Z1000

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Olen värske Z1000 kawa omanik ja mõne päevaga on tekkinud paar küsimus.
Palju on normaalne kütusekulu, umbes suurusjärk. Mul läheb 10 sajale :?

Siis kas keegi oskab öelda, milline peaks originaal ülekanne olema? et millised hammakad siis.

Ja siis veel selline küsimus, et kui pingul peaks sellisel rattale kett olema?

Tänud :)

Kasutaja avatar

Raino84
Postitusi: 186
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:18
Tsikkel: Z1000
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Raino84 »

mul on Z1000 olnud mingi paar nädalat ja minu keskmised kütusekulud on olnud kuskil 7 ja natuke peale.. seal hulgas on 200+ maanteel, linnaschillimist, ummikus passimist, seljakotiga sõitmist ja tavalist maanteesõitu. nii, et jah..

2005 Kawasaki Z1000
tel: 56622443
Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Mul on sportsumpsid ka. Vb see mõjutab, aga mul ka stiil sama muidu :) Mis ülekanne sul on muidu ja palju tippkiirus umbes on? Mul 230 lagi. Taguhammakas 45 vist.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Esimene 16, tagumine 42 peaks originaalis olema.
Kust sa selle 230 kmh võtsid? Mõõtsid GPS-iga? Või spidokas näitas? Kui sul just spidohealer-it pole,siis 6-s käik peaks 270+ kmh kätte saama spido järgi.

Küttekulu kohta niipalju, et kui paak tühjaks saab, siis lase täis uuesti. Kui nüüd vaadata teie sõidustiile, siis 10l on täitsa norm (mootoris peidus olevad hobused tahavad ju juua, kui neid kõiki rakendada). 90-100kmh maanteel sõites peaks küttekulu olema ca 4,5l/100km kohta, seda üksi sõites. Kui ikka 200+ kmh sõita, siis näiteks ühe paagitäiega Tln-Trt või Trt-Prn otsa ära ei sõida. Tuleb vahepeal tankida. Seega usun, et teil küttekulud täitsa normis.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Raino84
Postitusi: 186
Liitunud: 01 Sept 2009, 17:18
Tsikkel: Z1000
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Raino84 »

ma ei saanud eelmise rattaga (Z750) siis ka keskmiseks kuluks 10 kätte, kui terve paak möödus keskmisel kiirusel 180kmh või kuskil nii. terve paagi täis paugutamist. tuli natuke alla kümne see keskmine. ja no 7 pole päris sama mis 10 :bsmile: üldiselt võtab ikka kõik ära

2005 Kawasaki Z1000
tel: 56622443
Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Spidoka järgi jah. Sõbral on ninja 636. See läheb sirge peal ikka eest ära. Aga mul ülekannet muudetud ka nagu ma aru saan, sest taga 45.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Raino84 kirjutas:

ma ei saanud eelmise rattaga (Z750) siis ka keskmiseks kuluks 10 kätte, kui terve paak möödus keskmisel kiirusel 180kmh või kuskil nii. terve paagi täis paugutamist. tuli natuke alla kümne see keskmine. ja no 7 pole päris sama mis 10 :bsmile: üldiselt võtab ikka kõik ära

Interneti teel on raske diagnoosi panna, kui arvad, et rattaga midagi valesti, siis võid käia kuskil asjalike meeste juures, vaatavad küttesegud jms üle. Olen ise ka mõlemat ratast omanud (2x z750 ja 3xZ1000) ja kõik võtavad suht samasse suurusjärku. Muidugi ma pole väga paugutaja tüüp, kes maanteel täpiks laseb. Linnavahel rohkem meeldib paarutada vaikselt. Ja kui paagitäiega (äärenit täis paagist fuel-i vilkumiseni) sain ca 150-200km sõidetud. Ütleme nii, et rinkal R1-ga on kulu ikka kõvasti suurem ja sellepärast nagu väga ei nurisegi :).

Rääkides Z1000 vs 600ne bike, siis 600ne on kiirem. võrdlus siis 07 aasta 600rr-iga. Kui 600ne pöörded üles krutib, siis 200pealt vajub eest ära ilusti.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Küttekulu tundub täpselt selline, et sul äkki odomeeter miilides?

Teine küss, et kust võtab spido oma signaali, kas esirattast või käigukastist? Kui käigukastist, siis peale ülekande vahtust valetab nii kiirust kui läbisõitu ja korda saab ainult spido healeri abiga.

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Käigukastist tuleb signaal.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Keegi Z1000 omanik äkki oskab öelda, et palju pöördeid on näiteks 100km/h 6nda käiguga.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Mis mõõtu rehve soovitate Z1000?

Kasutaja avatar

Junzu
Postitusi: 478
Liitunud: 27 Aug 2007, 23:11
Tsikkel: KTM EXC 300 ja 890 Adventure R
Asukoht: Tartu
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Junzu »

Pöördeid peaks 100-ga sõites tsipa üle 4.5k olema, kui õigesti mäletan. Rehvideks ette tavaline 120/70/17 ja taha 190/50 või 55, olen pannud taha ka 195/65, ehk siis rinkaslick-i. Too oli juba veidi kõrge aga sai sõidetud.

SM570R 04' ->Z750 05'->Z1000 03'->R1 04'->R1 04'->GSX1300R 00'->Z750 04' & CB600f 01'->Z1000 03'->Z1000 03'->Buell XB9R->ZX10R 05'-> KTM SM950 04' & R6 07'->KTM 950SM 07'->KTM 990SD 07' ->Z1000 2011'->TE300i 19'->EXC300 22' & 890 Adventure R 23' & FE350 20'
Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Mul praegu ka mingi rinkarehv all. Tänaval veidi ebamugav minuarust. Natuke niiske või tolmune on, siis ei pea absoluutselt.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Kas 200 lai rehv taha on liig?


udaramumuu

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas udaramumuu »

Ei jää laiaks, väga ok on!
Originaal on 190/55/17. Mul taga 200/50/17 jasobib hästi!

Viimati muutis udaramumuu, 18 Mai 2011, 08:32, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

christian
Postitusi: 220
Liitunud: 07 Veebr 2009, 21:14
Tsikkel: K3 fighter

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas christian »

Ma leian et kui küsitakse selliseid küsimusi, siis tasuks jääda tehase poolt ette antud rehvimõõdu juurde.

pahadeplaneet kirjutas:
Aga kuidas käib 1000 bike kui on 25kw piirajad :shock:
on sellega võimalik üldse sõita nii et kiivrit märjaks ei nuta :?:

Allan_K

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Allan_K »

Mu meelest on kuni 2006 aasta z1000 ehk täpsemalt ZR1000-A1 tagarehvi mõõduks ikka 190/50 ZR17. Raskusindeks peaks olema 73 ja kiirusindeksiks soovitab manual valida W.Kütusekulu kohta veel niipalju, et kui juht armastab ikka kolbide alla natuke tuult kah teha, siis 10l/100km on ikka väga hästi saadud. Saksas kiirteel paarutades oli kulu ikka sinna 20 liitri kanti 100 km-le. Kui tahate oma kulu vähendada, soovitaks toppida mingi teine klaas/tuulesuunaja ette, sest klaas on ikka kõvasti aerodünaamilisem, kui teie õllest ümaraks muutunud kere.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Z1000

Lugemata postitus Postitas Anderook »

christian kirjutas:

Ma leian et kui küsitakse selliseid küsimusi, siis tasuks jääda tehase poolt ette antud rehvimõõdu juurde.

Seda ma uuringi, et mis mõõt on ettenähtud :) ja mida keegi soovitab. See kui autole on tehase poolt 16tollised veljed ega see ei tähenda, et teist mõõtu kasutada ei tohi.

kuigi on ka neid kes seda arvavad :P

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”