BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta
ishijupp kirjutas:Üks kiire uitmõte. Vanematel BMW rataste ABS'idel oli mäletamistmööda mingi fataalsepoolne konstruktsiooniviga (kas mitte teatud ABS'i rikke korral ei kadunud pidurid sootuks?), seepärast paljud ei soovinud riskida ja ühendasid ABS'i lahti. Ehk on ka sinu ratta eelmine omanik nii teinud?
Hmm... Mulle on jäänud mulje, et see viga puudutas selliseid tõsiseid reisirattaid a la K1200LT (luxus-tourer), millel elektriliselt liigutatav tuuleklaas, tagaistujale suur nahast diivan jne jne. Neile pandi juba üsna ammu ka võimendiga ja integreeritud pidureid (st. esipiduri tõmbamisel rakendub natuke ka tagapidur ja vastupidi) ja esimestel aastatel oli nendel süsteemidel "lastehaigusi" - pidurid vist sootuks ei kadunud, kuid võimendus võis järsku ära kaduda ja see pidi ikka üsna ehmatav olema.
Antud mudelil peaks olema lihtsam pidurisüsteem - st kasutamisel pidurid nagu tsiklil ikka - ja tolle lihtsama ABS süsteemi vead olid selleks aastaks ammu välja ravitud, BMW kasutab ABS-i mootorratastel seeriaviisiliselt umbes 1986. aastast.
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)
motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.