GSXR 1100 tödiseb


Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: GSXR 1100 tödiseb

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

Kraani "mittepidamine" ei saa olla põhjus. Kui ujukite nõelklapid peavad, ei tule karpadesse tilkagi liigset bensiini.
Ja ka "pidav" kraan annab töötava mootori korral peale täpselt sama palju, kui otsevool - keerake kraan PRI asendisse - sõidu peal pole mingit vahet, proovige!

Elekter - no kontrolli üle, aga vähemalt teoreetiliselt peaks gaasi andes segu ju veelgi rikkam olema, ehk siis kehva sädeme mõju (ja küünalde märgumine) veel suurem.
Samas... tühikäik! See ju töötab, nagu aru saan, enam vähem normaalselt. Vaatamata madalatele pööretele. Miks see töötab, kui säde katkendlik? Elekter on universaalne kõigil režiimidel, samas tühikäigu toitesüsteem on osalt teine, kui töörežiimi oma - see viitaks siiski pigem toitesüsteemi veale.

Muidugi... kas Su masina elektrisüsteemi tööpinge on üldse õige? Ei ole liiga madal? See võiks seletada mõndagi elektri poole pealt, aga mulle ei anna kuidagi rahu see, et kiirendusega kõik potid löövad. Kiirendus on rikka seguga tööpiirkond, kus elektrikala peaks eriti avalduma, mida küll kompenseeriks see, et töötavad potid annavad ikka piisavalt energiat, et kiirendus toimuks - samas loomulikult kehvemana. Kas ei saa olla võimalik, et nii võimsa mootori puhul Sa lihtsalt ei taju mootori töö puudujääke kiirendusel? Mis juhtub, kui kiirendad kõrge käiguga, madalatelt pööretelt?

Nukakett... kas Sa seda üldse näppisid talvel?

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”