BMW R80 R (Aspelund)

Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 927
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 16 korda
Tänatud: 30 korda
Kontakt:

Re: BMW R80 R (Aspelund)

Lugemata postitus Postitas retro »

Aspelund kirjutas:

Esimesed pidurisilindrid tuleb võibolla veel korraks maha võtta, tundub, et väike õlitus kolbidele ei teeks paha.
A.

Ma loodan, et siin on mõeldud ikka pidurisadula liugurtappide määrimist mitte pidurisadula kolbide määrimist õliga? Või on Bemmil mingid imepidurid?
Pidurisadulas olevad kolvid peavad ikka puhtad olema - kontolliks pressida kolvid pea lõpuni välja ja kontrollida tööpinda ning puhastada bensiini või brake cleaneriga mustusest.
Ainuke määrija on sadula sees olev piduriõli - selleks tulebki piduriõli perioodiliselt vahetada, et piduriõlisse kogunev niiskuse mõjul ei hakkaks kolvid roostetama. Kui on kolb korrodeerunud siis vaesemad mehed püüavad siledaks lihvida, rikkamad vahetavad kolvi sõi terve sadula. Roostejälgedega (või regulaarselt puhastamata kolb) kipub jääma sadulasse kinni ning roostes pind sööma mansetid ära.
Sadula liugtappe oleks hea küll määrida - õigem on spets pidurisadula määre, hädapärast ka vasemääre, mis talub kuumust ja ei kõrbe ära. Vasemääret võib ka klotside tagaküljele veidi määrida, et vähendada võimalikku kiunumist-vilinat.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorrattad ja projektipäevikud”