Mootorratas algajale naistsiklistile
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
Ja siis veel et ...olen pisike(1.60) ...seega peaks olema piisavalt madal asi....mumm kirjutas:eelnev on jukutomi tekst. kust sina võtsid pikkuse 160 cm teab ainult sinu oma näpuots mis selle siia kribas. ja 10 cm on ikka paras ports vahet antud juhul. mumm@ajab täpsust taga kui vaja
Njahh... Nagu mulle tundub otsib läbi selle teema endale siis ratast mitu eripikkuses naisterahvast...
Minu soovitus(ed) (Kawa EL250) olid pisemale naisterahvale....
-
Hondarebel
- Postitusi: 330
- Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
- Tsikkel: MotoGuzzi
- Asukoht: Valgamaa
- Kontakt:
16 a./ A1 noorukile soovitaks julgelt Rebelit kui ühte parimatest valikuvõimalustest üldse, aga Jukutomi kaasale ( ? ) ütleks ikka 500...600 neljataktiline hea olevat. Need 8 kilovatised on ikka tõesti liiga jõuetud. Siin juhtumis on ju tegu ikkagi vähemalt A4 lubade ( peatse?) omanikuga, siis võiks kohe 20...25 kw olemas olla ja suure tõenäosusega ei tulegi pikki aastaid rattavahetus üldse teemaks, samas ei ole sõiduvahend ka alguseks liiga võimas . CB500 ? või sinnakanti , klassikaline isteasend : saab põlvedega paagist tuge jne.racerx kirjutas:Naikale hea odav tsikkel oleks Honda Rebel. Ülineutraalne ja rahulik.
Ilumeel peab lõivu maksma aga muud omadused mis esimese tsikli puhul olulised on kõik head.
Chopper/custom'ite (Rebel) üks "viga" on just see isteasend, isegi siis kui jalarauad ei ole päris ette viidud, on ratas all "just nagu lahtiselt".
See on nüüd loomulikult lihtsalt minu arvamus, mitte mingi õpetus sõidutehnikatest
No mis ilumeelt puudutab.... ausalt öeldes, alguses mingi õrn plaan oligi oma järglasele MZ 125 soetada, aga rahapuu oli tiba ikaldunud ja mobile.dees ringi sobrades jäi silma Honda Rebel -> üks vääääga ilus 125ccm ratas. Hea hind, ilus välimus ja Suur Juhus viisidki selleni üks seltsimees
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Lihtsalt uitmõte. See ratas peaks ka päris hästi tüdruklapsele sobima.
www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5633
kõrtsmikumolu kirjutas:Terv!
Lihtsalt uitmõte. See ratas peaks ka päris hästi tüdruklapsele sobima.
www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5633
See siis küll juba kogenud naisterahvale, algajale imho raskevõitu & võimas.
BMW F650, jah miks mitte..
-
Primo
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Minu arvamus asjast.Esimeseks rattaks pole küll minuarust bemmi mõtet osta.Ta just kõige odavam ei ole.Aga see kõigest minu arvamus.On olemas ka teisi madalaid allroad endurosid, mis on mitu korda odavamad ning peavad ka hästi vastu.Kawa KLE500 näiteks, Aprilia Pegaso või siis Honda Transalp (kuigi see on pisut suurem ja kõrgem).
Kui ma läksin GSXF'i ostma, kargas mu ema sellest kohe eemale ja ütles, et selle otsa ta ei istu
Õiglast ja õiget valikut soovides,
primo
EDIT:Kordan veel kord: mida ma BMW kohta kirjutasin on ainult minu arvamus ning pole mõtet teha poste a'la "ei ole see bemm midagi nii kallis".As i said, see on iga mehe/naise otsustada, mida ta enda jaoks kalliks või odavaks peab
-
hannes
- Postitusi: 682
- Liitunud: 11 Mär 2004, 08:28
- Tsikkel: Ducati Multistrada 1200S
- Asukoht: Niinsaare
- Tänatud: 1 kord
Ida-Virumaa – lähemal kui tundub, lahedam kui arvad!
Ducati Multistrada 1200S
Honda NC 750X DCT (müüdud, teenis mind truult täpselt 3 aastat ja 21000km)
Honda XRV 750 MooramaaPaar (müüdud, teenis mind truult 10 aastat ja 68000km)
Iga tsikli jaoks on oma tee!
Ma siinkohal küsiks, et oled sa kõigi eelnimetatud ratastega sõitnud? Või vähemalt F650 -ga?Primo kirjutas:On olemas ka teisi madalaid allroad endurosid, mis on mitu korda odavamad ning peavad ka hästi vastu.Kawa KLE500 näiteks, Aprilia Pegaso või siis Honda Transalp (kuigi see on pisut suurem ja kõrgem).
Kui me seame kriteeriumiks nr 1 hinna siis peaks kõik algajad IZ-iga sõitma, sest sellel kukkudes midagi 100.- eequst kallimat juba katki ei lähe.
Pealegi algaja naisterahvas peaks ostma just uue ratta, et oleks ainult õppimise ja sõidu rõõm, mitte peavalu.
Mõne sinu soovitatud ratta ostmist ma kaaluks alles siis, kui keegi relvaga ähvardaks.
-
Primo
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Toon siia näiteks Kawasaki ER5: I.T Moto annab uue isendi hinnaks 75k.Minu meelest suurepärane ratas algajale (pole sõitnud, kuid olen lugenud).
Kui seada hind viimasele kohale, siis võib valikus olla ka näiteks HD Heritage Softtail Classic - kõigest 366k.Hmm, vähe ju
Mina enam ei taha vaielda.Minu arvates on siiski hinnal ka natuke öelda.Pange mind kasvõi põlema.
Ma lähen suitsule.
primo
-
kõrtsmikumolu
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Zeek
-
kalle
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Mainiks seda, et Kaija BMW on kõvasti madalamaks lastud. Kas OEM kit, või miski muu, kahjuks enam ei mäleta, prillidest paistis laskmata olevat. Igatahes on selle ratta kliirens olematu..eriti kui arvestada selle ratta iseloomu.
Eks palju sõltub, kas naiterahavas peab tsikliga pidevalt üksi hakkama saama. Sel juhul on enamsti abiks, kui see on sellist tüüpi, mis ilma nippideta käivitub ja mudu ka lihtsam käsitleda. Funduro, eriti veidi värskem aasta peaks seda olema küll.
Paar sõna peale Dakar nime kandva F650 ga sõitmist....kuidas nüüd öelda...mul pole miskit eriti kritiseerida, aga... kui võrdlen seda ratast 86 aastast XL iga, siis ma ei näe eriti mingit põhjust, misk ma peaks selle Honda 18k väärtusest rohkem maksma, et seda BMWd omada. Ühesõnaga tahan öelda, et selle vahe raha eest ei saa ma rohkem midagi mida mul juba pole selle rattaga. Honda tunduvalt väiksem kaal ja lihtsam ehitus on lisaks + veel. Ok nüüd läks OT ks kätte, sest seda kickiga ratast ma väga naisterahvale ei pakuks. Starteriga variant, miks mitte. Ok see viimane jutt läks nüüd käest veits, mul ikka ju juhtub
Kk
a no ju ma pole siis nii ettenägelik/alalhoidlik...v-o ongi lõbusam?
me@väljaväänatud põlvega 260-kilost ratast tõstnud
jah, just see mu point oligi.ollo kirjutas:Kui püstitõstmist propageerida, siis tuleks igaks juhuks ka arvestada sellega, et kui ratas juba pikali on, on tõenäoliselt midagi ettenägematut juhtunud ja ka rattur ei pruugi just kõige paremas konditsioonis olla. Seega võiks püstitõstmiskatse teha näiteks väljaväänatud hüppeliigese ja õlaga, et veel realistlikum oleks![]()
me@väljaväänatud põlvega 260-kilost ratast tõstnud
mumm@loodab siiski rohkem püsti olla
-
Silent Bob
Nt NYPD motopolitseinikud kelle hulgas on ka mitmeid naisi, tõstavad väga edukalt üksinda oma täismundris + spetskola HD püsti. Neil on see kohe koolituse osa! Need motad ei vaju muidugi päris paagile ka, jäävad kuidagi karterikaane ja laibaka peale pooldevinna, aga naad on piisavalt pikali, et muuta 400 kg tõstmine üksnes käte abil väga-väga
Kuidas siis tõsta? Nt kui tsikkel paremal küljel: ise seljaga mota poole, vasaku käega pealthaardes maapoolsest rutskast kinni, parema käega mõnest muust toekast kohast sadula kõrval, põlvest nõtku, pepu ja selja piir vastu sadulat ja hopsti jalad sirgu ise samal ajal kätukestega kaasa aidates!
vabandust, et veidi OT aga äkki on tulevikus kellegil sellest veidi kasu!
-
väike mänd
-
grahv
- Postitusi: 1189
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 79 korda
Puhtalt uudishimust - äkki Piret mainib, palju tema ratta ostu ja müügihinna vahe oli.
ikka EN500 müügis:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=5486
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.