Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Moderaator: Moded
Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Kuna vaatasin ,et lugejate rattaid siin vaikselt tekib juba siis mõtlesin ka enda oma lisada. Algselt ideaalis nägin ma end mingi kerge 600se sportratta omanikuna, peamiselt oma väikeste gabariitide pärast (170cm, ca 65kg) aga eeei, ikka vaja leida endale 230kg sport touring ratas esimeseks "õigeks" tsikliks
Eelnevalt olin kokku puutunud rollerite ja 50 (80)cc tsikliga, seega üleminek üsnagi järsk aga usun ,et tuleb täitsa toime kui asja rahulikult võtta.
Sai siis üks päev auto24-s nähtud kuulutust kus oli normaalse hinnaga 2003 aasta RST, kõned tehtud saigi sama õhtupoolik Jõgevale sõidetud. Kohale jõudes vaatas meile vastu ilus puhas tsikkel. Oli teine täitsa heas korras ja silma jäi ainult mõra tuuleklaasis. Omaniku jutu järgi oli tsikkel olnud algselt tumesinist värvi ja seejärel värvitud kirsipunaseks aprilia originaal värvikoodi järgi. Omaniku jutu järgi olevat eelnevalt vahetatud sidur ja muid nipetnäpet juppe, mis hetkel ei meenu. Üleüldiselt oli näha ,et müüja oli ratast korralikult hooldanud ja kursis ratta hingeeluga (siinkohal tervitaks teda kui ta juhtumisi trehvab seda lugema ). Ainus mis ratta juures pisut hirmu valmistas oli tema keskmisest kõrgem läbisõit... nimelt umbes 95000 km
. Kuna ostuhetkel oli sõiduhooaeg kohe kohe lõppemas, sai ainult paar sõidukest tehtud ja avastatud ,et aku on peatselt suremas, sai ratas pandud kuuri alla järgmist hooaega ootama.
Nüüd hiljuti sai tehtud tsiklil väike hooldus ja välja vahetatud aku ja teostatud õlivahetus. Akuks läks sama mis oli eelnevalt, ehk Exide YTS 12-BS, mis on küll 10 ah aku kuid väidetavalt pidi omama tugevamat käivitusvoolu kui originaal 12ah. Õliks läks Valvoline 20W50 poolsünt. ja muidugi õlifilter. Hetkel ta siis töötab laitmatult (sülitan kolm korda üle õla) ja saab näha kuidas ta ennast üleval pidama hakkab
Mõni pildike ka ,et natuke huvitavam oleks:
Tervitades, Kaarel
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Väga, ma ütlen VÄGA ilus ratas. Ka punane värv on Futura jaoks ainuõige. RST (mis sellest et juba veidi vanem aastaarvu poolest) on minu jaoks suhteliselt "märg unenägu" ja seda eelkõige oma ülikauni disaini poolest. Proovi leida ka originaal tehase kohvreid, siis on kogupilt palju kaunim. Suvalised Kappa suvalist värvi kaunad rikuvad ainult ära. Ja palju edukaid kilomeetreid
Olen ise kahe Aprilia 1000 V2 ratta omanik ning mulle see mootor meeldib. Mõningaid väikeseid "kiikse" on, kuid see ei sega üldpilti.
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Tänan positiivse järelkaja eest Kusjuures, lisaraha eest oleksin saanud need originaal kohvrid kaasa osta, kuid ei raatsinud, sest no mulle meeldib jällegi ilma kohviteta välimus
. Mootori kohapealt olen ka mina väga rahul (no esimene tsikkel ja ei oska tahta ka paremat), küll aga häiriv võib olla selle mootori äkilisus/närvilisus linnakiirustel.
-
- Postitusi: 11
- Liitunud: 11 Mär 2008, 21:28
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Mul kah Futura. On tõesti ilus ja mõnus ratas. Mul 2001 aasta ja hõbedane. Kolmas hooaeg algas Apriliaga ja ei kahetse:) !
Edu!
Re: nm5 Aprilia RST 1000
touring rattad väga minu maitse pole aga see ratas küll väga ilus.
esimesel pildil päikse käes paistab ka värv väga omapärane
kokkuvõttes nunnu
ülekanne on kardaaniga?
Re: nm5 Aprilia RST 1000
t2g kirjutas:touring rattad väga minu maitse pole aga see ratas küll väga ilus.
esimesel pildil päikse käes paistab ka värv väga omapärane
kokkuvõttes nunnu
ülekanne on kardaaniga?
Jah, päikese käes ongi see värv selline ja ülekanne on ketiga siiski
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: nm5 Aprilia RST 1000
tervitused vastu võetud
ja kui räpina poole tulen, mida teen nüüd tihti, sest koolitee taas jalge alla võetud, siis tulen läbi. muideks loodan, et järgmine nädal on soojem ja saab oma Duciga tulla.
Eks see punane värv ole ja Futura puhul kõikse ilusam, ka mattmust on kena. Ning vahetatud said siduritöösilinder ja peasilindris mansett (2009), geneka sisu ja pingeregulaator (mõlemad 2007), kett, koos hammakatega (2008), vool toodud ette aku pealt jne jne
Ja eks pean Credoga nõustuma, et Futura on väga kena ratas. Kohvrid on alles ja ootavad aega kui Futura taas garaazi veereb. Ja sõiduomadustel ka väga hea, eks muidugi tema käitumine nõuab harjumist, aga küll sa nm5 sellega hakkama saad
Ja mis matkamisse puutub, siis väga mõnus ratas sportlikuks matkamiseks.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: nm5 Aprilia RST 1000
puhh kirjutas:tervitused vastu võetud
ja kui räpina poole tulen, mida teen nüüd tihti, sest koolitee taas jalge alla võetud, siis tulen läbi. muideks loodan, et järgmine nädal on soojem ja saab oma Duciga tulla.
Eks see punane värv ole ja Futura puhul kõikse ilusam, ka mattmust on kena. Ning vahetatud said siduritöösilinder ja peasilindris mansett (2009), geneka sisu ja pingeregulaator (mõlemad 2007), kett, koos hammakatega (2008), vool toodud ette aku pealt jne jne
Ja eks pean Credoga nõustuma, et Futura on väga kena ratas. Kohvrid on alles ja ootavad aega kui Futura taas garaazi veereb. Ja sõiduomadustel ka väga hea, eks muidugi tema käitumine nõuab harjumist, aga küll sa nm5 sellega hakkama saad
Ja mis matkamisse puutub, siis väga mõnus ratas sportlikuks matkamiseks.
No kui Räpinasse satud siis tule kindlasti läbi
Mis käitumisse puutub siis nüüd juba hakkab temaga vaikselt ära harjuma ja pole suurt hullu midagi, aga vanasti võttis küll Räpina ainuke ringtee higimulli otsa ette
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Ilus ratas, Kaarel! Jagan sinuga seda tsikli kaaluprobleemi, mu oma on ka sinna 240kg.
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Nonii, on möödunud veidi aega ja uuendaks teemat. Täitsa häbi on kohe kui vähe ma tsikliga sõita olen saanud, sel hooajal sai just 1000 km täis, aga selle eest iga see kilomeeter on olnud puhas mõnu . Aga vahepeal on Futura ka pisut naljatanud. Mõnikord sõites katkestas kütuse etteande/süüte ära (seda tavaliselt just sõitma hakates või 1selt 2le vahetades). Ilmselt pole mingi suur viga ja ise ennustan, et jala andur peksab veidi segast. Kui asi hullemaks läheb siis likvideerib ka selle probleemi ära. Vahepeal sai käidud ka Haanja teid nautimas, ning umbkaudselt sai kütusekulu ka teada. Selleks oli umbes 6-6.5 liitrit sajale (põhiliselt maantee + käänulised teed). Aga minu poolt siis kena sõiduilma!
Re: nm5 Aprilia RST 1000
Nõnda, võiks ka teema talveunest üles äratada.
Sai siis paar nädalat tagasi ratas kuuri alt välja aetud, aku peale pandud, puhtaks pestud ja kohe esimesse ettejuhtuvasse ülevaatuspunkti mindud. Ülevaataja oli ikka üllatavalt põhjalik, uuris mis ta uuris kuid ühtegi viga ta tsikli juures ei leidnud See oli täitsa positiivne.
Kuna plaanis oli hakata tsikliga Tallinnas koolis käima, sai esirattalaagrid kriitilisema pilguga üle vaadatud/kuulatud ning selgus, et nad olid ikka üsna läbi juba. Eile saigi ratas garaaži alla viidud, ning laagreid vahetama hakatud. Kõik sujus kenasti, ainult laagreid ei taha mitte kätte saada rummu seest. Eks ma nüüd võtangi esiratta Tallinnasse kaasa, ehk leidub mõni töökoda/inimene kes on nõus selle laagrivahetuse mõistliku hinna eest ära tegema (muidugi kui keegi bikeritest on nõus abistama, võite julgelt teada anda )
Kui laagrid vahetatud, võiks ka süüteküünlad ära vahetada,peale seda oskagi nagu midagi erilist enam remontida...
Päikest ja hääd sõiduilma,
Kaarel
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Nii teeks veelkord väikse update
Vahetatud said esirattalaagrid ja sõit nüüd palju vaiksem ja meeldivam. Samas sai eile teostatud küünalde vahetus. Tagumise silindri küünaldele oli ligipääs väga hea aga veidi suuremaks katsumuseks olid esimese silindri küünlad. Eemaldama pidi õhufiltri karbi ja oli piisav ligipääs nende vahetuseks, küll aga üks küünlajuhe oli no nii kõvasti kinni, et oli vahepeal juba tunne, et ei saagi teist vahetatud... Võtsin appi VR6 mootori küünlajuhtmete eemaldamiseks tehtud spets "traadijupi" ja sai kuidagi lahti kangutatud see juhe...
Asemele läksid pisut "soojemad" küünlad, nimelt NGK DCPR8E, kuna tehasest oli ka juba lubatud kasutada pisut soojemaid küünlaid ning DCPR9E polnud poes hetkel saadaval. Peale vahetust paranes tunduvalt mootori käivitus ja gaasile reageerimine.
...Ja saigi tänase "meeldiva" ilmaga tripitud Tallinna, võite ehk linnapeal ka kohata kunagi
Päikest,
Kaarel
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Nonii, sai tehtud mõned ilusamad pildid kah, mõtlesin mõne siia ka lisada
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
zorten22 kirjutas:Selle saba aluse jurakaga pole mõelnud midagi ette võtta?
Mulle suht sobib ta isegi, saba on tal niigi pikk ja massiivne, ilma selle jurakata tekitab kuidagi veel pikema tunde...
Edit: Pildi peal tundub ta tõesti pisut kahtlane, kuid päriselus on ilusam. Pigem häirivad mind kõige rohkem peeglid.
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Las peeglid olla, Futura ei ole Futura ilma nende peegliteta.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
mnjaaa, ilus, ilus, ilus, nagu itaallased ikka
eks need peeglid on jah, aga kõikse parem on ikka ta sellisel kujul. Need saaks asendada RSV peeglitega, aga kuidagi ei sobi. Futura nurgelisus kajastub ju ka peeglites. Ja nagu CB500 ütles, see teebki temast Futura.
Muideks ühel päeval lendasid vastu
ja keegi ei igatsegi Futura kohvreid? (peaks ka mõningatele Guzzidele sobima)
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Ei jah, ega ma ilmselt ei hakkagi neid peegleid välja vahetama lihtsalt disaini mõttes pisut häirib nende... Ma ei teagi, silmapaistvus vms
Aga puhh, kuskandis sa kohtasid mind?
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
eks olid natuke Luunja kasvuhoone teeotsast juba räpina poole jõudnud. Ning Futurat juba niisama märkamata ei jäta, eriti kui see veel nii ilusat karva. Ja seda suurem rõõm, kui avastasin, et oi, kuidagi tuttav ratas.
Aga endal lõppes sess siis ja olin auto roolis hoopis. Tõsi viimasel sessil olin seekord tsikkliga.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
Ülemiste keskuse juures, nii 20:55 eile?125cc mehed vahtisid järgi.
Re: Aprilia RST 1000 Futura (nm5)
ninzor kirjutas:Ülemiste keskuse juures, nii 20:55 eile?125cc mehed vahtisid järgi.
Kahjuks see polnud mina
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.