Rumalad küsimused
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Ega keegi ei ole müügil näinud õli sissevalamiseks sobivat väiksemat lehtrit, millel üks külg oleks sirge?
Tavaline täisümmargune lehter jääb tobedalt viltu ja õli valamisel tuleb ikka niristada, sest muidu jookseb kohe üle ääre.
Ette tänades.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:Ega keegi ei ole müügil näinud õli sissevalamiseks sobivat väiksemat lehtrit, millel üks külg oleks sirge?
Tavaline täisümmargune lehter jääb tobedalt viltu ja õli valamisel tuleb ikka niristada, sest muidu jookseb kohe üle ääre.Ette tänades.
Kui ei leia, siis äkki aitab tiba sooja andmine ja painutamine?
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8847
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 139 korda
- Tänatud: 359 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Mustamäe fixuses müüakse plastmassist painutatavat nn lõõtspilltoru, millega on hea igasuguseid õlisid igale poole valada, kus on ruumi vähe jne.
Hind oli kuskil 1 euro
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Piipz kirjutas:Mustamäe fixuses müüakse plastmassist painutatavat nn lõõtspilltoru
Kunagi sõitsid meil kollased linnaliini-lõõtspillbussid eksole . Mina viisi ei pea
, ütlen selle kohta kurrutatud/gofreeritud/gofro-toru. See küllap ajaks asja ära aga oleks üks lisavidin - oota, kuni tühjaks nõrgub, ladusta jne. Ma pole seni viitsinud aga proovin lehtrit soojendada-painutada.
Aga kust saaks väiksema lehtri, mille lehterpind oleks nõgus (nagu veiniklaas)? Saaks ühe sortsuga rohkem õli lehtrisse valada ja vähem maha lödistada. Enamus lehtreid on sirge pinnaga nagu martinipokaal - http://www.heres.ee/pics/products/60758_091319.jpg
Edit: Deux Points, Piipz! Hea sõnaleid! Vanematel ratastel võib esikahvlil näha lõõtspillvoolikuid või -lõdvikuid ... pidurisupportilt ja mujaltki leiab bändžo-polte ning väljalaskest kostab erinevaid noote .
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 25 Veebr 2004, 16:09
- Tsikkel: R1200R -17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 8 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:Kunagi sõitsid meil kollased linnaliini-lõõtspillbussid eksole
. Mina viisi ei pea
, ütlen selle kohta kurrutatud/gofreeritud/gofro-toru. See küllap ajaks asja ära aga oleks üks lisavidin - oota, kuni tühjaks nõrgub, ladusta jne. Ma pole seni viitsinud aga proovin lehtrit soojendada-painutada.
Aga kust saaks väiksema lehtri, mille lehterpind oleks nõgus (nagu veiniklaas)? Saaks ühe sortsuga rohkem õli lehtrisse valada ja vähem maha lödistada. Enamus lehtreid on sirge pinnaga nagu martinipokaal - http://www.heres.ee/pics/products/60758_091319.jpg
Ära irise kogu aeg inimeste kallal, mõte loeb
Võta sobiva suurusega PET pudel (0,5l; 1,5l jne.) ja lõika sobivalt kõrguselt ots maha.
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Samasse lehtrite-pudelite teemasse.
Äkki on keegi näinud müügil mõnda spordijoogi pudelit, aga maht peaks olema 1,5l ja peaks olema mitte selline lühike nokk vaid pikk väljatõmmatav lont (sarnane nagu LiquiMoly amordiõli pudelitel, aga need ei kõlba kuna maht väike 0,5l ja pudel on musta värvi seega ei näe, palju sisse valada. saeketi õli valamiseks mootorsaagi on see pudelike väga hea).
-
- Postitusi: 128
- Liitunud: 31 Aug 2004, 16:51
- Tsikkel: S10
- Asukoht: Kiili
- Tänanud: 21 korda
- Tänatud: 12 korda
Re: Rumalad küsimused
mx77 kirjutas:Ega keegi ei ole müügil näinud õli sissevalamiseks sobivat väiksemat lehtrit, millel üks külg oleks sirge?
Tavaline täisümmargune lehter jääb tobedalt viltu ja õli valamisel tuleb ikka niristada, sest muidu jookseb kohe üle ääre.Ette tänades.
Ma kasutan 1l õlikankut, kus põhi ära lõigatud. Tolle korgist käib peenem tila välja, sellega saan mina oma asjatoimetused hästi tehtud ja kalla kasvõi 1l korraga sisse ja nõrista
-
- Postitusi: 2036
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 105 korda
- Tänatud: 97 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Jannes kirjutas:Ära irise kogu aeg inimeste kallal, mõte loeb
Võta sobiva suurusega PET pudel (0,5l; 1,5l jne.) ja lõika sobivalt kõrguselt ots maha.
Sa hoia näpud paigal, kui midagi öelda pole . PET pudeli otsa välisläbimõõt on 26mm. Väiksemate lehtrite otsad on 10-15mm...
See 1L õlipotsik võiks täitsa töötada. Pole ise kunagi 1L kaupa ostnud, ei tulnud selle pealegi .
-
- Postitusi: 603
- Liitunud: 31 Aug 2010, 19:57
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:Kunagi sõitsid meil kollased linnaliini-lõõtspillbussid eksole
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Rumalad küsimused
bitter kirjutas:See 1L õlipotsik võiks täitsa töötada.
Siis võid ju lihtsalt miskile lehtrile vooliku otsa panna ja valmis, kui gofreeritud toru ei kõlba.
-
- Postitusi: 1986
- Liitunud: 30 Mai 2006, 11:36
- Tsikkel: Suzuki Boulevard 1800 M109R
- Asukoht: Eesti
Re: Rumalad küsimused
pontus kirjutas:bitter kirjutas:See 1L õlipotsik võiks täitsa töötada.
Siis võid ju lihtsalt miskile lehtrile vooliku otsa panna ja valmis, kui gofreeritud toru ei kõlba.
Kas sa kujutad ette seda valamist üksi siis?
Isegi kofreeritud toruga on üksi see valamine paras pain in the ass. Seega kui sinna veel voolik ka otsa panna, siis üksi seda õli enam ei vala!
-
- Postitusi: 8434
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 328 korda
- Tänatud: 433 korda
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
Suur süstal on omal ka olemas, aga selle maht on vist mingi 300ml. Kui vaja 1,2l õli sisse ajad on paras jebimine, peab 4x täitma jms.
Re: Rumalad küsimused
Jätkan õli teemaga.
Kas seda õli (Link) võib segada selle õliga: Link 2?
Üks erinevus, mis ma numbrites suutsin leida, oli (kuskil hästi väikeselt kirjutatud):
- õli: 1125 SW-A
- õli: 14400/ SW-A
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
Ju vist .
Teise puhul on tegu mineraaliga? Esimene on täissünt.
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
a kui pealevalamise teema, siis vajadusel mineraalile sünteetilist, aga mitte vastupidi - ma ei tea, miks , aga nii õlitootjad räägivad....
Re: Rumalad küsimused
Ma ei hakka siis seal pulli tegema.
Selle õli hoian kõikide muude otstarvete jaoks (õhufiltri jaoks jms).
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Rumalad küsimused
kas läpakale võib mingid 8 oomised ja 65W kõlarid järgi lükata ilma, et arvutid jäävalt ei kahjustaks???
Re: Rumalad küsimused
petz61 kirjutas:kas läpakale võib mingid 8 oomised ja 65W kõlarid järgi lükata ilma, et arvutid jäävalt ei kahjustaks???
läbi võimendi võid sinna miljon vatti ka järgi panna, otse ühendamiseks pead läpaka laiali lammutama ja tulemus on ilmselt naeruväärse kvaliteediga sisin
Re: Rumalad küsimused
tnacc kirjutas:petz61 kirjutas:kas läpakale võib mingid 8 oomised ja 65W kõlarid järgi lükata ilma, et arvutid jäävalt ei kahjustaks???
läbi võimendi võid sinna miljon vatti ka järgi panna, otse ühendamiseks pead läpaka laiali lammutama ja tulemus on ilmselt naeruväärse kvaliteediga sisin
töenäoliselt peeti silmas körvaklapi auku ühendamist otse, aga tulemus on ikka umbes sama sest körvaklappide vöimsusi möödetakse üldjuhul ju milliwattides
Re: Rumalad küsimused
petz61 kirjutas:õhufiltrile ikka spets filtriõli
Varem immutati õhufiltrit õlis. Aga eks näis, mis ma sellega teen.
Re: Rumalad küsimused
Mhhh kirjutas:petz61 kirjutas:õhufiltrile ikka spets filtriõli
Varem immutati õhufiltrit õlis. Aga eks näis, mis ma sellega teen.
Igale filtritüübile selleks ette nähtud õli ikka, Kamazi tagadifri õliga õhufiltrist elulooma ei tee
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Rumalad küsimused
petz61 kirjutas:a kui pealevalamise teema, siis vajadusel mineraalile sünteetilist, aga mitte vastupidi - ma ei tea, miks , aga nii õlitootjad räägivad....
Kui otsest häda käes pole siis vast pole mõtet neid segada. Aga ise olen asjast aru saanud nii, et ei tasu segada mineraali ja täisünti, poolsünt aitab hädapärast mõlemaga segada. Olen ka selliseid kokteile teinud ja pole juhtunud midagi. Olen näinud kokku lastut motot kunagi väga ammu, seaol olevat olnud segu mineraalist ja sündist. Õli oli vahune ja klimpis, endale tundus küll, et plokikaane tihendi jama ja jahutusvedelik oli probleemi tekitaja, aga polnud aega süveneda milles tegu. Äkki keegi asjaga kursis olev inimene viitsib oma kommentari lisada?
http://www.krracing.ee/
Re: Rumalad küsimused
Kui õli on värske ning puhas, peaks saama teoreetiliselt igasuguse õliga ju õhufiltrit "õlitada"?
Aga ma otsustasin, et ma ei hakka neid kokku "sobitama" ning teise õliga teen midagi või siis müün ära vms.