TT600 probleemid
-
Teema algataja - Postitusi: 260
- Liitunud: 01 Mai 2009, 22:32
- Tsikkel: Suzu DL1000
- Asukoht: Saku külje all
Re: TT600 probleemid
Alustasin ja ka lõpetan selle teema, heh, ühemehe teema .
Igatahes on kõik probleemid lahendunud ja tänaseks vin öelda, et Triumph TT600 pole paha ratas, vaid on raskesti kasvatatava iseloomuga, kuid kui õpetad teda ja õpid tundma teda siis on asi nautimist väärt.
Asi sai alguse kehvast minekust ja jõuetusest. LoodusInvesti mehed isegi soovitasid inimesele eelmine aasta ratta mahamüüa, et see olevat problemaatiline
Alguses sai äravahetatud elementaarsed asjad, küünlad ja õhufilter (tõsi, seda alguses mitte siis originaali vastu, mis praeguseks küll peal on, vaid katsetasin Golf II oma mis on sama suur kuid kitsam väheke, silikoon abiks). Äranimetamist vajab see, et tõenäoliselt oleks otstarbekaim selle ratta omanikel osta pestav, korduvkasutusega filter, sest origaalid, mis vaid saadaon, on laos seisnud ligi 5-6 aastat, seega paberi omadused ei ole enam need mis peaks, aga no pole probleemi. Sellel rattal ei mõõdeta õhukogust, vaid kõik sõltub gaasiasendist, koormatusest ning pööretest ning pumba rõhust. Edasine on kõik jhuse hool, kas põleb silindris korralikult või kisub tooreks.
Edasi pusisin kütusekaartiga (hiljem map), sellest on ka üleval juttu. Polnud eriliselt abi.
Järgmiseks võtsin pumba vaatluse alla, sõitsin terve paagi koos rõhujälgimise seadmega, rõhk nagu lubatud piirides, kuid oleks võinud nagu kõrgem olla suurematel pööretel.
Järgmiseks tekkis ilming, et pinge nagu nati madal kõrgematel pööretel. Tegelesin laadimisprobleemidega ning ratas sai ka uue aku. Juhtmete klemmide kokkupitsitamise ühendused võtsin lahti ning hooldasin ära. Tulemuseks eeskujulik laadimine, mis tegelikult andiski lõpptulemi.
VIGA oli mitmes asjas, kuid siiski kõige olulisemaks oli kõrgetel pööretel madal pinge millest sõltus pumba tootlikus ja rõhk!!!
Järgmiseks andsin võimaluse omanikul proovida erinevaid seadistusi ning valida siis ise endale sobiv (eile kiisa teepeal, tervitused ka ratturile kellel on hiilgama ilusa häälega võimas mootor, kuid aeg oleks tagaamort vahetada või lasta hooldada, kiige käis nagu pohmellis käsi, kruusal mingi juhitavus ka selle rattal veel on w )
Katsetuse tulemused:
TT600
10088 - -> 6K normaalne, ->7K kerge tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10089 - -> 6K rikas, kerge puterdamine, ->7K suurem tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10090 - -> 6K sujuv, ->7K tühimiku praktiliselt pole, -> 10K meeldiv, -> 13,2 Võib rahule jääda
10091 - -> 6K äkilisem, ->7K kerge tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 Väga hea
10165 - -> 6K rikas, suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
10166 - -> 6K rikas, suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
S4
10164 - -> 6K rikas, veel suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
10167 - -> 5K rikas, veel suurem puterdamine, ->7K suur tühimik, -> 10K hea, -> 13,2 jõuline
Omanik hakkab lube tegema, seega rahulik ja ühtlane käitumine, valik 10090. Originaal sellele rattale peaks olema 10088.
Järgmine etapp enda jaoks oleks tõsta protsentuaalselt suhtearve erinevates pööretevahemikes ning katsetada. Meeletu aja võtab see.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.