Mida arvad harley kirjast
Moderaator: Moded
Mida arvad harley kirjast
.. just sellest harley kirjutisest Sina, v6i ei arva midagi. Laseme samas vaimus edasi..
Avalik arvamus, Meedia, TV, Raadio, valjaanded.. ..liiklus. Vastastikune viisakus ja austus.
Kirjutis on pea kaks kuud vana, leidsin tanu kolleegidele alles eile. Teema ei aegu niipea Eestis.
Iga inimene on erinev, igauhel on oma arvamus - see on hea. Kuidas see valja kujuneb?
Aga ..liikluses on k6ik v6rdsed.
Valjav6te kommidest:
harley - 18.01.2005 19:51:00
triny kirjutas:
Tegelt rekkamehega teel kohtudes võid vähemalt ühes asjas rahulik olla, tema sulle vastassuunavööndisse ette ega sisse ei sõida. Tal raske masin, mis nii naljalt vibama ja ei tea kuhu sõitma ei hakka. Need hullult möödasõite tegevad kihutajad või ka lihtsalt vale kiirusega kimajad just ei pruugi alati oma väikeautot valitseda. Seda peab kartma.
NO ANDKE ANDEKS MIS NÕME JUTT!
Räägin teile oma seiklusi, selliseid, mitte nii hulli on olnud viimase 12 aasta jooksul no andke andeks aga oma 10 kond vähemalt. Kõige jubedab kohtumine rekkadebiilikuga, kelle oleks vaeseomaks peksnud raudkaigastega, kui kätte oleks saanud!
Sõitsin 96 aastal Rapla suunal ja kohev lumi oli umbes 40 cm teel. Selline ülikohev ja auto oli nagu lumesahk ning lumi lendas kahte lehte, takistust nagu ei olnudki, nii kohev lumi! Lähenesin ühele kurvile 70 km/h ja sealt see PÕRGUMASIN TULI. Ossa püha peeretus! Topelt haagisega NESTE kütuseveok. Vana tuli nagu ikka need debiilikud kihutavad umbes 90-100 km/h laugjasel kurvis ja siis hakkas pihta. Aegluubis on meeles nagu USA action filmis hakkas see pasarong kiiva kiskuma ja külge ette tirima. Kujutate ette et sul on u.70 m maad ja suur täiskiirusel rekka on kiivas pikuti üle tee ja teeb külglibisemist! Elu veeres silme eest nagu vanal filmilint!
See oli kas vanaema palved ja inglid mis selle rauaklolaka sirgu ajasid ja ma osaliselt kraavis-põllul ühe rattaga pääsesin surmast!
INIMESED!!!
Kui te näete kihutavaid rekkaid, palun - palun helistage POLITSEISSE ja öelge number - sõidusuund - oletatav kiirus ja ohumärk: mainige et tõenäoliselt NARKOJOOBES JA OHUSTAS TEISI LIIKLEJID!
TEEME NEIL p*** ELU KIBEDAKS! Ja kui keegi tahab rekkameestele lõuga anda, siis andke teada, me sõidame oma siklitega kohale ja sõidame lõuga!
Mu sõber suri Harleyga, kuna rekkka sõitis vastasuuna vööndisse! Ta nokiti rekka radiaatorist tükihaaval välja. Õnneks ei ole ka see rekkamees enam elavate kirjas, no tead igasu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Artikkel SL 6htulehes Loe lahemalt.
http://www.sloleht.ee/index.aspx?id=168 ... .01.05&r=1
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kuna olen suure roolis enamus aeg, tunnen eri maade kolleege, kes vabal ajal on maru lahedad bikerid.
Soome veoautojuhtidel on Lybeckis oma p6hibaas ja mitmepeale yyritud garaazid tsiklitele.
Vabal ajal nad.l6pus, puhade aeg kaiakse kruiisimas.
Kui olen teed andnud tsiklitele, siis on mind mitmeid kordi tanatud vasaku jala sirutamisega v6i kaega, m6nus tunne kohe, et polegi uksi teepeal. Samas kui on ainult kaherealine kiirtee ja soovin aeglasemast autost ees mooduda, peale suuna sisselukkamist on mulle tagant tulnud tsiklid tee kinni pannud ja vilgutanud - tule mooda - See kaib Saksa ja GB kohta.
kusjuures neid tsikleid tihti ei naegi varem peeglist, kiirused on erinevad, ja ei ole ma ka kellelegi ettekeeraja, j6uv6tteid ei kasuta tavaliselt.
Teed saab anda ka vaikse autoga kui viitsitakse peeglist jalgida liiklust tagapool ja
veidi paremale v6ttes omas reas, lastes tsiklid mooda.
Ka olen kiirteel pistnud vahest kae aknast valja ja poial pysti tervitanud tagant tulevaid choppereid ja classikuid (kuna nad liiguvad norm kiirusega ja jaab aega tsikli uurimiseks). Mind on tervitatud vastu ja kui nad on moodas siis kerge (just kerge) torts pasunaid. Sest viisakust tanatakse tavaliselt laanes isegi topelt, stiilis - oh miste nyyd, U welcome!
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kindlasti ei saa teha uhe artikli p6hjal uldistusi, seega soovin erinevaid arvamusi just harley kirjutise kohta.
Kas nii arvab uksik v6i enamus? Koolinoored? Kirjutise autor on ilmselt paarikymne ringis?? V6i ..??
Selle looga siin ma ei soovi 6hutada vaenu suurte ja vaikeste vahel,
vastupidi, soov on selgeks raakida tekkinud eriarvamused.
Ei tasu v6tta seda artiklit isiklikult, eriti Harlyka meestel, keda ma austan kui korralikke kaasliiklejaid.
Tanan et viitsisid labi lugeda paadunud asfaldineelaja m6tted.
Avalik arvamus, Meedia, TV, Raadio, valjaanded.. ..liiklus. Vastastikune viisakus ja austus.
Kirjutis on pea kaks kuud vana, leidsin tanu kolleegidele alles eile. Teema ei aegu niipea Eestis.
Iga inimene on erinev, igauhel on oma arvamus - see on hea. Kuidas see valja kujuneb?
Aga ..liikluses on k6ik v6rdsed.

Valjav6te kommidest:
harley - 18.01.2005 19:51:00
triny kirjutas:
Tegelt rekkamehega teel kohtudes võid vähemalt ühes asjas rahulik olla, tema sulle vastassuunavööndisse ette ega sisse ei sõida. Tal raske masin, mis nii naljalt vibama ja ei tea kuhu sõitma ei hakka. Need hullult möödasõite tegevad kihutajad või ka lihtsalt vale kiirusega kimajad just ei pruugi alati oma väikeautot valitseda. Seda peab kartma.
NO ANDKE ANDEKS MIS NÕME JUTT!
Räägin teile oma seiklusi, selliseid, mitte nii hulli on olnud viimase 12 aasta jooksul no andke andeks aga oma 10 kond vähemalt. Kõige jubedab kohtumine rekkadebiilikuga, kelle oleks vaeseomaks peksnud raudkaigastega, kui kätte oleks saanud!
Sõitsin 96 aastal Rapla suunal ja kohev lumi oli umbes 40 cm teel. Selline ülikohev ja auto oli nagu lumesahk ning lumi lendas kahte lehte, takistust nagu ei olnudki, nii kohev lumi! Lähenesin ühele kurvile 70 km/h ja sealt see PÕRGUMASIN TULI. Ossa püha peeretus! Topelt haagisega NESTE kütuseveok. Vana tuli nagu ikka need debiilikud kihutavad umbes 90-100 km/h laugjasel kurvis ja siis hakkas pihta. Aegluubis on meeles nagu USA action filmis hakkas see pasarong kiiva kiskuma ja külge ette tirima. Kujutate ette et sul on u.70 m maad ja suur täiskiirusel rekka on kiivas pikuti üle tee ja teeb külglibisemist! Elu veeres silme eest nagu vanal filmilint!
See oli kas vanaema palved ja inglid mis selle rauaklolaka sirgu ajasid ja ma osaliselt kraavis-põllul ühe rattaga pääsesin surmast!
INIMESED!!!
Kui te näete kihutavaid rekkaid, palun - palun helistage POLITSEISSE ja öelge number - sõidusuund - oletatav kiirus ja ohumärk: mainige et tõenäoliselt NARKOJOOBES JA OHUSTAS TEISI LIIKLEJID!
TEEME NEIL p*** ELU KIBEDAKS! Ja kui keegi tahab rekkameestele lõuga anda, siis andke teada, me sõidame oma siklitega kohale ja sõidame lõuga!
Mu sõber suri Harleyga, kuna rekkka sõitis vastasuuna vööndisse! Ta nokiti rekka radiaatorist tükihaaval välja. Õnneks ei ole ka see rekkamees enam elavate kirjas, no tead igasu
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Artikkel SL 6htulehes Loe lahemalt.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kuna olen suure roolis enamus aeg, tunnen eri maade kolleege, kes vabal ajal on maru lahedad bikerid.
Soome veoautojuhtidel on Lybeckis oma p6hibaas ja mitmepeale yyritud garaazid tsiklitele.
Vabal ajal nad.l6pus, puhade aeg kaiakse kruiisimas.
Kui olen teed andnud tsiklitele, siis on mind mitmeid kordi tanatud vasaku jala sirutamisega v6i kaega, m6nus tunne kohe, et polegi uksi teepeal. Samas kui on ainult kaherealine kiirtee ja soovin aeglasemast autost ees mooduda, peale suuna sisselukkamist on mulle tagant tulnud tsiklid tee kinni pannud ja vilgutanud - tule mooda - See kaib Saksa ja GB kohta.
kusjuures neid tsikleid tihti ei naegi varem peeglist, kiirused on erinevad, ja ei ole ma ka kellelegi ettekeeraja, j6uv6tteid ei kasuta tavaliselt.
Teed saab anda ka vaikse autoga kui viitsitakse peeglist jalgida liiklust tagapool ja
veidi paremale v6ttes omas reas, lastes tsiklid mooda.
Ka olen kiirteel pistnud vahest kae aknast valja ja poial pysti tervitanud tagant tulevaid choppereid ja classikuid (kuna nad liiguvad norm kiirusega ja jaab aega tsikli uurimiseks). Mind on tervitatud vastu ja kui nad on moodas siis kerge (just kerge) torts pasunaid. Sest viisakust tanatakse tavaliselt laanes isegi topelt, stiilis - oh miste nyyd, U welcome!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Kindlasti ei saa teha uhe artikli p6hjal uldistusi, seega soovin erinevaid arvamusi just harley kirjutise kohta.
Kas nii arvab uksik v6i enamus? Koolinoored? Kirjutise autor on ilmselt paarikymne ringis?? V6i ..??
Selle looga siin ma ei soovi 6hutada vaenu suurte ja vaikeste vahel,
vastupidi, soov on selgeks raakida tekkinud eriarvamused.
Ei tasu v6tta seda artiklit isiklikult, eriti Harlyka meestel, keda ma austan kui korralikke kaasliiklejaid.
Tanan et viitsisid labi lugeda paadunud asfaldineelaja m6tted.

Viimati muutis Cowboy, 03 Mär 2005, 11:36, muudetud 9 korda kokku.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
eh, isiklik tagasihoidlik arvamus. ei ole need rekkad midagi nii hullud ja eks see ole mõne üksiku arvamus. Tõsi mulle tsikkliga sõites on ette keeranud nii suured rekkad kui väikesed sõiduautod ja mis neist ikka süüdistada - juhtub, mõnikord võid ka ise seda täiesti kogemata teha. Talvel liikudes - pole veel probleeme olnud, vahest on probleeme sõiduautodel olevate kihutajatega. Autoga sõites olen pakkunud teed ja tänanud vastu, olgu see siis suur või väike ning kindlasti pakkunud teed tsikklitele. Rattaga sõites tänan (vasaku käe viibe, kui nad seda näevad) alati neid kes viitsivad mulle teed pakkuda ja seda on rekkad tihti teinud. Seega suured tänud minu poolt neile.
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Vaatamata sellele,et roolipeded torkavad silma,kõrva ja kuhu iganes,on nad siiski vähemuses normaalsete liiklejatega võrreldes. Ja LIIKLUSVIISAKUST tuleks kah justkui tasakesi juurde meie teedele. Võrdlen ise päevast-päeva Jüri teesõlmes Tallinn-Tartu suunal ringi pealt tulijate trassile sõitmist ja seal sõitjate tulijale tee andmist. Juba ongi enamus juhte võtnud seisukoha,et MA EI TAKISTA tulijat ja vabastan esimese raja. Sihilikke sitakeerajaid on umbes 3%,hoolimatuid sitakeerajaid 7%, ülejäänud 90% on seega enam-vähem normaalsed, ehkki võiks rohkem arusaamist üles näidata õigeaegsema ümberreastumiskavatsuse ülesnäitamisega ehk suunatule sisselülitamisega.
Aga kahjuks, KAHJUKS läheb kõik ilus meelest, kui see "3%juht" sulle käkki on keeranud.
Aga kahjuks, KAHJUKS läheb kõik ilus meelest, kui see "3%juht" sulle käkki on keeranud.
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Vaga hea uudis, meenutab siit 2000 km eemal asuvat liiklust juba!jukutom kirjutas:Ja LIIKLUSVIISAKUST tuleks kah justkui tasakesi juurde meie teedele. Võrdlen ise päevast-päeva Jüri teesõlmes Tallinn-Tartu suunal ringi pealt tulijate trassile sõitmist ja seal sõitjate tulijale tee andmist. Juba ongi enamus juhte võtnud seisukoha,et MA EI TAKISTA tulijat ja vabastan esimese raja.

-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Tegelikult mind häirib mind seal ka muu möla peale Harley kommentaari.Paljud on väga asjalikud kommentaarid.Mina olen alati austanud rekkamehi ja seda seepärast, et maanteel sõites on nad alati mulle märku andnud suunatulega, kas võib mööduda või mitte
.Kui möödasõit sooritatud, avaldan tänu ohutulede vilgutamisega ning jätkan sõitu oma tempoga.
"Ärapanija" ühe saate lõpus nädati väike videolõik ühest ETV saatest (äkki oli "Pealtnägija"?), kus saatejuht ütles: "Ma ei tea nüüd, kas seda võib riigitelevisioonis öelda, aga ma ütlen ikkagi - Eesti on AUTOPEDEDE riik"
See küll ei vasta tõele kogu elanikkonna kohta (roolikeerajatest), kuid siiski.
Miks on nii, et siinne liikluskultuur on täiesti alla käinud ning inimeste suremus läbi autoõnnetuse on üks maailma kõrgeim, samas, kui naaberriikidel Läänes ja Põhjas on see näitaja mitmeid kordi väiksem ja üldse üks väiksemaid maailmas.Kogu autojuhtide massist on rullnokkasid ja roolijotasid väga väike osa.Kas tõesti on nemad kõiges süüdi?Ei usu.
Ise olen ka roolikeeraja ning juba 1.5 aastat ei ole politsei minu vastu huvi tundnud.Miks?Ei tea
.Pole isegi dokumente kontrollinud.Ja pole vaja mulle öelda: "mees, vaata, kus sa elad", eksole
.Olen Tallinnas, Tartus ja mujal autoga seigelnud mitmeid sadu või isegi tuhandeid kilomeetreid ning ühtegi korda pole peatatud.
Olgu, lõpetan oma möla
ennelõunased moraaliminutid,
primo

"Ärapanija" ühe saate lõpus nädati väike videolõik ühest ETV saatest (äkki oli "Pealtnägija"?), kus saatejuht ütles: "Ma ei tea nüüd, kas seda võib riigitelevisioonis öelda, aga ma ütlen ikkagi - Eesti on AUTOPEDEDE riik"
See küll ei vasta tõele kogu elanikkonna kohta (roolikeerajatest), kuid siiski.
Miks on nii, et siinne liikluskultuur on täiesti alla käinud ning inimeste suremus läbi autoõnnetuse on üks maailma kõrgeim, samas, kui naaberriikidel Läänes ja Põhjas on see näitaja mitmeid kordi väiksem ja üldse üks väiksemaid maailmas.Kogu autojuhtide massist on rullnokkasid ja roolijotasid väga väike osa.Kas tõesti on nemad kõiges süüdi?Ei usu.
Ise olen ka roolikeeraja ning juba 1.5 aastat ei ole politsei minu vastu huvi tundnud.Miks?Ei tea


Olgu, lõpetan oma möla

ennelõunased moraaliminutid,
primo
Challenge the Adventure.Ride The World
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Kuna valdavuses kasutan ikkagi väga väikeseid asju - mopeede, mootorrattaid ja sõiduautosid mis käivad kategooriasse supermini, siis võin küll oma kogemustest väita, et kellel suurem, sellel õigus... ja 75% (eesti, läti, leedu, vene, poola nubritega masinatest) rekkajuhtidest ei pea sind mittemillekski... möödasõit kauguselt 30cm on tavaline asi, kõrvalteelt ettekeeramine tavaline asi, vastutuleva masina poolt möödasõidu alustamine minuga kohakuti olles on tavaline asi jne jne.
Saan aru, et see nende masinatega sõitmine on nende töö... aga no krt see ei anna mittemingit eelisõigust ja luba nahaalseks käitumiseks, et rutem kohale jõuda. Samuti ootan pikkisilmi, et ka meil hakkaks kehtima seadus, mis nädalavahetustel raskeveokite liikluse keelab - oleks vähemalt nädalavahetustel magistraalidel liiklus rahulikum.
Saan aru, et see nende masinatega sõitmine on nende töö... aga no krt see ei anna mittemingit eelisõigust ja luba nahaalseks käitumiseks, et rutem kohale jõuda. Samuti ootan pikkisilmi, et ka meil hakkaks kehtima seadus, mis nädalavahetustel raskeveokite liikluse keelab - oleks vähemalt nädalavahetustel magistraalidel liiklus rahulikum.
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Siin teemas võiks pikalt rääkida ja näiteid tuua. Ise liigun autoga väljaspool linna ikka harva tegelikult, aga tsikliga seda enam ja enamus kogemusi ongi just selles liinis.
Veidi on nähtud liiklust ja tsikliga ise seal keskel enamuses euroopa riikides, Venemaal ja Ukrainas. Seda pilti siis analüüsida ja meie teedel toimuvaga võrrelda oleks päris pikk teema.
Aga lühidalt võib tõesti öelda, et meie teedel on liiklus siiski paremaks muutunud viimasel ajal kindlasti.
Aga rekkad ja rekkajuhid...isiklikult pole mul küll selle näiteks toodud jutuga palju kaasa rääkida. Üldine pilt on tegelikult positiivne. Näiteks enamus kordi, kui vaba raja märgiks on parema suunaga märku antud on seda teinud just rekkad. Ise olen alati tõstnud tänu märgiks käe, ka siis kui olin juba ise jõudnud veenduda, et rada on vaba. Kindlasti leiaks ma mõned näited, kust saaks kiskuda teemat üles jne. Aga need mõned tõrvatilgad ei muuda pilti minu silmis.
Hoopis enam tooksin välja olukorra, kus bussijuhtidele on sealtud sellised sõiduplaanid silme ette, et liigagi tihti on ikka väga kummalised kiirused ja möödasõidud silma jäänud. Mina nt küll ei usu, et bussijuhid mingi eriline sort juhte on, kellele pakub lõbu eludega riskida, eks põhjus peab olema.
Kk
Veidi on nähtud liiklust ja tsikliga ise seal keskel enamuses euroopa riikides, Venemaal ja Ukrainas. Seda pilti siis analüüsida ja meie teedel toimuvaga võrrelda oleks päris pikk teema.
Aga lühidalt võib tõesti öelda, et meie teedel on liiklus siiski paremaks muutunud viimasel ajal kindlasti.
Aga rekkad ja rekkajuhid...isiklikult pole mul küll selle näiteks toodud jutuga palju kaasa rääkida. Üldine pilt on tegelikult positiivne. Näiteks enamus kordi, kui vaba raja märgiks on parema suunaga märku antud on seda teinud just rekkad. Ise olen alati tõstnud tänu märgiks käe, ka siis kui olin juba ise jõudnud veenduda, et rada on vaba. Kindlasti leiaks ma mõned näited, kust saaks kiskuda teemat üles jne. Aga need mõned tõrvatilgad ei muuda pilti minu silmis.
Hoopis enam tooksin välja olukorra, kus bussijuhtidele on sealtud sellised sõiduplaanid silme ette, et liigagi tihti on ikka väga kummalised kiirused ja möödasõidud silma jäänud. Mina nt küll ei usu, et bussijuhid mingi eriline sort juhte on, kellele pakub lõbu eludega riskida, eks põhjus peab olema.
Kk
Eks idioote on pulkade taga rekkadest jalgratasteni ning samas, ega neid ka tsiklisadulas olemata ole.
Eesti oludes ootaks raskeveoki juhtidelt küll möödasõidu sooritamiseks oluliselt rohkem abi kui seda praegu pakutakse. Minu puhul eriti Tallinn-Virtsu vahel.
Ja mingil põhjusel tundub see küll pigem reegel olevat, et kui keegi rekkameestest ikka räigelt kihutab, siis enamjaolt on sadulal kütusetsistern.... huvitav, miks see küll nii on.
Aga kui siin rullnokluse järgi p*** liigitama hakata, siis rekkamehed tegelikul ikka ladvikusse küll ei küündi.
Eesti oludes ootaks raskeveoki juhtidelt küll möödasõidu sooritamiseks oluliselt rohkem abi kui seda praegu pakutakse. Minu puhul eriti Tallinn-Virtsu vahel.
Ja mingil põhjusel tundub see küll pigem reegel olevat, et kui keegi rekkameestest ikka räigelt kihutab, siis enamjaolt on sadulal kütusetsistern.... huvitav, miks see küll nii on.
Aga kui siin rullnokluse järgi p*** liigitama hakata, siis rekkamehed tegelikul ikka ladvikusse küll ei küündi.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Mu meelest enamvähem ainsad, kellelt võib maanteel oodata parema suunatule vilgutust, on just suured rekkad. Selles suhtes pole küll midagi ette heita. Kui nad muidugi just Venemaalt või Lätist pärit pole. Need ei vilguta küll midagi. Roomavad koleda tossupilve saatel vaevaliselt oma viimaseid kilomeetreid ning möödasaamise vajadusel roni kasvõi läbi võsa.
Samas nõustuks eelkõnelejaga kütusetsisternide (või vähemalt mõne neist) osas. Ma sel talvel korra tegin Võrust Tartusse sõites suisa testi. Üks pütt vägistas lopa lennates mööda ja ma üritasin tal huvi pärast sabas püsida. Kui spidomeetri järgi asi vahepeal juba 130-ni jõudis ja pütt imelikke möödasõite hakkas tegema, siis loobusin. Pärast mõtlesin, et huvitav, kas autol spidokas valetab või siis tõesti oli nii ja et kas neil mingeid piirajaid või asju pole.
Samas nõustuks eelkõnelejaga kütusetsisternide (või vähemalt mõne neist) osas. Ma sel talvel korra tegin Võrust Tartusse sõites suisa testi. Üks pütt vägistas lopa lennates mööda ja ma üritasin tal huvi pärast sabas püsida. Kui spidomeetri järgi asi vahepeal juba 130-ni jõudis ja pütt imelikke möödasõite hakkas tegema, siis loobusin. Pärast mõtlesin, et huvitav, kas autol spidokas valetab või siis tõesti oli nii ja et kas neil mingeid piirajaid või asju pole.
spinna kirjutas:..et kui keegi ikka räigelt kihutab, siis enamjaolt on sadulal kütusetsistern.... huvitav, miks see küll nii on..
Vaata selline asi on kyll lubamatu, et pytid kupatavad ja veel 130...eikeegi kirjutas:..Üks pütt vägistas lopa lennates mööda ja ma üritasin tal huvi pärast sabas püsida. Kui spidomeetri järgi asi vahepeal juba 130-ni jõudis ja pütt imelikke möödasõite hakkas tegema, siis loobusin..
Olen saanud ka sellist kiirust nautida suurega paar korda convois pysides oosel, aind, et kiirteel ja allamage.
Vagagi teretulnud kui me ise neid kupatajaid taltsutada saame, ametimehi tylitamatta. Selleks vaja veidi konkreetsemat infi jatta koha, auto tunnuste, numbri voi mingi infiga mille jargi saab teada kupataja, kui viitsite siis www.profid.ee foorumisse teema maantee alla. Ega ise k6ike ei nae ja kus tegijaid seal nagijaid. Tanan.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
Kuna endal sõber haiglas rekkajuhi pärast siis mina ei kiidaks siin eriti neid
Sõbraga juhtus sama mis eelnevas jutus Harley räägib, kuid see veoauto ei saanud ennast sirgeks ja sõitis sõbrale otsa, sest seal oli 70 märk ja laugem kurv, nii et rekkal pidi ikka hoog sees olema
Rekkamees võib tänada jumalat et sõber läbi imede ellu jäi
Kui kuulsin sellest ja sõpra nägin siis võttis jalad nõrgaks
Kui nägi autot õigemini mis sellest alles jättis mul süda paar lööki vahele
Sõbraga juhtus sama mis eelnevas jutus Harley räägib, kuid see veoauto ei saanud ennast sirgeks ja sõitis sõbrale otsa, sest seal oli 70 märk ja laugem kurv, nii et rekkal pidi ikka hoog sees olema
Rekkamees võib tänada jumalat et sõber läbi imede ellu jäi
Kui kuulsin sellest ja sõpra nägin siis võttis jalad nõrgaks
Kui nägi autot õigemini mis sellest alles jättis mul süda paar lööki vahele
Nuh ...yks hea kogemus soome rekka meestega.
Sõidan mööda Tallinn -> Tartu mnt'd ja tahan hakkata tegema möödasõitu aga vastas suunast tuleb palju autosi ja nii ma vaikselt venisin rekkale taha nurga juurde umbes 1m kaugusele kui mitte just vähem ja jõllitan seal ,et millal see hea võimalus on möödasõit teostada. Aga tagant lähenes teine soome rekka juht kes oli minust taga pool mingi 5m kaugusele ja kui lõpuks ma loobusin möödasõidu katsest ja hakkasin vahet sisse tegema siis tagumine rekka vend kohe yldse ei olnud nõus kiirust maha viskama ja vahet suurendama ...ja nii ma sõitsin 2m eespool tagumist rekkat ja 3 meetrit oli esimese rekkani .....tunne oli vastik ning mõtlesin ,et lähenen tagumisele siis meetri lähedusse ehk siis suurendab tema vahet...ei sittagi .......pani oma 90kmh kiirusega edasi ja mina kaherekka vahel
Möödasõitu ka ei saanud teha kuidagi .....ei olnud siis piisavalt kogend tsiklist ,et hakkata tegema ohtlikut möödasõitu . Pärast ikkagi loobusin ja sõitsin esimesest rekkast parema poolt mööda.
Sõidan mööda Tallinn -> Tartu mnt'd ja tahan hakkata tegema möödasõitu aga vastas suunast tuleb palju autosi ja nii ma vaikselt venisin rekkale taha nurga juurde umbes 1m kaugusele kui mitte just vähem ja jõllitan seal ,et millal see hea võimalus on möödasõit teostada. Aga tagant lähenes teine soome rekka juht kes oli minust taga pool mingi 5m kaugusele ja kui lõpuks ma loobusin möödasõidu katsest ja hakkasin vahet sisse tegema siis tagumine rekka vend kohe yldse ei olnud nõus kiirust maha viskama ja vahet suurendama ...ja nii ma sõitsin 2m eespool tagumist rekkat ja 3 meetrit oli esimese rekkani .....tunne oli vastik ning mõtlesin ,et lähenen tagumisele siis meetri lähedusse ehk siis suurendab tema vahet...ei sittagi .......pani oma 90kmh kiirusega edasi ja mina kaherekka vahel

Sõiks lisada seda et suurem osa auto jne sõiduki juhte kes on läänes (saksas/hollandis jne)käinud,käituvad ka meie teedel silmnähtavalt paremini. 

Elu algab 50ccm
http://www.pilt.ee/photo/102150/1765425/
müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871

müün rollerit: http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?p=46871#46871
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Ega maanteel tohi tsikliga allapoole üldist liiklusvoolu kiirust liigelda.Hästi ebameeldiv tunne on,kui A.Le Coq-i punane rekka hakkab sind kraavi nügima.Enam eelmainit õlu kurgust alla ei lähe vist pikka aega ... (repliik teemast "Sõidukiirus")
Aga tundub nii jah,et vedelikuvedajatel on kõikse suurem rutt. Mitte ainult kütusetsisternid, vaid ka õllevedajad teevad töllakusi ja mitte ainult A.Le Coq kaubamärgiga,vaid ka Saku omad. Ja mitte ainult tsiklite suhtes ei käituta jõhkralt,vaid ka vähemate autode. Järeldus: sisevedude rekkamehed on kompleksidega mehed ja üritavad end teedel tõestada.
Aga ka bussijuht on mulle meelehärmi valmistanud: piiratud nähtavusega teelõigul tuli kord vastu (olin Planetaga) traktor,millest üritas mööduda GAZ-53,kes omakorda jäi jalgu liinibussile ja see bussijuht siis otsustas,et see vastutulev tsiklimees ei ole ilmselt liikleja ja nii jäeti mulle sõiduks see ala,mis jääb 1 meeter teisele poole tee serva tähistavaid valgeid poste.
Aga tundub nii jah,et vedelikuvedajatel on kõikse suurem rutt. Mitte ainult kütusetsisternid, vaid ka õllevedajad teevad töllakusi ja mitte ainult A.Le Coq kaubamärgiga,vaid ka Saku omad. Ja mitte ainult tsiklite suhtes ei käituta jõhkralt,vaid ka vähemate autode. Järeldus: sisevedude rekkamehed on kompleksidega mehed ja üritavad end teedel tõestada.
Aga ka bussijuht on mulle meelehärmi valmistanud: piiratud nähtavusega teelõigul tuli kord vastu (olin Planetaga) traktor,millest üritas mööduda GAZ-53,kes omakorda jäi jalgu liinibussile ja see bussijuht siis otsustas,et see vastutulev tsiklimees ei ole ilmselt liikleja ja nii jäeti mulle sõiduks see ala,mis jääb 1 meeter teisele poole tee serva tähistavaid valgeid poste.

Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Vist tundub nii olevat jah. Käisin reisimas ja seltskonna hulgas oli pikamaa rekkajuht - tore mees, pealegi tsikkliomanik. suvel mingi rekka tõi üle lahe kaupa - kohe jutt lahti kui mu ratast nägi, põhjus lihtne, tal endalgi kaherattaline olemas.jukutom kirjutas:Järeldus: sisevedude rekkamehed on kompleksidega mehed ja üritavad end teedel tõestada.
Tõsi, kord tln sõites tegi nina all üks maz haagisega 360 kraadise pöörde, seest võttis õõnsaks.
Kuid jah ka sõiduautod teevad 'trikke' ja 'ei taha sind näha' eriti veel kui oled tsikkli seljas.
Vaga v6imalik, et eestis elatakse teepeal ennast niimoodi valja, riskides kaasliiklejate syytute hingedega.jukutom kirjutas:.. Järeldus: sisevedude rekkamehed on kompleksidega mehed ja üritavad end teedel tõestada..

Kurvaks tegev info, kui yritad asju paremuse poole viia. See ei kai kyll kokku elukutselise bussi- v6i autojuhi kutse eetikaga, kohe mitte kuidagi. Sry.

Jareldus lihtne: kui kedagi kiruda, siis konkreetse faktiga, autotunnuse ja koha aratroomisega. Maailm on vaga vaike.
/Kallaja(haakega), palgivedaja(haakega), bensu-, segu- 6llepytt, furgoon, tent, kylmik, reisi-, laste-, liinibuss jne./
Viimati muutis Cowboy, 04 Mär 2005, 13:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Cowboy, ära põe kõigi teiste pärast, me oleme ju kõik siin Maarjamaal kohalikud ja järelikult ise loome enda ümber keskkonda ja ühiskonda ja ümbruskondaCowboy kirjutas:Vaga v6imalik, et eestis elatakse teepeal ennast niimoodi valja, riskides kaasliiklejate syytute hingedega. Kurvaks tegev info, kui yritad asju paremuse poole viia. See ei kai kyll kokku elukutselise bussi- v6i autojuhi kutse eetikaga, kohe mitte kuidagi. Sry.
Jareldus lihtne: kui kedagi kiruda, siis konkreetse faktiga, autotunnuse ja koha aratroomisega.
/Kallaja, palgivedaja, pytt, tent, kylmik, buss jne./

Et aga maailma parandamist saab alustada ainult iseendast, siis tahan sind tänada selle algatuse eest, et alustasid taas teema, mis kirjeldab vastastikust viisakust ja lugupidamist. Mina küll tahaks pärast nende sõnumite lugemist liikluses veelgi korrektsem olla.

Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Terv!
Selle artikli kommentaare lugedes tekkis mulje, et ARK peaks tõhustama kontrolli autojuhtide vaimse tervise üle.
Silma jäid mõtted: Rekkamehed on jobud, väikeauto juhid on lollid, vene ajal load saanud on lollid jne.jne.
Olen ka juba üle paarikümne aasta igat sorti masinatega kulgenud, et peaks nagu kogemust olema aga ikka vahest eksin. Nüüd siis tean, viga pole minus vaid masinas mida parasjagu juhin
ja load sain ka valel ajal ja vales kohas.
Äkki oskab keegi öelda, kas tsikliga võib sõita või on tsiklimehed ka rumalavõitu?
Selle artikli kommentaare lugedes tekkis mulje, et ARK peaks tõhustama kontrolli autojuhtide vaimse tervise üle.
Silma jäid mõtted: Rekkamehed on jobud, väikeauto juhid on lollid, vene ajal load saanud on lollid jne.jne.
Olen ka juba üle paarikümne aasta igat sorti masinatega kulgenud, et peaks nagu kogemust olema aga ikka vahest eksin. Nüüd siis tean, viga pole minus vaid masinas mida parasjagu juhin

Äkki oskab keegi öelda, kas tsikliga võib sõita või on tsiklimehed ka rumalavõitu?
-
- Postitusi: 479
- Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
- Asukoht: Tallinn-Tartu
- Tänatud: 3 korda
- Kontakt:
vot siin tõstaks mina käed taeva poole ja küsiks ülaltpoolt, kellele sinu mõistuseosak anti. meetri kaugusele rekkast ronida möödasõitu ootama? segi oled vä? sellele oled mõelnud, et rekkavennad su nimelt sinna haardesse võtsid, ettevaatlikult iga su liigutust jälgides, et kõik terveks jääksid, aga eesmärgiga sind veidi õpetada?korgits kirjutas:ja nii ma vaikselt venisin rekkale taha nurga juurde umbes 1m kaugusele kui mitte just vähem ja jõllitan seal ,et millal see hea võimalus on möödasõit teostada. Aga tagant lähenes teine soome rekka juht kes oli minust taga pool mingi 5m kaugusele ja kui lõpuks ma loobusin möödasõidu katsest ja hakkasin vahet sisse tegema siis tagumine rekka vend kohe yldse ei olnud nõus kiirust maha viskama ja vahet suurendama ...ja nii ma sõitsin 2m eespool tagumist rekkat ja 3 meetrit oli esimese rekkani .....tunne oli vastik ning mõtlesin ,et lähenen tagumisele siis meetri lähedusse ehk siis suurendab tema vahet...ei sittagi .......pani oma 90kmh kiirusega edasi ja mina kaherekka vahelMöödasõitu ka ei saanud teha kuidagi .....ei olnud siis piisavalt kogend tsiklist ,et hakkata tegema ohtlikut möödasõitu . Pärast ikkagi loobusin ja sõitsin esimesest rekkast parema poolt mööda.
džiiisas küll!
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
-
- Postitusi: 104
- Liitunud: 11 Jaan 2005, 23:10
- Asukoht: Tartu
Vaidleks väga vastu!Mari Öö kirjutas:vot siin tõstaks mina käed taeva poole ja küsiks ülaltpoolt, kellele sinu mõistuseosak anti. meetri kaugusele rekkast ronida möödasõitu ootama? segi oled vä? sellele oled mõelnud, et rekkavennad su nimelt sinna haardesse võtsid, ettevaatlikult iga su liigutust jälgides, et kõik terveks jääksid, aga eesmärgiga sind veidi õpetada?
džiiisas küll!
See on rekkameeste tava trikk niimoodi kasti sõita
Neil raadiosaatjad, et omavahel suhelda, kuid nad kasutavad selliseid võtteid tavaliselt kui sõiduautod teevad lollusi.
Huvitav....
Sellega ,et nad mu haardesse võtsid ja ei lasknud vahet suurendada, provotseerisid nad hoopis ohtliku möödasõitu (ees sõitvast rekkast)....või mis ?
Mis oleks võinud just teistele ja minule halvasti lõppeda .....kas pole mitte nii ?
Ma parem ei ütle kuidas ma nüüd möödasõite teen ...kui juba natuke rohkem kogend ja julgem sõitja olen .......muidu džiisesile tuleb liiga palju appi hüüdeid sinu poolt
Õppust ma sealt sain jah. Nüüd siis lihtsalt tean millised on soome numbriga rekka juhid =)
EDIT : Ei viitsi enam sellel teemal vaielda....kui keegi tahab mulle sõnu peale lugeda siis saatku mulle kiri.
Sellega ,et nad mu haardesse võtsid ja ei lasknud vahet suurendada, provotseerisid nad hoopis ohtliku möödasõitu (ees sõitvast rekkast)....või mis ?
Mis oleks võinud just teistele ja minule halvasti lõppeda .....kas pole mitte nii ?
Ma parem ei ütle kuidas ma nüüd möödasõite teen ...kui juba natuke rohkem kogend ja julgem sõitja olen .......muidu džiisesile tuleb liiga palju appi hüüdeid sinu poolt

Õppust ma sealt sain jah. Nüüd siis lihtsalt tean millised on soome numbriga rekka juhid =)
EDIT : Ei viitsi enam sellel teemal vaielda....kui keegi tahab mulle sõnu peale lugeda siis saatku mulle kiri.
Mari Öö kirjutas:et rekkavennad su nimelt sinna haardesse võtsid, ettevaatlikult iga su liigutust jälgides, et kõik terveks jääksid, aga eesmärgiga sind veidi õpetada?
džiiisas küll!
Ma arvan nii, et kuna B kati lube on üsna lihtne saada ja ka ostetud lubadest on enamus B kati load, siis tegelikult on paska väikeautode juhtide seas rohkem kui rekka juhtide seas.
Täna näiteks jälgisin ühe turvafirma operatiivsõiduki (!!!) juhi manööverdamisi maksuameti hoone ees, kus "külgboksi" ajamiseks vajas see juht AINULT kuus tagurdamist ... Samas olen oma silmaga näinud, kuidas suvila kooperatiivi kitsastel teedel Long Vehicle sõitis tagurpidi ja peatumatult üle 800 m mööda neid siseteid, kus mõni Sierra juht ukerdab ikka pikka aega, enne kui higisena ja kraabitud külgedega asfaldile jõuab.
Arvamusi on muidugi mitmeid. Aga fakt on see, et rekkajuhid ON paremad autojuhid kui ainult B kati omanikud. Isiku omadused on aga juba hoopis muu teema. Ja hakata kedagi raputama ainult selle eest, et ta on rekkajuht - ma ei ole sellega nõus.
Samas aga tahaks kogu tähelepanu teravdatud pilgu pöörata selliste ilmakodanike peale, kes skandeerivad, et "rekkajuhte tuleb ... ja siis veel ..."
Põhitõde, mida minu C kati sõiduõpetaja (eluaegne rekkajuht) 1985 aastal rääkis: tee mida heaks arvad, sõida kasvõi tagurpidi jalakäijate teel ja 120km/h aga sinu tegevus ei tohi mitte kedagi segada, keegi ei pea sinu pärast ehmatama, liikumissuunda muutma või pidurdama. Kui sellega hakkama ei saa jäta baranka rahule ja mine kraavi viskama ...
Mõistlikud tegelased teevad omad järeldused, rumalad pole aga ravitavad ....
Täna näiteks jälgisin ühe turvafirma operatiivsõiduki (!!!) juhi manööverdamisi maksuameti hoone ees, kus "külgboksi" ajamiseks vajas see juht AINULT kuus tagurdamist ... Samas olen oma silmaga näinud, kuidas suvila kooperatiivi kitsastel teedel Long Vehicle sõitis tagurpidi ja peatumatult üle 800 m mööda neid siseteid, kus mõni Sierra juht ukerdab ikka pikka aega, enne kui higisena ja kraabitud külgedega asfaldile jõuab.
Arvamusi on muidugi mitmeid. Aga fakt on see, et rekkajuhid ON paremad autojuhid kui ainult B kati omanikud. Isiku omadused on aga juba hoopis muu teema. Ja hakata kedagi raputama ainult selle eest, et ta on rekkajuht - ma ei ole sellega nõus.
Samas aga tahaks kogu tähelepanu teravdatud pilgu pöörata selliste ilmakodanike peale, kes skandeerivad, et "rekkajuhte tuleb ... ja siis veel ..."
Põhitõde, mida minu C kati sõiduõpetaja (eluaegne rekkajuht) 1985 aastal rääkis: tee mida heaks arvad, sõida kasvõi tagurpidi jalakäijate teel ja 120km/h aga sinu tegevus ei tohi mitte kedagi segada, keegi ei pea sinu pärast ehmatama, liikumissuunda muutma või pidurdama. Kui sellega hakkama ei saa jäta baranka rahule ja mine kraavi viskama ...
Mõistlikud tegelased teevad omad järeldused, rumalad pole aga ravitavad ....
-
- Postitusi: 395
- Liitunud: 05 Aug 2004, 15:28
- Asukoht: Kose Vabariik Harjumaal/Nike, Adidas ja Salamander
- Kontakt:
Cowboyl on tõsi taga:
http://www.profid.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=357
Lugege seda ja kirjeldage veelgi teedel juhtunut!
http://www.profid.ee/phpBB2/viewtopic.php?t=357
Lugege seda ja kirjeldage veelgi teedel juhtunut!
Ei ole olemas tigedaid inimesi, on hoopis vähe huumorit!
Laanesaksas 6baani peal mahapoorates jarsuks minev kurv paremale yles, kyllalt kerge, madala ja hastikinnitatud koormaga, suht kiirelt laksin, nii 60-65km/h, pea riski piiril. Pani minust paremalt mooda jalg maas soolo tsikkel. Kylmajudinad kaisid ule keha, sest ma ei nainud teda varem peeglist. Ainult uks s6idurida oli. Taiesti m6ttetu moodas6it oli see.
Vahest v6iks ka siinsed korralikud liiklejad m6elda - kui suur ikkagi on ajav6it kui kihutad, pidevalt akkpidurdused, ohtlikud moodas6idud ja riskipiir. Aga ega korralikele s6itjatele seda pole vaja raakida ning riskipiiril s6itjad seda teemat nagunii ei loe.
Tean reaalsest katsest laane Saksas aastaid tagasi, kus 1000km trassile lasti lasti korraga kaks liiklejat lahti. Uks s6itis normaalselt aga kiirelt, jalgides uldjuhul liiklusreegleid. Teisel juhil (kogenud rallis6itja) anti vabad kaed. M6lemad tankisid, j6id kohvi. Kihutaja ajaline v6it oli 1h40min. Selliseid katseid on ka USAs tehtud. Elektroonika fikseeris akkpidurdused, kytusekulu jm. K6ik oli kihutaja kahjuks.
Niisiis, kas Eesti luhikestel teedel tasub uleuldse mooduda uhtlaselt lubatud ja teeoludele vastava kiiruse juures liikuvast kolonnist. T:ln-Tartu l6igul ajav6it umb 15-20min. T:ln-Parnu l6igul alla 10-15min.
Vahest v6iks ka siinsed korralikud liiklejad m6elda - kui suur ikkagi on ajav6it kui kihutad, pidevalt akkpidurdused, ohtlikud moodas6idud ja riskipiir. Aga ega korralikele s6itjatele seda pole vaja raakida ning riskipiiril s6itjad seda teemat nagunii ei loe.
Tean reaalsest katsest laane Saksas aastaid tagasi, kus 1000km trassile lasti lasti korraga kaks liiklejat lahti. Uks s6itis normaalselt aga kiirelt, jalgides uldjuhul liiklusreegleid. Teisel juhil (kogenud rallis6itja) anti vabad kaed. M6lemad tankisid, j6id kohvi. Kihutaja ajaline v6it oli 1h40min. Selliseid katseid on ka USAs tehtud. Elektroonika fikseeris akkpidurdused, kytusekulu jm. K6ik oli kihutaja kahjuks.
Niisiis, kas Eesti luhikestel teedel tasub uleuldse mooduda uhtlaselt lubatud ja teeoludele vastava kiiruse juures liikuvast kolonnist. T:ln-Tartu l6igul ajav6it umb 15-20min. T:ln-Parnu l6igul alla 10-15min.
Kõiki ei saa ühe mütsiga lüüa, aga siin minu kogemus sellest talvest.
Lõpetanud Tartu suusamaratoni, hakkasime sõiduautoga Elvast Tallinna poole sõitma (Tartu mnt). Tuiskas, nähtavus oli kohati tuisu tõttu nullilähedane, pime, vastutulevate masinate kaugust pea võimatu hinnata. Tee oli nii libe, et Tartu ringtee ringidel kiskus 1. käiguga kõdistades külge ette. Kohati tuisuvaalud sõiduradadeni väljas. Tartu ja Tallinna vahel oli ~20 masinat kraavis (üks neist läks otse meie nina eest ~60km/h ja seda täiesti sirgel teel). Liiklus tihe, kuna maratonilt tulijaid maantee täis. Kolonn liikus olenevalt nähtavusest 40-80km/h. Erilist tõmblemist ei olnud, sest ei olnud lihtsalt kuhugi tõmmelda. Kes aga silma paistsid oma lausa ajuvaba kihutamise ja väga riskantsete möödasõitudega, olid bussijuhid. Mõne puhul hakka või kahtlema tema terves mõistuses. Võib ju aru saada, et nad tunnevad teed ja raske masin püsib ehk veidi stabiilsemalt teel, aga kiilasjääga, pimedas ning väga halva nähtavusega teha inimesi täis bussiga 100km/h möödasõite selleks, et jääda järgmiste sõiduautode taha sama kiiresti sõitma kui eelmiste järel ... absoluutselt arusaamatu. Nii tähtis see sõidugraafik ka ei ole.
Tuleb tunnistada, et ühtegi bussi kraavis ei näinud. Aga ma ei imesta grammigi, kui mõni neist sõiduautodest, kelle tagumik ainult teepeale ära paistis, seal just tänu mõnele sellisele oli.
Lõpetanud Tartu suusamaratoni, hakkasime sõiduautoga Elvast Tallinna poole sõitma (Tartu mnt). Tuiskas, nähtavus oli kohati tuisu tõttu nullilähedane, pime, vastutulevate masinate kaugust pea võimatu hinnata. Tee oli nii libe, et Tartu ringtee ringidel kiskus 1. käiguga kõdistades külge ette. Kohati tuisuvaalud sõiduradadeni väljas. Tartu ja Tallinna vahel oli ~20 masinat kraavis (üks neist läks otse meie nina eest ~60km/h ja seda täiesti sirgel teel). Liiklus tihe, kuna maratonilt tulijaid maantee täis. Kolonn liikus olenevalt nähtavusest 40-80km/h. Erilist tõmblemist ei olnud, sest ei olnud lihtsalt kuhugi tõmmelda. Kes aga silma paistsid oma lausa ajuvaba kihutamise ja väga riskantsete möödasõitudega, olid bussijuhid. Mõne puhul hakka või kahtlema tema terves mõistuses. Võib ju aru saada, et nad tunnevad teed ja raske masin püsib ehk veidi stabiilsemalt teel, aga kiilasjääga, pimedas ning väga halva nähtavusega teha inimesi täis bussiga 100km/h möödasõite selleks, et jääda järgmiste sõiduautode taha sama kiiresti sõitma kui eelmiste järel ... absoluutselt arusaamatu. Nii tähtis see sõidugraafik ka ei ole.
Tuleb tunnistada, et ühtegi bussi kraavis ei näinud. Aga ma ei imesta grammigi, kui mõni neist sõiduautodest, kelle tagumik ainult teepeale ära paistis, seal just tänu mõnele sellisele oli.
Kylmajudinad kaisid ule keha, sest ma ei nainud teda varem peeglist
Vot-vot. Rääkimata mõtetute situatsioonide tekitamisest tuleks ratturitele pidevalt meelde tuletada ütlust : "Näe ja ole nähtav !" Ja õnnetuse sattudes... mis vahet seal tegelikult on, kellel õigus oli.... kannatada saab teadagi kes.
Aga rekkameestele ja bussijuhtidele saadaks veel sellise sõnumi kah: kui on ikka teeremont ja 30km/h kiiruse piirang, siis palun ärge pressige tasakesi 60..70-ga sõitvast sõiduautost mööda. Tolm ja kivide klobin vastu esiklaasi ning kereplekke ajab ikka sigavihaseks küll. ( Meenutades Ratla-Valjala teeremonti 2004 suvel
)
Muide, räägitakse, et teemeistrid ise kutsusid paar korda politsei radariga kohale, sest töö tegemine muutus eluohtlikuks. Ja muidugi ei ole see kivi ainult rekkameeste kapsaaeda.
Vot-vot. Rääkimata mõtetute situatsioonide tekitamisest tuleks ratturitele pidevalt meelde tuletada ütlust : "Näe ja ole nähtav !" Ja õnnetuse sattudes... mis vahet seal tegelikult on, kellel õigus oli.... kannatada saab teadagi kes.
Aga rekkameestele ja bussijuhtidele saadaks veel sellise sõnumi kah: kui on ikka teeremont ja 30km/h kiiruse piirang, siis palun ärge pressige tasakesi 60..70-ga sõitvast sõiduautost mööda. Tolm ja kivide klobin vastu esiklaasi ning kereplekke ajab ikka sigavihaseks küll. ( Meenutades Ratla-Valjala teeremonti 2004 suvel

Muide, räägitakse, et teemeistrid ise kutsusid paar korda politsei radariga kohale, sest töö tegemine muutus eluohtlikuks. Ja muidugi ei ole see kivi ainult rekkameeste kapsaaeda.
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.