BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Kasutaja avatar

martis
Kaupmees
Postitusi: 35
Liitunud: 30 Mär 2011, 00:20
Tsikkel: BMW K1 1991
Tänatud: 2 korda

Re: BMW K1200RS - küsimused mootorratta kohta

Lugemata postitus Postitas martis »

Et aku süü TÄIESTI välistada (ta võib olla küll laetud, aga juba vana ja "juust" ning pinge kukub käivitamisel ikka allapoole ABSi jaoks talutava normi), tee nii.

Mine rattaga sõitma, vali mõni tühjem turvalisem tänav kus sa kellelegi ette ei jää kui "kummaliselt" käituma hakkad. :D
Kiirenda mugava kiiruseni kus tasakaal on piisavalt hea aga samas saad hetkeks pilgu tee pealt ära pöörata a la 50...60km tunnis, ja lülita käigud üles kuni kõige kõrgemani (oluline!).
Nüüd ühtlase kiirusega 6. käiguga sõites tee nii: lahuta sidur et tsikkel vabahooga edasi jookseks, parema käega keera hetkeks süüde välja, oota paar sekundit, lülita uuesti süüde sisse.
ABS kontrollib ennast üle ja saab kohe ka rattaandurid üle kontrollida. Kui ABS siiski töötab, siis peaksid tuled ära kustuma.
Ja nüüd ära tsiklit starterist käivita vaid võta uuesti mõlema käega kindlalt lenksust ja päästa AEGLASELT sidur lahti. Kui ABS tuled jäävad kustu, on süüdlane siiski aku.

Toimis minu 1998. aasta R1100S-i puhul, tal mootor erinev aga kõik muu peaks väga suures osas kattuma. Tõsi küll, ma tegin seda asja teise käiguga ja sidurit päästsin ettevaatamatult - tulemusena tõmbas tagaratta loha ja oleksin peaaegu kukkunud :) Suurel mootoril on suur inerts, sellepärast ongi turvaline teda ringi vedada nii suure käiguga kui võimalik.

Zündapp Bella R204 (1959)
BMW K1 (1991)
Jawa 634 - orig.korras, ls 2200 km (1982)

motovedu.ee - tsiklireis on puhkamiseks, mitte ühest bensiinijaamast teise täristamiseks

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”