VFR750 käivitub korraks ja sureb välja
Re: VFR750 käivitub korraks ja sureb välja
Küünla tihendus silindrile toimub küünla erikujulise (vedru) tihendusseibiga või koonuspinnaga.
Kui vedru üle pingutada või kui vedru väsib siis ei toimi ta enam vedruseibina ja ei tihenda (muudab kuju ka plokikaane pehme pind kuhu küünla seib toetub) . Kui koonus tihenduspind üle pingutada siis muutub ta kuju ja järgmine küünal ei pruugi sellel pinnal enam pidada.
Varem anti küünla paigaldus pingutusmomendiga kuiva küünla puhul. Õlitatud keerme hõõrdtakistus on väiksem kui kuival ja seda sama momendiga keerates nagu kuiva küünalt antakse seibile suurem surve ja see ei pruugi enam pidada.
NGK soovitab keerata küünal käega lõpuni sisse ja pingutada võtmega ainult kaare sektori jagu et anda seibile vajalik surve. Kuna keerme samm on konstantne siis tihendi ülepingutamist ei toimu. M14/1,25 keermel, seibiga 1/4 pööret = 0,3mm. (Kui küünlaid vahetada kord aastas pole masina tootjal vaja et ostja sellel üldse üle viie korra küünlaid vahetaks ).
Küünla keerme niitide vahel on praktiliselt sama keemiline keskkond nagu põlemiskambris. Kui tihendus ei pea siis hakkavad sealt läbikihutama nii põlemisgaasid kui tahm. Kui sinna lisada nii seep kui vasepudi mis reageerima/lagunema hakkavad siis.....
Ei viitsi rohkem praegu, vajadusel järgneb.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.