põrusin eksamil


eerikkarts
Postitusi: 631
Liitunud: 24 Juun 2009, 23:35
Tsikkel: Yamaha SuTenöör (XTZ900) 5PS

Re: põrusin eksamil

Lugemata postitus Postitas eerikkarts »

Minul oli sarnane olukord kuid seda siis Sauel esimese eksami põrusin läbi. Mul algas nii et sättisin neid klappe kõrva sisse ja mul nii tobeda kujuga kõrvad lihtsal nööpklapid ei püsi mul eriti seal sees, kiivrit peale tõmmates lendasid nad kõrvast välja lupsti ja lupsti. Eksaminaator hakkas ilgelt sügelema tõstis häält etÖ "kaua võib, eksami aeg tiksub". Noh kiiruga kiiruga sättisin kuidagi klapid kõrva ja tundus et justkui OK. Lendasime platsile seal oli OK liikusime maante poole Sauel, pidin tee äärde kinni pidama küsiti veel kas ma tunnen tagasõitvat autot jne ikka küsiti kõrgendatud toonil 3 korda üle, raputasin pead. Justkui keegi nagu jälgiks marsruuti? Siis juba närv sees, mis toimub?... Liikusime maantele hakkasin kiirust lisama tuulesahinast kiivrist ei kuule noh mis ta röögib seal lasin hoogu alla , nii ca 40-50km/h tõstsin käe ja raputasin peaga lõpuks kuulsin et tahtis et teeksin tagasipöörde. Jäime teeäärde pidama olles eriti leilis kargas autost välja tõstes tooni. Sorkis vastuvõtjat mu taskus tegi sidekontrolli samal ajal kohendasin klappe, päris heaks ikka ei saanud ja liikusime edasi. Käskluste mõistmine oli tõsiselt vaevaline ja samas selline pabin sees, viidi maksimarketi parklasse kus tegin mingi vea. Tagasi jõudes eksaminaator veel halvustas kuidas ma B load sain või ma ostsin need. Vigade loetelu oli ikka päris pirakas seal lehel. Kuna Sauel aega rohkem polnud panin end kirja Tallinnasse! Sain aru et ränkadeks vigadeks olid valesti valitud kiirus maantel ja viaduktil (loogiline ei kuulnud midagi) Tagasipöördel ei kasutanud kiirendusrada, Maksimarketi parklas sõitsin vastassuunda (krt tee oli nii lai et mina ei jaganud matsu kus see õige rida on) ja anna teed märgi eiramine, samas ise välja sõites parklast olin küll veendunud et auto piisavalt kaugel. Aga noh eksaminaator on kuningas ja nii ma põrusin.

Tallinnas olin esimene sõitja ja nagu kiuste oli vihm, mis ehk oli mulle kasuks. Samuti nägin vaeva nende klappidega ja juba 3 korda pähe tõmmates seda kiivrit hakkasin pabistama ja rapsima, eksaminaator rahustas "kuhu sa kiirustad :) tahad pikemalt linnas sõita?" Sättisin klapid korralikult pähe, samal ajal komentaaris vaadates mu eksamilehte eelmisest korrast arvutist, kas ma üldse sõita oskan? Küllap eelmise eksaminaatori jutt oli paberil kaunis halvustav...
Sõitu alustades ütles et võtame rahulikult tee on märg ja ta ei taha et ma platsil külge maha paneksin, tegin platsisõidu rahulikult. Samas olen kuulnud et Tallinnas manöövreid tehes platsil mõõdavad kiirust radariga.
Aga kuna eksaminaator oli ise kui VANA RAHU ise ei olnud ka minul mingit sabinat. Eksam möödus puhtalt ilma vigadetta.

Seega jutt jumala õige, kõik sõltub eksaminaatori tujust, ja katsuge aega sättida nii et olete esimeste seas...

Ja nii see Yamaha XT900Z FI (SuperTenere) sündiski:
http://www.super-tenere.net/forum/xtz75 ... -xt900z-fi

5Okuus856üheksa

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”