GSXR 1100 tödiseb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
GSXR 1100 tödiseb
Rattaks on GSXR 1100 '93
Probleem siis selline, Esiteks: tühikäigul sooja mootoriga tuleb summutist üksikuid ''plötse'' ja pöörded ujuvad kergelt.
Teiseks: ühtlaselt maanteeliirusel sõites kaoks vahepeal nagu üks või kaks pütti tagant ära. Kui kiirendada rahulikult näiteks 90km/h'ni saab sõita kuskil 5 km enne kui jama pihta hakkab, kui teha seda vähe äkilisemalt siis hakkab paarisaja meetri pärast peale ühtlase kiiruse saavutamist.
Kui see tödisemine hakkab, siis kiirendades on jälle kõik korras, kõik pütid taga ja veab ilusti. Kui gaas maha lasta siis nagu 'jookseks täis', sest paari sekundi pärast kiirendama hakates mõtleb natuke ja alles siis hakkab liikuma. Kui sidur alla tõmmata siis on kuulda et madalal pöördel on tõesti mõni pütt puudu (gaasi andes ei lähe nii kiiresti pöördesse ja käib ebaühtlaselt) Küünaldest ei saa aru, et milline silinder võiks olla, kõik ühte nägu.
Pikk ja keeruline jutt, loodan et saite aru
Probleem ise ilmnes kevadel, eelmise hooaja jooksul ei olnud midagi sarnast, kevadel hakkas kohe pihta.
Talvel ei teinud mootoris muud kui vahetasin küünlad ja puhastasin karpad (suruõhuga). Summuti ja õhufilter on vanad. Kütust tarbin sama Statoili 95 ja 98. mina neil vahet ei tee. Bens läheb paagist alla kahe vooliku kaudu(1 voolik kahe karpa jaoks) puhusin neisse, ühes mulises kütus teise ei jõudnud puhuda et miskit juhtuks? Ratas toetas jalale, ehk sellepärast tegi nii et viltu oli???? Või ongi selles kala?
Olen proovinud: 1. panin tagasi vanad küünlad (midagi ei muutunud, panin uued tagasi)
2. vahetasin karpades tihendid, kontrollisin ujuki nõela kulumist ja ujukite taset.
karpades on membraanid terved, kraan on 'ON' asendis, vaakum toimib ilusti
3. Igasugused juhtmed, ühendused ja pistikud kontrollitud
4. 'signal generator', süütepoolid ja piibud kontrollitud (CDI'd ei saa manuali väitel koduste vahenditega
kontrollida)
5. Karpad on plaanis sünkida, peab mingi voolikumajanduse ehitama
Probleemiga olen tegelenud juba lume sulamisest alates, põhimõtteliselt iga päev tuleb kelleltki mingi soovitus, mda saanud kohe proovida. Panen igaks juhuks siia ka üles, ehk teab keegi täpsemalt põhjust ja oleks seda kergem parandada. Stress on juba päris suureks läinud
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kas toores tuleb ikka maha?Võibolla on tross kinni jäänud sul talvejooksul.
http://www.revemont.eu/
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Toores liigub ilusti, läbi puhudes oli kuulda et ka seespool liigub kõik korralikult
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
ise vaataks kütuse filtri üle,jutust jääb küll mulje ,et ei saa kütust peale piisavalt
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kütuse filtrit kui sellist polegi sellel rattal. Ainult sõel kraani küljes, paagi sees (puhastatud)
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Talvel ei teinud mootoris muud kui vahetasin küünlad ja puhastasin karpad (suruõhuga). Summuti ja õhufilter on vanad. Kütust tarbin sama Statoili 95 ja 98. mina neil vahet ei tee. Bens läheb paagist alla kahe vooliku kaudu(1 voolik kahe karpa jaoks) puhusin neisse, ühes mulises kütus teise ei jõudnud puhuda et miskit juhtuks? Ratas toetas jalale, ehk sellepärast tegi nii et viltu oli???? Või ongi selles kala
Pakuks siis veel et ehk ongi siis viga sul kütuse voolikutes ,puru/sodi ees ei lase kütusel vabalt voolata
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Voolikud panin täna just uued, midagi ei muutunud. Mulises karpas ikka, või on ikkagi ujuki nõelaga mingi jama?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Point on selles, et kui puhud voolikust sisse, ei tohi midagi muliseda. Sa lihtsalt ei tohiks jõuda puhuda. Usun, et su vaakumkraan ei toimi. Keera see pri asendisse ja proovi kas sõites teeb sama.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Vaakumkraan toimib, kui imeda vaakumvooliku otsast, hakkab bensu tulema. Ma puhusin voolikutesse, mis karpasse lähevad. Paagis loksub ka STP carb-cleaner, mis pole 200 km'ga midagi teinud. PRI-asend ei muutnud midagi
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Kui see apastraat ei saaks kütust korralikult peale, siis esineksid probleemid eelkõige kiirendusel! Temal aga "tödiseb" (igamehe ratas teeb isemoodi hääli ) just ühtlasel sõidul või lausa tühikäigul, st kui bensutarve peaks olema väike. Elektrikala ei usu, sest need ei sõltu tavaliselt sellest, kas gaas peal.
Ma panustaks siiski karpadele ja kaldun uskuma hoopis mõõdukat uputamist. Kiirendusel vajab mootor niikuinii rikkamat segu ja siis töötab enam-vähem normaalselt. Aga miskipärast jääb segu rikkaks ka ühtlasel režiimil.
Mõtleks siit edasi.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Lähen hakkan asjaga tegelema. Lisainfoks veel niipalju et sõidul 'tödisedes' tunnevad tagasõitjad korralikku bensuhaisu/lõhna
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Tundub ka nagu uputaks täis. Mis värvi küünlad olid? Võid proovida tõesti sünkroniseerimist, aga ma arvan et sul tasuks service manual ette võtta ning karburaatorid maha ja pulkadeks võtta. Kontrollida vaakummembraanide olukorda, nõelade asendeid ja düüside kulumisi, segukruvide asendeid.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Küünlad on keskelt beezikad ja ümbert tahmased. Karpad on korduvalt maha käinud ja läbi puhutud, proovin nüüd TÄIESTI LAIALI võtta. Segu kruvi (pilot screw) on manuali järgi tehases paika timmitud ja ei tohi näppida. Aga kui lugeda selle pöördeid eemaldades ja hiljem selle järgi samasse kohta keerata??? on nende eemaldamisest kasu üldse, on seal all midagi mis võib umbes olla???
membraanid on korras, nõelad samal kõrgusel, düüsid ok.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Hüva, proovime edasi arutleda. Nagu aru saan, siis tühikäigul, v.a. aegajalt esinevad potsud, mootor käib. Seega tühikäigusüsteem peaks olema enamvähem OK ja ilmselt on OK ka bensutase ujukikambrites. Jama esineb ühtlasel sõidul, st kui töötab peasüsteem, aga kiirendust ei ole.
Ma ei mäleta peast nende karpade peensusi, sest ma ei näpi peaaegu kunagi neid (sest need ei lähe lambist rikki - seal peab ikka ise aitama). Aga mõtlen: kas peadüüsid on terved ja on need üldse õiged selle ratta jaoks? Ehk on keegi mingid pirakad installinud või (hoidku jumal) ise neid suuremaks urgitsenud vmt?
Teine asi: igasugused vaakumvoolikud, on need ikka terved? Kõik õhukanalid lahti? See nüüd eeldab karburaatori jooniste ettevõtmist ja õhu ning kütuse liikumise endale selgeks tegemist.
Kas see tödisemine ühtlasel sõidul esineb nii külma kui sooja mootoriga ühtemoodi?(Kui jah, siis selle teadmisega ellimineerime "tooresüsteemi" rikke.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Mina pole karpades ise midagi susinud talve jooksul peale selle et võtsin lahti (v.a. pilot-screw) puhusin läbi ja panin samamoodi kokku tagasi. Eile puhusin kõik uuesti üle ja kontrollisin et kõigil neljal karpal teevad kõik kanalid sama häält puhudes. Külma mootoriga pole sõitnud, kohapeal ikka paar minutit last ilusti käia. Sõidu alguses ja keskel küll mingeid vahesid ei tähelda. Düüsid on terved ja samad mis eelmine hooaeg ilusti töötasid.
Täna proovisin karpasid sünkida, aga suht võimatu. Panin manuali järgi 1750 rpm. Kui saab kaks tükki omavahel võrdseks, siis natuke aega kohapeal käies näed et läheb jälle paigast (vooliku ja Õli süsteem), ja jääbki kõikuma. Niimoodi kõigi silindrite vahel 1-2 3-4 2-3. Sellest võib nagu järeldada et probleem pole ainult ühes kindlas silindris, seda näitavad ka küünlad. Nüüd lähen proovin kas RF'i piibud sobivad peale.
Tartusse minek saab olema huvitav
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
Mul R1 teeb alati miskipärast nii Lätis Leedus tangitud 95-ga
miks pole süvenenud .
Sammuti pütid hakkavad tagant ära kaduma mingi aja peale sõites .
siis kas lased peeneks või sidur sisse ja lased paar korda pöörded üles siis sõidab ilusti mingi aja jälle.
Eestis pole kunagi nii teinud ja mujal ka pole nagu täheldanud.
Nii palju veel ,et sisse ja välja lase on orignaalist tugevalt erinev mul.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Teised piibud ei muutnud midagi. Kuulsin et tuttava zx-10 oli sarnast asja teinud, just ühtlasel sõidul. Kas tõesti kütte viga, kõik tangime samast kohast, sama kraami ja teistel pole viga
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Re: GSXR 1100 tödiseb
Lõhnab väga tuttava probleemi järele!
Oli sama mure 88 GSX-R iga
Lihtsalt peale pikka seismist läksid ujukikõrgused paigast ära ja siis olid samasugused sümptomid....
Kuigi sa juba mainisid, et oled karpade hingeellu tunginud, soovitaksin ikka veelkord rahulikult vaadata need ujukite kõrgused üle...
Ei oska konreetsete karpade ujukite kõrgust öelda....kuid service manualis kindlasti kirjas.
-
- Postitusi: 261
- Liitunud: 23 Jaan 2007, 12:44
- Tsikkel: GSX-R 750,R-1
- Asukoht: teletornikandis
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
libek kirjutas:Lõhnab väga tuttava probleemi järele!
Oli sama mure 88 GSX-R iga
Lihtsalt peale pikka seismist läksid ujukikõrgused paigast ära ja siis olid samasugused sümptomid....
Kuigi sa juba mainisid, et oled karpade hingeellu tunginud, soovitaksin ikka veelkord rahulikult vaadata need ujukite kõrgused üle...
Ei oska konreetsete karpade ujukite kõrgust öelda....kuid service manualis kindlasti kirjas.
Mind huvitaks see küll mismoodi lähevad ujukite kõrgused pika seismise peale paigast ära
http://www.revemont.eu/
Re: GSXR 1100 tödiseb
cossie kirjutas:Lähen hakkan asjaga tegelema. Lisainfoks veel niipalju et sõidul 'tödisedes' tunnevad tagasõitjad korralikku bensuhaisu/lõhna
Bensuhaisu üks põhjuseks võib olla see et klapid lasevad läbi.
Re: GSXR 1100 tödiseb
bandit 1200 kirjutas:libek kirjutas:Lõhnab väga tuttava probleemi järele!
Oli sama mure 88 GSX-R iga
Lihtsalt peale pikka seismist läksid ujukikõrgused paigast ära ja siis olid samasugused sümptomid....
Kuigi sa juba mainisid, et oled karpade hingeellu tunginud, soovitaksin ikka veelkord rahulikult vaadata need ujukite kõrgused üle...
Ei oska konreetsete karpade ujukite kõrgust öelda....kuid service manualis kindlasti kirjas.Mind huvitaks see küll mismoodi lähevad ujukite kõrgused pika seismise peale paigast ära
Ei oska adekvaatselt vastata, kuna tõesti oli see mullegi müsteerium.
Kuid karpasid lahti võttes iga kord oli reaalselt mõõtmistulemusi vaadates näha ujukitasemete "möödakõrgus". Kuigi iga kord sai see paika pandud...ja peale seda ratas jälle töötas.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
No ujukite kõrgus ise küll paigast ei lähe. Küll aga üks teine teema, mida ka kasutaja Henri ES-ga eksikombel mulle mainis, ehkki mitte mina pole hädaline. Samas on see teema tuttav ka mulle. Kulunud karpades kipuvad ujukid jääma kinni. Ujukid on nendes karpades tegelikult igavesed rasked kolakad, nende ujuvus väike ja seega põhjustab ka minimaalne kulumisest tingitud takistus ujuki teljel selle, et ujuk ei sulge nõelklappi. Rohuks on kruvikeeraja peaga karpadele koputamine. See on peamine põhjus, miks mina enam talveks karpasid tühjaks ei lase.
Samas - see nähtus esineks ka tühikäigul, Cossie aparaat aga tühikäigul väga ei upu (??). Ja selle loksutamise peale peaks see juba möödanik olema.
Mul pole praegu ühtegi konkreetset mõtet.
Aga kui eelmisel aastal midagi häda polnud, sel aastal aga on, saab ikkagi põhjuseks olla vaid see, mida Sa TEGID. Ja kui, nagu Su jutust tundub, see häda kollitab kõiki silindreid, on tegu millegagi, mis mõjutab kogu mootorit. Ehk siis - kas Sa tegid seda kõigile karpadele ühtemoodi? Või on probleem eespool karpasid.... .... õhk ei tohiks limiteerida, sest siis poleks ka kiirendust...
Ei, aga ikkagi ujukid, ega Sa nende nivoosid ei reguleerinud karpade lammutamise käigus? Paigal käivitades on mootor ikka jahe ja veidi kõrgem nivoo asjakohane, sõidu ajal aga see nii ei ole. Krt, vaata need ikkagi üle. Vähemalt üks asi ellimineeritud.
Bensiini probleemi eriti ei usu. Iga kord on selle ümber jahutud ja iga kord on lõpuks põhjus mujal.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Ujuki kõrgused on paigas (15mm). Liiguvad vabalt üles-alla ja sulguvad ilusti. Bensuhaisu tuleb ainult siis kui mootor hakkab vahele jätma, seega ei saaks nagu klapis asi olla, see ei tekiks ka üle talve lambist.
Osad sümptomid viiatavad kütte poolele, teised jälle sädemele, krt saa siis aru.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
No säde ikkagi ei sõltu sellest, kas sa gaasi keerad või ei keera. Küll aga, kui segu on liigrikas ja küünal märgub, ei pruugi sädet enam olla. Asi pigem ikkagi segu poole peal. Ja veelkord - see, mis toimub on seotud sellega, mida Sa ratta juures sel talvel tegid.
Üks halb variant veel, nt eelmisel omanikul olid karpad paska täis ja "reguleeris" olukorda kruvikeerajaga, keerates karpad tööle pasasena, aga nüüd, puhtana on need paigast ära....? Selline puhas spekulatsioon, paremat praegu pähe ei tule.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
kas sul on kütusekraan korras? gixxeritel on kraan alati probleemne olnud, hakkab nii hullusti peale jooksma, et loik on all vahest
Re: GSXR 1100 tödiseb
Tsikkelröövel kirjutas:Üks halb variant veel, nt eelmisel omanikul olid karpad paska täis ja "reguleeris" olukorda kruvikeerajaga, keerates karpad tööle pasasena, aga nüüd, puhtana on need paigast ära....? Selline puhas spekulatsioon, paremat praegu pähe ei tule.
Kui on ainult kruvikaga valeks regullitud, siis on ju suht lihtne, saab kruvika abil jälle õigeks regullida. Kruvikaga saad ju segukruvi aint keerata, seega peaks mõjutama tühikäiku ja madalaid pöördeid.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
Nonii, Tartus käidud, minnes oli isegi rahulik, ainult paar korda nökerdas. Tagasitulles läks asi juba päris jamaks 10 sajale kütust rahulikul maanteesõidul. Tugevasti kiirendades must lont tagant väljas. Järelikult läks segu VEEL rohkem paigast ära. Karpades on segukruvi tehase poolt paika pandud ja seda ei tohi manuali uskudes näppida. Mina neid ka ei ole torkinud. Rohkem nagu kusagilt midagi keerata pole, ainult sünkimis kruvid ja nõela kõrgused. Bensukraan tekitab minus ka kahtlusi kuna vahest paaki maha võttes pole ta klappi sulgenud, puhudes-imedes liigub ilusti kinni-lahti. No oletame et jooksebki peale koguaeg küte, kas siis ujuki nõelad ei suuda seda voolu peatada? Kraani remont-kopmlekt on juba plaanis tellida.
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: GSXR 1100 tödiseb
No ega see kruvikavariant oligi mul meeleheitelasuna lastud.
Tegelik põhjus on raudselt mingi pagana banaalne asi. Nagu alati.
Kütusekraan- mõtlen, kui rattal ikka nõelklapid peavad ja ujukite kõrgused paigas, ei loeks see tuksis kraan midagi.
Mis puudutab ujukite vaba pöördumist ümber telje, siis see on suhteline mõiste. Ega ma oma masinal käega ka takistust ei taba, aga kui olen kambrid talveks tühjaks lasknud, on kevadel enamasti jama, annab koksida, kuni ujukid tööle hakkavad (1 või kaks neist).
Aga häiriv on kogu selle jama juures see, et ta rattal on see anomaalia kõigi silindrite juures. Kõik karpad korraga ei lähe ise rikki. St omanik kas reguleeris ise kõik ühte moodi rikki (hästi ei usu) või on rike milleski, mis mõjub kõigile karpadele korraga. See ei saa olla õhufilter, siis tal poleks kiirendusega asi korras.
Mingi jama ikkagi karpade õhuvoolikutega? Nüüd jälle spekuleerin, aga kas ikka kindlasti ei ole varianti, et nt dosaatornõelad on liiga kõrgel? Püsirežiimil saab segu olla liigrikas (kui õhufilter korras - aga see ju on) mu meelest vaid siis, kui kas tase ujukikambris kõrge või dosaatornõelad kõrges asendis. Kusjuures see kuradi dosaatornõel mõikab ka vaid ülikerge sõidurežiimi või üleminekurežiimi juures. Kui mootoril ikka jõud taga, on nõel niikuinii kaevust praktiliselt väljas ja ei mõju enam kuigi palju... ja jääb üle jälle ujukikambri tase. Ma ei tea,parandage,kui väga rappa lähen. Lihtsalt huvitab see teema, no ei ole võimalik, et mõistus masinast üle ei käi, vihale ajab sihuke asi. Krt.
-
Teema algataja - Postitusi: 848
- Liitunud: 04 Mai 2008, 17:58
- Tsikkel: B-12T
- Asukoht: Kadrina / Tallinn Airport
- Tänanud: 134 korda
- Tänatud: 71 korda
- Kontakt:
Re: GSXR 1100 tödiseb
No mul tekivad vahepeal mõtted masin põlema panna ja ma olen ka üsna kindel et mingi väga väike loll viga on selle jama õhjus. Aga jah, midagi peab see nõelaga seotud olema. Kas membraanid ise lambist ei saa tõusma/langema hakata? (äkki) Hõrenduse asjale ma seal karpades ka härsti pihta ei saa, mingeid voolikud ei ole ja kanaleid pole avastanud, kust see hõrendus sinna kupli alla tekib veel?
Hayabusa k5 + Voshod 3M + XT660R
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.