Võrr ei tööta
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Võrr ei tööta
Võrr muidu täitsa korralik ainult ,et panin traktori magneeto peale kuna originaal süüde läbi.Sädeja kõik korras mootor saab ilusti kütust peale, düüsed värgid puhastad, kolb ja rõngad sammuti korras aga ei taha tööle minna vahepeal nagu läheks aga kohe sureb välja. enda pea enam välja ei jaga. Äkki oskate öelda mis võiks probleem olla ja kuidas seda parandada.
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Võrr ei tööta
Alustaks sellest kas küünal on kuiv või märg, kui käima ei lähe!?
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
kuunla tõmbab selliseks pool märjaks. Aga olen proovin karburaatorit reguleerida viga ei leia,kuid petz61 kas tahaksid muidu osta või korda teha?
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Võrr ei tööta
kris6o kirjutas:kuunla tõmbab selliseks pool märjaks. Aga olen proovin karburaatorit reguleerida viga ei leia,kuid petz61 kas tahaksid muidu osta või korda teha?
ostmise puhul sõltub kõik hinnast.
tegelt mul lihtsalt sportlik huvi selliseid mittekäivituvaid-töötavaid vene kaherattalisi käima saada.
kui küünla märjaks tõmbab, siis üks on kindel - mingi bensiin silindrisse jõuab
aga arvata võib, et kas süütehetk vale või puudub säde küünlas .
Re: Võrr ei tööta
kunagi üks tarkmees oli teinud võrri silindrile alla uue tihendi ilma akna aukudeta ja võrri ta käima ei saanud,tergemad mehed käisid ka vaatamas et mis jama ja asi ei hakanud käima,lõpuks mu tuttav sai selle võrri omale ja poole päeva pärast oli asi korras
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
proovi korra ilma leegitoruta, kahetaktilistel kipub väljalase ummistuma.
-
Teema algataja
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
Re: Võrr ei tööta
Ära võta isiklikult, aga vene võrri mootor on nii kuradi lihtne, et selle peaks küll iga mees kes natukenegi midagi sisepõlemis mootorist teab, käima saama!
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Võrr ei tööta
mootor on küll oma ehituselt lihtne, aga selle käimasaamine on nii mõnelegi ületamatu takistus.
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
sain mootri tõõle juba asi oli siiski süütepoolis ja kontaktides aga jupsib endiselt nimelt sõidab 30M ja siis sureb välja.
-
- Postitusi: 57
- Liitunud: 18 Mär 2009, 13:02
- Tsikkel: Kawasaki ZR-7; Kawasaki KX 125
- Asukoht: Viljandi
Re: Võrr ei tööta
Kas ta nüüd juba oli aga laenata pole süütepooli naabrusest? Kui süüte kaan maas siis piilu süütemängu kui keegi rattast käima tõmbab- äkki taob massi karterisse vool kusagilt. Särakat äkki näha hämaramas. Juhtme isolatsioon ära kulund. Igasugu asju võib sul olla seal!
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
on selline probleem et võrr ei taha käima minna korra lubas nüüd jälle vaikus... avastasin et silindri ja seal kus on siduritrossi kinnitus sealt mootori poole ja silindri vahelt ajas mullikesi , midagi vahetasin tihendi ära( kartsin et äkki ei tõmba üles pentsu) , nüüd selline värk et pane mis süütepool tahad peale piibus on tunda et lööb aga küünlani ei jõua - pole sädet vahest on vahest ei ole, kui on paned peale lükkad - ei luba võtad küünla maha - märg olen vahetanud karpusse, alumisi süüte poole, uusi küünlaid ostnud, pole vahetanud ainult piibujuhet ja paagiall olevat pooli... probleem ongi selles et süüde nagu nõrk.... võtsin süüte mängu ühelt teiselt punnalt mis on paugupill seal lööb kõvasti( näpp piipu ja kruvikaga keerad magnetist saad sellise näfi et kole kohe) panin selle süütepooli peale midagi sama jama piibus tunned aga küünlas vahest on vahest ei ole.... kas probleem võib olla nt magnetis?? või peaks proovima uut piibu juhet ja mõnda teist paagiall olevat pooli(äkki peksab kuskilt üle) aa et selgituseks niipalju veel et piibujuhet ei usu et on võtsin alt süütepoolist piibule sama jama mis üleval juhtmest(jutt käib alumisest süütepoolist) korra on säde siis jälle kaob ja mõned nädalad tagasi oli sellne jama et säde oli koguaeg aa käima ei läinud nii kui küünal peale nii kohe märg( surveall kadus säde- arvan) et mis targad arvavad?? on asi magnetis või paagiall olevas poolis?? et ta nii nõrk on ... pole nagu loogiline et ühepunna peal asjad töötavad teise peal mitte.. kyrat üle 5 kilo juppidepeale pannud ikka ei tööta... närvi ajab( ehitasin selle 0 ise üles oli ainult raam ja esikahvel , nüüd tuled lenksud mootor rattad uus värv- kõik:P aa tuled pole ühendatud.) pole kunagi veel sellist jama olnud täitsa hädas kohe
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
aa kontaktide vahel koguaeg säde piibus kh aga piibus on nõrgavõitu ja küünaldes reeglina pole ültse kui siis vahest
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
vahetatud ütlesin ju et piipu mingi säde jõuab aga küünlas pole kõik on vahetatud enam ei tea... peab olema mingi tehniline viga....
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Mär 2007, 22:55
Re: Võrr ei tööta
testi süütepooli 1,5v patakaga, siis teada kas see korras või mitte. Paned süütepooli + otsa pataka + otsaga kokku ja patarei - otsa klõpsid vastu rauda(massi).
Re: Võrr ei tööta
Kui see võrr peaks olema kahetaktiline-ehk vajab bensu,õli segu.Siis on 100 prossa vända simmerlingid läbi-kisub simmakate kaudu õhku ja käima ei lähegi.Mõnikümmend krooni+vahetus ja paugupill-usu mind.Kogemus olemas.
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
Lapsepõlves on mul olnud võre igasuguseid ja ainult üks jama oli nendega, siis polnud raha juppide ostmiseks ja ega polnud asju saada kah. Nüüd sai aastake tagasi üks riga 13 uueks tegtud. Mootorisse siis kolb,silinder rõngad, väntvõll, kõik tihendid, simmerlingid, laagrid, kontaktid, mähis, magnet, süütebool kondekas, küünal.. Kõik läks uus. Ja võrr sõidab nagu unistus. Pikemad otsad nii 20km järjest 50km/h kiirusega ja ei mingit muret
Siit ma tahtsin teha lihtsalt näite, et võrri mootor käima saada peab kulutama päris korraliku kopika ja asjad peavad olema korras.
Kindlasti kõik tihendid, eriti vända simmer. Siduri pool on vända ots ilma simmerita, seal on pronks puks ja see peab hea olema. Kolvikäik peab hea olema. Geneka magnet ei tohi loksuda vända otsas, kontaktid peavad ideaalsed olema. Traktori magneetost ma lugu ei pea, rikub võrri välimuse ära ja selle ehitamise vaeva eest osta uued mähised võrrile. (Korras originaal elekter toimib ilusti)
Minu võrr läks kogu täiega maksma 500eur (Mootorisse 200eur, ülejäänu veljed, rehvid, värvimine jne)
-
- Postitusi: 2418
- Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
- Tsikkel: Misasi see veel on?
- Asukoht: Läänemaa
- Kontakt:
Re: Võrr ei tööta
esmar kirjutas:vahetatud ütlesin ju et piipu mingi säde jõuab aga küünlas pole
Kuidas ja mille järgi Sa järeldad, et "piibus on säde"?
-
- Postitusi: 1443
- Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
- Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
- Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
- Tänatud: 2 korda
Re: Võrr ei tööta
oldmoped kirjutas:esmar kirjutas:vahetatud ütlesin ju et piipu mingi säde jõuab aga küünlas pole
Kuidas ja mille järgi Sa järeldad, et "piibus on säde"?
annab ju sõrmega proovida - no näiteks
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
mis on simmakas?? eska tihend v? HUNT05 palun ära aja nii lolli juttu .. elu on näidanud et vanasti tatid panid igaltpoolt läbi süütemängu ei olnud vekaali alt nähagi ja töötas .. kompresioon oli selline et kui teepeal oli kiilas jää said punna käima lükata ja jooksis 2kesi korralikku mäkke üles.... ja on mis on seda mootorit ma tööle ei saanudki sebisin venemaalt uue.. jätan varuosadeks
-
Teema algataja
Re: Võrr ei tööta
esmar kirjutas:aa kontaktide vahel koguaeg säde piibus kh aga piibus on nõrgavõitu ja küünaldes reeglina pole ültse kui siis vahest
Kui kontaktide vahel on säde ja mujal pole siis viga kondensaatoris. Üldiselt on magneetodega nii, et aja jooksul jääb magnet nõrgemaks ja sellest tulenevalt ka säde nõrgemaks. Süütepool iseenesest võib korras olla, aga sellest ei piisa. Originaalmagneeto asendamisel traktori käivitusmootori omaga tuleb esmalt kontrollida selle korrasolekut - säde peab ilma piibuta kõrgepingejuhtme ja massi vahel olema max.10-15mm ja ilus sinine. Selleks on magneetol kontaktide lahutusmomendil tähtis rootori ja korpuse asend teineteises suhtes, et oleks maximaalse tugevusega säde - rootor(magnet) on eemaldunud neutraalseisust 8-10 kraadi, siis peab olema katkestusmoment(joonis ka Palu raamatus olemas) Käivitusmootori magneetosid on ka tagurpidi tööle pandud - selleks tuleb eemaldada nuki kiil ja nukk pöörata eelpoolkirjeldatud asendisse ja kinni keerata vaid kruviga. Süüteasendi paikapanekut sai omal ajal tehtud suitsupaberiga kontaktide vahel - kui on patarei juhtmete ja lambipirniga, siis veel parem.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.