Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Siia hakkan lisama postitusi oma "võrri" putitamisest. Postituse eesmärgiks on saada kallite biker.ee kaasfoorumlaste käest nõu (eks ta väike enesedistsipliin ka ole ).
Kaasfoorumlaste südamerahuks võin kinnitada, et ufoporno tootmise aeg on läbi ning taastasin tehaseseadmed (praeguseks )
Mida teha:
Uued pirnid ette 2x <- TEHTUD
Õlivahetus <- TEHTUD
Uus küünal <- TEHTUD
Uus pütt (isetehtud või tuttaval paari 4-paki raha eest
)
Uus aku (arvatavasti ostan kuivaku)
Uued suunatuled (http://www.wemoto.com/bikes/Honda/CBR_1 ... ear_Right/)
Õhufilter (http://www.knfilters.com/search/product ... od=HA-1502)
Kett kontrollida, pingutada ja õlitada <- TEHTUD
Piduriõlid <- TEHTUD
Tosool/Antifreeze <- TEHTUD
Lisan juurde kui midagi meenub või keegi soovitab
Igasugune nõu on teretulnud
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
IZH kirjutas:madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
liiga palju sodi laseb läbi mille tavaline filter kinni võtaks. Tänu sellele, et seda tuleb pesta ja õlitada on see üks paras peavalu kuna see õli kulub filtrilt päris kiiresti ära.
mul on kogemust selle vabalthingavaga ja sisuliselt peale esimest korda kasutamist viskasin nurka kui nägin, et filtri tagune mis peaks olema täiesti puhas on hoopis ühtlase peene tolmu/liiva kihiga kaetud.
kuskil rinkal kõlbab neid kasutada aga tänavaliikluses tolmu käes ei tasu ära
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 30 Dets 2006, 12:56
- Tsikkel: BMW S1000RR 17
- Asukoht: Kose
- Tänatud: 7 korda
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
madone kirjutas:IZH kirjutas:madone kirjutas:usumind see kn vabalthingav ei ole hea idee
Äkki põhjendad miks ei ole hea idee?
liiga palju sodi laseb läbi mille tavaline filter kinni võtaks. Tänu sellele, et seda tuleb pesta ja õlitada on see üks paras peavalu kuna see õli kulub filtrilt päris kiiresti ära.
mul on kogemust selle vabalthingavaga ja sisuliselt peale simest korda kasutamist kui nägin, et filtri tagune mis peaks olema täiesti puhas - on hoopis ühtlase peene tolmu/liiva kihiga kaetud.
Huvitav, mul kn filter kahel masinal peal, Suzuki V-stromil ja Yamaha r1.
Mõlematel pesen filtrit 1 kord aastas, määrin spetsiaalse filtri õliga ja ei ole seal filtri taga mingit tolmukihti.
Loomulikult on originaalfilter mugavam aga mulle ei tekita see sportfiltri pesemine mingit peavalu.
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
võibolla on su rataste mudelitele siis see filter parem... või on k&n-id nüüd siis paksemad?
kui on nii siis on hea - minul aga see kogemus sellega nii hea ei olnud.
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Võtsin küünla pealt ja vastu vaatas üks tore tahmane ots
Tahaks mootori puhtaks saada aga kas peab tingimata ta laiali lammutama või leidub kütuselisandeid mis mootori tahmast/nõgist tasapisi puhtaks põletaks (Hei, vesinik=130 oktaani
)???
EDIT: http://www.tooltofreedom.com/apps/video ... our-engine
<- Nali naljaks, k*si kaljaks
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Sportfiltrite kaitseks ütleks nii palju, et minul ratastel pole küll tolmukihti peale filtrit olnud kui filter ikka õlitatud. Küll aga oli juhus kui ühel TLR'il oli küljes sportfilter mida polnud õlitatud, siis oli vaatepilt jah täpselt selline nagu Madone mainis.
Filtri kohapealt veel niipalju, et kui tahad mootorile rohkem õhku anda siis tuleb vastavalt sellele ka kütust juurde kruttida, et segu vaeseks ei jääks ja ratas võimsust ei kaotaks.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8863
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 140 korda
- Tänatud: 370 korda
- Kontakt:
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Krizto kirjutas:EDIT:
http://www.tooltofreedom.com/apps/video ... our-engine
<- Nali naljaks, k*si kaljaks
loe seda ka http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8313832.stm
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
-Kristo- kirjutas:Sportfiltrite kaitseks ütleks nii palju, et minul ratastel pole küll tolmukihti peale filtrit olnud kui filter ikka õlitatud. Küll aga oli juhus kui ühel TLR'il oli küljes sportfilter mida polnud õlitatud, siis oli vaatepilt jah täpselt selline nagu Madone mainis.
Filtri kohapealt veel niipalju, et kui tahad mootorile rohkem õhku anda siis tuleb vastavalt sellele ka kütust juurde kruttida, et segu vaeseks ei jääks ja ratas võimsust ei kaotaks.
Nimekaim
Otsustasin ikka vabalthingava osta sest enamus on seda meelt et filtrit hooldades mingisugust jama naljalt ei teki. Küttesegu poole pealt saan hakkama, eelnev kogemus "traktori koonusfiltri" paigaldamisega
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Piipz kirjutas:Krizto kirjutas:EDIT:
http://www.tooltofreedom.com/apps/video ... our-engine
<- Nali naljaks, k*si kaljaks
loe seda ka
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/8313832.stm
Mul kohe tuli pähe teha "dry cell HHO generator" ning voolu võtaks auto akulaadija (mul see suur, saab nii 12V kui 24V ja näitab ampreid) pealt ( . Laseks seda paukgaasi filtri kasti vahelt sisse (pärast filtrit) ning lasta seista töötava mootoriga tund või kaks vahest natuke pöördesse lastes (muidugi koos 98-ga, "HHO" lihtsalt nn. "kütuselisand" <- arusaamatuste vältimiseks). Muljet avaldas mulle muidugi postitatud lingis oleva mootori puhtus. Omaette asi oleks muidugi masinale selle paigaldamine aga point ju puuduks sest vee lõhustamine vesinikuks ning hapnikuks kulutab rohkem kui mootorile juurde annab hiljem mootoris põletamine (aga seda teame juba vist kõik ). Eesmärgiks oleks just mootori puhtaks põletamine vanadest C-elemendi jääkidest. Palun mitte fleimida, lihtsalt tühine mõte
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Niih, täna sai kett puhastatud ja pingutatud, diisel + hambahari = puhas kett
Õlitada veel vaja aga seda teen ilusama ilmaga, seega põhimõtteliselt tehtud
- piduriõli tase sai õige pandud (väike tilk DOT4-ja ja vsjoo
).
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
kas diisliga ohutub puhastada, ma kuulnud et bensuga ei soovitata söövitab kuidagi vms, diisel ei tee seda?
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
2 kuud kett diisli sees ligunes, ei juhtu nende rõngastihenditega midagi.
-
- Postitusi: 111
- Liitunud: 24 Aug 2008, 13:57
- Tsikkel: Honda VFR 750
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Dr. Neeme rääkis seda bensujuttu, et kettidele see kahjulik, ei tea kas siis diisel parem?
-
- Postitusi: 1253
- Liitunud: 29 Juul 2009, 05:11
- Tsikkel: SV1000
- Asukoht: Põltsamaa
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 2 korda
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Oma lollusest kunagi 15-aastasena lakkusin ja pesin ka oma tsikli o-ring keti ära. Kahe nädalaga oli asi otsas.
Tavalist võib vast solgutada kahh, aga pärast tuleb mõelda sellele et sealt tahtmatult välja pestud määre kuidagi tõhusalt lülide vahele ja sisse tagasi saaks aretatud.
Pidurivedelik vahetatakse, samamoodi puhastatakse supportid ja aetakse need igast kohast liikuma. Usun et sul on piisavalt vana masin juba ja neid asju pole sa elu sees teinud.
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
extinction kirjutas:Oma lollusest kunagi 15-aastasena lakkusin ja pesin ka oma tsikli o-ring keti ära. Kahe nädalaga oli asi otsas.
Tavalist võib vast solgutada kahh, aga pärast tuleb mõelda sellele et sealt tahtmatult välja pestud määre kuidagi tõhusalt lülide vahele ja sisse tagasi saaks aretatud.
Diisliga minu teada tohib puhastada küll ( ning tõesti, kett oli peenikest õlipuru täis, mis ei ole hea ei keti ega tähikute elueale).
extinction kirjutas:Pidurivedelik vahetatakse, samamoodi puhastatakse supportid ja aetakse need igast kohast liikuma. Usun et sul on piisavalt vana masin juba ja neid asju pole sa elu sees teinud.
Sai eelmine hooaeg tehtud koos pirduriklotside vahetusega
Krizto <- keela ning saan indu juurde
-
Teema algataja - Postitusi: 94
- Liitunud: 08 Juul 2009, 15:03
- Tsikkel: Dnepr MT-9
- Asukoht: Pärnu
- Tänatud: 1 kord
Re: Tsikkel tipp-topp korda ja kobedamaks
Keegi oskab öelda kust saab Pärnu kandis kuivakut osta? Praegune aku on 4 AH (kas võib võimsam olla?) ning ikka 12 Volti.
Mõõtmed umbes 110 (pikkus) * 70 (laius) [mm]
Krizto <- keela ning saan indu juurde
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.