GSXR 1100 tödiseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Ega sa ei ole muutnud muidu mingeid asju ratta juures-gondlid ära ja nakediks,mingeid mõttetuna tunduvaid plastikuid karpade või airbox´i juures,kuidas on lahendatud membraanide ventilatsioon jne.?
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Membraanide vent ja airbox on standartsed. Ära võtsin tõesti paar õhukanalit mis tulid läbi gondli lihtsalt karpade kohale, (et neid jahutada???) mina neile mingit loogilist vajadust ei suutnud välja mõelda
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Aga keegi "juhm"insener miskipärast arvas,et nad võiks seal olla
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Õigus, mina pole targem kui tuhat jaapani inseneri aga selline torustik või selle puudumine ei tohiks ikkagi tekitada selliseid sümptome, eriti kohapeal käies ja 'vahest on' - 'vahest pole' efekti
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 27
- Liitunud: 27 Aug 2010, 22:49
- Tsikkel: Honda Crossrunner
- Asukoht: Harjumaa
- Tänanud: 4 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kui karburaatori membraanid maha võtad, siis membraan ise ümmargune kummilutt aga korpuse ühes nurgas on väike kummirõngas ja ka auk selle all on näha. Sealt tulebki vaakum membraani peale. On võimalik see rõngas kaane mahavõtmisega ära kaotada ja ka kaan peab pärast õigetpidi peal olema,kui kaant vaatad on näha kuidas. Kui nüüd mõni rõngas kadunud või kaan valetpidi, võib sellist jama juhtuda küll. On ju rikutud kogu karb vaakumi juhtimine ja ka lisaõhk tuleb peale.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Uurisin just lähemalt manualist seda vaakumi teemat. Tal tuleb O-rõngaste alt ainult sünkimis-avade alla kanalid. Vaakum jõuab ülesse nõela kõrvalt läbi ''piston-valve'' enda sisese kanali. Kaaned on õigesti peal ja uued tihendid ka vahel
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Samas, nagu nüüd aru saan, on segu julmalt liigrikas ka kiirendades, kui "must lont järel" on. Kas kiirendus on tunde järgi normaalne või on ikkagi ka seal lämbumistunne? Kui nii, vaataks ikkagi veelkord üle õhutrakti, alates õhufiltrist, sest jama puudutab kogu mootorit, mitte mõnd silindrit. Seal ei saa olla tegu juhusliku karparikkega, sest need ei lähe korraga rikki.
Kust läheb õhk õhupuhastisse, kusagilt sadula alt? Kas ei ole võimalik, et sadul nõtkub läbi ja katab õhuvõtuava kinni ning masin ei saa lihtsalt õhku?
Minu rattal näiteks selline fenomen, et kui tõstan mõlemad jalad jalaraudadelt üles ja istun sadula eesotsas, siis masin lämbub ära. Panen jalad raudadele tagasi - on ka kõik korras.
St kontrolli seda. Ja mõtle ka sellele, et mida need õhukanalid, mis Sa ära võtsid, tegelikult toitsid.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kiirendab ilusti ja ühtlaselt, mingit jõu kadu pole ka märgata. Õhku võtab airboxi tagaosast ja sinna ei saa midagi ette minna. Enne kraani remontkomplekti saabumist ei oskagi enam midagi tarka teha. Njah, õhukanalid proovin tagasi panna kuigi väga kahtlen et asi selles on
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Üks kuradi kuum ja huvitav müsteerium/probleem peaks mainima, mis annab mõtteainet pikemaks ajaks kui seda teemat lugeda...
Ennist kirjutasin ujuki kõrgustest....ehk jah pole see viga, mainisid, et see korras.
Vaevlesin kah sellise anomaalia küüsis, vahel oli segu nii rikas, et leegijutt oli torust väljas ja kiirendades/gaasi andes tossas......
Võtsin karpad maha, panin ujukid paika ja töötas....
Küsin ühe lolli küsimuse lihtsalt igaks juhuks, ära pahanda.....kui sa ujukite kõrgust mõõtsid kas sa siis ikka surusid/vajutasid nad normaal asendisse:
http://www.zshare.net/image/897483600060354d/
Aga edu lahendi leidmisel...
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kõige elementaarsem küss: kas gaasitross jms liiguvad kergelt, on õlitatud-puhastatud, ilma takistusteta, kõrid terved jms?
Siis üks kaugem pakkumine. Kas juhuslikult neil karpadel ei ole ujukinõela pesa eraldi väljavõetav (selline seenekujuline tükike?) Olen kohanud karpat, kus see oli eraldatav, seal oli karpa kere ja selle pesa vahel veel rõngastihend, mis võib olla täiesti kulunud (säilinud ainult tihendi soon pluss tükike mustust).
Re: GSXR 1100 tödiseb
AndrusB kirjutas:Võta karpad maha kontrolli kuidas siibrid avavad/sulguvad. Kulumisest tingitud lõtkud võivad mõne siibri vaba liikumist takistada.
Mikuni karpad. Mina avastasin vea juhuslikult.
Paneksin panuseid sellele probleemile, tundub loogiline ja piisavlt loll/lihtne nagu alati kõik vead...
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Mõlemates pakutud asjades (nii see, et siibrid ei tõuse vabalt kui ka kulunud dosaatornõela pesa) on teatud loogika, st kontrollida tasub. Aga miks ikkagi terve mootor korraga jebib? Ja miks ta eelmisel aastal ilusti töötas? Karpade sõlmede kulumine toimub vaikselt, aegamööda ja nii tulevad hiilivalt ka sellega seotud probleemid. Järsk laks käib, kui midagi on katki. Või on miskit muutunud näppimisega.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
libek kirjutas:Üks kuradi kuum ja huvitav müsteerium/probleem peaks mainima, mis annab mõtteainet pikemaks ajaks kui seda teemat lugeda...
Ennist kirjutasin ujuki kõrgustest....ehk jah pole see viga, mainisid, et see korras.
Vaevlesin kah sellise anomaalia küüsis, vahel oli segu nii rikas, et leegijutt oli torust väljas ja kiirendades/gaasi andes tossas......
Võtsin karpad maha, panin ujukid paika ja töötas....
Küsin ühe lolli küsimuse lihtsalt igaks juhuks, ära pahanda.....kui sa ujukite kõrgust mõõtsid kas sa siis ikka surusid/vajutasid nad normaal asendisse:
http://www.zshare.net/image/897483600060354d/Aga edu lahendi leidmisel...
Tegin nii.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
sang kirjutas:Kõige elementaarsem küss: kas gaasitross jms liiguvad kergelt, on õlitatud-puhastatud, ilma takistusteta, kõrid terved jms?
Siis üks kaugem pakkumine. Kas juhuslikult neil karpadel ei ole ujukinõela pesa eraldi väljavõetav (selline seenekujuline tükike?) Olen kohanud karpat, kus see oli eraldatav, seal oli karpa kere ja selle pesa vahel veel rõngastihend, mis võib olla täiesti kulunud (säilinud ainult tihendi soon pluss tükike mustust).
trossid on ok. Ujukinõela pesa on jah väljavõetav, peale teise-kolmanda kordset läbipuhumist asendasin ka seal olevad tihendid
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
mul oli kunagi sama aasta 750 gixxeriga täpselt sama jama ja lõppes see süütepoolide ja juhtmete vahetusega.. nimelt pooli ja juhtme vahel oli tekkind tugev oksüdeerumine. eriti hästi oli tunda niiske ilmaga
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Nojah. Tegelikult. Kui säde on katkendlik, peksab ka toorest täis. Tõsi, siis peaks ka kiirendus probleemne olema, aga Sa kangekaelselt väidad, et pole.
Üks asi siiski,mis palju vaeva ei võta - mine rattaga KOTTpimedasse, pane ratas käima ja vaata, kas ilutulestikku näed küünalde juures või ei. St kas kogu nähv läheb küünaldesse, või paneb osa "vasakule". Vanad piibud on mikropragusid täis ja sinna koguneb niiskus, mis välja tuleb väga pikaldaselt. ISEÄRANIS, kui seal on peal kummilutid, mis peaks niiskust eemale hoidma. Vana piibu puhul on neil vastupidine efekt - need ei lase piibul just kuivada (enda masinal viskasin need minema - sai parem. Krt, siin hakkad juba igasugust mõtlema.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Elektri poolel olen tegevuse lõpetanud, kuna poolid ja asjad on kontrollitud. Piipudele sai igaks juhuks veel termokahanevat panna luttide alla, seest sai välja võetud need jublakad mis raadiot ei lase segada, asendatud vaskpulkadega (Eelmisel rattal oli seal kala sees). Need asjad ei muutnud midagi. Ainuke tegemata asi elektri poole pealt on jah pimedas kontrollimine. Samas peaks siis olema üks kindel silinder, mis ei tööta, vaevalt kõik korraga üle hakkavad lööma???
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
AndrusB kirjutas:tere
pead süsteemi looma. Siin mõned küsimused alustuseks.
Kas klapid regullitud? Kas keti pinguti korras? Kas säde on korralik?Kas elekter toimib(kas pingeregu korras)?
Kas küünlajuhtmed korralikult piibu küljes(minul olid lahti)?
Kas voolikud terved?Kas sünkimis korgid on korralikult otsas? Kas karpade ja plokikaane muhvid terved?
Kas õhufilter on puhas ( kui enne oli Näiteks KN siis tavafiltriga võib mitte töötada ja vastupidi)?
Kas bensu sisse pasapuhastit panid? JNE
Koosta tabel ja kirjuta vastused - jõuad kiiremini edasi.
Jõudu Andrus
No paljud neist punktidest ei saaks tekkida üle talve. Aga üks küsimus siiski: ketipinguti võtsin talvel välja, kontrollisin ja panin samamoodi tagasi, kui see seal ei toimiks ja klapijaotust kuidagi segama hakkaks, kas siis ei peaks kett mootoris rohkem kolinat teitama?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Ilutulestik küünlapiipudest on vanal rattal just mitmel silindril korraga. Ainult et... sõit ja mootori soojus kuivatab need piibud peagi ja ega nad nii ruttu ka uuesti niisku, see pigem kevadiste esimeste sõitude probleem. Nagu öeldud, ka see puusaltlask. Ega ma tegelikult elektrikalasse eriti ei usu.
Tegelikult, kuna palju jahutud ja tolku pole olnud, kipub minu mõte ka AndrusB pakutu poole: süsteemne KÕIGI faktorite ülekontrollimine, abiks manuaal. Sõltumata sellest, et "nädal tagasi vaatasin". See nagu vana maja parandamine - tihti lihtsam uuesti teha.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Aga kiirendades on kõik korras, (tunde järgi) sädet ja kütet on küll. Lihtsalt rahulikumal sõidul on kütet liiga palju. Ma ise pakun välja, et kraanist tuleb hirmsasti peale ja hakkab seal karpdes ujuki tasemeid muutma. Enne kraani remontkomplekti saabumist ei ole vist aega asjaga tegeleda, siis kui kraan lapitud, vaatan ka ujuki tasemed uuesti üle.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Mis mõttes tuleb hirmsasti peale ega teda rohkem kui vabavooluga tulla ei saa?Nõelad ei ilmselt ei pea,kui jääd arvamuse juurde liiga rikas.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kraani "mittepidamine" ei saa olla põhjus. Kui ujukite nõelklapid peavad, ei tule karpadesse tilkagi liigset bensiini.
Ja ka "pidav" kraan annab töötava mootori korral peale täpselt sama palju, kui otsevool - keerake kraan PRI asendisse - sõidu peal pole mingit vahet, proovige!
Elekter - no kontrolli üle, aga vähemalt teoreetiliselt peaks gaasi andes segu ju veelgi rikkam olema, ehk siis kehva sädeme mõju (ja küünalde märgumine) veel suurem.
Samas... tühikäik! See ju töötab, nagu aru saan, enam vähem normaalselt. Vaatamata madalatele pööretele. Miks see töötab, kui säde katkendlik? Elekter on universaalne kõigil režiimidel, samas tühikäigu toitesüsteem on osalt teine, kui töörežiimi oma - see viitaks siiski pigem toitesüsteemi veale.
Muidugi... kas Su masina elektrisüsteemi tööpinge on üldse õige? Ei ole liiga madal? See võiks seletada mõndagi elektri poole pealt, aga mulle ei anna kuidagi rahu see, et kiirendusega kõik potid löövad. Kiirendus on rikka seguga tööpiirkond, kus elektrikala peaks eriti avalduma, mida küll kompenseeriks see, et töötavad potid annavad ikka piisavalt energiat, et kiirendus toimuks - samas loomulikult kehvemana. Kas ei saa olla võimalik, et nii võimsa mootori puhul Sa lihtsalt ei taju mootori töö puudujääke kiirendusel? Mis juhtub, kui kiirendad kõrge käiguga, madalatelt pööretelt?
Nukakett... kas Sa seda üldse näppisid talvel?
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
No, see kraanivärk on kahe otsaga asi, siin on räägitud et see võib sellel rattal hulgaliselt anomaaliaid tekitada. Elektri pinged ja laadimised on korras. Kiirendades pole tõesti eelmise aastaga mingit vahet, ei kõrgelt ega madalalt kiirendades. Natuke parem on isegi, aga see on sellest et ees nüüd tiba väiksem hammikas. Nukaketti ei näppinud, kaant pealt ära ei võtnud, ainult ketipingtuti võtsin korra välja (karpade all/ees) ja kontrollisin. Sellepärast keti hambumine ju ei muutu. Summutisse taob kütet ka siis kui gaas maas, ragiseb ja paugub natuke rohkem (kui kõrge pöörde pealt sõites gaas maha lasta)
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Igaks juhuks mainin, et ujukikorguse mootmine kaib siis, kui ujuk on 6rnalt vastu ujukiklappi ja ei suru selle vedru kokku. Tihti seda eiratakse ja keeratakse karpa mootmiseks jalad taevapoole. Sedasi saab vahemalt sellel rattal vale m66du.
Mul ka 1100 gsxr aga karpades miski tuuning enne mind tehtud, orig ujukik6rgusega 14,7mm ei kai. Ntx pole vaakumsiibri n6eltel enam plastseibe...Ujukik6rgus jupp madalam, ehk benatase k6rgem. Vist oli miski 12mm
ehk et akki mooodad valesti....just to be sure
sry typode parast. Telefon....
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
uuggu kirjutas:Igaks juhuks mainin, et ujukikorguse mootmine kaib siis, kui ujuk on 6rnalt vastu ujukiklappi ja ei suru selle vedru kokku. Tihti seda eiratakse ja keeratakse karpa mootmiseks jalad taevapoole. Sedasi saab vahemalt sellel rattal vale m66du.
Mul ka 1100 gsxr aga karpades miski tuuning enne mind tehtud, orig ujukik6rgusega 14,7mm ei kai. Ntx pole vaakumsiibri n6eltel enam plastseibe...Ujukik6rgus jupp madalam, ehk benatase k6rgem. Vist oli miski 12mm
ehk et akki mooodad valesti....just to be sure
sry typode parast. Telefon....
Tänan täpsustuse eest, ma ei saanud manualist jah täpselt aru ''measure as the float arm is just in contact with the needle valve''. see tundus kuidagi segane, sest nõelal on mingi vedruga 'junn' veel tagaotsas. Panen kõrvataha
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Ehh, see kraan tekitab anomaaliaid, kui ta ei avane mootori käivitamise järel. Kui ta on aga kogu aeg lahti, saab midagi tekkida vaid, kui nõelklapid ei pea.
Aga Uugu tähelepanek tasub kindlasti üle kontrollida.
Ketipingutist... kui selle välja võtsid, ega sa enne selle tagasipanekut mootorit ringi ei ajanud? Kui ei, on kõik ok. Kui jah, on olemas mingi võimalus, et kett on üle hamba hüpanud.
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 35 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Tee üks lihtne test-võta küünlavõti kaasa ja mine sõidule,sõida mitu head kilomeetrit "tödisedes"sureta samas režiimis välja ja vaata küünlad üle.Saad selge pildi mis toimub.
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
kas nõelklapid saavad oma töö lõpetada üle talve? Kui pinguti välja võtsin siis mootorit küll ringi ei ajanud. Vaatasin ujuki tasemed uuesti üle, langetasin taset umbes 2mm - ei muutunud vist midagi, sõites ikka on/ei ole. Vahepeal sõitsin mitukümmend kilti erinevate kiirustega ja ei midagi, sõitis nagu siidi, pärastpoole hakkas jälle jant pihta.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Äkki tõesti, kuna osa juhtmeid mis jooksid enne väljaspool raami, sai paagi alla sätitud. Aga kas nad siis jahtuvad vahepeal et hiljem uuesti toimima hakkab asi?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Natuke edasi ikka saanud.
Nõelklappidega on see lugu, et kõik korraga need rikki ei lähe. Ka ei lähe ise korraga paigast kõigi ujukikambrite tasemed. Nagu aru saan, valeks reguleerinud Sa neid ei ole, kõik korraga rikki ei lähe - seega teeks nende osas ettevaatliku välistuse.
Segadust lisab, et vahepeal töötab, vahepeal ei tööta. Samas selgus on meil vist selles, et kui jebib, siis kogu mootor. Seega pakun endiselt (nagu tegin seda eespoolgi), et viga on milleski, mis mõjutab tervet mootorit, mitte iga silindrit eraldi. Toite ja õhusüsteemist moodustab ühine trakt üsna väikese osa ja suht lihtsa osa. Seega - kui süsteem õhufiltrist karpadeni ja vaakumvoolikute rägastik kontrollitud ja kusagilt ei leki, teeks ka siin ettevaatliku välistuse.
Juhtmestik - et selle ringi tõstsid, see on uus info.
Juhe ise ja tema takistus selle temperatuurimuutuse tõttu muutub väga vähe, see küll rolli ei tohiks mängida, kui just kusagil isolatsiooni vigastuse kohal pole mängus sõber vesi.
Küll aga on oluline KONTAKTI KVALITEET. Seega kiidan siinkohal AndrusB-ga kaasa. Kontaktiga on see lugu, et kui kontakt on kehv, on seal suurem takistus ja see hakkab kuumenema. Ja mida kuumemaks see läheb, seda suurem takistus ja seda kehvemaks kontakt muutub, kuni mahapõlemiseni välja - KUI seda ei kompenseeri tugev jahutus. Ja kui juhtmed on peidus, on jahutus loomulikult kehvem. Ja mida madalam on pinge, seda suuremad voolud. Mida suuremad voolud, seda tähtsam on kontakti kvaliteet! (üks peamisi põhjuseid, miks tehnika pole enam 6 V peal vaid 12 ja ka 24V).
Iseäranis, kui peaks olema nii, et algul justkui töötab ja siis läheb käest ära - kontrolli ühendused üle. Muidugi - elektrikala jebib ka kiirendusel - seega ikkagi tundub, et suure mootori tõttu Sa lihtsalt ei tunneta vahet kiirendusel - tegelikult aga see peab olema.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.