Sidesüsteemid mootorrattal

Kõik mis puudutab mootorratta sõiduks vajalikku varustust. Nii seda, mis mootoratturile selga käib, kui ka seda, mis usinad tsiklistid oma rataste külge kruvivad. Mootorratturi kiivrid, kindad saapad ja joped. Räägi mootorratturitega.

Moderaator: Moded


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Cardo G4 jaoks uue funktsionaalsusega tarkvara väljas. Tarkvara uuendamiseks vaja ennast regada tootja kodulehel http://www.cardosystems.com/download/softwareupgrade , misjärel saab alla laadida tarkvara uuendamiseks vajaliku arvutiprogrammi (ainult windowsi jaoks). Kes ise ei viitsi asjaga tegeleda või kasutab Maci, Linuxit, Solarist või teisi mitte-windoss op süsteeme, saab tarkvara tasuta uuendada Motoexotica messil, selleks võtta kaasa ainult seade ning see eelnevalt ära laadida.

Cardo G4 tarkvaraversiooniga 3.0 lisanduvad funktsioonid:

Click-To-Link (CTL)
Click-To-Link võimaldab sideühendust teise G4 seadmega ilma seadmete eelneva sidumiseta. Funktsioon on väljalülitatav ning kasutaja saab alati ühendustest keelduda.

Volume Per Mode
Volume Per Mode funktsioon jätab meelde valitud helitugevuse iga heliallika puhul olgu selleks siis mobiil, GPS, MP3 mängija või raadio. Kui kasutaja lülitab erinevate heliallikate vahel, siis taastatakse selle allika puhul eelnevalt kasutatud helitugevus.

Stand Alone A2DP
Lisandus sõltumatu helikanal A2DP Bluetoothi profiili toetavate MP3 mängijate kasutamiseks (n. iPod Touch 2G/3G/4G). Sõltumatu A2DP helikanal võimaldab ühendada G4 seadmega paralleelselt nii telefoni kui ka A2DP toega MP3 mängija.

AGC Calibration
AGC (Automatic Gain Control) - ehk helitugevuse automaatset reguleerimise tundlikkust saab kolmeastmeliselt seadistada.

VOX Calibration
VOX - ehk häälele reageeriva sidealustuse tundlikkust saab kolmeastmeliselt seadistada.

Automatic Radio Tuning
Automaatne jaamaotsing ühe nupuvajutusega salvestab ajutiselt 6 raadiokanalit. Abiks juhul, kui sõidad oma tavapärasest asukohast kaugemale. Eelnevalt seadistatud raadiokanalid taastatakse peale seadme väljalülitamist.

Automatic Scan (FM Radio)
Automaatne jaamaotsing. Otsitava jaamani jõudes on võimalik edasine otsing nupuvajutusega peatada.

Heliga seadistusmenüü
Järgnevad G4 funkstioonid on seadistatavad otse seadmelt kasutades sisseehitatud heliga seadistusmenüüd:
* Keelevalik
* Click to Link funktsioon sisse/välja
* VOX funktsioon sisse/välja
* VOX tundlikkuse reguleerimine
* AGC tundlikkuse reguleerimine
* RDS funktsioon sisse/välja
* Infoteadete funktsioon sisse/välja

Veaparandused (võrreldes 2.3 versiooniga):
* Parandatud ühilduvus TomTom Rider/Urban Rider GPS seadmetega: GPS hääljuhiste edastamine ilma viiteta.
* Parandatud omavahelise side viga, mille tõttu ei olnud peale mõningast vaikust sidet alustades esimest paari sõna kuulda.
* Parandatud pikalt (üle 1 tunni) aktiivsete sideühenduste puhul vahelesinenud probleem, kui lisandus häiriv ja moonutatud helisignaal.
* Lisandus sujuv üleminek telefonikõnelt A2DP muusikamängimisele iPhone telefonide puhul.

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Vot see Click-To-Link (CTL) on üks hea asi kui hästi töötab.
Olen sellele juba ammu mõelnud sest ei jõua ju kõiki "seotuna" hoida ja kui sõidu ajal trehvad teist on teinekord väga mugav paar sõna vahetada.

Kahjuks see ilmselt Q2-hega ja teistega ei tööta?

Eks enda seadet pean veel rohkem testima.
Hetkel testinud ainult Quadi peal aga viimase aegade ilmadega jäätub klaas 30 minutiga ära ja pole erilist fanni :lol:

Muidu komplekt on korralikult pandud ikka kiivrisse ja olen neid palju pannud alustades kunagi Cobra saatjatega jne.
Mikker ka õiget pidi ja õiges kohas.

Klapide halvema kvaliteedi all võrreldes Proga pidasin silmas seda ,et esineb mingied kummaliseid raginaid kohati
aegajalt läksid sõnad ka nagu kaduma.

Proo heli on väga puhas kuuldavus supper.

Hääl valimisega tean jahh ,et testima peab müra taustaks. Juhend ka rõhutab seda.
Samas Prol on täieti üks kõik kas valida ideaalselt vaikses toas või väga müra rikkas keskonnas valib alati täieti õieti.
Kasutanud suht palju ja ei mäletagi ,et oleks kunagi valesti valinud.
G4 nagu vaikuses ültse ei suuda valida.
Eba mugav ju kui näiteks vaikses garaasis kindad käes kiiver peas ja tahan helistada siis peaks panema nagu meelga ratta käima?
Tundub nagu imelik.

Aga rõhtuan veel ,et need minu esimesed emotsioonid ja ei pruugi olla lõplikud.
Lihtaslt kuna Prod töötavad NII prefektselt siis tulin üllatusena ja küsisin ka teiste kogemusi.
Hetklel siis paigaldab 3.0 ja tesitn seda
Kui ikka hätta jään eks võtab ühendust :wink:

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

Teema algataja
Hardy-hard

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Hardy-hard »

motoratsutaja kirjutas:

Tervist !

Müttasin siin oma Q2-ga, et telefoniga ühendada (HTC Desire), ja katsetada kas navigatsiooni hääljuhised ka tulevad telefonist üle sinihamba Q2-e kuna Nokia E52 sai sellega väga hästi hakkama. HTC Desire paraku leiab Q2-e ainult phone audio profiilis ja see tähendab seda, et hääljuhiseid ei edastata üle sinihamba. Suur suur pettumus kuna nokia sai sellega hakkama. Vaatasin siis Q2 spetsifikatsiooni üle ja arvan et selle taga ongi asi, et Q2 ei toeta A2DP profiili (meedia edastust) aga nokia suutis seda.... googeldasin natukene ja vaatan et Cardol on uus seade: Scala Rider Q2 PRO: http://www.cardosystems.com/scala-rider/scala-rider-q2
Kas see meil ka juba müügil on või on saabumas ning mis selle hinnaks saab olema ? Kuna see PRO mudel toetab A2DP profiili, siis tõenäoliselt oleks see lahendus minu probleemile ja see on ka kirjelduses kirjas et GPS hääljuhiseid saab kuulata, loodetavasti telefon tunneb selle ka ära ikka media profiilis. Lisaks sellele vaatan on vist side distants veidi pikem (700 m) muidu oli 500 kui ei eksi ...

Ma vaatasin, et müüsid oma Q2 ära aga muidu ma plaanisin just osta Q2 ja tänu sinu postitusele hakkasin otsima kas mingeid võimalusi on HTC desirega mütata koos cardoga...
on üks app androidile... 1 dollari eest

http://www.appbrain.com/app/btmono/com.bedoig.BTmono

sorry et hiljaks jäin :bsmile:

Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Seda appi tean jah nüüd, kui müüdud :D sõbral on Q2 seljakoti jaoks olemas, peab sellega testima nädalavahetusel ja kui see toimib, siis sai asjata maha müüdud Q2. Samas on aga nüüd G4 asemel vaatab mis see kujutab endast.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tafka »

ZTE Blade-ga (Android 2.2) töötab BTmono app kenasti :wink: Nii Teamset Pro kui ka Q2-ga :roll:
Täisversioonil ka tore widget mis desktopile panna kiiremaks lülitamiseks.
Kes seda dollarit ei raatsi raisata siis on ka muid võimalusi selle saamiseks...aga piraatlus on pähh eks! :roll:

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300

Teema algataja
Hardy-hard

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Hardy-hard »

Sa ka jõudsid maha müüa seni kui ma silmi pilgutasin :D :wack:

Sul Tafka on kõik toimiv jah? Mingeid probleeme sellega ei ole esinenud... puudujääke? Kõik mis nõuad sellelt seadmelt, on ka saadud?
Ma ei raatsi osta asja mis ei ole see milleks ta mõeldud on. Tahaks muidugi Seda uuemat G4 ja aga ei raatsi... hea kui saan esialgu kõik kõned tehtud ilma teeäärde seisma jäämata ja muusikat kuulata. Üritasin vahepeal tavalisi punne kõrva toppida... aga häiris see, et vähegi liigutad siis kukkusid punnid kõrvast ära.
Kuidas sellel muidu heliga on? Võimalik ka nii valjuks panna, et pea kumiseb, või kuulad nii nagu liin jookseks läbi ida-virumaa kaevanduste?

Hardi

Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Mul mõlemad olemas aga hetkel jätkuvalt seisukohal ,et G4jal on nagu helikvaliteet kergelt halvem.
Muidu läbi Nokia kuulates muusikat kuulad ikka päris hea kvaliteediga.
Loomulikult tippklassi kõrvakalpidega ei saa võrrelda.
G4-ja saab arvutis igati sedistada ja peale igat seadistust peaks jälle testima nii ,et võibolla pole veel õieti tööle saanud. Ma ostsin alles talvel G4-ja ateka peal ei viitsi väga möllata katsetustega.
Samas maaletooja väidab ,et heli parem G4 jal.

Loe ka mu eelnevaid postitusi küsi vajadusel juurdre.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Tuli eile jah üks kena neiu uksetaha ja ostis ära Teamseti :roll:
Pole jõudnud veel katsetada tsikli peal, ainult kodus kiiver peas ringi tatsates natukene :lol:
Niisama toas liikudes on Teamseti ja Q2 heli super ja põhja keerates heli hakkab kõrvadele isegi...aga see on siis bluetoothi kaudu muusika (ja raadio Q2-l). Kuidas intercomi heli on ei oska öelda. Helistamist pole ka veel jõudnud proovida.
Androidiga see app-i kasutamine muusika kuulamiseks on muidugi natukene poolik lahendus kuna helikvaliteet kannatab. Telefoni enda heli on hea muidugi üle bluetoothi. Vaatan kui viitsin täna, äkki teen külkaga ühe tiiru linnavahel, et kuidas siis tundub.
Kui nüüd päris aus olla siis mul alguses oli ka plaan osta Q2 (või G4) aga kuna Q2 vist enam ei toodeta/tooda maale siis seda nagu ei saanud. Motoexcotikal oli küll ahvatlevalt hea hinnaga G4 saadaval aga natukene kallim oli Teamseti komplekt ja no mõtlesin, et võiks siiski tagavara kiivrile ka side külge panna. Kui Teamsetil oleks A2DP bluetooth profiil oleks asi super, aga see väike asi kisub punkte minu silmis maha (kuna jah nagu eespool mainitud siis Android on piisavalt loll, et mitte muusikalist heli komplekti saata)
Aga nagu Murphy ikka tuli peale ostu Q2 siia müüki....ja ma olen väga rahul, et selle Q2 kätte sain. Raadio mis mulle meeldib on peal ja üllatavalt hea. Ja pikem levi kui teise Q2 või G4-ga paaritada. (Teamseti levi u10m, Q2 500m ja G4 1,6km)
Seeeega minu soovitus kui on plaanis ainult mobiiliga suhelda siis TeamsetPro on väga super lahendus. AGA kui on kahtlus, et mõni sõber ostab veel Cardo ja koos sõitmas käite siis soovitaks kasvõi natukene raha koguda ja G4-ja ära võtta või siis Q2 (Pro) kuskilt orgunnida.
Ja kui soovi siis saan näiteks ühelt kiivrilt maha kiskuda seadme ja prooviks anda, suhteliselt kergelt käib ära...või kui M suuruses pea siis saab kiivriga proovida.

Cadole: huvitav mul netis kolades on just silma jäänud, et G4-ja helikvaliteeti kiidetakse rohkem võrdluses Q2-ga näiteks.

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Tafka seda ma rääginig ,et äkki ma lollike pole seda veel korralikult tööle saanud. :)
Kindlasti on ka see ,et eelmised mudelid töötavad nii hästija G4 ja kiideti taevani siis olid ootused väga kõrged. :)

Eks suve keskel räägime sel teemal uuesti. ;)

Viimati muutis Cado, 01 Apr 2011, 21:17, muudetud 1 kord kokku.
--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda

Teema algataja
Hardy-hard

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Hardy-hard »

Ma prooviks küll aga ma ise pesitsen Tartu citys ning lähiajal Tallinnasse pole asja.
Pealegi ma siin ajasin nats sassi... Arvasin, et see Teamset ongi Q2. silly me
Aga lappasin jah selle teema läbi, nüüd tean mille peale silmad lahti hoida.
Ühesõnaga sina Tafka olid see kes 75 eest selle Q2 ära ostis motoratsutajalt?
Naljakas lugu, et just siis kui ma vaatasin arvutist seda Wall Street Money Never Sleeps filmi ja tekkis ka tahtmine samasugust seadet saada olid kõik seadmed siinsel turul kas päev varem või samal päeval müüdud.
:?

Aga tänud info eest, hoian edaspidi ebayl ja siinsel turul silma peal.

PS! Täna nägin teksapükste, nahktagi ja "õlinäpu"kindaga (see punase ja valgega) baigivenda Tartu peal :D Moment hiljem olid mul külmavärinad.

Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tafka »

Mina jah napsasin ära selle Q2.
Nii palju kui ma vaadanud olen siis see Q2 hind eBays(UK ja DE) polegi väääga odavam kui G4-jal....kui hästi otsida. Et kui paariline leida siis G4-ja komplekt kahepeale tellides tuleb päris ok hinnaga :roll:

Proovisin siis ka täna külkaga linna peal natukene.
Küljes oli siis Q2 moodul. Enamuse aja nautisin raadiot, mis oli päris ok aga linnas kippus levi tsipa ujuma vahepeal. Ei mäleta hetkel mis raadiojaam oli.
Järgmine asi on küll vist harjumise/alguse asi aga no ma ikka tükk aega sügasin kiivrit enne kui "Volume Up" nupu üles leidsin...vaiksemaks nupu nagu leidis paremini. Samuti tekitas tsipa raskusi selle funktsiooni nupu leidmine, aga oli leitav.
Ja ei ütleks, et väga paksud kindad oleks olnud. Võibolla oli põhjuseks ka külmunud näpud :roll:
Helistamine...kuna mul Androidil häälvalimist veel paigaldatud pole siis sellekohapealt ei oska kommenteerida aga ühe kõne tegin ka ja vastaspool kuulis hästi. Endal tsipa tekkis raskusi kuulmisega, eelpool toodud põhjusega, et ei leidnud valjemaks nuppu üles (lol)
Aga selle ühe katsega olen rahul küll. Et eks alguses ei saagi nendele nuppudele pihta jne.

Tekkis ka küsimus Androidi kasutajatele: Kellelgi on häälvalimine peal? Mis "App"-i kasutate selleks? Ma hetkel ei suuda leida midagi head.... :evil:

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Nii, testisin ka siin mingi päev siis oma HTC Androidi ja sõbra Q2 kasutades "BT mono" appi, toimib jah ehk siis telefoni navi hääljuhised tulevad ilusti üle sinihamba Q2-e ning ka muusika edastati aga no helikvaliteeti ma selles osas ei kommenteeriks.
G4 on muusikat kuulates ikka palju parema kvaliteediga, samuti tundus ka raadio heli kvaliteet parem. Pole samuti väga saanud G4 testida kuna toas kiiver peas ainult proovinud kuidas muusika kuulamine toimib, kas hääljuhised tulevad telefonist ja paar korda olen ka helistanud. Kui saab ratta välja aetud ja sõitma hakatud, siis saab testida nii kõne kvaliteeti kui ka sidekaugust jne. Mis mulle väga meeldib on see, et ma saan G4 pealt käivitada oma telefoni MP3 mängija ja kuulata mussi. Kui saab mingi aja sõites testida, siis saab anda ka adekvaatsema hinnangu / võrdluse. Mina Q2-l ei saanud häälvalimist kasutada kuna ei suutnud mina selliseid häälikud suuga tekitada, millest telefon oleks aru saanud ja õigele inimesele helistanud. Ei saanud ma minumeelest ise salvestada ka häälvalimise tunnuseid telefoni vaid nokia ise debiilselt hääldas kõiki nimesid. HTC on aga nii nutikas telefon et sellel ei olegi häälvalimist ja seega ei saa ka seda katsetada ei ole ka miski appi otsa komistanud, mis selle probleemi lahendaks androidi puhul..... Kui oleksin selle BT mono appi enne müüki avastanud ei oleks Q2 maha müünudki aga googeldamise peale ka ei tulnud, et uurida kas on miskit lahendust.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Tafka
Postitusi: 577
Liitunud: 02 Nov 2003, 17:17
Asukoht: Tallinn > Nõmme
Tänatud: 1 kord
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Tafka »

motoratsutaja kirjutas:

ei oleks Q2 maha müünudki

Tahad vahetame ära/tagasi? :mrgreen:

Rattatu / IBA #33754
// Endised: GasGas FSE450 ; Honda XL600V "Transalp" aka Tuuli ; Dnepr MT10-36 aka Milvi ; Sherco SEF-R 300
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Tafka kirjutas:
motoratsutaja kirjutas:

ei oleks Q2 maha müünudki

Tahad vahetame ära/tagasi? :mrgreen:

Nüüd G4 olemas ei ole põhjust (togi)

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Hanno »

Tafka kirjutas:

Cadole: huvitav mul netis kolades on just silma jäänud, et G4-ja helikvaliteeti kiidetakse rohkem võrdluses Q2-ga näiteks.

minu esimeste katsetuste käigus G4-ga on ilmnenud, et (vähemalt minu telefoni puhul) on edastatava heli kvaliteet märkimisväärselt parem, kui sidumine toimub selliselt, et initsiatiiv tuleb G4-lt. Teistpidiselt algatatud sidumise tagajärjel on vahel ka nii, et kõne puhul teine helistaja mind kuuleb, aga mina mitte tuhkagi. Või ka vahel ei hakka telefon üldse muusikat üle BT striimima, vaid mängib lokaalsest valjukast. Ilmselt on see seletatav sellega, et kui (kuna) telefon ja G4 mõlemad toetavad rohkemaid profiile kui ainult A2DP, siis, telefoni poolt algatatud sidumisel dekib nende profiilidega mingi dissonants.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Misasja? Teistpidi algatatud sidumine? Initsiatiiv? Oled sa ikka päris kindel, et sa sidusid G4 seadme ja oma telefoni nii nagu manualis kirjas? Loe juhendis lk.7.
See, et su mobiiltelefon suudab G4 seadme tuvastada ilma, et see oleks pandud sidumisreziimi, ei tähenda veel, et kõik nii korralikult toimib.

Kasutaja avatar

Hanno
Postitusi: 222
Liitunud: 24 Mär 2008, 15:26
Tsikkel: R1200GS
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 3 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Hanno »

ee... väljendusin ilmselt puudulikult. eelnev oli pigem kommentaariks selle kohta, et kellelegi tundus muusika kvaliteet nigel. Ja minu telefoni puhul ta ülalkirjeldatud juhul oli nigel. Aga kui korralikult ära sidus siis väga hea, paremat ei oskaks selliselt asjalt tahtagi. spekuleerisin, et võibolla sellel kurdetud halval muusikaedastusel oli sarnane põhjus.
Mis puutub sidumisprobleemidesse, siis, see konkreetne telefon millest jutt käib, on Nokia N900 (Linuxi peal Maemo 1.3), mille puhul ongi normaalne, et tal töötavad korralikult vaid need funktsioonid, mida eelnevalt on mõnel itimehel vaja läinud ja ta sellele on skripti teinud. Antud juhul, BT jaoks pole palju tehtud.

Seevastu teiste telefonidega mis kodus leidusid, sidus ja toimis G4 oivaliselt ilma igasuguse pusimiseta, kui instruktsiooni järgi käituda (s.t. jah, lugesin korralikult)
Nüüd, mis puutub sellesse pööratud sidumisse, siis tegin seda nii:
variant 1, mis alati ei toimi: eelnevalt on G4 telefoniga tuttavaks tehtud. aktiveerin telefonil BT, seejärel lülitan sisse G4. Käivitudes ta ilmselt otsib tuttavaid seadmeid, leiab tuttava telefoni, ja küsib kas tohib ühenduda.
variant 2, mis seni on alati toiminud: panen G4 telefoniga ühendamise rezhiimi, otsin seda siis telefoniga. Kui seade on leitud, siis ühendan. (tekkinud ühendus on see pooleldi funktsioneeriv) Kohe kui on leitud, siis telefonist katkestan ühenduse. G4 ilmselt eeldab, et side katkes ja paari sekundi pärast küsib G4 telefonilt uuesti luba ühenduseks (või kui olen eelnevalt pannud, et "trusted device", siis ühendab ise) . Selliselt töötab kõik korralikult.

Kordan veel, et see on ilmselt tingitud telefoni eripärast, (kes on selle mudeliga kursis, need ilmselt ei imesta), ülejäänud mis leidsin, on "tavalised" telefonid ja kõik toimib like a charm. Üldiselt olen sellest G4-st siiski hektel üpris vaimustuses.

veel tähelepanek, et viletsa muusikapleieriga telefonist cardosse muusikat lastes on ka sealtkaudu tulemus viletsam, võrreldes parema "allikaga". Mis tuli väikese üllatusena, sest olin varem eeldanud, et telefonide puhul erinevus tuleb op.võimedi kvaliteedist, aga selgub, et juba madalamal tasemel saab midagi paremini/halvemini teha.

Kasutaja avatar

canis lupus
Postitusi: 105
Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
Asukoht: Brüssel

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas canis lupus »

G4-st:

ostsin komplekti eelmine suvi ja katsetanud mitmel tripil. Peamiselt mobla, kepsu ning seljakotiga suhtlemisel.

Heli on väga hea nii muusika, kui ka telefoni kuuldavus. Telefoni kuuldavust proovisin mitmel korral Saksa kiirteedel ning 200-ga on kuuldavus veel väga hea ning mind kuuldi ka hästi.

Kahjuks ei ole kahe G4 vahelist sideulatus proovinud, ei ole kellegagi koos sõitma sattunud.

Julgen G4 soovitada.

G4 aku peab ka päris hästi vastu Eesti-Prantsuse ots ilma laadimata.

Samuti pidas G4 ka talvel saani peal ülatavalt hästi vastu.

Ainuke mure, mis mul on tekkinud on mu enda nokia bluetoothi ühendus. Kipub vahel jamama ja mitte ainult G4-ga.

BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Nii täna siis sai terve päev sõitetud ja G4-ja tesitud igat pidi

Kõigepealt siis ilmselt oligi minu G4-ja alus vigane.
Sai siin üks õhtu Isandpauguga (Argoga) testitud sedtet igati ja vahetatud alus välja
Tänud talle ,et leidis enne ära sõitu aega mässata. (w)
Peale aluse vahetust hakkasid asjad laabuma
Peale mõningat sättimist oli kuuldavus supper nii minul kui ka teistel.

Hääl valmisiega sai päris kaua mässatud.
Suht vaikne kiiver ja Nokia N97 mini sümbioos hakkas siis lõpuks nii tööle
,et pidin mikri nihutama otse suu eest kõrvale ja telefonil seadetest otisma hääl valiku seaded ning selle tundlikuse peaaegu täiesti maha keerama 1 peale (samas Teamset prol võis see olla 5 maksimum on 10).
Seejärel asi hakkas väga hästi tööle.
Täna päev otsa pikka testimist vist ei eksinudki mitte ükski kord enam!
Endal on VOX tundlikus täiesti maas (muidu aktiveeris palja kiirenduse peale kanali uuesti)
Ning müra filtri tundlikus sammuti ( kui see väga tundlikuks panna siis hakkas vastavalt mootori pööretele häält kõigutama teiste jaoks)
Nii minult töötab asi kõige paremini.
aga need viimased olenevad juba väga palju rattast kiivrist jne.

Nokial MP3-me juhtimine töötab ka hästi aga rakendus peab jääma eelnevalt avatuks mängima ei pea siis töötab hästi kõik

Muud siis hetkel ei oskagi rohkem öelda.
Nüüd hakkan juba asjaga rahul olema. :)

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

canis lupus
Postitusi: 105
Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
Asukoht: Brüssel

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas canis lupus »

Cado, kas proovisite ka kahe G4 vahelist sidet ehk täpsemalt kui kaugelt veel töötab? Kas lubatud miil tuleb ära?

Cado kirjutas:

Nii täna siis sai terve päev sõitetud ja G4-ja tesitud igat pidi

Kõigepealt siis ilmselt oligi minu G4-ja alus vigane.
Sai siin üks õhtu Isandpauguga (Argoga) testitud sedtet igati ja vahetatud alus välja
Tänud talle ,et leidis enne ära sõitu aega mässata. (w)
Peale aluse vahetust hakkasid asjad laabuma
Peale mõningat sättimist oli kuuldavus supper nii minul kui ka teistel.

Hääl valmisiega sai päris kaua mässatud.
Suht vaikne kiiver ja Nokia N97 mini sümbioos hakkas siis lõpuks nii tööle
,et pidin mikri nihutama otse suu eest kõrvale ja telefonil seadetest otisma hääl valiku seaded ning selle tundlikuse peaaegu täiesti maha keerama 1 peale (samas Teamset prol võis see olla 5 maksimum on 10).
Seejärel asi hakkas väga hästi tööle.
Täna päev otsa pikka testimist vist ei eksinudki mitte ükski kord enam!
Endal on VOX tundlikus täiesti maas (muidu aktiveeris palja kiirenduse peale kanali uuesti)
Ning müra filtri tundlikus sammuti ( kui see väga tundlikuks panna siis hakkas vastavalt mootori pööretele häält kõigutama teiste jaoks)
Nii minult töötab asi kõige paremini.
aga need viimased olenevad juba väga palju rattast kiivrist jne.

Nokial MP3-me juhtimine töötab ka hästi aga rakendus peab jääma eelnevalt avatuks mängima ei pea siis töötab hästi kõik

Muud siis hetkel ei oskagi rohkem öelda.
Nüüd hakkan juba asjaga rahul olema. :)

BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Aaa ei pole proovinud
Mul teine seade Teamset pro ja ainult sellega hetkel proovinud.
Aga me võime seda testi mõni õhtupoolik teha. ;)

Seda Clik to Clik-i oleks ka huvitav proovida.

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

canis lupus
Postitusi: 105
Liitunud: 03 Aug 2006, 14:45
Tsikkel: Super Blackbird, Minsk 125*2
Asukoht: Brüssel

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas canis lupus »

Cado kirjutas:

Aaa ei pole proovinud
Mul teine seade Teamset pro ja ainult sellega hetkel proovinud.
Aga me võime seda testi mõni õhtupoolik teha. ;)

Seda Clik to Clik-i oleks ka huvitav proovida.

Olen aprilli lõpus nädala Eestis äkki siis jõuab.

BLACKBIRD
CBR 600 F
TZR 125
JAWA
VOSHOD
MINI
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Paar päeva tagasi sai proovitud kaugust ja esimese katse tulem oli 1000 m, mõlemil olid antennid püsti aga kuna teel oli väike tõus siis ilmselt jäin teisele poole seda ja side katkes. Vaja sirgel teel proovida, kus ei ole tõuse.

Yaaa-maaa-haaa......
Kasutaja avatar

Cado
Postitusi: 873
Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
Asukoht: Keila lähistel.
Tänanud: 28 korda
Tänatud: 6 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Cado »

Kas linna vahel ka proovisite?
Mitmenda maja nurga taha saab kaduda kui ültse? :)

--R1-- / Polaris Scrambler 500 4*4 / KTM 450 EXC & VTX 1800 ja nende vahel natuke USA rauda
Kasutaja avatar

motoratsutaja
Postitusi: 1193
Liitunud: 03 Juul 2006, 12:59
Tsikkel: Yamu FJR 1300, Yamu WR 450
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas motoratsutaja »

Linnavahel ei testinud nii palju ja nii kaugele üksteisest ei jäänud aga kui ma rehvidesse õhku lasin statoilis ja sõber nurga taha sõitis siis side püsis ideaalselt.

Yaaa-maaa-haaa......

isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

canis lupus kirjutas:

Cado, kas proovisite ka kahe G4 vahelist sidet ehk täpsemalt kui kaugelt veel töötab? Kas lubatud miil tuleb ära?

Unistage edasi. Kui te tähelepanelikult manuaali loete, siis seal on kirjas, et sidekaugus on kuni 1600m.
Kilomeeter on Eesti tingimustes reaalne, kui on vaba nähtavus ning seda olen ma ka kõigile öelnud, kes on küsinud. 1600m on võimalik ilmselt saavutada merepinnast vähe kõrgemal või kõrbes, kus on kuivem õhk.

Natuke infot veel Schuberthi SRC kasutajatele - kui miskit seadme juures ei meeldi, siis saab uuendamistarkvara pisut lollitada ning sinna Cardo G4 3.0 softiversiooni peale panna. Ei tea, kas sellest midagi paremaks muutub, ei saa ise kontrollida. Üks pisiasi veel - selle käigus vahetub helitugevuse nuppude funktsionaalsus ( a'la mis enne pani kõvemaks, paneb seejärel vaiksemaks).


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Keegi kunagi kurtis mulle, et on ära kaotanud Teamset komplekti kaassõitja seadme (rohelise logoga). Kas keegi tunneb kirjelduse järgi ennast või tuttavat ära? Selline seade osutus ühel mu tuttaval üleliigseks. kontakt PS.

Kasutaja avatar

Motomarket
Kaupmees
Postitusi: 529
Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
Tänatud: 42 korda
Kontakt:

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas Motomarket »

isandpauk kirjutas:

Natuke infot veel Schuberthi SRC kasutajatele - kui miskit seadme juures ei meeldi, siis saab uuendamistarkvara pisut lollitada ning sinna Cardo G4 3.0 softiversiooni peale panna. Ei tea, kas sellest midagi paremaks muutub, ei saa ise kontrollida. Üks pisiasi veel - selle käigus vahetub helitugevuse nuppude funktsionaalsus ( a'la mis enne pani kõvemaks, paneb seejärel vaiksemaks).

See soovitus ei toimi ja kõikidel katsetajatel lahkub hetkeliselt seadme tehasepoolne garantii. Huvilistel soovitan oodata uuendust ikkagi läbi Schuberth-i originaaltarkvara.

Kasutaja avatar

boob
Mode
Postitusi: 758
Liitunud: 13 Mai 2006, 11:30
Asukoht: 5013912
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas boob »

isandpauk kirjutas:

Keegi kunagi kurtis mulle, et on ära kaotanud Teamset komplekti kaassõitja seadme (rohelise logoga). Kas keegi tunneb kirjelduse järgi ennast või tuttavat ära? Selline seade osutus ühel mu tuttaval üleliigseks. kontakt PS.

Tegu tõenäoliselt ühe minu sõbraga... Panin veidi juttu privasse.


isandpauk
Kaupmees
Postitusi: 191
Liitunud: 09 Aug 2005, 00:27
Tänatud: 1 kord

Re: Sidesüsteemidest rattal

Lugemata postitus Postitas isandpauk »

Motomarket kirjutas:
isandpauk kirjutas:

Natuke infot veel Schuberthi SRC kasutajatele - kui miskit seadme juures ei meeldi, siis saab uuendamistarkvara pisut lollitada ning sinna Cardo G4 3.0 softiversiooni peale panna. Ei tea, kas sellest midagi paremaks muutub, ei saa ise kontrollida. Üks pisiasi veel - selle käigus vahetub helitugevuse nuppude funktsionaalsus ( a'la mis enne pani kõvemaks, paneb seejärel vaiksemaks).

See soovitus ei toimi ja kõikidel katsetajatel lahkub hetkeliselt seadme tehasepoolne garantii. Huvilistel soovitan oodata uuendust ikkagi läbi Schuberth-i originaaltarkvara.

Unustasin mainida jah, et tarkvara vahetamine omal vastutusel. Lugege oma garantiitingimused enne läbi, kui katsetama hakkate. Soovitan ka originaaltarkvarast varukoopia teha, et vajadusel see tagasi panna.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Sõidu- ja lisavarustus”