas ei ole sellise hinna eest? 7,5k eest hooldus ja pmst enne poolt hooaega juba müügis? Iseenesest kui tegu oleks tõesti istu-selga-ja-sõida rattaga siis on kiusatus osta seda küll.
Ja eeltoodud mudeli kawa meestele ka küsimus: kas sellel rattal kütuse ja mootori temp näidikud on? üritasin netist pilte uurida, aga päris sotti ei saanud, kas 98 aasta mudelil need olemas või mitte.
Re: Järjekordne algaja.
kui lähed ostma, võta kindlasti keegi targem kaasa, kes mootori häält oskab kuulata jms.
kahtlaselt odav on küll muidu.
Re: Järjekordne algaja.
No selle ostmiseni on õnneks veel aega, kõik oleneb mis teed pidi raha tuleb. Kas 4jarattaline müüki või panga abi. Samas küsiks kohe, et kas siin foorumis on keegi pädevam nõus vajalikul hetkel ka oma tarkusi ratta kõrval jagama ja ratast kontrollima? Kui näiteks minu tänu avalduks sellekohapeal 2es kohvris õlles?
Samas alati võite soovitada asjalikke töökodasid kus kontrollida. Autode pealt näide olemas kus sõber maksiks 900 eek ostueelse kontrolli eest ja peale ostu tuvastas sama töökoda lekkiva plokikaane tihendi . Tuli veel 9k loovutada ja seda läbi tutvuste. Rattaga sellist asja ei tahaks läbi elada ja sooviks just pädevat tehnilist kontrolli, kuna usun et mulle on üsna lihtne kott pähe tõmmata.
Re: Järjekordne algaja.
http://bike.motors24.ee/vehicles/334568 ... -2008.aspx <<-- see alustuseks sobiv. Hinda eriti rohkem alla ei tahaks lasta, aga kuna hädasti vaja auto soetada, siis pean maha müüma.Kui täpsem huvi , siis PM või tule vaatama ja katsuma.
-
- Postitusi: 1109
- Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
- Tsikkel: GSX-S 1000
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 26 korda
Re: Järjekordne algaja.
98a taguots peaks muidu teine olema,kütusenäidikut pole,mootori temp on(minu omal vähemalt 98a)mingi elektrooniline,tahhokal sellised pulgad vms..
Re: Järjekordne algaja.
http://www.auto24.ee/used/865505
Mis sellest arvata? Hind on nagu mega hea selle aasta ratta kohta. Ainus mis häirib on värv Valge pole mulle kunagi väga meeldinud. Teab keegi sellest rattast midagi äkki rääkida?
PS! Kui kellegil musta ninjat sama põlve oma pakkuda analoogse hinnaga siis PS
Jah ma tean, et neiu piltidel mõjutab kõvasti otsustus võimet
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7406
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1093 korda
- Tänatud: 1098 korda
- Kontakt:
Re: Järjekordne algaja.
Syn kirjutas:http://www.auto24.ee/used/865505
Jah ma tean, et neiu piltidel mõjutab kõvasti otsustus võimet
Wow. Tsikli kohta ei oska midagi öelda, aga fotograaf Maksim Aan on kena
tööd teinud ja päris täpselt aru saanud, millised on korralikud tehnika
müügipildid - emotsiooni müüb. 5+ piltide eest.
Ja muuseas, tüdrukut tsikliga kaasa ei saa, ta on siinkohal vaid rekvisiit.
Re: Järjekordne algaja.
http://motopost.ee/detailid.php?2594
Mida selllest firmast arvata? Iconi kõrval kõlab nagu Adibas. Logo ka samas kohas (Vabandan juba ette, kui tegu peaks olema kvaliteet firmaga. Olen siiski võhik ) Hinna-disaini suhe tundub väga paigas olevat, aga kuidas on kvaliteediga? Nii sõit kui kukkumine. Vihmaga ta vist suurem asi ei ole?
Re: Järjekordne algaja.
Syn kirjutas:http://www.auto24.ee/used/865505
Teab keegi sellest rattast midagi äkki rääkida?
See seisab Tallinnas ühes hoovis. Pealtnäha sile pill ja on näha, et rattaga on vähe tuuningut tehtud. Tehnilisest seisukorrast ei oska midagi rääkida.
Re: Järjekordne algaja.
Nii, kerge update
Õppesõidud siis nüüdseks juba linnavahel ja asi meeldib. Siis kui platsil käna panin enam ei meeldinud, aga nüüd jälle meeldib
Ostsin ära ka varustuse... läks vähe kallimaks kui arvestanud olin, aga las olla
Varustuse kohapealt paar küsimust: jope on küll popp ja kolmes osas legoks võetav jne (raske ka krt ) aga kui kiiver pähe panna, siis kõri ja kael jäävad täiesti paljaks... Et nüüd kui ilma sukata sõita, siis suur oht kurgu põletik saada? Ja kas see suvine sukk selle tuule eest üldse kaitseb?
Teine küsimus on kiivris: Sai soetatud HJC kiiver millel sisse ehitatud päikese prillid. Ise-enesest lahe lisa, aga kodus proovides tõmbas just need päikseprillid uduseks kui need alla lasta. Kas see oli tingitud tubasest kandmisest või on see probleem koguaeg ja kui nii, siis kuidas seda vältida.
Kolmandaks ratas. Ninja on nagunii valikus, aga mõttes on mõlkunud ka suzuki SV650S. Mida sellest rattast arvata. Yamaha R6 ka valikus olnud, aga pidavat olema ebamugava istumis asendiga (rohkem rajale orjenteeritud). Rattad jäävad kõik 2000 aasta kanti.
Tänud vastuste eest juba ette!
Re: Järjekordne algaja.
Syn kirjutas:Nii, kerge update
![]()
Õppesõidud siis nüüdseks juba linnavahel ja asi meeldib. Siis kui platsil käna panin enam ei meeldinud, aga nüüd jälle meeldib![]()
Ostsin ära ka varustuse... läks vähe kallimaks kui arvestanud olin, aga las olla![]()
Varustuse kohapealt paar küsimust: jope on küll popp ja kolmes osas legoks võetav jne (raske ka krt) aga kui kiiver pähe panna, siis kõri ja kael jäävad täiesti paljaks... Et nüüd kui ilma sukata sõita, siis suur oht kurgu põletik saada? Ja kas see suvine sukk selle tuule eest üldse kaitseb?
Teine küsimus on kiivris: Sai soetatud HJC kiiver millel sisse ehitatud päikese prillid. Ise-enesest lahe lisa, aga kodus proovides tõmbas just need päikseprillid uduseks kui need alla lasta. Kas see oli tingitud tubasest kandmisest või on see probleem koguaeg ja kui nii, siis kuidas seda vältida.Kolmandaks ratas. Ninja on nagunii valikus, aga mõttes on mõlkunud ka suzuki SV650S. Mida sellest rattast arvata. Yamaha R6 ka valikus olnud, aga pidavat olema ebamugava istumis asendiga (rohkem rajale orjenteeritud). Rattad jäävad kõik 2000 aasta kanti.
Tänud vastuste eest juba ette!
Mõni saab kurgupõletiku jäätist ka süües, seega igaühe enda asi. See 5€ sukk kindlasti midagi halvemaks ei tee.
Tee see päikesevisiir nõudepesuvahendiga õrnalt üle, nii ei lähe enam uduseks. Võid ka antifog vahendit osta motopoodidest, kuid fairy on veits odavam ja töö saab tehtud Ratta kohapealt, mine ja otsi rattad üles, istu peale, äkki saad sõita ka. Nii saad tunda, milline just sulle sobib. Edasi on ainult tehnilise korrasoleku küsimus.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.