Honda Shadow VT750C tagumised amordid.
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Honda Shadow VT750C tagumised amordid.
Tegemist 1983 a masinaga ja amordid on lahtivõetamatud (vähemalt kolvi ja silindri osa, vedru saab lahti vastava tõmmitsaga). Äkki on kellelgi infot kas neid on võimalik kuidagi remontida.
Olen kuulnud, et treitakse lahti, vahetatakse vajalikud jubinad ja kokku pannakse keermega. Mu omadel on selline jama et nende sein on liiga õhuke et sinna keeret saaks lõigata.
Pealt on kolb valtsitud, kui saaks selle lahti kangutada ja hiljem uuesti valtsida???
Teab ehk keegi sellist meest kes oskaks taolist keerulist tööd ette võtta??
Igasugused arvamused, info ja ettepanekud on teretulnud!
NB! Info antud masina varuosade kohta on eriti tänuväärne
Olen kuulnud, et treitakse lahti, vahetatakse vajalikud jubinad ja kokku pannakse keermega. Mu omadel on selline jama et nende sein on liiga õhuke et sinna keeret saaks lõigata.
Pealt on kolb valtsitud, kui saaks selle lahti kangutada ja hiljem uuesti valtsida???
Teab ehk keegi sellist meest kes oskaks taolist keerulist tööd ette võtta??
Igasugused arvamused, info ja ettepanekud on teretulnud!
NB! Info antud masina varuosade kohta on eriti tänuväärne

veidi linke, ehk leiad mid. Kuigi on tegu magnalehega.
http://www.magnamotorclub.nl/ http://www.magnamotorclub.nl/HOME/infohome.html
uldiselt asub kogu Honda ulemaailmne tag.osa keskus Belgias. Ka japsidele ja jankidele.
http://www.honda.be/ http://www.honda.com
ShadowsMC http://www.shadowmc.nl/ links http://www.shadowmc.nl/links.htm
http://www.magnamotorclub.nl/ http://www.magnamotorclub.nl/HOME/infohome.html
uldiselt asub kogu Honda ulemaailmne tag.osa keskus Belgias. Ka japsidele ja jankidele.
http://www.honda.be/ http://www.honda.com
ShadowsMC http://www.shadowmc.nl/ links http://www.shadowmc.nl/links.htm
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Honda Shadow VT750C tagumised amordid.
Ma tegin (mono) amordile sellise töö u aasta tagasi. Probleemiks oli lekkiv simmer. Sama lugu..õhuke sein ja kinni valtsitud serv. Kiskusin lahti, siis lõikasin toru veidi lühemaks ja treisin vastava tüki, kuhu tegin keerme ja kaane, mis läks sinna peale ja kuhu sisse läks uus simmer. Kogu kupatus läks keevitusega amordi korpuse (see õhuke osa, kuhu keeret kerata ei saanud) külge. Kokku tuli siis asi õige pikkusega ja kõik oli ok.nimoxpl kirjutas:Olen kuulnud, et treitakse lahti, vahetatakse vajalikud jubinad ja kokku pannakse keermega. Mu omadel on selline jama et nende sein on liiga õhuke et sinna keeret saaks lõigata.
Pealt on kolb valtsitud, kui saaks selle lahti kangutada ja hiljem uuesti valtsida???
Teab ehk keegi sellist meest kes oskaks taolist keerulist tööd ette võtta??
Igasugused arvamused, info ja ettepanekud on teretulnud!
:
Sealt edasi oli mul väga lihtsalt keermega korgiga avatav amort, tee lahti, vaheta õli jne. Aga kurb lugu selle asja juures oli see, et pidama ma seda amorti siiski ei saanud, sest varras oli ilmselt ka niipalju kehva, et ka uue simmeriga hakas varsti jälle lekkima.
Järgmine käik oli uus amort alla.
Eelpool kirjeldatu on tegelt päris lihtne töö, aga kas ka mõtet... sellist tüüpi ratta amordid (sul vist stereo pera) poel eriti kallida ka. Ja uus asi on ikka uus. Mul pildid ka sellest peedistpesumasinaletrummel tööst, kui huvi on.
Kk
valmis
Võtsin siis täna end kokku ja lammutasin selle amordi laiali: kõigepealt valtsitud osa pisikele meisliga õrnalt lahti, siis tirisin sisu kõige täiega välja ja ilmnes et vana õli, mis seal arvatavasti 23 aastat seisnud õli (või õigemini see mis tast järgi jäänud oli) oli muutunud tavotitaoliseks ja sisu roostetas meeletult
Harutasin siis kõik juppideks ja puhastasin ära. Paar juppi purunesid sootuks aga mis sa ikka nii vana asja seest leida tahad...
Panin kokku, valasin õli silmini täis (oli see nüüd tark tegu v mitte, oskab ehk keegi vastata??) ja valtsisin kinni.
Hakkas enam vähem tööle kyll aga natuke valesti: sel hetkel kui teekonarused ratast meeletu hooga ülespoole paiskavad peaks amort järele andma, eks?? ; ja kui ratta raskus hakkab vedrudele suruma siis peaks amort tekkiva õõtsumise peatama võimalikult kiiresti!
Mu amordil aga jääb see järele andmise etapp ära sest millegipärast amort järele ei anna nii kiiresti kui tarvis oleks.
Kuna teine amort on terve siis loodan et asi väga hull ei ole ja vahest peab seniks kui mahti saan uued osta

Harutasin siis kõik juppideks ja puhastasin ära. Paar juppi purunesid sootuks aga mis sa ikka nii vana asja seest leida tahad...
Panin kokku, valasin õli silmini täis (oli see nüüd tark tegu v mitte, oskab ehk keegi vastata??) ja valtsisin kinni.
Hakkas enam vähem tööle kyll aga natuke valesti: sel hetkel kui teekonarused ratast meeletu hooga ülespoole paiskavad peaks amort järele andma, eks?? ; ja kui ratta raskus hakkab vedrudele suruma siis peaks amort tekkiva õõtsumise peatama võimalikult kiiresti!
Mu amordil aga jääb see järele andmise etapp ära sest millegipärast amort järele ei anna nii kiiresti kui tarvis oleks.
Kuna teine amort on terve siis loodan et asi väga hull ei ole ja vahest peab seniks kui mahti saan uued osta

Kas panid 6li mis kylmaga paksuks laks? Ega igasugu oli ka ei sobi ju. Otsi trahvooli.
Taitsa tais ka pole m6ttekas amorti panna.. jata pealt veic puudu, sest oli paisub kuumaga.
Olen kunagi taastanud samamoodi, lopuks vottis treial mult selle amordi ja teise ka kaest ara,
tegi korda ning isegi spets nipli pani, et saab oli vahetada ja taita.
Vanal ajal oli lausa mingi tookoda kes tegeles amortide taastamisega. Uhe terve amordiga l6hud ratast kahjuks.
Hangi ikka sobilik uus amort alla ja kindlasti paaris 2tk alati vahetatakse,
muidu kiirusel v6ib s6it vaga ohtlikuks minna. Soltub ju amortidest teelpusimine.
Taitsa tais ka pole m6ttekas amorti panna.. jata pealt veic puudu, sest oli paisub kuumaga.
Olen kunagi taastanud samamoodi, lopuks vottis treial mult selle amordi ja teise ka kaest ara,
tegi korda ning isegi spets nipli pani, et saab oli vahetada ja taita.
Vanal ajal oli lausa mingi tookoda kes tegeles amortide taastamisega. Uhe terve amordiga l6hud ratast kahjuks.
Hangi ikka sobilik uus amort alla ja kindlasti paaris 2tk alati vahetatakse,
muidu kiirusel v6ib s6it vaga ohtlikuks minna. Soltub ju amortidest teelpusimine.
Nii...
Novott, siis tuleb uuesti lahti kakkuda ja korralik õli sisse panna!!
Jäin ise ka mõtlema et kas oli ikka tark tegu nii palju õli sisse valada sest peab tal ju ruumi seal olema liikuda ja paisuda, kui ei siis hakkab läbi tihendi välja ajama, sellist asja ei tohiks olla
Kas seda trahvooli saab igast õlipoest v on see suht haruldane??
Tingimata on mul kavas uued osta niipea kui võimalus avaneb, seniks tuleb kasutada alternatiivi ja ettevaatlikumalt sõita
Jäin ise ka mõtlema et kas oli ikka tark tegu nii palju õli sisse valada sest peab tal ju ruumi seal olema liikuda ja paisuda, kui ei siis hakkab läbi tihendi välja ajama, sellist asja ei tohiks olla

Kas seda trahvooli saab igast õlipoest v on see suht haruldane??
Tingimata on mul kavas uued osta niipea kui võimalus avaneb, seniks tuleb kasutada alternatiivi ja ettevaatlikumalt sõita

-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: valmis
Kindlasti pole õige silmini täis valada.(selle koha peal mõtle esiamordi peale, mida sa ka täis ei vala) Pakun, et õli käib seal sees õige vähe, võrreldse vaba ruumi ja sellega kui palju sinna sisse mahub. Kui ise tegin, siis välja tuli miski 70cc ja u niipalju läks tagasi ka, aga see oli ikka väga vähe võrreldse sellega palju sinna nö silmini koguseni oleks läinud. Amort töötas ok ja sisu oli nagu eile tehasest, aga nagu öeldud simmer ikka ei pidanud ja kogu peli läks uueks.nimoxpl kirjutas:oli muutunud tavotitaoliseks ja sisu roostetas meeletult![]()
Harutasin siis kõik juppideks ja puhastasin ära. Paar juppi purunesid sootuks aga mis sa ikka nii vana asja seest leida tahad...
Panin kokku, valasin õli silmini täis (oli see nüüd tark tegu v mitte, oskab ehk keegi vastata??)
Õiget kogust sa teada ei saa, sest seda pole kuskil kirjas, kuna amort pole hooldatavaks mõeldud. Trafoõli pole sul otsida mõtet, sest amordiõli on mitmes viskoosuses vabalt saada ja lisaks võid kasutada ka ATFi. Aga tegelikult on see kõik teooria, sest praktikas tuleb sul siiski uued osta. Et see sisu sul roostes ja jupid puruks, viitab et vesi on ka seal mängus olnud. Ma ei näe põhjust miks ta muidu roostetama peaks. Ka rohkem kui 23 a amor võib seest välja näha nagu uus, kui vett pole saanud.
Kk
Re: Nii...
6li kohta v6id kysida mehelt nimega jukutom. Soovitab voibolla koha Sulle lahemaltki. See ju monisada grammi.nimoxpl kirjutas:Kas seda trahvo6li saab igast õlipoest v on see suht haruld...
V6id ju kolada mingis s6idu v6i veoauto rem.tookojas ja sealt kysida m6nd vana amorti,
puuriga paar auku sisse ja 6li kaes.. 2auku - selleparast et 6hk sisse paaseks.
Amort v6ib minna tootades nii tuliseks et katt ka vastu panna ei saa.
80-85'C on taiesti normaalne amordi toosoojus halval teel.
1 amordiga, v6i 1 taastatud amordiga l6hud oma tsiklit, raami ja pukse.
Veelkorra: K6rvuti v6i uhel sillal asetsevad amordid peavad olema liiluses vordsete omadustega!
alati vahetatakse uksk6ik mis tehnikal - kahekaupa paaris amorte.
Arusaadav, endalgi see läbi elatud: halval teel üle 100 sõites(isegi alla selle, mõnikord pole kiirust vajagi) hakkab tagaots nii vänderdama et hoia ja keela. Otsid viga ikka rehvi valest rõhust v mõnest puksist, ega nii lihtsalt aru saagi et amort võib õhtal olla.
Ega ma enne taibanudki kui kahekesi sõites lohkusid läbides u 100m tagantjärele tagumine ots veel õõtsus...
Teine asi oli veel selles, et kiirendades tagumine ratas pendeldas nii mis hullu, kruusateele jäid kohe selged jäljed maha, et mingil hetkel on rehv õhus ja siis jälle kokkupuutes pinnaga... see oli aga mingi kindla kiiruseni ja siis kadus ära, arvatavasti oli seegi vigaste amortide süü...
Ega ma enne taibanudki kui kahekesi sõites lohkusid läbides u 100m tagantjärele tagumine ots veel õõtsus...
Teine asi oli veel selles, et kiirendades tagumine ratas pendeldas nii mis hullu, kruusateele jäid kohe selged jäljed maha, et mingil hetkel on rehv õhus ja siis jälle kokkupuutes pinnaga... see oli aga mingi kindla kiiruseni ja siis kadus ära, arvatavasti oli seegi vigaste amortide süü...

Re: valmis
Ilmselt yks p6hjusi - vesi sees - on kondens. Miks ei soovitata paake hoida tyhja- v6i pooltyhjana, kondens temperatuuri suurel k6ikumisel, tagajarg vesi sees. Teiseks, teepealt s6iduga vesi sisse paasenud, kuna on loomulik kulumine.kalle kirjutas:.. Et see sisu sul roostes ja jupid puruks, viitab et vesi on ka seal mängus olnud. Ma ei näe põhjust miks ta muidu roostetama peaks. Ka rohkem kui 23 a amor võib seest välja näha nagu uus, kui vett pole saanud.
Kolmandaks, Hoiatus survepesu!! Ei tohi pesta yhtegi transpordivahendit v6i agregaati liiga lahedalt survepesuga.
Vesi ja pesuaine tungib igaltpoolt sisse. Ka amortidesse! Jalgi valmistaja infot pesu kohta.
Soovitaks siiski soojalt amordivahetust. Vana lapitud amordiga võib teelt väljasõit vägagi kiiresti kurvaks reaalsuseks kujuneda. Ning siis arvestada enda ja ratta lappimisele kuluvat raha, aega ja sõitmata kilomeerteid, tekib vägisi küsimus, kas on mõtekas vana amorti lappida.... Mina leidsin oma Honda VT1100 customile täiesti viisaka hinnaga tagaamordid Hagon'i kataloogist. Viska pilk peale! 
O.

O.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.