SBK

Kasutaja avatar

allan777
Postitusi: 356
Liitunud: 06 Aug 2007, 14:43
Tsikkel: BMW S1000 RR
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 2 korda

Re: SBK

Lugemata postitus Postitas allan777 »

ja Nm võrdlused ka palun

kui sa mõtled yamut ja apriliat, siis seda pole eriti mõtet võrrelda :D. aga. arvesta ka V - ja ridamootori erinevaid sõidustiile - ridakonel ei lasta pöördeid alla kuskil 7-9000 olenevalt pillist ja maks pööretest. Rohtlaan ütles, et ridakone pealt V peale ümberistujatel pidid hakkama alguses koned kotti minema :D. mis on ka mõistetav, kuna harjumus sõita kõrgete pööretega. aga see selleks.

bemmiga ei usu, et eelist on aprilial, vähemalt mitte olulist. sõidutehnika on V mootoriga veits teine kui ridakonega. selge see et V mootor töötab madalamatel pööretel ja vääne on alt parem, kuid ka bemmil on väga korralik vääne, peast numbreid ei mäleta. võin küsida. jõugraafik oli dynos lausa naljakas vaadata, sirge tõusev joon kuni maks pööreteni(14000). ja arvestades seda et rida mootoriga rajal pöörded alla 8-9000 ei tule niikuinii, siis ma ei usu, et aprililal erilist väände eelist oleks. aga ma küsin need numbrid järgi ja postitan siia. sirgekiirused rajal on puhas hobujõud ja see on kõige kergem koht, kus teiste ees võiks eelist saada. mis ei tähenda, et pidurid(mis on bemmil lausa uskumatult tasemel !), amordid (taha panin kange Bitubo, esiots on stock praegu, testin seda veits, vajadusel ka esiots Bitubo), rehvid jne oleks kuidagi mitteoluline. kuid hobused mootoris on siiski see mis on numero uno :) ja kui ülejäänu on kah tasemel, siis see kõik kokku on hea komplekt.

aprilia eelis võiks olla kurvidesse sisseminek, kuna V konega on pill stabiilsem - pill nö ei jonni vastu kurvi sisse keerates niipalju. ridakonega saab seda asja siluda korraliku amordiga.

nüüd tulebki tegeleda lenksu - ja sadulavahelise tihendi tuunimisega :D.

BMW S1000RR by alphaRacing; 192 hp from rear wheel.

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kiirendus ja rinka”