Honda CB900F Hornet '02 _ Ats (Müüdud! Lukku!)
Moderaator: Moded
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Eile läks sisse uus õli ja filter. Samuti tuttav krossimees viskas üldiselt ka pilgu peale. Lisaks pingutasime ketti natuke, mis tundus liiga lõdva olevat.
Honda esindusest anti mulle poolsünt Motul 4T 10w-30 õli pluss originaal õlifilter. Ega seal neljast liitrist suurt järgi ei jäänud, 200ml ehk.
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
ats87 kirjutas:Ahjaa, vaatasin sellist tuuleklaasi ette, peaks hea jääma: http://cgi.ebay.de/Windschild-Puig-Visi ... 484037360c või mis ?
Ja ise räägid et välimus on tähtis...
Tegelikult vb pole klaasil väga vigagi aga Hornetile üldse klaas ette... no ma ei tea... Minu arust saab ainult rääkida koledast ja veel koledamast lahendusest siis.
Ja alati teevad tuju heaks need vanad head mikihiire kõrvad mida võib ka peegliteks nimetada Ereljukas style forewer
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Eks see ole maitse asi, mulle meeldib kui Hornetil selline madal klaas ees on, koledamaks minu silmis küll ei tee.
Ja miki-hiire kõrvad loodetavasti lähevad ka vahetusse selle hooaja jooksul.
-
- Postitusi: 4072
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
ats87 kirjutas:Ja miki-hiire kõrvad loodetavasti lähevad ka vahetusse selle hooaja jooksul.
Kui kroomitud kandlised sobiksid, siis on pakkuda Suzuki originaalid. M10 ühendus. Võin ka Kuressaarde ära tuua. Sellised:
-
- Postitusi: 508
- Liitunud: 13 Juul 2007, 22:49
- Tsikkel: 50cc MILD SEVEN, K 650, XV920
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 19 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
ats87 kirjutas:Eks see ole maitse asi...
Täiesti nõus. Aga minu soovitus ikkagi on natuke hoogu pidurdada ja vaadata kasvõi netist erinevate nurkade alt erinevaid gondlikesi mis Hornetitele paigaldatud on. Vahest võib üks asi mingi nurga alt täitsa ok olla aga vaatad näiteks puhtalt küljeprofiili ja näed et asi rikutud. Ja vahest peab laskma lihtsalt asja välimusel "seedida". Minu arvamus on et Horneti ümara tulega on väga raske mingit klaasi kokku sobitada. Hakkab nagu meenutama mingit Luule Tulli tänavaratast.
Aga... ilu ON vaataja silmades
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Honda esindusest anti mulle poolsünt Motul 4T 10w-30
....
türis ja paides see "Honda esindus" sul. 900 hornetile on õliks SAE 10W-40 ette nähtud. võta lahti user manual või kolista kuskil õlifirma saidil. seda enam, et vaevalt sa pidevalt 2000 pöörde juures vaikselt löristad ringi sõita.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Kui üldse, siis imho originaalklaas on kõige parema väljanägemisega olnud neist mis mina näinud olen.
Muidugi kasutegur on ikka suht küsitav, rindkeresse tuleb natuke vähem tuult, kiivrisse aga tunduvalt rohkem(ma olen 180cm).
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Kas tellisid e-bayst selle esi klaasi ära? Mulle ka meeldib aga enne tahaks oma silmaga näha
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Ei ole tellinud, jätan siiski ostmata, vähemalt hetkel.
Teemasse ka veel, et silmapiiril sportsummutid, kui kõik läheb nagu peab, siis tuleva nädala jooksul uut pildimaterjali Kukkumispunnid ootavad ka paigaldamist. Jaanid venisid liiga pikaks, pole jõudnud rattaga tegeleda.
-
- Postitusi: 33
- Liitunud: 30 Juun 2008, 18:46
- Tsikkel: Honda CB600F HONET
- Asukoht: Tallinn
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Kri$o$ kirjutas:Honda esindusest anti mulle poolsünt Motul 4T 10w-30
....
türis ja paides see "Honda esindus" sul. 900 hornetile on õliks SAE 10W-40 ette nähtud. võta lahti user manual või kolista kuskil õlifirma saidil. seda enam, et vaevalt sa pidevalt 2000 pöörde juures vaikselt löristad ringi sõita.
Minu 600 hornetile soovitati Motul 7100 10W40 4T ja seda olen ka 2 viimast aastat sisse kallanud
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Nonii, polegi suve jooksul suurt kirjutanud siia ja ega pole erilist ka muutunud. Kallanud ja tallanud ainult. Oma 3500km läbi aetud ja selle kilometraažiga on tagumine rehv oma tegevuse üsna lõpetanud, järgmise hooaja alguses tuleb uus vaadata ilmselt.
Eile läksid külge veel LED suunad, nii ette kui ka taha, samuti modifitseeriti veidi numbrilahendust taga. Ise olen väga rahul, tänud Motardi Raidile
Lisaks ootavad kapi peale veel 2x Akrapovici carbon sumpsi Nende installimine hakkab toimuma ilmselt 12nda septembri paiku.
Paar pilti ka jutu lõpuks.
Üks suvine pilt:
Ratas näeb ikka tõeline offroad masin välja peale eilset Tallinn - Kuressaare reisi
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Nonii, minul ka see hooaeg lõpetatud. Septembri keskel läksin summutid veel alla ja peale seda tuli ratas Kuressaarde oma välja teenitud talvepuhkusele. Kilometraaži tule mai lõpust kuni septembri lõpuni 6000km. Probleeme pole rattaga olnud, üldiselt olen ikka väga rahul oma valikuga
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Uuendaks veel vähe teemat.
Avastasin ühe video arvutist, mille enne garaaži lükkamist tegin. Kahju et võrdlusmomenti originaalsummutitega pole, samas video peal on üldse efekt oluliselt kehvem, reaalselt mõirgab päris hästi ikka
Rattale tuleb veel paar tuuningdetaili, mis on juba ebayst tellitud ja ilmselt läheb paar detaili ka ülevärvimisse ning suuremat sorti hooldus tuleb ka ette võtta. Uued summutid ja katalüsaatori eemaldus on parasjagu asjad paigast ära löönud ja maanteel neelab rahulikult 10L sajale Sportõhufilter tuleb installida, saab minekut veel kurjemaks
Segud paika, karpad ära timmida, vedelikud kõik vahetada, uus tagarehv... Eks tuleb veebruaris/märtsis juba tegelema hakata vaikselt, et soojade ilmade saabudes kohe sõitma minna
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Kas sa miski edevama-laiema lenksu ja uute peeglite peale pole moelnud (suunad peeglitesse jne)?
Need stokid on hornetitel suht porrid.
Muidu noh edu voi nii.
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Ma enda omale panin kunagi natuke madalama-laiema ja olen korra peale seda originaallenksuga sõitnud, oli jah selline jalgrattalenksu tunne.
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Sõbra kuuesajase seljas istusin, kuhu lai lenk installitud oli, ja mitte ei meeldinud, võibolla oli viga konkreetses lenksus.
Peeglid tulevad kevadel.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
ats87 kirjutas:Uuendaks veel vähe teemat.
Akrad kuidagi valepidi peal ei ole v ?
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Yamule mõeldud need, millel istme alt välja tulevad, vist...
Siltide asupaiga muudan ümber
EDIT:
Fz6 mõeldud vist ikka, peaksid nii olema originaalis:
Aga hornetile ma neid niimoodi küll ei tahtnud, ilmselt väga näotu oleks jäänud.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Sest hornetil on stokis kolm ja pool viga - lenks/peeglid, sumpside välimus ning sumpside hääl
Ise ka paari stocklenksuga mingi aeg sõita saanud jälle, selline tunne, et kohe kukub ymber, sama hästi voiks otse esihargist kinni hoida. Laiem lenks on monusam, eriti mingite ebamaaraste teekatete peal. No ja pisut mehisem haal ja torud, mis kanalisatsiooni nii vaga ei meenuta on ka hea omada.
Miski laiem-madalam ca 75-80cm lenks ja suundadega peeglid on more or less must have, stock lenks ja kroomtaldrikud seal kyljes naevad suht pornod valja.
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Okei, hea küll. Aga sinu loetelust esimene küll paika ei pea. Minu meelest see orig. pütt on veits parema välimusega kui see sportvorst seal all. See on minu arvamus, niiet ära parem midagi vastu kirjutama hakka.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Ma ei raagi konkreetsest rattast. Need konkreetsed acrad pole ka minu maitse paris.
Mul kolmnurksed titaan yoshimurad.
Muidu mis 900 hornetitesse puutub, siis koige arvestatavamd alates 2004 vist, kui sissepritse ja reguleeritav esiamort tuli. Enne sai see masin kovasti fleimi regullimise voimaluse puudumise parast ja on kyll veidi pehme.
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Sissepritse neil algusest saati, reguleeritav amort tuli jah 2004 alates.
-
- Postitusi: 1070
- Liitunud: 22 Aug 2011, 13:54
- Tsikkel: KTM 890 AdvR
- Tänatud: 40 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Kuuesajastel algul oli karpa ja hiljem tuli pritse. 900 hakati jah hiljem tegema ja oli vist kyll pritsega.
-
- Postitusi: 288
- Liitunud: 05 Mai 2007, 09:54
- Tsikkel: Tenere 700
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
jegesmesh kirjutas:Miks paljud Horneti vennad oma pütid üldse välja vahetavad?
Originaalid kostavad sõites nagu keegi sisistaks läbi hammaste, no ei lähe kuidagi 900cc mootoriga kokku...
Re: Honda CB900F Hornet '02 _ Ats
Täna siis DPD kuuler tõi uue tagarehvi kohale, eks näeb kas Nankang roadiac ennast õigustab ka. Pole netist absoluutselt infot selle rehvi kohta leidnud, niiet "põrsas kotis" ost oli. Peaks olema keskelt tugevama seguga ja ääred pehmemad, ehk kestab kauem kui Bridgestone pilot road kestis.