Z1000
Moderaator: Moded
Z1000
Olen värske Z1000 kawa omanik ja mõne päevaga on tekkinud paar küsimus.
Palju on normaalne kütusekulu, umbes suurusjärk. Mul läheb 10 sajale
Siis kas keegi oskab öelda, milline peaks originaal ülekanne olema? et millised hammakad siis.
Ja siis veel selline küsimus, et kui pingul peaks sellisel rattale kett olema?
Tänud
5533370
Re: Z1000
mul on Z1000 olnud mingi paar nädalat ja minu keskmised kütusekulud on olnud kuskil 7 ja natuke peale.. seal hulgas on 200+ maanteel, linnaschillimist, ummikus passimist, seljakotiga sõitmist ja tavalist maanteesõitu. nii, et jah..
tel: 56622443
Re: Z1000
Mul on sportsumpsid ka. Vb see mõjutab, aga mul ka stiil sama muidu Mis ülekanne sul on muidu ja palju tippkiirus umbes on? Mul 230 lagi. Taguhammakas 45 vist.
5533370
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Z1000
Esimene 16, tagumine 42 peaks originaalis olema.
Kust sa selle 230 kmh võtsid? Mõõtsid GPS-iga? Või spidokas näitas? Kui sul just spidohealer-it pole,siis 6-s käik peaks 270+ kmh kätte saama spido järgi.
Küttekulu kohta niipalju, et kui paak tühjaks saab, siis lase täis uuesti. Kui nüüd vaadata teie sõidustiile, siis 10l on täitsa norm (mootoris peidus olevad hobused tahavad ju juua, kui neid kõiki rakendada). 90-100kmh maanteel sõites peaks küttekulu olema ca 4,5l/100km kohta, seda üksi sõites. Kui ikka 200+ kmh sõita, siis näiteks ühe paagitäiega Tln-Trt või Trt-Prn otsa ära ei sõida. Tuleb vahepeal tankida. Seega usun, et teil küttekulud täitsa normis.
Re: Z1000
ma ei saanud eelmise rattaga (Z750) siis ka keskmiseks kuluks 10 kätte, kui terve paak möödus keskmisel kiirusel 180kmh või kuskil nii. terve paagi täis paugutamist. tuli natuke alla kümne see keskmine. ja no 7 pole päris sama mis 10 üldiselt võtab ikka kõik ära
tel: 56622443
Re: Z1000
Spidoka järgi jah. Sõbral on ninja 636. See läheb sirge peal ikka eest ära. Aga mul ülekannet muudetud ka nagu ma aru saan, sest taga 45.
5533370
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Z1000
Raino84 kirjutas:ma ei saanud eelmise rattaga (Z750) siis ka keskmiseks kuluks 10 kätte, kui terve paak möödus keskmisel kiirusel 180kmh või kuskil nii. terve paagi täis paugutamist. tuli natuke alla kümne see keskmine. ja no 7 pole päris sama mis 10 üldiselt võtab ikka kõik ära
Interneti teel on raske diagnoosi panna, kui arvad, et rattaga midagi valesti, siis võid käia kuskil asjalike meeste juures, vaatavad küttesegud jms üle. Olen ise ka mõlemat ratast omanud (2x z750 ja 3xZ1000) ja kõik võtavad suht samasse suurusjärku. Muidugi ma pole väga paugutaja tüüp, kes maanteel täpiks laseb. Linnavahel rohkem meeldib paarutada vaikselt. Ja kui paagitäiega (äärenit täis paagist fuel-i vilkumiseni) sain ca 150-200km sõidetud. Ütleme nii, et rinkal R1-ga on kulu ikka kõvasti suurem ja sellepärast nagu väga ei nurisegi .
Rääkides Z1000 vs 600ne bike, siis 600ne on kiirem. võrdlus siis 07 aasta 600rr-iga. Kui 600ne pöörded üles krutib, siis 200pealt vajub eest ära ilusti.
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Z1000
Küttekulu tundub täpselt selline, et sul äkki odomeeter miilides?
Teine küss, et kust võtab spido oma signaali, kas esirattast või käigukastist? Kui käigukastist, siis peale ülekande vahtust valetab nii kiirust kui läbisõitu ja korda saab ainult spido healeri abiga.
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Z1000
Käigukastist tuleb signaal.
Re: Z1000
Keegi Z1000 omanik äkki oskab öelda, et palju pöördeid on näiteks 100km/h 6nda käiguga.
5533370
-
- Postitusi: 478
- Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
- Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 4 korda
- Tänatud: 9 korda
Re: Z1000
Pöördeid peaks 100-ga sõites tsipa üle 4.5k olema, kui õigesti mäletan. Rehvideks ette tavaline 120/70/17 ja taha 190/50 või 55, olen pannud taha ka 195/65, ehk siis rinkaslick-i. Too oli juba veidi kõrge aga sai sõidetud.
Re: Z1000
Mul praegu ka mingi rinkarehv all. Tänaval veidi ebamugav minuarust. Natuke niiske või tolmune on, siis ei pea absoluutselt.
5533370
Re: Z1000
Ei jää laiaks, väga ok on!
Originaal on 190/55/17. Mul taga 200/50/17 jasobib hästi!
Re: Z1000
Ma leian et kui küsitakse selliseid küsimusi, siis tasuks jääda tehase poolt ette antud rehvimõõdu juurde.
pahadeplaneet kirjutas:Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta
Re: Z1000
Mu meelest on kuni 2006 aasta z1000 ehk täpsemalt ZR1000-A1 tagarehvi mõõduks ikka 190/50 ZR17. Raskusindeks peaks olema 73 ja kiirusindeksiks soovitab manual valida W.Kütusekulu kohta veel niipalju, et kui juht armastab ikka kolbide alla natuke tuult kah teha, siis 10l/100km on ikka väga hästi saadud. Saksas kiirteel paarutades oli kulu ikka sinna 20 liitri kanti 100 km-le. Kui tahate oma kulu vähendada, soovitaks toppida mingi teine klaas/tuulesuunaja ette, sest klaas on ikka kõvasti aerodünaamilisem, kui teie õllest ümaraks muutunud kere.
Re: Z1000
christian kirjutas:Ma leian et kui küsitakse selliseid küsimusi, siis tasuks jääda tehase poolt ette antud rehvimõõdu juurde.
Seda ma uuringi, et mis mõõt on ettenähtud ja mida keegi soovitab. See kui autole on tehase poolt 16tollised veljed ega see ei tähenda, et teist mõõtu kasutada ei tohi.
kuigi on ka neid kes seda arvavad
5533370
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.