Mootor ei käi ringi.
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 3227
- Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
- Tsikkel: Mitmed
- Tänanud: 36 korda
- Tänatud: 222 korda
Re: Mootor ei käi ringi.
Kas poleks olnud õigem tegeleda asjadega mida oskad ja vastav ekvivalent anda inimesele kes asja tunneb.Kui sügav huvi on näpud õliseks teha siis anna minna.Muideks, manualis peaks olema protseduur kirjas kuidas valida saalesi.Unusta nihik
Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Mootor ei käi ringi.
Ei saa nihikuga mitte midagi teha!
uued saaled ei ole alati suuremad.
Et, mõõta saalesi. Pead ostma ühed uued millega hakkad mõõtma (vanadega ei saa mõõta). Mõõtmiseks kasutatakse spetsiaalset nööri mis pandakse saalte vahele ja keeratakse mootor kokku (õli ei panda vahele). Selle järel vaadatakse kui palju surus nööri laiali.
107kW kirjutas:koi kirjutas:Aga need uued saaled on millises mõõdus?
Ega pole remontmõõduga?uued saaled on suuremad.. peab uued ja õiged ostma.. kas nihikuga mõõtes saab paika??
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Mootor ei käi ringi.
Kas nukka raamid on õigest paigaldatud ?
Kas klappe võtsid ka välja ?
Kas ilma nukkadeta käib mootor ringi ?
Kui paigaldasid kolvid, kas oled kindel ,et rõngad jäid korektselt aga mitte ei jäänud silndri ja kolvi vahele ?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Mootor ei käi ringi.
107kW kirjutas:koi kirjutas:Aga need uued saaled on millises mõõdus?
Ega pole remontmõõduga?uued saaled on suuremad.. peab uued ja õiged ostma.. kas nihikuga mõõtes saab paika??
Originaalist nagu suuremaid saalesid küll ei õnnestu saada, pigem ikka vastupidi, kui aga on soov( kas ka vajadus?) remontmõõdu järgi, tuleb ka vänt vastavasse mõõtu lihvida. Lase vänt mõnel asjatundjal üle vaadata-mõõta, et kas on üldse rem. mõõtu vaja. Kui pinnad ilusad ja ellipsis ei ole osta originaal saaled ja asi jokk.
Re: Mootor ei käi ringi.
Ühesõnaga lihvid väntvõlli ära ja paned sisse remontmõõdus saaled, mis on sinu jutu järgi väiksemad, ehk õhema paksusega? Ja selle asja mõte oleks siis mis?
Võimalikult suure väntvõlli lõtkuga mootor saada? Saaled ikka vastavalt remondile kasvavad suuremaks.
piloot kirjutas:107kW kirjutas:koi kirjutas:Aga need uued saaled on millises mõõdus?
Ega pole remontmõõduga?uued saaled on suuremad.. peab uued ja õiged ostma.. kas nihikuga mõõtes saab paika??
Originaalist nagu suuremaid saalesid küll ei õnnestu saada, pigem ikka vastupidi, kui aga on soov( kas ka vajadus?) remontmõõdu järgi, tuleb ka vänt vastavasse mõõtu lihvida. Lase vänt mõnel asjatundjal üle vaadata-mõõta, et kas on üldse rem. mõõtu vaja. Kui pinnad ilusad ja ellipsis ei ole osta originaal saaled ja asi jokk.
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
korke kirjutas:Kas nukka raamid on õigest paigaldatud ?
Kas klappe võtsid ka välja ?
Kas ilma nukkadeta käib mootor ringi ?
Kui paigaldasid kolvid, kas oled kindel ,et rõngad jäid korektselt aga mitte ei jäänud silndri ja kolvi vahele ?
Nukkvõllide raamid on tähtedega tähistatud nii silindripeal kui ka nuka raamidel, neid valesti nagu on raske panna.
Klappe ei puutunud,
Mootor käib ideaalselt ringi ilma nukkadeta.
Kolvid panin nii nagu peab, liikusid väga hästi sees , rõngad liikusid ka kolvide peal nii nagu peavad.
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Mootor ei käi ringi.
Probleem tekkib ainult siis kui nukkad on peale pandud ?
Kui võttad nukkaketti pinguti välja ja lased tugevamal tegelasel hoida näppuga ketti pinges (läbi nukkaketti pinguti ava, Võib kasutada mingit leht võttit. kas siis tekkib ka keerutamisel takkistusi ?
107kW kirjutas:korke kirjutas:Kas nukka raamid on õigest paigaldatud ?
Kas klappe võtsid ka välja ?
Kas ilma nukkadeta käib mootor ringi ?
Kui paigaldasid kolvid, kas oled kindel ,et rõngad jäid korektselt aga mitte ei jäänud silndri ja kolvi vahele ?
Nukkvõllide raamid on tähtedega tähistatud nii silindripeal kui ka nuka raamidel, neid valesti nagu on raske panna.
Klappe ei puutunud,
Mootor käib ideaalselt ringi ilma nukkadeta.Kolvid panin nii nagu peab, liikusid väga hästi sees , rõngad liikusid ka kolvide peal nii nagu peavad.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
korke kirjutas:Probleem tekkib ainult siis kui nukkad on peale pandud ?
Kui võttad nukkaketti pinguti välja ja lased tugevamal tegelasel hoida näppuga ketti pinges (läbi nukkaketti pinguti ava, Võib kasutada mingit leht võttit. kas siis tekkib ka keerutamisel takkistusi ?
107kW kirjutas:korke kirjutas:Kas nukka raamid on õigest paigaldatud ?
Kas klappe võtsid ka välja ?
Kas ilma nukkadeta käib mootor ringi ?
Kui paigaldasid kolvid, kas oled kindel ,et rõngad jäid korektselt aga mitte ei jäänud silndri ja kolvi vahele ?
Nukkvõllide raamid on tähtedega tähistatud nii silindripeal kui ka nuka raamidel, neid valesti nagu on raske panna.
Klappe ei puutunud,
Mootor käib ideaalselt ringi ilma nukkadeta.Kolvid panin nii nagu peab, liikusid väga hästi sees , rõngad liikusid ka kolvide peal nii nagu peavad.
Proovin täna selle pulli ka ära siis,
-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:
Re: Mootor ei käi ringi.
Mingit meeletu jõudu ära nukka kettil kasuta ! Lihtsalt tuleb jälgida ,et üle ei hüppaks kett nukka hammasrattastel ning kettil lõtku ei oleks. Mõnel mootoril peab tugevamalt hoidma aga mõnedel jällegi kergelt vastu näppuga.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
Re: Mootor ei käi ringi.
mihkel27 kirjutas:Ühesõnaga lihvid väntvõlli ära ja paned sisse remontmõõdus saaled, mis on sinu jutu järgi väiksemad, ehk õhema paksusega? Ja selle asja mõte oleks siis mis?
Võimalikult suure väntvõlli lõtkuga mootor saada? Saaled ikka vastavalt remondile kasvavad suuremaks.
Ega skunksidega pole mõtet kusesõda pidada aga üritagem siiski...
Loe nüüd oma jutt veel paar korda läbi ja vaata, mis valesti läks
Vaevalt mõni tehas toodab originaalist suurema läbimõõduga saalesid.
Saaled, vastavalt remondile, kasvavad just väiksemaks, seda siseläbimõõdult.
Aga nagu arutelust selgub siis nagu viga hakkab välja tulema ülemisest otsast:
107kW kirjutas:see ka et kett on ka ikka vääääga pingul, ilma pingutita oli juba päris pinges ja pingutit pidin ka päris jõhkralt suruma et peale saaks, aga kett jookseb ju keti taldade pealt, loeb see kui pinges kett on?
Ilma pingutita ei tohiks kett kuidagi pinges olla, kas need ketitallad on ikka igati paigas, kuigi neid ei saagi ju valesti panna, äkki mõnel mootoril, hea tahtmise juures, õnnestub pinguti ja nö. leevendi pooled omavahel ära vahetada.Ega miskit ulmepaksu tihendit silindrite alla pole aretanud?
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
piloot kirjutas:mihkel27 kirjutas:Ühesõnaga lihvid väntvõlli ära ja paned sisse remontmõõdus saaled, mis on sinu jutu järgi väiksemad, ehk õhema paksusega? Ja selle asja mõte oleks siis mis?
Võimalikult suure väntvõlli lõtkuga mootor saada? Saaled ikka vastavalt remondile kasvavad suuremaks.Ega skunksidega pole mõtet kusesõda pidada aga üritagem siiski...
Loe nüüd oma jutt veel paar korda läbi ja vaata, mis valesti läks![]()
Vaevalt mõni tehas toodab originaalist suurema läbimõõduga saalesid.
Saaled, vastavalt remondile, kasvavad just väiksemaks, seda siseläbimõõdult.Aga nagu arutelust selgub siis nagu viga hakkab välja tulema ülemisest otsast:
107kW kirjutas:see ka et kett on ka ikka vääääga pingul, ilma pingutita oli juba päris pinges ja pingutit pidin ka päris jõhkralt suruma et peale saaks, aga kett jookseb ju keti taldade pealt, loeb see kui pinges kett on?
Ilma pingutita ei tohiks kett kuidagi pinges olla, kas need ketitallad on ikka igati paigas, kuigi neid ei saagi ju valesti panna, äkki mõnel mootoril, hea tahtmise juures, õnnestub pinguti ja nö. leevendi pooled omavahel ära vahetada.Ega miskit ulmepaksu tihendit silindrite alla pole aretanud?
Nonii, sai siis õiged saaled ostetud ning mootor kokku pandud, mootori panin peale, kõik asjad küljes peale küünalde ja starter vedas ringi akuu pealt, vaaj nüüd uued küünlad ka peale panna ja siis tuld.
Re: Mootor ei käi ringi.
Ega skunksidega skunksidega...
Kui saale siseläbimõõt muutub väiksemaks, siis see tähendabki ju seda, et saale enda seina paksus kasvab ehk saale muutub paksemaks.
Teemaalgatajale see abiks enam vist tõesti pole. Sina räägid saale siseläbimõõdust, mina läbimõõdust. Nii lihtne ongi.
piloot kirjutas:mihkel27 kirjutas:Ühesõnaga lihvid väntvõlli ära ja paned sisse remontmõõdus saaled, mis on sinu jutu järgi väiksemad, ehk õhema paksusega? Ja selle asja mõte oleks siis mis?
Võimalikult suure väntvõlli lõtkuga mootor saada? Saaled ikka vastavalt remondile kasvavad suuremaks.Ega skunksidega pole mõtet kusesõda pidada aga üritagem siiski...
Loe nüüd oma jutt veel paar korda läbi ja vaata, mis valesti läks![]()
Vaevalt mõni tehas toodab originaalist suurema läbimõõduga saalesid.
Saaled, vastavalt remondile, kasvavad just väiksemaks, seda siseläbimõõdult.Aga nagu arutelust selgub siis nagu viga hakkab välja tulema ülemisest otsast:
107kW kirjutas:see ka et kett on ka ikka vääääga pingul, ilma pingutita oli juba päris pinges ja pingutit pidin ka päris jõhkralt suruma et peale saaks, aga kett jookseb ju keti taldade pealt, loeb see kui pinges kett on?
Ilma pingutita ei tohiks kett kuidagi pinges olla, kas need ketitallad on ikka igati paigas, kuigi neid ei saagi ju valesti panna, äkki mõnel mootoril, hea tahtmise juures, õnnestub pinguti ja nö. leevendi pooled omavahel ära vahetada.Ega miskit ulmepaksu tihendit silindrite alla pole aretanud?
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
Järgmine jama, ostsin siin küünlad ka ära. Panin siis igasse silindrisse bensiini. Küünlad peale. Aga vana aku mis perses oli( siis kui tsikkel veel sõitis siis tõmbas peale viite sekundit starteri käiamist aku nulli) ei jõua ringi vedada. Alguses mõni sekund veab ja sis jääb kinni. Proovisin siis starteri stardi järel ka. Ikka ei midagi. Panin siis auto aku selle tsikkli aku järgi krokodillidega ja siis laadija veel omakorda auto aku peale. Aga ikka sama jama. Kas võib asi olla selles et see tsikkli aku imeb selle voolu endasse??
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
Alguses lubas hästi korraks. Aga ma arvan ise et kiiremat vurtsu oleks vaja.
-
- Postitusi: 763
- Liitunud: 14 Juun 2005, 07:24
- Tsikkel: Kawasaki KZ1000P, Iž
- Asukoht: Viljandi
Re: Mootor ei käi ringi.
Kui eeldad, et starter on korras, siis vaata kõik temani tulevad juhtmeühendused nii + kui - poolelt üle ja tee puhtaks ja pane ka teh. vaseliini vahele, eriti hästi "paagatavad" alumiiniumi ja muu metalli kooslusega olevad ühenduskohad (elektriline korrosioon).
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
miilits kirjutas:Kui eeldad, et starter on korras, siis vaata kõik temani tulevad juhtmeühendused nii + kui - poolelt üle ja tee puhtaks ja pane ka teh. vaseliini vahele, eriti hästi "paagatavad" alumiiniumi ja muu metalli kooslusega olevad ühenduskohad (elektriline korrosioon).
Kusjuures tsikkli akul on klemmid ka omadega suht õhtal. igatpidi katki. Sealt ei saa ilmselt korralikku ühendust
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
Nonii, proovisin siis täna tööle panna. krdi lubab lubab aga tööle ei lähe, lasin eetrit ka siis õhupuhastist sisse, lubab aga tööle ei lähe, kardan et bensiini ei saa ka peale. aga samas võib ka see jama olla et piisavalt kiirelt ringi ei vea. või võib veel probleeme olla? proovisin kütet panna ka küünlaaukudest otse sisse aga ikka ei midagi..
-
Teema algataja
Re: Mootor ei käi ringi.
Abi vaja nüüd.. Mis on häda kui esimesest pütist tuleb vaakumit kuid teisest enam ei tule( kolmandat ning neljanat ei proovinud) Aga just teises püti karpa küljes on vaakumvooliku ots. Õhk käib ilusti läbis puhkudes. Kompressiooni nagu tuleb küünlaavast. Vaakum voolik on terve. Õhku kuskilt silindrivahelt ei tule...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.