Avalik pöördumine.
olen nats uurinud seda asja ajast, mil "poliitiline käpp" oli tallinna linnavalitsuses sees. ic. (ei tea, kas varsti jälle
). minu küsimus oli, et miks võetakse vastu teed, mis juba vastuvõtmise ajal on lainelised ja lagunemismärkidega. vastus oli selline, et puuduvad isikud, kes oleksid pädevad teele ekspertiisi tegema, ja kuna on poliitiline surve tee nö käiku lasta, siis ei tellita ka sellist ekspertiisi kuskilt.
aga muidu on minus hoopis tekitanud küsimusi see, et kuidas soomes küll teed on nii heas korras. ok, neil on graniit aluspinnaks. no kas tõesti on paas siis nii palju sitem et ei kannata seda raskust mis uuele teele langeb? ma ei räägi siin mitte korralikust tee tegemise tehnoloogiast kus nö üle jala asi ära tehakse, see on teine teema. ja samased temperatuurikõikumised on ju ka mujal maailmas, kuid teed on ikka korras...
see on teema, mis vajab esiti suuri uuringuid ja argumente, niisama lahmida ei ole mõtet. mina seda teemat ei valda tasemel, mis aitaks midagi mõjutada. aga huviga ootan tegutsemise järge.
mumm

aga muidu on minus hoopis tekitanud küsimusi see, et kuidas soomes küll teed on nii heas korras. ok, neil on graniit aluspinnaks. no kas tõesti on paas siis nii palju sitem et ei kannata seda raskust mis uuele teele langeb? ma ei räägi siin mitte korralikust tee tegemise tehnoloogiast kus nö üle jala asi ära tehakse, see on teine teema. ja samased temperatuurikõikumised on ju ka mujal maailmas, kuid teed on ikka korras...
see on teema, mis vajab esiti suuri uuringuid ja argumente, niisama lahmida ei ole mõtet. mina seda teemat ei valda tasemel, mis aitaks midagi mõjutada. aga huviga ootan tegutsemise järge.
mumm
väike kuri mootorrattur
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.