Rumalad küsimused
Re: Rumalad küsimused
koi kirjutas:Kudas sa tsikli käima said, kui aku täitsa tühi? Kas aku siis täitsa kutu,et voolu ei pea? Selline aku segab
jah voolu tarbijate tööd, kuna üritab neelata kogu geneka poolt toodetud voolu.
14,8 volti laadimiseks on juba palju (kui mõõduriist ikka õigust näitas). Selline pinge hakkab ilmselgelt akut tühjaks keetma vedelikust. Samuti on selline pinge juba pirnidele "surma piir". Samuti ei tee ühelegi elektroonika komponendile ülepinge head, vaid võib need kergelt läbi küpsetada.
Sellist pinget võibki tegelikult põhjustada ka see küpse aku.(kas seal ikka vedelikku on sees veel?)
Normaalselt ei tohi laadimise ajal pinge olla aku klemmidel üle 14,3V . No viimane oleks 14,5V.
esimest korda olid sümptomid kui sõitsin rahulikult 120'ga mingi 30min....hakkas tutterdama ( 100% kindel et süüte probleem ) võtsin kiirust alla ja probleem kadus
siis polnud probleemi käima saamisega.
järgmine päev proovisin käima saada, aku surm tühi. Panin laadima...12h laadis. Järgmine päev äksin sõitma, läks laksust käima...lasin ratta tõsiselt peeneks sirge peal...ja pärast seda hakkas jälle tutteradama
Jäin korras seisma, ja siis jälle aku tühi, sõber lükkas käima mind, sõitsin mingi 70-80 tagasi 20km, siis läks käima jälle
14.8V mõõtsin akuklemmidelt siis kui lähituled peal olid.
Ja kas akul vedeliku sees on, ma ei tea, sest kinnine aku on
bandititel on kirjas manualis et 13.5V-15.5V on normaalne 5000 pöörete peal