Ratas Inglismaalt
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Ratas Inglismaalt
Selline küsimus siis, et kui Inglismaalt ratas tuua, siis on tal see tüübikinnitus olemas? Või on sama seis mis USAst toodud ratastel?
Tänud
Re: Ratas Inglismaalt
Tüübikinnitusega ei tea, et oleks UK ratastel probleeme olnud. Samas esituli näitab UK ratastel valdavalt valele poole ning sellega sa üldjuhul ratast arvele ega ülevaatuselt läbi ei saa. Üldiselt ei ole vist kellelgi ratas Inglismaalt toomata ja siina regamata jäänud kui hind hea ja võimaliku tule vahetuse kuluga arvestatud.
PS. Siin foorumis on ka eraldi pikk teema UK'st rataste toomise kohta.
-
- Postitusi: 65
- Liitunud: 25 Nov 2008, 12:55
- Tsikkel: Buell CityX
- Asukoht: Tallinn, Tondi
Re: Ratas Inglismaalt
Mu buelli esmane registreerimine oli inglismaal 2005 ja eestisse toomisel vahetasin ainult tule. Läks ligi nädal ARK-st tüübikinnituse saamiseks.
Re: Ratas Inglismaalt
direktor kirjutas:Selline küsimus siis, et kui Inglismaalt ratas tuua, siis on tal see tüübikinnitus olemas? Või on sama seis mis USAst toodud ratastel?
Tänud
Asi lihtne,palu muujal vaadata tehnilises passis olevat rida TYPE APPROVAL NIUMBER ja,kui seal E1 voi E4 voi mis iganes E-ga algav olemas,siis ei ole sul tuubikinnitusega probleeme.Sama peaks siis olema ka ratta plinka peal VIN numbri ees,aga selline tuubikinnitus siis alates 2004 aasta ratastest.
Timo
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Ratas Inglismaalt
jaanipoiss kirjutas:Mu buelli esmane registreerimine oli inglismaal 2005 ja eestisse toomisel vahetasin ainult tule. Läks ligi nädal ARK-st tüübikinnituse saamiseks.
Järelikult oli su Buell nö euroopa turu (sh. Inglismaa) versioon millel on euroopa üldine tüübikinnitus olemas (E type approval number millest Timo kirjutas) ja tüübikinnituse andmete saamiseks lihtsalt kulus ARK-l nädal. Mitte USA turu versioon millel üldine E tüübikinnitus puudub ning võimalik registreerida ainult maksulise (kallis, rsk ) üksiktüübikinnituse hankimisel.
ÜLDISELT see viimane probleem on pigem Leedust pärit, 2004 ja uuemate esmase reg rataste puhul kuna väga palju USA importi seal, Inglismaalt on USA turu importi ikka väga harva liikvel kuid siiski on ette tulnud ja kontrollida (E tüübikinnitust) tasub alati. Ratastel siis mis on esmase reg 2004 ja edasi.
9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
Re: Ratas Inglismaalt
Kas keegi viitsiks kirjeldada, kuidas käib paberimajandus, kui ma ostan Inglismaalt ratta ja tahan sellega siia sõita.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.